Şimdi Ara

Yine Yeni Yeniden DSMART NET !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu ay içerisinde dsmart ı arayarak kullanmış olduğum sınırsız 8 mbit'e kadar olan internet hizmetinin hızını arttırıp arttıramayacağımı sordum.Bulunduğum bölgenin 16 Mbit'e kadar hız kullanımına uygun olduğunu ve artabileceğini söylediler,peki maliyeti nedir ben taahhütlü bir müşterinizim dedim. mevcut ödediğiniz rakamın üstüne 7 tl dediler peki dedim.Defalarca başka bir ücreti var mı diye sormama rağmen kesinlikle yok dediler.

    aradan 3,4 gün geçtikten sonra tekrar aradım hızımın hiç yükselmediğini,yaptığım testleri söylediğimde sizin bölgeniz 8 mbitten daha fazlasını desteklemiyor dediler.Nasıl olur ilk aradığımda destekliyor denildi ve geçtim dedim,arkadaşınızda desteklediğini söyledi dediğimde klasik olarak 1 dakika bekleyebilirimisiniz efendimler başladı..

    bekledik bekledik efendim bir yanlış aktarım olmuş desteklemiyormuş denildi...e o zaman iptal edin ? hayır iptal edemiyoruz aynı ay içerisinde dediler..
    peki dedim... 7 lira için 17 lira ek telefon faturası ödemektense,bir sonraki ay iptal ederim dedim...,

    ama dsmart bununla yetinmedi tabi ki her ay standart ödediğim 49 tl faturadan eser yok 73 tl bir fatura !

    aradım nedir bu diye tarfie değiştirmişssiniz efendim...

    kardeşim,taahhütümün bitmesine daha var,ben niye tarife değiştireyim ben aradım sordum bana 7 tl fark olduğu söylendi,geçtim vs vs vs

    yine klasik bir saniye bekleticem efendim...

    şikayet kaydınızı oluşturduk efendim vs vs ne gelen var ne giden...tüm bu yanlışların artık ne orada çalışan müşteri hizmetleri yetkilisiyle ne de bir hatayla ilgisi yok...Kesinlikle DSMART'ın uyguladığı bir politika bu artık bu kaçınılmaz bir gerçek...

    şikayet için aradığımda telefonda konuştuğum müşteri hizmetleri yetkilisinin ismini ve tarih saat bilgisini aldım...
    kısa sürede tüketici hakları dahil ne kadar yasal merci varsa başvuracağız anlaşılan...

    DSMART ve hizmetlerinden uzak durun...







  • D smart int cok berbat mayista taahhüt bitiyor kurtarmaya bakicam 2006 dan beri aboneyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shamshiel kullanıcısına yanıt
    eğer taahhüt bedelin 100 tl'dn daha az ise bekleme dostum,TTNET abonesi olduğunuz takdirde diğer sağlayıcıdan aldığın taahhüt bedelini telafi etmek için 100 tl indirim sağlıyor.Ben gerekli başvuruyu yaptım...Başka birşeylede uğraşmıyorsun direk ttneti ara gitsin kardeşim
  • esesdi kullanıcısına yanıt
    Hat sahibi değilim o sıkıntı bakacaz bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.