Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.985
Cevap
101
Favori
515.102
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    ben de diyorum neden toyota diyip duruyolar hondaya, taa ki sizin mesajı görene kadar

    Bu tasarım ın neresi çalıntı? Otomobil piyasasını takip ediyorsan eğer bu araç 2014 te tanıtıldı yeni Honda civik 2015 te tanıtıldı. Kim kimden çaldı bilemessin

    ne kendi mesajimda ne de alintiladigim mesaj da civic yaziyor

    hibrit olmasindan ve isminden honda cr-z ile iliskilendirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ''Falanca modeli andırıyor sanki'' yahut ''Filanca modele özenmişler'' gibi yorumlara lafım yok, sektörün doğasında var bu, hepimiz yapıyoruz ister istemez, hatta bazen kaçınılmaz oluyor...Ancak mesnetsizliği ya görsel alakasızlıktan veya bahsettikleri modellerin kronolojik gelişiminden açıkça belli olacak şekilde, ukalaca ''Ondan çalmış, yok bundan çalmış'' muhabbetlerini tiksinti verici bulanlardanım. Bu faktörün de etkisiyle, kaç yıllık üye olmama rağmen en çok ilgili bulunduğum otomobille ilgili konuları hep misafir olarak takip etmişimdir, üye girişi yapıp biriyle gereksiz polemiğe girmek istemediğimden...Anlayabildiğim kadarıyla bu davranış modeli bulaşıcı bir illet!...
  • Başlık gayet açıkken Honda ile karıştırmak çok saçma. Artık isim de kalmadı otomobillere verilecek. Artık her araç birbirine çok benziyor ama bence bu araç özgün bir tasarım. Ben bu aracı gerçekten almak isteyen birileri ile paylaşımda bulunmak yorumlarını almak isterim. Troller her yerde türüyor maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Cnet te okudum.http://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-toyota-c-hr/ Toyotanın kendi blogunda 113 beygir yazıyor. Belki editör typo yapmış olabilir. RAV4 fiyatını da baz fiyata göre hesaplayın, vergiyi katmayın. 2.0 ve 1.2 vergi farkı olacağından ötv'si %45 daha ucuz olacak. Bence de 70-100 civarı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: istblacken

    Cnet te okudum.http://www.cnet.com/roadshow/auto/2017-toyota-c-hr/ Toyotanın kendi blogunda 113 beygir yazıyor. Belki editör typo yapmış olabilir. RAV4 fiyatını da baz fiyata göre hesaplayın, vergiyi katmayın. 2.0 ve 1.2 vergi farkı olacağından ötv'si %45 daha ucuz olacak. Bence de 70-100 civarı olur.

    133 beygir yazmışsınız da. Rav4 le fiyat kıyaslaması bence hala mantıklı değil. Türkiye üretim olması boyutları ve segmentinin farklı olması. Lansman fiyatının uygun olacağı 1.2 manuel 70.000 ile kapı açılır 105.000 4*4 otomatik olur diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu araçta Toyata'nın yeni pirius modelinden kullanılan modüler TNGA platformu kullanılıyor.

    Modüler platformlar üretim maliyetlerinin düşürülmesi amacıyla yapılıyor.İnşallah aracın fiyatına da bunu yansıtırlar.
  • Rakiplerin en pahalısı jeep Renegade o da 1.4 140 beygir otomatik şanzıman 90.000 fiyat etiketi var. Nissan juke 60.000 civarı Mazda cx3 dizel otomatik ve dört çeker olmasına karşın 90.000 bandında. Yani Toyota satmak istiyorsa benzinli versiyonu fiyatı uygun tutmak zorunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Rakiplerin en pahalısı jeep Renegade o da 1.4 140 beygir otomatik şanzıman 90.000 fiyat etiketi var. Nissan juke 60.000 civarı Mazda cx3 dizel otomatik ve dört çeker olmasına karşın 90.000 bandında. Yani Toyota satmak istiyorsa benzinli versiyonu fiyatı uygun tutmak zorunda.

    Dediğim gibi, az çok tatmin edici bir donanımla 4x4 versiyonu 80-85 aralığında satın alınabilmeli...

    100 e yaklaşıldığında Tucson-Sportage öne çıkar. Arkadaşım yeni Qashqai sini satıp en donanımlı, deri döşemelisinden Sportage aldı geçenlerde, ne yalan söyleyeyim kusur bulamadım. Kişisel tercihim daha küçük boyutlu bir araç olduğu için C-HR ye yönelmiş bulunuyorum; Captur çok basit duruyor, Mokka yı kısa-yüksek yapısı nedeniyle eledim, Juke tasarımını en iğrenç bulduğum bir araç, CX3 belki, Meksika' da üretildiği için vergi dezavantajı nedeniyle HRV gelse de pahalı olur, vs vs vs...

    Hadi Toyota, yap bir güzellik de C-Hatchbacklere mecbur bırakma bizleri!. Makul lansman fiyatlarıyla piyasaya sür, biz alalım, sonra piyasa beğenirse zam serbest, elini tutan mı var?!...




  • Hislerime tercüman olmuş bir yazı olmuş. Noktasından virgülüne imzamı atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Hislerime tercüman olmuş bir yazı olmuş. Noktasından virgülüne imzamı atarım.

    Forumda C-HR için en istekli sazanlar ikimiziz galiba?!...Hayırlısı bakalım...

    Geçenlerde Esenyurt Doğuş' a gittim. Yeni 1.0 turbo benzinli motorla getirmiş olsalar Golf veya Leon seçeneklerim arasında; sordum, daha adı bile yok...İbiza 1000 cc 110 HP DSG gözüme fena görünmedi, fiyatı makul, o sınıf araç düşünenler için gayet iyi bir seçenek...Sonra titreyip kendime geldim tabi! ...




  • Ya bu gün bende aynen seat ibizaya baktım 1.0 motor fena değil aslında 1.2 tsi ile 1.4 tsi karışımı gibi 200 tork etkileyici 0-100 hızlanması etkileyici ama o seat ın iç mekan kalitesizliği soğutuyor beni bence fiyat olarak fena değil geçen sene kasım ayında bu motor ilk geldiğinde 54.500 den satıyorlardı seat ibizayı sanırım tutulmadı ama bence güzel motor hem yakıt ekonomisi de yapıyor. Bu motor Audi a3 ve golfe geldiğinde o Zaman insanlar kapışabilir. Sanırım sizinle arabaya bakış açılarımız aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Ya bu gün bende aynen seat ibizaya baktım 1.0 motor fena değil aslında 1.2 tsi ile 1.4 tsi karışımı gibi 200 tork etkileyici 0-100 hızlanması etkileyici ama o seat ın iç mekan kalitesizliği soğutuyor beni bence fiyat olarak fena değil geçen sene kasım ayında bu motor ilk geldiğinde 54.500 den satıyorlardı seat ibizayı sanırım tutulmadı ama bence güzel motor hem yakıt ekonomisi de yapıyor. Bu motor Audi a3 ve golfe geldiğinde o Zaman insanlar kapışabilir. Sanırım sizinle arabaya bakış açılarımız aynı.

    Aslında benim satın alacağım arabadan çok bir beklentim yok, öyle prestij-gösteriş filan pek umurumda olmaz. Ancak bu işlere ayıracak vakit ve enerjim fazla olmadığından, biliyorum ki alacağım araba çok hoşlanmasam da 5-6 yıl benimle olacak. O bakımdan içime sinen bir araç almak istiyorum. Geçen yıl bu zamanlar 63000 e dizel-DSG Leon yahut 90000 civarına A3 almış olsam mesele bitmiş, otomobil piyasasını uzaktan izliyor olurdum şu anda...

    Yalnız İbiza' nın iç mekanı geçen yılkine göre belirgin iyileştirilmiş, dikkatimi çektiği için Polo ile kıyasladım ve ilginçtir İbiza daha kaliteli geldi, hele Polo' nun döşemesi iğrençti ki o motor seçeneği Polo da zaten yok...




  • Evden işe gidiyorum 5 dakikalık mesafe gidene kadar 20 tane polo görüyorum. Artık vw görmekten beyaz polo golf görmekten sıkıldım. Toyota c-hr tasarımıyla fark yaratıyor. İnternetten araştırdığım kadarıyla İbiza Hakkı'nda çok iyi şeyler duyAmıyorum. Ben iç tasarım dizaynı da sevmedim. eski model seat araçlara bakıyorum dökülüyorlar. Seat İbiza eğer Toyota c-hr uçuk fiyatla gelirse yine düşünebileceğim bir araç fiyat performans olarak. Araca çok para verince bir sürtme olsa bir tarafı çizilse insanın morali bozuluyor İbiza alırsam koymaz hem de performans da iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Evden işe gidiyorum 5 dakikalık mesafe gidene kadar 20 tane polo görüyorum. Artık vw görmekten beyaz polo golf görmekten sıkıldım. Toyota c-hr tasarımıyla fark yaratıyor. İnternetten araştırdığım kadarıyla İbiza Hakkı'nda çok iyi şeyler duyAmıyorum. Ben iç tasarım dizaynı da sevmedim. eski model seat araçlara bakıyorum dökülüyorlar. Seat İbiza eğer Toyota c-hr uçuk fiyatla gelirse yine düşünebileceğim bir araç fiyat performans olarak. Araca çok para verince bir sürtme olsa bir tarafı çizilse insanın morali bozuluyor İbiza alırsam koymaz hem de performans da iyi.

    İbiza' yı yol tutuşu bakımından kendi sınıfı içinde bile zayıf buluyorlar...B sınıfı araçlara hiç içim atmıyor ama piyasa öyle yükseldi ki insan ister istemez aklından geçiriyor işte...

    C-HR nin çıkmasını bekleyeceğim. Eğer F/P açısından tatminkar bulmazsam yine C sınıfı araçlara yönelirim. Bugün yeni Megane' ı incelemeye gidecektim, bayiye gelip gelmediğini de bilmiyorum gerçi. Tenisde çok yorulunca takatim olmadı, erteledim...Dizel-ZF şanzımanlı sedan Civic de iyi bir seçenek olacak ama bekleyebileceğimi sanmıyorum...




  • Megan dizel otomatik 75.000 TL ye alınabiliyor fakat Edc şanzıman kararsız bir dsg bir zf gibi değil. Görüntü yeni megan da güzel donanım seviyesi de fena değil. Ama c hatchback de Hala golf tartışmasız sınıfın en iyisi. Bence de Toyota c-hr beklemek lazım hatta fiyat açıklandığında İstanbul da iseniz fiyat pazarlığı için birlikte harakete edelim. 2 adet için indirim almak kolay olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Megan dizel otomatik 75.000 TL ye alınabiliyor fakat Edc şanzıman kararsız bir dsg bir zf gibi değil. Görüntü yeni megan da güzel donanım seviyesi de fena değil. Ama c hatchback de Hala golf tartışmasız sınıfın en iyisi. Bence de Toyota c-hr beklemek lazım hatta fiyat açıklandığında İstanbul da iseniz fiyat pazarlığı için birlikte harakete edelim. 2 adet için indirim almak kolay olacaktır.

    Yeni Megane' ın fiyatı yine makul sayılır. Fluence' in 5000 lira fazla fiyatlı olmasını ilginç buldum...Lansman fiyatını düşük tutmuş olabilirler; 1-2 ay sonra Megane' da aynı fiyat olursa şaşırmamak lazım...

    Elimden en çok geçen araba markası Renault dur; Türk Halkı hakir görür filan, sonra gider yine Renault alır ancak Fluence' e o paraların verilebiliyor olması ayrıca değerlendirilmesi gereken bir durum gibi geldi bana, hiç beğenmediğimden olsa gerek!...Yalnız çevremde kullanan herkes EDC yi çok beğeniyor, bizzat denemişliğim yok...

    Neyse...Lokasyon çok ters değilse memnuniyetle ortak hareket edebiliriz, benim mekan Beylikdüzü...




  • Ben bakırköy deyim. Fiyat açıklansın sonkar da güzel bir pazarlık yaparız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de C-HR'yi ciddi olarak düşünüyorum. 75-85bin TL bandında olursa kesinlikle test sürüşü + pazarlığa varım. Ben Ataşehir'deyim ama söylediğiniz bayiye gelebilirim görüşmek için...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    Bu saçma mesaja + veren 4 kişiyi merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    Toyota diye okudum girdim.
    Fotolara baktım honda bu dedim. Sonra kendimi honda olduğuna kabul ettirdim. Mesajları okudum Ismi de çok uygun tam bir honda hatta bu mesajı yazarken toyota olduğunu yine unuttum.
    Bu kadar da tasarım çalınmaz.

    Bu saçma mesaja + veren 4 kişiyi merak ediyorum.

    Neden benzemiyor mu ? C-HR bile yeter. Duyduğum an honda mı o derim :)
    Arkadaşlar çıksa keşke, bakalım ne diyeceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rorschach_ -- 11 Nisan 2016; 17:30:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.