Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.608
Cevap
311
Favori
2.867.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler,

    oldukça açıklayıcı oldu...

    opsiyon listesini gönderme şansınız var mıdır 1 serisi için? gerçi USB, NAVIGASYON ve ön park sensör fiyatları tamamdır

    özellikle merak ettiklerim

    1- deri koltuk opsiyonu var mı?
    2- geri görüş kamerası?
    3- sürücü tanıma özelliği?

    tekrardan teşekkürler değerli bilgileriniz için

    selamlar...
  • deri koltuk için sorduğumda yaklaşık 2000€ farktan behsedilince ilgilenmedim. :-)
    ancak yanlış hatırlamıyorsam ücretsiz deri koltuk seçeneği var. yalnız koltuğun yanları deri ortası kumaştı.
  • walla teşekkürler satış danışmanı kadar bilgi almış oldum şimdiden :)

    kalan detaylarla ilgili gene Kosifler ile pazarlık yaparım artık ...

    sonradan opsiyon eklenebiliyor mu?

    muhtemelen bu sizin için de faydalı bir nokt aolur

    bu konuda görüştünüz mü?

    yanlış hatırlamıyorsam TechZone sonradan opsiyon eklenebileceğindne ancak fiyat farkının artacağından bahsetmişti..

    selamlar..
  • ben sipariş verdiğimde navigasyon çalışmıyordu tüm bmwlerde. ayrıca fiyatta 3750€ çok gelmişti. bu yüzden istememiştim. ilk soracağım şey o olacaktır. araca daha sonra navigasyon takılabiliyormu acaba diye.
  • biraz once testi tamamladım.. Kullandığım araç istediğiniz gibi Premium cikti.. 1.16i.. onceki kasaya gore bariz performans artısı var.. Üstelik yakıt tuketimi benzinli bir araca gore cok cok iyi.. kısa tur direksiyon standart hale gelmis.. Sadece 1 tur çevirdiğinizde tekerlekler tam olarak donüyor.. ancak integral aktif direksiyon ile karıştırılmamalı.. Bunun haricinde özellikle değinmek istedigim noktalar var..

    öncelikle en cok hosuma giden seylerden biri motor kaputunun açılma tarzı.. normalde biliyorsunuz debriyajin olduğu taraftadir kaput acma kolu.. Yine ayni sekilde orada... Fakat bu kolu bir kere çekip, araçtan inip elimizi kaputunun altına sokup kilidi açıp kaputu o sekilde acarız.. artik o kolu 2 kere çekince motor kaputunun kilidi bu sekilde devre dısı kalmış oluyor.. Kaputa hidroliklerde eklenmiş.. Tek hareketle kalkmakta.. dolayısıyla kaput altına giren el konusu devre dısı kalmış oluyor.. elleriniz kirlenmiyor..

    bunun dışında aracın dikiz aynaları genişlemiş.. ve dısına sinyal lambası eklenmiş.. güneş ışığında sadece lambaların uclarindaki ışıklar görünürken, karanlık ortamda komple sari yandığını görüyorsunuz..

    modellere gore yapılacak ayrıma gelince aracın trim altlarında, anahtarın üstündeki çerçevede ve direksiyon, koltuk, döşeme dikişlerinde renk farklılıkları oluyor.. Sport'ta bunlar kırmızı renk olarak geliyor.. yine Sport'ta tampon altlarında ortada, siyah renk gelirken yine egzoz cikisida siyah.. Diger modellerde bu renkler krom ve beyaz olarak gelebiliyor.. ancak bu tip renk degisiklikleri icin daha fazla seçenek sunacakmış BMW AG bunu zamanla bekleyip göreceğiz..

    en cok ilgimi çeken sey ise ECO PRO mod oldu.. gercekten inanılmaz bir sistem.. sistemi 5 serisindeki gibi vitesin solundaki ayar düğmelerinden ayarlayabiliyorsunuz.. bu moda geçince araç ekstra olarak bir ekonomi moduna geciyor.. ve kadranlarin altındaki ekrandan mavi bir satır ile ne kadar benzin tasarrufu sağladığınızı gösteriyor.. BMW'nin iddiasına gore 1 depo benzinde ve surekli ECO modda kullanımla 121.3km daha fazla gittiğinizi iddia ediyor..

    bu ve bunun gibi sayacağım seyler var ancak aracı hala inceleme halindeyim.. aksam detaylı olarak yazacağım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 3 Ekim 2011; 23:28:03 >




  • bunun dışında bmw.de adresinde konfigüratöre girersen aracın opsiyonlarını resimli olarak görebilirsin. yanlarında fiyatlarıda yazıyor. ancak türkiye karşılığı için yaklaşık %40 üstüne koyman gerekir herhalde :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    biraz once testi tamamladım.. Kullandığım araç istediğiniz gibi Premium cikti.. 1.16i.. onceki kasaya gore bariz performans artısı var.. Üstelik yakıt tuketimi benzinli bir araca gore cok cok iyi.. kısa tur direksiyon standart hale gelmis.. Sadece 1 tur çevirdiğinizde tekerlekler tam olarak donüyor.. ancak ingegral aktif direksiyon ile karıştırılmamalı.. Bunun haricinde özellikle değinmek istedigim noktalar var..

    öncelikle en cok hosuma giden seylerden biri motor kaputunun açılma tarzı.. normalde biliyorsunuz debriyajin olduğu taraftadir kaput acma kolu.. Yine ayni sekilde orada... Fakat bu kolu bir kere çektiğinizde araçtan inip elimizi kaputunun altına söküp kilidi açıp o sekilde acardik.. artik o kolu 2 kere çekince motor kaputunun kilidi bu sekilde devre dısı kalmış oluyor.. Kaputa hidroliklerde eklenmiş.. Tek hareketle kalkmakta.. dolayısıyla kaput altına giren el konusu devre dısı kalmış oluyor.. elleriniz kirlenmiyor..

    bunun dışında aracın dikiz aynaları genişlemiş.. ve dısına sinyal lambası eklenmiş.. güneş ışığında sadece lambaların uclarindaki ışıklar görünmemem, karanlık ortamda komple sari yandığını görüyorsunuz..

    modellere gore yapılacak ayrıma gelince aracın trim altlarında, anahtarın üstündeki çerçevede ve direksiyon dikişlerinde renk farklılıkları oluyor.. Sport'ta bunlar kırmızı renk olarak geliyor.. yine Sport'ta tampon altlarında, siyah renk gelirken yine egzoz cikisida siyah.. Diger modellerde bu renkler beyaz olarak gelebiliyor.. ancak bu tip renk degisiklikleri icin daha fazla seçenek sunacakmış BMW AG bunu zamanla bekleyip göreceğiz..

    en cok ilgimi çeken sey ise ECO PRO mod oldu.. gercekten inanılmaz bir sistem.. sistemi 5 serisindeki gibi vitesin solundaki ayar düğmelerinden alabiliyorsunuz.. bu moda geçince araç ekstra olarak bir ekonomi moduna geciyor.. ve kadranlarin altındaki ekrandan mavi bir satır ile ne kadar benzin tasarrufu sağladığınızı gösteriyor.. BMW'nin iddiasına gore 1 depo benzinde ve surekli ECO modda kullanımla 124km daha fazla gittiğinizi iddia ediyor..

    bu ve bunun gibi sayacağım seyler var ancak aracı hala inceleme halindeyim.. aksam detaylı olarak yazacağım..

    Özellikle direksiyon sertliğinden ayrıntılı bahsederseniz memnun olurum. Malum bazı araçlarda direksiyon şehiriçi kullanım için yeterince yumuşak olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    biraz once testi tamamladım.. Kullandığım araç istediğiniz gibi Premium cikti.. 1.16i.. onceki kasaya gore bariz performans artısı var.. Üstelik yakıt tuketimi benzinli bir araca gore cok cok iyi.. kısa tur direksiyon standart hale gelmis.. Sadece 1 tur çevirdiğinizde tekerlekler tam olarak donüyor.. ancak ingegral aktif direksiyon ile karıştırılmamalı.. Bunun haricinde özellikle değinmek istedigim noktalar var..

    öncelikle en cok hosuma giden seylerden biri motor kaputunun açılma tarzı.. normalde biliyorsunuz debriyajin olduğu taraftadir kaput acma kolu.. Yine ayni sekilde orada... Fakat bu kolu bir kere çektiğinizde araçtan inip elimizi kaputunun altına söküp kilidi açıp o sekilde acardik.. artik o kolu 2 kere çekince motor kaputunun kilidi bu sekilde devre dısı kalmış oluyor.. Kaputa hidroliklerde eklenmiş.. Tek hareketle kalkmakta.. dolayısıyla kaput altına giren el konusu devre dısı kalmış oluyor.. elleriniz kirlenmiyor..

    bunun dışında aracın dikiz aynaları genişlemiş.. ve dısına sinyal lambası eklenmiş.. güneş ışığında sadece lambaların uclarindaki ışıklar görünmemem, karanlık ortamda komple sari yandığını görüyorsunuz..

    modellere gore yapılacak ayrıma gelince aracın trim altlarında, anahtarın üstündeki çerçevede ve direksiyon dikişlerinde renk farklılıkları oluyor.. Sport'ta bunlar kırmızı renk olarak geliyor.. yine Sport'ta tampon altlarında, siyah renk gelirken yine egzoz cikisida siyah.. Diger modellerde bu renkler beyaz olarak gelebiliyor.. ancak bu tip renk degisiklikleri icin daha fazla seçenek sunacakmış BMW AG bunu zamanla bekleyip göreceğiz..

    en cok ilgimi çeken sey ise ECO PRO mod oldu.. gercekten inanılmaz bir sistem.. sistemi 5 serisindeki gibi vitesin solundaki ayar düğmelerinden alabiliyorsunuz.. bu moda geçince araç ekstra olarak bir ekonomi moduna geciyor.. ve kadranlarin altındaki ekrandan mavi bir satır ile ne kadar benzin tasarrufu sağladığınızı gösteriyor.. BMW'nin iddiasına gore 1 depo benzinde ve surekli ECO modda kullanımla 124km daha fazla gittiğinizi iddia ediyor..

    bu ve bunun gibi sayacağım seyler var ancak aracı hala inceleme halindeyim.. aksam detaylı olarak yazacağım..

    Özellikle direksiyon sertliğinden ayrıntılı bahsederseniz memnun olurum. Malum bazı araçlarda direksiyon şehiriçi kullanım için yeterince yumuşak olmuyor.

    direksiyoon sertliği konusu da önemli...

    benim eşim premşium SR 2011 modelde sorun yaşamıştı bu nedenden :)..gerçi benim için büyük sıkıntı olmamıştı ama

    bu konuda bilgi alabilirsek sevinirim...

    selamlar...




  • kullandığım aracta servotronic direksiyon yok.. ve inanılır gibi degil gercekten dururken ciddi yumuşak bir direksiyon ile karsı karşıyayız.. servotronic iyice yumuşatır ancak araç yürürken direksiyon sertlesiyor ve %100 güven hissini her BMW gibi sürücülere sağlıyor..
  • gerçekten olumlu bir gelişme o zaman TechZone...

    2011 model 1.16 'da direksiyn konusunda biraz sıkıntı vardı... yani şehir içi sert olması durumu ...

    Şu anda aşağıdaki 3 seçenek arasında kararsız kalmış durumdayım

    1- 1.16 Advantage +XENON+ SR+ USB + Deri Koltuk + Ön Par + Arka Park + Navigasyon(olmayadabilir)
    2- 1.16 URBAN + Xenon + SR
    3- 3.16 +XENON + SR + USB + Deri Koltuk + ÖN/Arka Park

    Sizce hangisi daha mantıklı tercih olur? Özellikle Tachzone'dan görüş almak isterim :)

    Bu arada 1 Serisi kullandığımdan 3 Serisi almak değişiklik olacak benim için o açıdan artısı var...Ancak yakıt tüketimi konusunda 1 serisi açık arar iyi şu sıra..
    tabi bir de bu bahsettiğim opsiyonların eklenememe durumu varsa bildirirseniz sevinirim.

    teşekkürler selamlar...
  • 1 serisi hakkında gercekten çok sağlam hazırlandım.. Premium, Urban ve Sport'un fotolarını tek tek çektim.. Birde test aracının 11 dakikalık videosunu çektim.. iç kısımda aklınızda yine soru işareti kalmayacak, tıpkı 5 serisinde olduğu gibi ancak bütün bunları hazırlamam geceyi bulur.. su anda çok güzel imkanlarda sunuyor Borusan.. mesela bu ay sonuna kadar standart indirim artı 1200€ luk bir indirimde var.. hepsini detaylı olarak yazıp konunun ilk mesajına da ekleyeceğim.. sizlerden istediğim biraz sabır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur3000

    gerçekten olumlu bir gelişme o zaman TechZone...

    2011 model 1.16 'da direksiyn konusunda biraz sıkıntı vardı... yani şehir içi sert olması durumu ...

    Şu anda aşağıdaki 3 seçenek arasında kararsız kalmış durumdayım

    1- 1.16 Advantage +XENON+ SR+ USB + Deri Koltuk + Ön Par + Arka Park + Navigasyon(olmayadabilir)
    2- 1.16 URBAN + Xenon + SR
    3- 3.16 +XENON + SR + USB + Deri Koltuk + ÖN/Arka Park

    Sizce hangisi daha mantıklı tercih olur? Özellikle Tachzone'dan görüş almak isterim :)

    Bu arada 1 Serisi kullandığımdan 3 Serisi almak değişiklik olacak benim için o açıdan artısı var...Ancak yakıt tüketimi konusunda 1 serisi açık arar iyi şu sıra..
    tabi bir de bu bahsettiğim opsiyonların eklenememe durumu varsa bildirirseniz sevinirim.

    teşekkürler selamlar...



    sn ozgur3000;

    mesajlarinizi takip ediyorum.. kabul ederseniz ufak bir tavsiyem olacak.. 3 serisi alirken kullandiginiz aractan bir gomlek ustun arac almis olacaksiniz ancak yeni 1 serisindendaha iyi bir arac oldugunu dusunmuyorum.. uretimi sona ermek uzere olan bir model oldugu icin istediginiz opsiyonlari ekletemeyebilir, ekletseniz bile uygun fiyattan bulamayabilirsiniz.. yeni 1 serisinin ic mekaninin eskisinden daha genis ve yeterli seviyede oldugunu duymustum.. ustelik istediginiz opsiyonlari da ekletebilirsiniz.. seciminizde basarilar diliyorum..




  • şimdi sıra geldi yenilenen 1 serisini detaylı olarak anlatmaya.. önce resimlerle başlayalım..

     BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20  BMW 1 SERİSİ F20

     BMW 1 SERİSİ F20



    diğer modellerin fotoları ve videolarını da ekliyorum... video upload uzun sürecek gibi konunun geri kalanını yarın tamamlayacağım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 4 Ekim 2011; 1:54:52 >




  • eline gözüne sağlık dostum güzel anlatım ve fotoğraflar... detaylı incelemeyi merak ediyorum.

    bir de esas bu kadar güzel iç mekan ve performanstan sonra 3 serisini merak ediyorum yeni....

    ***

    tek tur direksiyonla tam dönen tekerler sorun yaratmıyor mu?

    ne bileyim yolda giderken şerit değiştirmek istediğinde afallamıyor musun? yoksa yarım dönüş yine aynı ama diğer yarım turda bi anda mı dönüyor tekerler?

    bunu biraz açar mısın?

    edit: ayfon4 iyi iş çıkarmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımcı Aras -- 4 Ekim 2011; 3:28:44 >
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 17 Kasım 2011; 12:55:26 >
  • arkadaşlar bana müsade.. ekleyeceğim bir video ve birkaç tane daha foto var.. onları da artık yarın ekleyeceğim.. uykuya teslim ediyorum kendimi.. artık detaylı yazıyı ve kalanları yarın tamamlayacağım, hepinize iyi geceler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur3000

    gerçekten olumlu bir gelişme o zaman TechZone...

    2011 model 1.16 'da direksiyn konusunda biraz sıkıntı vardı... yani şehir içi sert olması durumu ...

    Şu anda aşağıdaki 3 seçenek arasında kararsız kalmış durumdayım

    1- 1.16 Advantage +XENON+ SR+ USB + Deri Koltuk + Ön Par + Arka Park + Navigasyon(olmayadabilir)
    2- 1.16 URBAN + Xenon + SR
    3- 3.16 +XENON + SR + USB + Deri Koltuk + ÖN/Arka Park

    Sizce hangisi daha mantıklı tercih olur? Özellikle Tachzone'dan görüş almak isterim :)

    Bu arada 1 Serisi kullandığımdan 3 Serisi almak değişiklik olacak benim için o açıdan artısı var...Ancak yakıt tüketimi konusunda 1 serisi açık arar iyi şu sıra..
    tabi bir de bu bahsettiğim opsiyonların eklenememe durumu varsa bildirirseniz sevinirim.

    teşekkürler selamlar...



    sn ozgur3000;

    mesajlarinizi takip ediyorum.. kabul ederseniz ufak bir tavsiyem olacak.. 3 serisi alirken kullandiginiz aractan bir gomlek ustun arac almis olacaksiniz ancak yeni 1 serisindendaha iyi bir arac oldugunu dusunmuyorum.. uretimi sona ermek uzere olan bir model oldugu icin istediginiz opsiyonlari ekletemeyebilir, ekletseniz bile uygun fiyattan bulamayabilirsiniz.. yeni 1 serisinin ic mekaninin eskisinden daha genis ve yeterli seviyede oldugunu duymustum.. ustelik istediginiz opsiyonlari da ekletebilirsiniz.. seciminizde basarilar diliyorum..

    Sn. TechZone,

    Değerli yorumlarınızı en başından beri takip ediyorum.
    Gerçekten yeni 1 serisi 2011 modeline göre oldukça avantajlı gözüküyor...opsiyon konusuda önemli...

    1 serisinin artıları yakıt tüketimi, yeni kasa olması, opsiyon eklenmesinin kolay olması gözüküyor

    3 serisi ise daha önc ekullanmadığım bir kasa, uygun fiyat (tabi olursa) ve navigasyon olarak duruyor.


    1 serisi biraz daha önde gibi şu an açıkçası..

    yorumlarınız için tekrardan teşekkürler...

    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    videoyu ekliyorum...




    Navigasyon yok mu ? Ve şu LM tuşunun işlevi nedir acaba.
  • navigasyon olmasını istiyorsanız navigation prof almanız lazım.. o zmn ekran büyüyor, gördüğünüz siyah çerçevenin içini komple kaplayacak şekilde..

    LMT tuşu ise, mesela 80km hız ile gidiyorsunuz ve bu hız sizin için yeterli, daha üst süratlere çıkmak istemiyorsunuz.. LMT'e bastığınızda 80km hız belirleniyor ve araç ne kadar gaza basarsanız basın 80km'nin üstüne çıkmıyor.. ancak gaza tamamen basıp panik durumunda olduğunuzu algılarsa araç (gazın arkasındaki klipse de dokunursanız) o zmn 80km'nin üstüne çıkar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    navigasyon olmasını istiyorsanız navigation prof almanız lazım.. o zmn ekran büyüyor, gördüğünüz siyah çerçevenin içini komple kaplayacak şekilde..

    LMT tuşu ise, mesela 80km hız ile gidiyorsunuz ve bu hız sizin için yeterli, daha üst süratlere çıkmak istemiyorsunuz.. LMT'e bastığınızda 80km hız belirleniyor ve araç ne kadar gaza basarsanız basın 80km'nin üstüne çıkmıyor.. ancak gaza tamamen basıp panik durumunda olduğunuzu algılarsa araç (gazın arkasındaki klipse de dokunursanız) o zmn 80km'nin üstüne çıkar..

    Bir nevi cc koymuşlar yani iyi olmuş açıkçası.

    Navigation business olarak geçiyorsa Türkiye de satılan hiçbir modelde nav business da navigasyon bulunmuyor mu ?




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.