Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo rezilliği (5 gündür kargom teslim edilmiyor!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilmiyorum sizin oralardaki şubelerde durum ne ama bizim buradaki şube ürünleri 4-5 günde teslim edemiyor, her seferinde mecbur gidip alıyordum bu sefer inat ettim gidip almayacağım da, her yerde de bu müşteri memnuniyeti politikalarını bir güzel paylaşacağım.

    Buyurun kargo takibi:

     Yurtiçi Kargo rezilliği (5 gündür kargom teslim edilmiyor!)


    Yeni kargo takibi (Bugün de gelmedi.):

     Yurtiçi Kargo rezilliği (5 gündür kargom teslim edilmiyor!)


    Firma ürünleri 6 Ocak'ta kargoya teslim etmiş, kargo ise benim bulunduğum konumdaki teslim şubesine bir gün sonra yani 7 Ocak günü saat 09.27'de ulaşmış, bugün ayın 10'u fakat hala daha kargom tarafıma ulaşmış değil. Yarın pazartesi, artık yarın da ürünler teslim edilmezse artık ne diyeyim.

    Bu arada teslim şubesi evime en fazla 3-5 kilometre uzaklıkta.

    Ekleme: Bu yalnızca bu sefer yaşadığım bir olay değildir, Yurtiçi Kargo bunu hep yapıyor. Ben bundan böyle çok mecbur kalmadıkça bu rezil kargo firmasıyla çalışmayacağım, genel merkezde bile telefonlara bakılmıyor.

    Sizin de başka alternatif kargo firmalarıyla çalışmanızı tavsiye ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2F240332 -- 11 Ocak 2016; 21:03:03 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yurtiçi Kargo Rezilliği: 5 Gündür Teslim Edilmeyen Kargolar

    Yurtiçi Kargo ile deneyimleyen birçok kişi, teslim edilmeyen kargolar ve gecikmiş gönderiler nedeniyle can sıkıntısı yaşıyor. Bazı durumlarda, teslim tarihi geçmesine rağmen kargo takip numarası bile sağlanmıyor.

    Yurtiçi Kargo Takip Numarası Gelmedi

    En yaygın sorunlardan biri, gönderinin teslim tarihi geçmesine rağmen takip numarası sağlanmamasıdır. Bu durum, müşterilerin kargolarının nerede olduğunu takip etmelerini ve teslim almaları için gerekli bilgileri edinmelerini engellemektedir.

    Gecikmiş Teslimatlar

    Bir diğer büyük sorun ise gecikmiş teslimatlardır. Yurtiçi Kargo tarafından verilen teslim tarihleri sıklıkla tutulmamakta ve kargolar günler, hatta haftalar geç teslim edilmektedir. Müşteriler bu gecikmeler nedeniyle planlarını aksatmakta ve mağdur olmaktadırlar.

    Müşteri Hizmetleri Sorunları

    Müşteriler, Yurtiçi Kargo'nun müşteri hizmetleri ile iletişime geçtiklerinde de sorunlar yaşamaktadırlar. Telefon hatları genellikle meşgul olmakta ve müşteri temsilcileri yardımcı olma konusunda yetersiz kalmaktadır.

    Sorunu Çözme Önerileri

    Bu sorunları çözmek için aşağıdaki önerilerde bulunabiliriz:

    • Teslim tarihi geçmesine rağmen takip numarası almadıysanız, Yurtiçi Kargo'yu arayın veya e-posta ile iletişime geçin.
    • Kargonuz geciktiyse, müşteri hizmetlerine başvurarak teslim durumunu öğrenin.
    • Yurtiçi Kargo'nun müşteri hizmetleri ile görüşürken sabırlı ve net olun. Sorununuzu açık ve anlaşılır bir şekilde ifade edin.
    • Sorununuza çözüm bulunmazsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayette bulunabilirsiniz.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu gün pazar
    ekleme 1 gün rotar olabilir çok kargo vardır, araç bozulmuştur, kurye hastadır vs veya sallamış da olabilirler. sorun hafta sonuna denk gelmişsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kromatit -- 10 Ocak 2016; 19:10:56 >
    _____________________________
  • Şuan hala başımda olan bi olayı paylaşayım bende. Kargo cumartesi dağıtıma çıkmış. Tüm gün evdeydim ben. Telefonuma gelen "sizi adresinizde bulamadık , 3 iş günü içerisinde Etimesgut şubesinden alabilirsiniz." mesajıyla yıkıldım resmen.
    Siteden takip numarası ile giriyorum bu sefer de adresinizde değildiniz not bıraktık felan yazıyor. Halbuki not adına tek bir kağıt parçası yok. Yarın arayıp bir güzel bağıracağım işlerini doğru düzgün yapmıyorlar maalesef.
    _____________________________
  • Kuşadası şubesi ile ilgi başıma geleni yazayım. Ancak günahlarını almayayım bu bana oldu diye herkese oluyor diyemem. Kitap almıştım Eylül ayı felandı. Neyse Pazartesi günü şubeye ulaşmış kitap ve dağıtıma çıkmış. Akşam oldu gelen giden yok. Yazmışlar siteye teslim edilemedi. Dedim tamam normaldir yarın gelir. Günler geçiyor gelen giden yok arıyorum açmıyorlar. Perşembe oldu. Aradım kargom gelmedi hala diye. Dağıtımda dediler. Ben de kızdım anca şehir turu yapıyor kitap gelmiyor diye.Ayrıyetten Cuma sabahı için dağıtıma çıkarmayın ben kendim gelip alacağım dedim. Tabi yine dinlemediler. En son diğer hafta Çarşamba günü aradım şehir dışına çıkacağım o kitap bana gerekli getirmezseniz şubedeki herkesi şikayet ederim vs. çirkeflik yaptım ancak öyle getirdiler. Aynı çalışanlar çarşı içinde babamın iş yeri adresine verdiğim siparişi şubeye ulaştıktan 1 saat sonra teslim ettiler. Bana kalırsa kendilerince bir harita çıkarmışlar belli yerlere hemen gidiyorlar belli yerlere de çıldırtana kadar gitmiyorlar. Kuşadası Mng,Aras kullandığım diğer firmalar ve sorunsuzlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jukka -- 10 Ocak 2016; 19:21:57 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kromatit

    bu gün pazar
    ekleme 1 gün rotar olabilir çok kargo vardır, araç bozulmuştur, kurye hastadır vs veya sallamış da olabilirler. sorun hafta sonuna denk gelmişsiniz

    Hafta sonuyla alakası yok çünkü bunu her siparişimde yaptılar. Yani her zaman kayıtsız şartsız aynı hizmet anlayışı devam ediyor.

    @optimist0626

    Aynı şeyi geçen bir kargomda bana da yaptılar fakat mesaj gelmedi, internet üzerindeki bu takip sayfasında "alıcı adresinde bulunamadı" tarzında bir şey yazıyordu. Her seferinde gidip kendim alıyordum, bu sefer bazı günler yakınlarından geçmeme rağmen inat ettim almayacağım, bakalım ne olacak.

    @Jukka

    Kesinlikle katılıyorum, her gün "Teslim edilemedi, ilk dağıtım gününde teslim sürecine başlanacaktır." diyor fakat aynı 4-5 gün geçmesine rağmen ne gelen var ne giden. Benim bulunduğum bölgede de Aras Kargo sorunsuz, hemen ertesi gün kargomu teslim ediyorlar.


    Şubeden kaynaklıdır dedim, firmayı arayıp müşteri hizmetlerine şubeyi şikayet edeyim dedim. Web sayfalarındaki telefon numarasını açan bile yok. Artık ben alışveriş yaptığım sitelerde başka opsiyonel firmalar varsa onları seçeceğim, Yuriçi Kargo'da direten firmalardan ise alışverişi keseceğim. Sözde bir tıkla yerinizden alıyorsunuz fakat ürünler teslim edilmiyor. Mecbur gidip şubeden kendimiz teslim alıyoruz, onda da saatlerce yüzlerce kargonun arasından ürünümüzü bulmaya uğraşıyoruz, resmen rezillik...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2F240332 -- 10 Ocak 2016; 19:42:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Bugün de gelmedi arkadaşlar.

     Yurtiçi Kargo rezilliği (5 gündür kargom teslim edilmiyor!)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Geldi mi? 5 gundur şubede yatiyor benim dagitim gununu bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Konu eski fakat kargom uğraşlarım sonucu teslim edilmişti. Muhtemelen sizinki de pazartesi günü teslim edilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.