Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.962
Cevap
38
Favori
445.787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle arabadan pek anlamadığı ve araba almak istedğimi söylemek istiyorum ve araştırma yapıyorum Hyundai Accent almak istiyorum 97-2000 arası 6000ytl ile9000ytl arası bütçe ayırabilirim fakat bu arabaların hangi modelinin ve türünün iyi olduğunu bilmiyorum forumda biraz araştırdım fakat kafam karıştı bu yüzden direk yazma gereği duydum öncelikle size bazı bulduğum araba fiyatları ve özelliklerini yazmak istiyorum ve bu arabalar hakkında yorumlarınızı bekliyorum daha sonrada Hyundai Accent hakkında sizin ekleyebileceğiniz öneri ve bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim

    1- Hyundai Accent
    Fiyat : 8.750 TL
    Kilometre : 107000 KM
    Yılı (Model) : 2000
    Silindir Hacmi : 1300 cm³
    Motor Gücü : 85 BG (63 KW)
    Renk : Mavi-met.
    İlan Tarihi : 07.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites

    2-Hyundai Accent
    Fiyat : 8.600 TL
    Kilometre : 89000 KM
    Yılı (Model) : 1998
    Silindir Hacmi : 1301 cm³
    Motor Gücü : 100 BG (74 KW)
    Renk : Beyaz
    İlan Tarihi : 12.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Radyo / Kaset, ABS, Alarm, Opak Boya

    3-Hyundai Accent 1.3 LX
    Fiyat : 8.750 TL
    Kilometre : 105000 KM
    Yılı (Model) : 1999
    Silindir Hacmi : 1341 cm³
    Motor Gücü : 70 BG (51 KW)
    Renk : Beyaz
    İlan Tarihi : 13.03.2009

    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Klima, Merkezi Kilit, Opak Boya,

    3-Hyundai Accent 1.5 GL
    Fiyat : 8.250 TL
    Kilometre : 130000 KM
    Yılı (Model) : 1998
    Silindir Hacmi : 1490 cm³
    Motor Gücü : 75 BG (55 KW)
    Renk : Beyaz
    İlan Tarihi : 05.04.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Elektrikli Cam, Radyo / Kaset, Merkezi Kilit, Alarm, Opak Boya

    4-Hyundai Accent LX 1.3
    Fiyat : 9.000 TL
    Kilometre : 11800 KM
    Yılı (Model) : 1999
    Silindir Hacmi : 1300 cm³
    Motor Gücü : 54 BG (40 KW)
    Renk : Yeşil
    İlan Tarihi : 21.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Elektrikli Cam, Merkezi Kilit, Alarm, Metalik Boya,

    5-Hyundai Accent
    Fiyat : 8.200 TL
    Kilometre : 110000 KM
    Yılı (Model) : 1998
    Silindir Hacmi : 1341 cm³
    Motor Gücü : 70 BG (51 KW)
    Renk : Beyaz
    İlan Tarihi : 14.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites

    6-Hyundai Accent 1.3 LX
    İlan Detayı
    Fiyat : 8.850 TL
    Kilometre : 135000 KM
    Yılı (Model) : 1999
    Silindir Hacmi : 1300 cm³
    Motor Gücü : 75 BG (55 KW)
    Renk : Gümüş
    İlan Tarihi : 17.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Elektrikli Cam, Klima, Radyo / Kaset, Merkezi Kilit, Elektrikli Ayna, Alarm, Metalik Boya,

    7-Hyundai Accent
    İlan Detayı
    Fiyat : 8.600 TL
    Kilometre : 89000 KM
    Yılı (Model) : 1998
    Silindir Hacmi : 1301 cm³
    Motor Gücü : 100 BG (74 KW)
    Renk : Beyaz
    İlan Tarihi : 12.03.2009
    Pazarlık : Pazarlık Payı Var
    Kasa Tipi : Sedan
    Yakıt Türü : Benzin / LPG
    Kapı : 5 Kapı (4/5)
    Vites Tipi : Düz Vites
    Radyo / Kaset, ABS, Alarm, Opak Boya,
    şimdilik bulduklarım bunlar fiyat ve özellikleri hakkında yardımcı olursanız çok sevinirm bide 9000ytl ye kadar bütçem var Hyundai Accent'a altenatif olarak alabileceğim başka bir marka sizce ne olmalı ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas


    quote:

    Orjinalden alıntı: logitech34

    ogunmas hocam 98 gls silecekler çok yavaş çalışıyor ve geri dönerken duruyor bende elimle aşağı indiriyoum şimdi elektrikçiye gitsem motoru yanmış değiştirecez diyecekler diye korkudan gidemiyorum neler olmuş olabilir pratik çözümü varmıdır


    İyi bir Elektrikçi bulursan motor silecek motorlarını alıştıracaktır.

    Silecek motorları sarma yaptığında bunu yapıyor. Aynısı benim başıma geldi.

    Her iki silecek için toplam 50 tş vermiştim. İlk günkü kü gibi canavar.


    ogunmas hocam senden aldıığım cesaretle sanayiye gittim motor ile silecekler arasındaki hareketli kollar pas yapmış yağlanıp yerine takıldı sorun kalmadı ilgine teşekkür ederim




  • Ne demek, lafı mı olur. Hepimiz, sıkıntılarını paylaşıp çözmek, Bilgilerimizi paylaşmak için buradayız.

    Önceden davranman iyi, aksi durumda silecek motorunu yakabilirdin.


    quote:

    Orjinalden alıntı: logitech34

    ogunmas hocam 98 gls silecekler çok yavaş çalışıyor ve geri dönerken duruyor bende elimle aşağı indiriyoum şimdi elektrikçiye gitsem motoru yanmış değiştirecez diyecekler diye korkudan gidemiyorum neler olmuş olabilir pratik çözümü varmıdır
  • BAhsi geçen araçlar genelde 1.3.
    1. seçeneğin makul gibi , düşündüren model yükse km uygun fiyat düşük. Acaba arkadaş sıkışıkmı?
    yoksa araç fazlamı kullanıldı.

    yani konuşmak gerek.

    Ancal 1.3 fiyatına 1.5 GLS lerde var . Hemen hemen aynı yakıt. Klima ve Abs de bedava.
    Gözardı etme derim.
    aynı vergi diye biliyorum.


    quote:

    Orjinalden alıntı: xjoxjo

    Arkadaşlar öncelikle arabadan pek anlamadığı ve araba almak istedğimi söylemek istiyorum ve araştırma yapıyorum Hyundai Accent almak istiyorum 97-2000 arası 6000ytl ile9000ytl arası bütçe ayırabilirim fakat bu arabaların hangi modelinin ve türünün iyi olduğunu bilmiyorum forumda biraz araştırdım fakat kafam karıştı bu yüzden direk yazma gereği duydum öncelikle size bazı bulduğum araba fiyatları ve özelliklerini yazmak istiyorum ve bu arabalar hakkında yorumlarınızı bekliyorum daha sonrada Hyundai Accent hakkında sizin ekleyebileceğiniz öneri ve bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim
    ...




  • ogunmas ustam bende biliyorum onu, ama 1-3 4-2 zamanlaması arabanın üzerinde yazmııyor, neyse ben olayı hallettim, şuan çok ii çalışıyor
  • 2000 model yumurta kasa full boyazsız değişen yok 120.000 de tüplü gri renk 1.3 ls accente 9000 istiyor sizce nasıldır
  • Aracı iyi bir usta yada servise gösteriniz. Yumurta kasalar karbürütörlü diye biliyorum.

    Lpg sistem çalışırlığı ve benzin li sistem çalışırlığını kontrol ediniz.
    en azından kısa bir süre de olsa sürmekte fayada var.

    Bu kısında yazn bir arkadaşımızın başına tatsız bir olay gelmiş.

    Elektronik ve mekanik kısımlarını kontrol ettirmekte fayda bulunmakta.
    Aracın; vergi, muayene, sigorta bilgielrini kontrol ediniz.

    2000 - 1.3 LS -9000 TL yani. Çokta fena olmayan bir rakam bana göre.

    Ancak Son kararınızı yine aldığınız bilgilere dayanarak siz vereceksiniz.
  • 1.5 yumurta kasada katalitik neredededir, bunun tıkalı veya dağılmış olup olmadığını basit bir yolla kontrol edebilirmiyiz. Yani gözle kontrolden bahsediyorum. Araç 2800 devir civarında bağırmaya başlıyor ve bundan sonraki hızlanmaları bağırtı eşliğinde sürdürüyor. Aracın orta susturucu dahil egzoz sistemi yeni değişti orjinaliyle. Herhangi bir değişiklik olmadı, hatta alt devirler biraz zayıfladı gibi..
  • Yumurta kasaların Katalitik konvertorleri;
    Motordan çıkan Ekzost borusunun 1. bağlantısı Sipiral borudur.(Bazen tıslama sese gelen araçlarda değişim yapılabilir.)
    Sipiral borudan sonraki bağlantı katalitik konvertor dür. Sonraki bağlantı 1. susturucu En son Ana 2. susturucudur.

    Katalitik kolay bozulan bir parça değilmiş.İç yapısı katalitik sobaların yapısına benziyormuş. Amacıhttp://tr.wikipedia.org/wiki/Katalitik_konvert%C3%B6r tanımlanmış.

    2800 devirde çıkan bağırtıyı tam açıklayabilirseniz daha fazla yarrcımcı olabilirim.
  • Ogunmas arkadaşım cevabın için sağol. Bağırtıdan kastım Örn. 5. viteste 100 km/h civarı motor sesi duyuyorum ve araç 2800 devirden sonra rahat bir şekilde hızlanmıyor bağırtı ve biraz kasılma var. Sanki bir tıkanıklık varmış gibi. Ama başka bir 1.5 ile de karşılaştıramadım doğrusu. Bir arkadaş 3500 devir civarında rahatsız edici bir motor sesi duyduğunu belirtmişti daha önce. Benim araçta bu 2800-3000 devir civarı başlıyor (3,4,5 vitesler için.) Araç üst devirleri sevmiyor, hızlanıyor, ancak bağırtı ve kasılma eşliğinde. Daha önce belirtmiştim egzoz orta ve son susturucu olarak komple değişti (orijinali ile). Ancak değiştirmeden önce orta susturucuya elle vurduğumda şıkır şıkır ses geliyordu. İçinde iri kum taneleri varmış gibi. O yüzden şu aşamada katalitik üzerinde duruyorum. Siz mesela kendi aracınızda hangi devirde motor sesini duymaya başlıyorsunuz. Bir de benim araçta ilk çalıştırmada benzin tüketimi çok gibi. Motor ısınana kadar benzin ibresi bayağı düşüyor. 97 oktan kullanıyorum.




  • Dostum hatırlarım, :)

    Ben de aracımı ilk aldığımda seninle aynı konu hakkında detaylı konuşmuştuk.

    Son susturucu yada katalitik ten sıkıntı yaşadığını belirtmiştin.

    Açıkçası 1.5 gls aldığımı gayet te memnunum. Başka bir araç herhalde
    2. bites 90 - 3 vites 110 yapmak kolay iş değil.

    Sıkıntına gelince.

    Araçların izolasyonu gerçekten zayıf. 2500-3000-3500 devirlerde içeri çok ses alıyor. Motor ve asfalt sesi.
    Bence bu uğultu gürültü bununla ilgili.
    Bu bende de oluyor. Bir ara 2000 devirlerde tıkırtı alıyordum. Motor takozu diye o kadar araştırdım.
    Direksiyon hidrolik borusu göğse yaklaşmış ve titremeden tıkırtı yapıyormuş biraz geri çektirdim. düzeldi.

    Detaylı açıklarmısın diye onun için sordum.

    Katalitik konvertör için açıkçası dokunma diyeceğim. Eğer altını vurdurmamışsan kolay kolay bozulacak alet değiller.
    Yenisi 650-750 tl arasındaymış.Ancak Samara 1.5 lerin orta susturucuları bunun yerine takılarak aynı performansı yakalanabiliyormuş.
    Tavsiyem dokunma , çalışan mal iyi maldır. :-)

    97 de iyi kaçıyor ancak fazla yakıyor. Ben tekrar 95 e döndüm. Shell yada total kullnıyorum.
    İbrenin çalıştırdıktan sonra düşmesi normal bende de oluyor. Yaklaşık 1-1.15 ml düşme yapabiliyor.
    Bunu uzun yol kullndıktan sonra yapıyor.

    buda depoda havayı tam boşaltamamasında kaynaklanıyor sanırım.

    Yine yazım uzun oldu :)




  • hidrolik direksiyon olmayan hiçbir accent modeline 5 para verme yanarsın ha kamyon kullanmışşın ha kara direksiyon accent bu kadarmı dengesiz bir direksiyon olur yav durdurugu yerde kaya gıbı donmuyor 60 la giderkende sankı dıreksıyonda bosluk varmış gibi cok gevsek oluyor aman dıyeyım bende 95 gls hıdrolık dıreksıyonlu vardı canavar gıbı ama enıstede 98 gl vardı hıdrolık de3gıl cok kotuydu oda sıkıldı gecen ay 7250 ye verdı sırf bu yuzden arabada 70,000 de hıc darbe almamışdı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Dostum hatırlarım, :)

    Ben de aracımı ilk aldığımda seninle aynı konu hakkında detaylı konuşmuştuk.

    Son susturucu yada katalitik ten sıkıntı yaşadığını belirtmiştin.

    Açıkçası 1.5 gls aldığımı gayet te memnunum. Başka bir araç herhalde
    2. bites 90 - 3 vites 110 yapmak kolay iş değil.

    Sıkıntına gelince.

    Araçların izolasyonu gerçekten zayıf. 2500-3000-3500 devirlerde içeri çok ses alıyor. Motor ve asfalt sesi.
    Bence bu uğultu gürültü bununla ilgili.
    Bu bende de oluyor. Bir ara 2000 devirlerde tıkırtı alıyordum. Motor takozu diye o kadar araştırdım.
    Direksiyon hidrolik borusu göğse yaklaşmış ve titremeden tıkırtı yapıyormuş biraz geri çektirdim. düzeldi.

    Detaylı açıklarmısın diye onun için sordum.

    Katalitik konvertör için açıkçası dokunma diyeceğim. Eğer altını vurdurmamışsan kolay kolay bozulacak alet değiller.
    Yenisi 650-750 tl arasındaymış.Ancak Samara 1.5 lerin orta susturucuları bunun yerine takılarak aynı performansı yakalanabiliyormuş.
    Tavsiyem dokunma , çalışan mal iyi maldır. :-)

    97 de iyi kaçıyor ancak fazla yakıyor. Ben tekrar 95 e döndüm. Shell yada total kullnıyorum.
    İbrenin çalıştırdıktan sonra düşmesi normal bende de oluyor. Yaklaşık 1-1.15 ml düşme yapabiliyor.
    Bunu uzun yol kullndıktan sonra yapıyor.

    buda depoda havayı tam boşaltamamasında kaynaklanıyor sanırım.

    Yine yazım uzun oldu :)





    Öncelikle samimi paylaşımların için sağol;
    Haftasonu cam suyuna ilave sırasında benzin filtresinin bağlantı yerinden bayağı kaçırmış olduğunu farkettim. Araç 1 haftadır yattığından benzinle toz o bölgede birleşince reçinemsi bi madde oluşmuş. Aracı çalıştırdım filtre bağlantı yerinde terleme yaptı. Açık bi tamirciye sıktırdım ama bağlantıdaki pul eskimiş terleme bayağı akar şekle dönüştü. Sonra başka bir yerde pulun altına takviye yaparak sıktık, oldu. İbrenin aşağı düşmesi bu kaçaktan olmuş olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca hava filtresi eskimişti, değiştirdim bu arada.
    Ben de artık 95 e döndüm. Evet performans daha düşük, sanki çalışması da biraz sarsıntılı ama yinde de daha ekonomik olacaktır.. Daha önce bahsettiğim motor sesi olayını bir kez daha irdeledim. Sonuçta ben biraz abartmışım galiba, ses yalıtıma göre normal geliyor şimdi.
    Katalitik konusunda, daha önce başka bir yerde 30 euro veya tl 'ye, tam hatırlamıyorum, yurt dışından getirtilebiliyormuş. Bir de çetin usta diye nette meşhur bir usta var. O da ücreti karşılığı katalitiği temizlediklerinden, hatta cargoyla teslim yaptıklarından bahsediyordu yanılmıyorsam.
    Sonuçta ben değiştirmeyi düşünmüyorum, senin de dediğin gibi "çalışan mal iyi maldır" :)
    görüşmek üzere..




  • Arkadaşlar, bir aksilik çıkmaz ise aracımı 7800 TL e sattım. PAzartesiTeslim edeceğim.

    Bakalım, hyundai den vazgeçmiyorum. Kısmet ne olacak.
  • Arkadaşlar, 2001-2003 arası 1500 cc 16v 102 HP Takometrede 220 yazanlardan GL veya GLS hyundai arıyorum . bilginize.
  • Arkadaşlar iyi günler,biliyorsunuz DH en favori otomobillerini seçiyor.Maalesef diğer modellerimiz ilk turda elenmiş üzüldüm.Hyundai temsilen sadece Era kalmış,bu konuda desteklerinizi bekliyoruz.Oylama biraz değişik aracı tıklamıyoruz puan esasına göre olduğu için aracın altındaki puan kutucuklarını tıklıyoruz buna dikkat edersek iyi olur.Link aşağıda saygılarımla...


    http://forum.donanimhaber.com/m_31590832/tm.htm
  • 98 model klimalı cupe accentim var.1 ay önce kadar debriyaj baskı ve balataları değiştirdim.servisinde değil ama.değişimden sonra soğutucu sıvı deposundan fokurtular gelmeye başladı.radyatörden gelen su havayla karışık geliyorgibi.ustaya gösterdim sorun olmadığını söyledi.hava almıştır falan gibisinden bişeyler söyledi.fakat kafam rahat değil.ısı göstergesi de normal seviyede.ayrıca bunu her zaman yapmıyor.10 km.gidiyorum hiç bi sorun yok.3 km. gidiyorum fokurdama yapıyor.servisede gösteremiyorum aramız bayaa bi var.bide klimanın polen filtresine bakalım dedim .aradı bulamadı heralde bunda polen filtresi yoktur dedi geçiştirdi.bu konuda yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.şimdiden teşekküğrler.
  • Soğutucu sıvı deposu olarak bahsettiğin radyatör takviye su deposu olacak. anladığım bu.

    Burasının fokurdaması herzaman görülen bir durum değil.
    1. Soğutma sisteminde hava varsa yapabilir. HAvası alınır Geçer.
    2. Radyatör Fanı durmadan çalışıyorsa yada sık sık fazla çalışıyorsa
    sistem de su eksik yada hava bulunabilir buda suyun anormal
    ısınmasını ve fokurdamasına sebep olacaktır.
    3. Lastik boruların birinde çatlak yada delik olabilir. buda sistemin hava
    çekmesine sebep olacak ve otomarik hava alıyrosa forkurdama ile
    bunu kendi kendine çözmeye çalışacaktır.
    Suyun eksilip eksilmediğine bakınız.
    **-
    Her klimanın filtresi vardır.O filtre olmazsa sistem tıkanır.
    Bu iş servislik değil bu iş gerçek bir ustalık işi.
    Torpidonun sağ alt tarafında kutu içerisinde filtresi mevcuttur.

    selamlar.
  • hocam çok sağolyardımların için .ama biz genede bunun polen filtresini bulamadık.torpidoyu komle söktü usta.ama yoook.yapacak bişey yok.ustasını bulmak gerekiyor dediğin gibi.çok saol.selamlar...
  • Dostlar ,

    İnadına yeni aracımda da hyundai den vazgeçmedim.
    Hyundai 1.5 GLS, 16V, 102HP, 2003 model araca terfi ettim.
    Milenium kasa kısmında yeni bir topic açarak devam ediyorum.

    Ancak, Yumurta kasa ilk gözağrımdır. Bu topikte her türlü yardım ve konuşmaya devam edeceğim.
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.