Şimdi Ara

Z1 Compact sarjdayken verileri silme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Tesekkurler, aslinda bu kutuyu da gozumun onunde acti guvenlik etiketi de vardi. Anlamadim niye boyle bir seyle karsilastigimi. Faturaya baktim, oyle bir kase de yok.

    Güvenlik etiketini bıçakla kestiğini gördünüz mü? Acaba önceden sağlam mıydı?
    Sökmeye zaten gelmiyor o etiketler hemen bozuluyorlar ama önceden maket bıçağıyla düzgün kesilmiş olabilir.
    Sonra da adam sıfırdan açıyormuş gibi maket bıçağını tekrar kesik yerden geçirmiş de olabilir...

    Bu telefonu teşhir harici alanlarda sizdeki gibi bir durumla karşılaşanı görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok yanlis gormediysem kapali kutuydu hatta 2 tane etiket vardi biri su yanarli donerli olan digeri de beyazdi. Tabi dediginiz gibi bi cakallik da yapmis olabilir. Emin olamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz yine de gidip durumu ve mağduriyetinizi anlatın, değişim isteyin.
    Forumda başka kişilerin böyle bir durumla karşılaşanını ben görmedim.

    Kötü niyetli olmasalar bile ürün sizi mağdur etmiş, ayıplı sayılır.
    (Ama bence işin içinde üç kağıtçılık da var.)

    Biz de bu mağazanın tutumunu merakla bekliyor olacağız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gittigimde bilgilendiricem, tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gitmek yerine aradim, boyle bir sey mumku degil kutuyu sizin yaninizda actim. Zaten biz magaza olarak degisim ya da iade yapamiyoruz sonynin servisine goturmeniz gerekir dedi. Herkes farkli bir sey soyluyor. Kime inanicagimi sasirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet teleservicemis teknik servis dedigi zirvalik da. Teleserviceden memnun olan gormedigime gore kesin bi kulp bulucaklar soruna.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Gitmek yerine aradim, boyle bir sey mumku degil kutuyu sizin yaninizda actim. Zaten biz magaza olarak degisim ya da iade yapamiyoruz sonynin servisine goturmeniz gerekir dedi. Herkes farkli bir sey soyluyor. Kime inanicagimi sasirdim.

    Belli ki yardımcı olmaya pek niyetleri yok...

    *#*#73556673#*#* kodunu fabrikadaki hınzır Çin'li mi girmiş diye sormak lazım bu adamlara

    Teşhir telefonlarının jelatinleri çıkartılmış oluyor, aldığınız ürünün ön ve arka yüzeylerinde jelatin var mıydı ve düzgün yapıştırılmış mıydı?
    (Hava baloncukları, jelatini söktüğünüzde ekranda veya arka kapak üstünde toz, ekranda ve kasada parmak izi kalıntısı, kenarda köşede toz, kir, hatta kılcal çizikler, bunların çoğu herkesin ellediği teşhir ürünlerinde olabilir, yani teşhir ürünü dikkatli bakılırsa kendini belli eder...)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • join4freee kullanıcısına yanıt
    Sony centerdan aldigim urunde boyle bir sorun yasayacagimi dusunmedigim icin hic dikkat etmedim fakat iki yuzunde de jelatin vardi,biraz hava kabarciklari doluydu ama vardi sonucta. Adamin ugrasmak istemedigi belli, benim anlamadigimo magazadan aldigim urunu niye kel alaka bi yerdeki teknik servise iade ediyorum. Urunu nerden aldiysam orayla muhattap olmam gerekmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Sony centerdan aldigim urunde boyle bir sorun yasayacagimi dusunmedigim icin hic dikkat etmedim fakat iki yuzunde de jelatin vardi,biraz hava kabarciklari doluydu ama vardi sonucta. Adamin ugrasmak istemedigi belli, benim anlamadigimo magazadan aldigim urunu niye kel alaka bi yerdeki teknik servise iade ediyorum. Urunu nerden aldiysam orayla muhattap olmam gerekmez mi?

    Ürünü satın alınca, artık satıcı üçkağıtçılık da yapmış olsa, ürün ayıplı da olsa prosedür gereği teknik servis raporu isterler.
    (Resmi bezdirme taktiği diyorum ben buna...)

    Siz ürünü Sony Center'e bile verseniz, onlar servise gönderecekler ve belki kodu orada girip ürün sorunsuz diye size geri gönderilecek.
    Kullanıcı bu kodu girebiliyor; bu kod girilmiş diye servisin bu telefonu "teşhir telefonudur, bilgi verilmediği için ayıplı sayılır" gibisinden bir rapor hazırlayacağını pek düşünmüyorum ama servisle konuşmak belki işe yarayabilir...

    Sonuç alamıyorsanız, telefonunuz da temiz ise telefonu Türkiye'de servise vermek yerine kodu kendiniz girin derim...

    Aslında başka bir kodla servis menüsüne girilip servis testleri kısmı altında pil kapasitesini gösteren bir seçenek var, ama aklınızı karıştırmak istemem.
    Genelde teşhirde kalan, pili çıkarılamayan telefonların pil kapasiteleri (kısa vadede biraz da teorik olarak) kullanılmamış olanlara göre daha az oluyor, ama bu bir kanıt sunmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • join4freee kullanıcısına yanıt
    Cok cok tesekkurler, telefonda baska bir sorun yok 4.4e guncelleyince cok daha iyi olcagini dusunuyorum gerci gecmek istemiyodum ama napalim.
    Kodu teknik servistekilere girdirsem ve daha sonra telefonda baska bir sorun varsa bu bir kanit olusturur mu, siz duzeltmistiniz telefonu fakat hala sorunlar cikiyor gibisinden?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Cok cok tesekkurler, telefonda baska bir sorun yok 4.4e guncelleyince cok daha iyi olcagini dusunuyorum gerci gecmek istemiyodum ama napalim.
    Kodu teknik servistekilere girdirsem ve daha sonra telefonda baska bir sorun varsa bu bir kanit olusturur mu, siz duzeltmistiniz telefonu fakat hala sorunlar cikiyor gibisinden?

    Telefonun sorunu olduğunu ispat edebilmeniz için önce telefonu servise bırakmanız gerekir.Yani ayak üstü kod girmeyeceklerdir.
    Kodu servis işleminde girseler bile, ürün yeniyse ayıplı mal statüsüne girmesin diye 'sorun görülemedi' diyebilirler. Yani iade ve değişim yapamayabilirsiniz.

    Serviste bir teknik personele durumu izah edebilirseniz belki ürünü ayıplı mal kategorisine alırlar.

    Ayrıca ekrandan tanıtımı kaldırmak için yazılım güncellemeye gerek yok, kodu tekrar girin telefon düzelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kodu kendim girdim dayanamyip, soyle bir ekran cikti:
    Ve activate dedigimde telefonda yine ayni demo videosu oynamaya basladi. Kodu tekrar mi girmem gerekiyor anlamadim, zaten aktif olan demo modundayken kodu girince tekrar nasil aktif edebiliyorum kafam karisti
     Z1 Compact sarjdayken verileri silme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Kodu kendim girdim dayanamyip, soyle bir ekran cikti:
    Ve activate dedigimde telefonda yine ayni demo videosu oynamaya basladi. Kodu tekrar mi girmem gerekiyor anlamadim, zaten aktif olan demo modundayken kodu girince tekrar nasil aktif edebiliyorum kafam karisti
     Z1 Compact sarjdayken verileri silme



    Madem kodu girdiniz,'Cancel'e tıklayın ve kodu tekrar girin.

    Edit: Bu 'tanıtım' modunda ürünün garanti dışı kaldığını uyarı ekranında yazıyor ayrıca...
    Servise göstermekte fayda olduğunu düşünüyorum, ileride garantide sıkıntı çıkarmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi join4freee -- 2 Ağustos 2014; 17:33:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • join4freee kullanıcısına yanıt
    Cancel diyip ayni kodu girdim tekrar ayni ekran cikti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Activate demeden ana ekrana dönüp kodu tekrar girin istiyorsanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanirim duzeldi, sarja taktim telefonu denemek icin, o demo videosu oynamadi. Sarjdan cektim, ayarlar duruyordu. Sanirim duzeldi, peki simdi duzelmesine ragmen servise gondermeli miyim. Pardon cok soru sorup kafanizi sisirdim ama cidden ne yapacagimi bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toronto123

    Sanirim duzeldi, sarja taktim telefonu denemek icin, o demo videosu oynamadi. Sarjdan cektim, ayarlar duruyordu. Sanirim duzeldi, peki simdi duzelmesine ragmen servise gondermeli miyim. Pardon cok soru sorup kafanizi sisirdim ama cidden ne yapacagimi bilemedim

    Artık elleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • join4freee kullanıcısına yanıt
    oldu di mi duzeldi artik. Cok sukur. Valla cok cok tesekkur ederim hepinize, cok iyisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım servisle ileride sıkıntı yaşamazsın.

    Yaşarsan da bu forum sayfalarını göster, Panora Sony Center'i anlat.
    Normalde bu kodla hiç işinin olmaması lazımdı.

    Telefonunu sorunsuz, hiç servis yolu görmeden kullanmanı dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi join4freee -- 2 Ağustos 2014; 18:01:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: join4freee

    Umarım servisle ileride sıkıntı yaşamazsın.

    Yaşarsan da bu forum sayfalarını göster, Panora Sony Center'i anlat.
    Normalde bu kodla hiç işinin olmaması lazımdı.

    Telefonunu sorunsuz, hiç servis yolu görmeden kullanmanı dilerim.


    Ay insalllaaaahh cok cok tesekkur ederim tekrardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.