|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|

|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
|
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OSİBAY -- 29 Eylül 2020; 13:58:32 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam teşekkürler. Bu cihazı alırken müşteri hizmetleri ile görüştüm. Harici hard diske kayıt ediyor dediler. Fakat yanlış bilgi verilmiş. Bir yıldır aktif edilmeyen özellik sizce nezaman aktif edilir. ? Kullanıcılar bu özelliği çok uzun süredir bekliyorlar. Maalesef bir gelişme yok birde kayıt özelliği var diye yanlış bilgi veriyorlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
Hocam sormayın ben ısrarla sordum kayıt özelliği varmı diye Bana harici harddiske kayıt özelliği var diye kesin cevap verdiler bende üyeliği başlattım. Sonra öğrendim ki kayıt özelliği yokmuş. Müşteri hizmetleri ile defalarca konuyu araştırdım. Net bir cevap alamadım. Cihazı değiştirmek istedim. Bu sefer sorun benden kaynaklı olmamasına rağmen 63 TL servis ücreti çıkardılar. benim.bir hatam yokki bu işte. Bende şikayette bulundum. Hani beklesek eğer yazılım gelecekse diyeceğim . Bir yıldır üyeler bekliyor halen gelmemiş bende bir yıl daha bekleyip boşa ücret ödemek istemiyorum. Ve yorumlarda okuduğum kadarıyla sürekli arıza cikariyormus bu cihazlar. Ve her arızada 63 TL servis ücreti istiyorlarmıs. Bende bir an önce iptal talebi vereceğim. Şikayet sonucuna göre. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bu konunun önceki sayfasında var aynı cihaz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
|
Hayır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Düşünmeden 4k plus < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Cihazda aşırı şekilde sapıtmalar var yardımcı olabilirmisiniz örneğin bazen mouse imleci gibi bir imlece bürünüyor kanal geçişlernde alttaki göstergeler ve menü kayboluyor yaklaşık 1 hafta içinde 2 gün bunu yaşıyorum haftanın her günü sabah ilk açışımda da ses yok oluyor prizden çekip gene takınca düzeliyor digiturku aramadım böyle problem yaşayıp çözen oldu mu cihazda mı problem yoksa başka türlü herkesde olan bir problem mi ? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|