Şimdi Ara

Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
15
Favori
5.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam, değerli yorumunuz için teşekkürler.


    Bende de sol fiber var işte maalesef ve berbat ötesi. Siz bu arada gerçekten iyi araştırıyorsunuz uzun süredir sizi biliyorum ben bu forumda yorumlarınızın çoğunu okumuştum :d


    Gerçekten rekabet kurulu kararlarını falan okumak aklıma gelmedi bak daha hiç, ki siz okumuşsunuz üstüne yorum yapıyorsunuz :D Vay be saygı duydum valla :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle çok teşekkür ederim yorumunuz için.


    Peki hocam bu bağlamda şunu nasıl değerlendiriyorsunuz, mesela bazı binalar var ve o binalarda Telekom fiber, Superonline fiber, Türksat fiber, yetmiyor Turknet Gigafiber oluyor. Yani bu kadar firmanın bir binada olması durumlarını da forumumuzda sıkça görüyoruz.


    Ayrıca size şu şekilde bir bilgi verebilirim hocam. Ümraniye Madenler mahallesinde sitelerin tamamında Superonline fiberi mevcut. O bölgede oturan çok forumdaşımız var ve Telekom un çoğu sitede altyapısı yok bile. Başvurular neticesiz kalıyormuş ve sadece Superonline hüküm sürüyor o sitelerde ve alternatifleri yok oradaki müşterilerin. Bunun sebebi, kimi zamanlar işletmeciler site yönetimleriyle özel anlaşmalar yaparak belirli bir yıl boyunca siteye başka bir işletmecinin girmemesi yönünde anlaşma yapabiliyorlar. Bu anlaşma ile o sitedekilere özel kampanyalar önerdikleri beyan ediliyor. Bir diğer forumdaşların forumda yazdıklarından yola çıkarak söylüyorum yine, ortada işletmeler nezdinde bir anlaşma olmasa bile site yönetimi ile, bazı siteler tekrardan kazı, kırma dökme olmaması için altyapıya izin vermeme gibi durumlar yaşanıyormuş sıkça.


    Hocam şuraya bağlamak istiyorum konuyu, esasen işletmecilerin belirli bölgeleri kendi aralarında paylaştıklarına ben sonuna kadar katılıyorum ve bu katılmama şunu eklemeden edemiyorum, maalesef. Zira gözü olan herkes bunu görebiliyor. Aynı şey mobil tarafta da var. Birçok bölgede bazı mobil operatörler hizmet vermez iken, birinin o bölgenin tam ortasında istasyonu oluyor ve tüm pastayı o topluyor. Diğerleri ise başka bölgelerde var oluyorlar ve orada da o diğer operatör hizmet vermiyor örneğin.


    Hocam belki büyükşehirlerde bunlar çok hissedilmiyor ama büyükşehir olmayan illerde bu farkların daha net hissedildiğini düşünüyorum. Sözlerimi şu şekilde sonlandırmak isterim. Son yıllarda ortak altyapı kullanımı son derece yaygınlaştı. Ortak fiber hattı kullanımı, ortak baz istasyonu kullanımı gibi konuları daha sık görmeye başladık. Bu sayede maliyetler azalıyor ve herkese hizmet sunuluyor. Bu durum sizce daha da yaygınlaşır mı?


    Bir diğer sorum ise şu olacak. Ulaştırma bakanlığı hiçbir şekilde GSM sinyali olmayan yerler ile ilgili Evrensel saha projesi oluşturmuştu. Evrensel sahaları ise ULAK firması yapmıştı.


    Yukarıdaki haritadan detaylı olarak görebilirsiniz. Evrensel saha projesi faz 3 ihalesi henüz yapılmadı. Bu ihale yapılır ise ihaleyi alan firma sözleşmedeki yıl uyarınca baz istasyonları kuracak ve hizmete alacak. Bu istasyonlar da ortak olacak. Sizce bu ortaklaşa istasyonlar ile daha az maliyet ve daha fazla alternatif bir nevi devlet eliyle sağlanmış olmuyor mu? Yani bu iyi bir şey değil mi, arka planında bilmediğimiz bir olumsuzluk yatıyor mu?





  • Btk daki şikayetim kapatılmış ama problemim halen çözülmedi. Nasıl itiraz ediyorum şikayetimin şikayet ettiğim kurum tarafından kapatılmasına ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karakteristik61 kullanıcısına yanıt

    Kapamayı işletmeci yaptı ise, üstteki "itiraz et" butonuna basın. Kapamayı BTK yaptı ise, itirazınızı KDK aracılığı ile yapabilirsiniz.


    https://forum.donanimhaber.com/kamu-denetciligi-kurumu-ombudsmanlik-nedir-nasil-basvurulur-internet-ve-gsm-problemleri--150897738-3#152370131


    Buradan BTK nın verdiği yanıta itiraz edebilirsiniz.

  • Çok faydalı bir konu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler abi :)

  • Online faks nasıl gönderebilirim bu Btk'ya. Agt Kurye şikayeti için faks haricinde şikayet kanalı yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Antinatalizm A kullanıcısına yanıt

    Google a fax sending online yazarsanız çok sayıda site çıkıyor ücretli ve ücretsiz olmak üzere.

  • Merhaba arkadaşlar;


    Son zamanlarda Cimer üzerinden talep oluşturan forum arkadaşlarımıza "tuketici.btk.gov.tr" üzerinden kayıt açarsanız değerlendirebiliriz şeklinde yanıt verildiğini gördüm. Bunların sayısı artınca bu konuya yazmak istedim. Cimer e yazmadan önce bu konuda belirtilen adrese yazıp daha sonra talebiniz itirazlarınıza rağmen sonuçlandırılamadı ise söz konusu talep no ile birlikte Cimer üzerinden dilekçenizi yazdıktan sonra "Ulaştırma Bakanlığı" veya İletişim başkanlığı kısmını seçerek gönderiniz. Yani bu anlamda söz konusu sistemde oluşturulan talebin tüketicinin talebine yönelik sonuçlandırılamaması ile ilgili şikayetimizi dile getirmiş oluruz.


    Saygılarımla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 30 Mayıs 2023; 17:27:7 >
  • @XpressMusic34 öncelikle konu için tesekurler çok faydalı bilgiler var.

    ben btk yerine cimer e şikayet kaydı oluşturdum ilgili kuruma da ulaştırma bakanlığı yazdım hocam üstüne btk ya da mı acmak gerek

    benim sorunum bulunduğum binada dairelerde ve dükkanın birinde altyapı var port var sadece benim dükkanımda port yok dolayısıyla hizmet alamıyorum

  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Merhaba rica ederim. Cimer de Btk ya yönlendiriyor. Ancak taleplerinizin daha hızlı sonuçlanması için tuketici.btk.gov.tr adresinden oluşturmanız daha önemli. Gelen yanıttan memnun kalmadığınız takdirde üstteki "itirazda bulun" düğmesine basabilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 7 Temmuz 2023; 15:34:28 >
  • Süreç olumlu sonuçlanmadan yazmak istemedim. Yazılarıyla yönlendiren @xpressmusic34 e teşekkür ediyorum. Tek söyleyebileceğim bana cevap geldikçe olumlu cevap alana kadar tekrar yazdım. Darısı sonuç alamayanların başına.

    İlk başvuru hali:


    Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]]


    Son durum:



    Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]]

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • axilik kullanıcısına yanıt

    Hayırlı uğurlu olsun hocam, güle güle kullanın. Rica ederim. Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]] Bir katkım oldu ise ne mutlu. Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Ağustos 2023; 19:30:11 >
  • Hocam merhabalar, rica etsemhttps://forum.donanimhaber.com/yeni-abonelik-iptali--156971946 konulu destek talebime bir göz atabilir misiniz yardıma ihtiyacım var:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar yeni taşındığım binanın ankastresi şu şekilde. nakil için gelenler saha dolabıyla bu ankastreye gelen kabloda sorun olduğunu 35 megabit değil 20 megabit alabileceğimi onu da sağlıklı alamayacağımı söyleyip gittiler. komşularımda 75 megabit alabilenler var gördüğünüz gibi mevcut aboneliklerde sorun yok. benim standart bir hız alabilmem için teknik ekip gelmesi lazımmış ve ne zaman gelirmiş bilemezlermiş. nasıl bir yol izlemeliyim yardım istiyorum.

    tamam 20 megabit olsun dedim. sağlıklı olamaz diyip bağlantıyı yapmadan gittiler.

    Btk Tüketici Şikayet Sistemi nasıl kullanılır? [[Rehber]]




  • napervasız kullanıcısına yanıt

    Fotoğraftan "enterferans" fışkırıyor hocam. Buradan sağlıklı bir internet alabilen yoktur, bakmayın 75 hız olan olduğuna. Sağlıklı bağlantı olmadığını fotoğrafa beş saniye bakınca anlıyorsunuz. Bina yönetimiyle veya dairelerle görüşüp burayı bir elektrikçi ile anlaşarak güzelce yenileyin hocam. Elektrikçi sistematik bir şekilde daire daire etiketlesin kabloları. Daha sonrasında eğer daireye giden kablolarda bir sorun yok ise bağlantı kalitesinin iyileştiğini görebilirsiniz.


    Böyle bir dolap şekli yok yani hocam, bu şekilde hiçbir bağlantı sağlıklı çalışmaz. İlgili ekibin size anlatmak istediği de o olmuş.


    Not: Ankastre üzerinde ölçüm yapılıp bir hız görülmüştür ama regletler de baya eski gözüküyor. Yani en güzeli altyapı sorgulama sayfalarında görülen hız ile ölçümde alınan hızı karşılaştırmak olur böyle bir durumda.


    Saygılarımla





  • Bot sistemi.. şikayeti yazarken hangi firmadan hizmet aldığınızı (daha doğrusu alamadığınızı) listeden seçmenizi istiyor.. sonra yazdığınız şikayet otomatik olarak o firmanın portalına düşüyor ve uyduruk bir cevapla şikayetiniz kapatılıyor.. ortada bu şikayetleri okuyan BTK personeli falan yok

  • sinanert21 S kullanıcısına yanıt

    İlk mesajda anlattığım üzere, yanıttan memnun olmazsanız üstteki "itirazda bulun" düğmesine basın ve iki kez aynı işlemin ardından "kurum incelemesinde" aşamasına düşüyor. Bu noktadan sonra yanıtı BTK veriyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    itirazda bulundum ama kaç gündür cevap gelmedi.. 10 gün hak vermiş BTK.. 10 gün dolana kadar bekletirler ikinci itirazda bir 10 gün daha etti 20 gün.. ondan sonra BTK bakacak da çözecek de ölme eşşeğim ölme

  • sinanert21 S kullanıcısına yanıt

    Hocam süreler bu şekilde belirlenmiş. Genel itibariyle cevaplama süreleri ile ilgili daha derin bilgi isterseniz şuradan da okuyabilirsiniz.



    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 6 Ekim 2023; 22:30:5 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.