Şimdi Ara

2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • 2024 Skoda Superb ve Kodiaq, günümüzde moda haline gelen büyük ekranlarıyla dikkat çekiyor. Ancak neyse ki en azından bazı fonksiyonlar için hala döner düğme şeklindeki kontrollerin varlığını sürdürdüğünü görmekteyiz. Ortadaki havalandırma menfezlerinin altında yer alan bu düğmeler "Smart Dials" olarak adlandırılmış.



    Sağ ve solda yer alan düğmeler sıcaklık, koltuk ısıtma ve soğutma gibi kontroller için ayrılırken ortadaki düğme fan hızı, havanın yönü, ses ayarı, sürüş modu ayarı ve haritayı yakınlaştırma gibi farklı ayarlar için kullanılabiliyor. Bu fonksiyonlar arasında geçiş yapmak için düğmeye basarak ilgili fonksiyona geçiş yapmak yeterli oluyor. Söz konusu ayarlar, multimedya sistemi üzerinden kişiselleştirilebiliyor.



    Yeni Skoda Kodiaq ve Superb'in konsolunda 13 inçlik büyük bir dokunmatik multimedya ekranı bulunuyor. Sürücünün önünde ise head-up display ile desteklenen 10 inçlik dijital gösterge paneli mevcut. Konsoldaki en büyük değişim ise orta konsolda yer alan vites seçininin direksiyon simidinin arkasındaki kolona taşınmış olması diyebiliriz. Bu değişimi son dönemdeki birçok yeni otomobilde görmeye başladık.




    Yukarıda sözünü ettiğimiz bu değişim, Skoda tasarımcılarının orta konsolda daha temiz bir alan ve daha bol depolama alanı oluşturabilmesini sağlamış. Bu alanda aktif soğutma özelliğine sahip 15 W kablosuz cep telefonu şarj ünitesi de mevcut. Bunların dışında, masaj fonksiyonuna sahip ergonomik koltuklar, ambiyans aydınlatması, dikiz aynası üzerindeki USB C girişi ve koyu krom detaylar da konsolda dikkat çeken detaylar arasında.



    Ayrıca Bkz.Ek MTV'nin ödeme süresi uzatıldı



    Yeni Superb ve Kodiaq'ın yaşan alanları benzer olsa da bazı farklılıklar da söz konusu. Örneğin; Kodiaq'ın cep telefonu şarj ünitesinde iki cihazlık yer varken Superb'de tek cihaz için alan sunuluyor. Ayrıca, Superb'in konsolunda boydan boya uzanan dikey şeritlere sahip tasarım dikkat çekerken Kodiaq modelinde bu detay yerine daha fazla deri yüzey kullanıldığını görmekteyiz.



    Yeni Skoda Superb ve Kodiaq, sonbahar aylarında tanıtılacak ve önümüzdeki yıl satışa sunulacak. Konuyla ilgili gelişmeleri siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı




    Kaynak:https://www.skoda-storyboard.com/en/press-releases/enhancing-space-comfort-and-control-skoda-presents-interior-highlights-of-the-all-new-kodiaq-and-superb-generations/







  • Elektrikli araç tasarımına benzetmedikleri güzel bir model olmuş. Passatı mahvettiler en azından Skoda da düzgün bir model kalmış oldu.

    Herkes klima kumandalarını manuel istiyor. Alman markaları japonlar gibi ileriyi düşünemiyor mu bilemiyorum.

    Mazda bu konuda açıklama yapmıştı, klimaların dokunmatik olması gözün yoldan ayrılmasına sebep oluyor o yüzden yapmayacağız diye.
  • Klima kumandalarını, bir çok markanın aksine sezgisel tasarlamışlar. Sırf bu sebepten markayı seçecek bir dünya kullanıcı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sierre34 -- 29 Ağustos 2023; 17:29:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havalandırma kumandaları tabletin içine gömme tembelliğine gitmeyen Skoda'ya tebrikler. Menüler içinde dolaştıkça gözlerin yoldan ayrılıp trafik kazası ihtimali artıyor.

  • Bu sefer güzel olmuş.

  • Elektrikli araç tasarımına benzetmedikleri güzel bir model olmuş. Passatı mahvettiler en azından Skoda da düzgün bir model kalmış oldu.

    Herkes klima kumandalarını manuel istiyor. Alman markaları japonlar gibi ileriyi düşünemiyor mu bilemiyorum.

    Mazda bu konuda açıklama yapmıştı, klimaların dokunmatik olması gözün yoldan ayrılmasına sebep oluyor o yüzden yapmayacağız diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Klima kumandaları tuşlu ve döndürmeli mekanik olmalı. NOKTA!

    Klimayı dokunmatik ekrandan yönetipte "yoo bence hiç sıkıntı olmuyor" diyen ağır fanboydur. Şirketin 2022 508 ini servise götürürken klima menfezlerini ve fan gücünü ayarlayacağım diye yaklaşık 3-4 dakika oyalanmıştım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayağı iyi olmuş bu tasarım. Özellikle ekrana bayıldım...

    Değerlendirilebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayret VAG grup sıkıcılığından uzak güzel.


    Ayrıca klimayı dokunmatik ekrana entegre etmek kadar kullanışsız ve aptalca bir şey olamaz, doğru olanı yapıp analog kumanda kullanmaları artı puan.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Piyasada ki kazaların çoğu dijital ekrana entegre klimadan dolayı oluyor, klimayı ayarlayana kadar dakikalar geçiyor.


    Analog saniyelik iş.


    Her şeyin ekranda olması aptallık. Tesla'nın tek kötü yönü bu mesela.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zotacing -- 30 Ağustos 2023; 2:57:26 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    İşte bu yüzden otomotiv sektörü benim şahsi görüşüm belli bir yılda tavan yaptı sonra inovasyon gereği aşağıya doğru düştü. Bu forumda her zaman yeni yenidiri savunanlara karşı çıktığımda beni linçlemişlerdi.

    120-130 ile bile giderken hava menfezini ayarlayıp dereceyle oynadığım yol koşullarını bilirim. Hatta otobanda 200 üstü hızlarda seyrederken sağ kolumu en ufak şekilde uzatmadan kaloriferi açtığım zamanlar bile oldu.

    Ben bu konuda bütün almanlarıda eleştiriyorum herşeyi ekrana entegre etmelerini. Bari bu mühendisler yapmamalı. Mercedes benzi bmwsi audisi hepsi belli bir yıldan sonra vites bölümüne entegre ettiler multimedyanın bütün kontrolünü ve bu inovasyon otomotiv tarihinin en iyiysiydi açık ara . Bunu en iyi ve en erken audi yaptı 2002 yılında A8 ile. Hem kısayol olarak hemde konfigüre yuvarlak butonu olarak. Bmw ise 7 serisinde 2001 deki kasasıyla yaptı ama oda sırf tek controllerdı ve gözün ekrana gitmek zorundaydı daha sonraki yıllarda idrive kontrol butonun yanına kısayollar ekleyerek zirve yaptılar f30 lardaki gibi. Mercedes ise bu konuda biraz geriden geldi 2008-2009 lu yıllarında vitesin oralara kumanda koymaya başladı. ŞİMDİ??? Buton yok alayı mıçtığımın dokunmatik ekranında.

    en gıcığıda ne biliyo musun fransız grubunun hepsinde var; havalandırmayı klima kalorifer fark etmez kapatmak için off tuşunun olmaması. Fan en son konumdayken pıt pıt pıt pıt fanı en düşüğe aldıktan sonra kapanması. Hele onlar tam fiyasko.

    Yapacaksın abicim şu panellerden vazgeçmeyeceksin. Çatır çatır bunların şekil şukulunu değiştirip koyacaksın. 2 2 daha 4 yani. Şu kullanışlılıktan vazgeçen otomotiv dünyasının aklı bizim milletin aklındanda geride

    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı
    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 30 Ağustos 2023; 5:51:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • AlkanExclusive kullanıcısına yanıt
    Hocam sizinde 445.000.000₺ lik araç portföyünüz var ama ilanlarınızda hiç skoda göremedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekran büyümüş , vites küçülmüş çok güzel olmuş

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Onlar sonradan Alkan oldu. Biz orijinal Alkan'ız.

    Alakamız yok, soyadı benzerliği.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    Resimlerini paylaştığınız bol düğmeli klima kumandalarının günümüzde çoğunlukla lcd ekrana taşınması malesef maliyet kaygılarından dolayı. Yüksek kaliteli bir kumanda paneli tasarlayıp üretmek yerine lcd ekranın yazılımına bir menu daha ilave ediyorsunuz ve iş bitiyor. Bir de bunu inovasyon diye pazarlamaya çalışıyorlar halbuki maliyet azaltma çalışması. Aynı şey lcd gösterge paneli için de geçerli. Bunları da hayalet gösterge paneli diye çıkardılar, bir de başta eksra ücretle alınıyordu falan. Halbuki ibreli göstergeler daha maliyetli ve daha kaliteli idi. Şimdi en alt pakete de dijital gösterge koyuyorlar çünkü ucuz.

  • İşte bu sebeple günümüz araçları almanlarda dahil olmak üzere eski kalitesinde değil eskiden maliyet kaygısı azdı, kaynak boldu ve tam bir yarış vardı. Şuan rekabette olduğunu çok düşünmüyorum ben. Eski arabaları özleyeceğiz millet yeni yeni diye tutturmaya devam etsin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski tip düğmeli 2019 ford transitte seyir halindeyken bakmadan klima ayarı, yönü, fan hızı,direksiyon haricinde ses kısma müzik değişme çok kolay yapılıyor kaldı ki bu şekildeki araçların çoğunda durum aynı fakat komple ekrana entegre edilmiş yine burada benim de tahmin ettiğim ve yine bazı arkadaşların da söylediği gibi tamamen maliyeti azaltmak için yapılmış bu yenilik adı altındaki gelişmeler hiç hayra alamet değil tamamen kaza sebebi,yani her yenilik gibi görünen gelişmeler hayat kolaylaştırmıyor hatta bunu tasarlayan mühendisler bile hareket halindeyken eminim zorlanıyorlardır sistemi kontrol ederken.

  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt

    atladığın bir şey var mercedeste klima menüsü ekranda sabittir. O yönden iyi.


    2024 Skoda Superb ve Kodiaq'ın iç mekan görüntüleri paylaşıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cupra Formentor ile benzerlik var.

  • TİGGO 9 pro'nun içine ve dışına bakmak lazım veya TİGGO 8 PRO Max ön konsolu uzun ekranlı olan modeli efsane.Bu modeller örnek alınacak iç tasarımlara sahip (bence) tabiki güzellik tasarım görecelidir.
  • Honda Toyota iç dizaynı gibi olmuş

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.