Şimdi Ara

MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
3
Favori
5.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyun gayet güzel görünüyor , diğer yapımlara göre daha fazla emek olduğu ortada dört gözle bekliyorum :)
  • Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz :)

  • Hocam fragman ve görseller oldukça iyi görünüyor umarım projeyi istediğiniz gibi tamamlarsınız. Ortaya hiç de fena olmayan biseyler çıkacakmış gibi hissettim umarım yanılmam. Ama merak ettigim bir soru var. Oyunun fps olmasını mantıklı buldum animasyon vb. sorunlarından ötürü sırıtan bir oyun olacağına fps olsun duzgun gözüksün taraftariyim. Oyun fps oldugu için soracağım soru belki fazla önemli değil ama yine de merak ettim. Gerçi ara sahneler için önemli. Oyundaki yaratik modellemeleri oldukça iyi görünüyor mesela ama insanların yüz modellemeleri sanki donuk ve yetersiz gözüküyor gibi hissettim. Bu diğer yerli oyunlarda da genelde böyle. Bunun sebebi tam olarak nedir ? Çevre tasarımları, yaratıklar hepsi oldukça iyi gözükürken karakter yüzleri neden biraz sorunlu oluyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elimizde ki mevcut imkanlar ve maddi zorluklardan dolayı şimdiye kadar hep İnsan Modellerini Fuse Programı ile oluşturuyorduk. Bu programda bir model oluştururken çıkabileceğiniz max Poligon sayısı da 20.000'dir. Ayrıca Fuse' da oluşturduğunuz bir modele de yüz morphları (ağız,göz,mimikler) eklemek oldukça zor ve zahmetli bir süreç. Hatta Morphlar eklense bile sektörün şu an ki geldiği noktada oldukça eski kalacak bir model elde ediyordunuz. Türk oyunlarının neredeyse hepsinde böyle bir sorunun olmasının asıl sebebi budur.

    Fakat Adobe'un Fuse programına desteğini kesmesinden ve sizin de bahsetmiş olduğunuz yetersizlikten dolayı artık biz Fuse'u kullanmıyoruz.

    İnsan modellerini daha yüksek poligonlarda oluşturabilmek ve bu modellere çok daha gerçekçi yüz animasyonlarını ekleyebilmek için yeni bir program satın aldık ve kullanmaya başladık. Bu program sayesinde Türkiye'de şimdiye kadar hiç yapılmamış bir kalitede gerçekçi insan modelleri oluşturacağız. Modeller haricinde, Yüz animasyonları için de Globalde gördüğümüz kalitede bir Motion Capture tekniğini kullanmaya karar verdik.

    Fragmanda ki insan modellerini, bu değişime geçmeden önce geliştirmiştik, zaten oyunumuz da şuan Alpha aşamasındadır. Bu sebepten kullanmaya yeni başladığımız Program ve araçları öğrenme ve alışma süreçlerinden dolayı, Ara sahne ve seslendirme kısmını geliştirme sürecinin en sonuna bıraktık. İlerleyen günlerde de bu kullandığımız yeni tekniği ve farkını anlatacağımız bir video ile de sunum yapmayı düşünüyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CODE -RED- -- 7 Mart 2021; 5:41:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CODE -RED-

    Elimizde ki mevcut imkanlar ve maddi zorluklardan dolayı şimdiye kadar hep İnsan Modellerini Fuse Programı ile oluşturuyorduk. Bu programda bir model oluştururken çıkabileceğiniz max Poligon sayısı da 20.000'dir. Ayrıca Fuse' da oluşturduğunuz bir modele de yüz morphları (ağız,göz,mimikler) eklemek oldukça zor ve zahmetli bir süreç. Hatta Morphlar eklense bile sektörün şu an ki geldiği noktada oldukça eski kalacak bir model elde ediyordunuz. Türk oyunlarının neredeyse hepsinde böyle bir sorunun olmasının asıl sebebi budur.

    Fakat Adobe'un Fuse programına desteğini kesmesinden ve sizin de bahsetmiş olduğunuz yetersizlikten dolayı artık biz Fuse'u kullanmıyoruz.

    İnsan modellerini daha yüksek poligonlarda oluşturabilmek ve bu modellere çok daha gerçekçi yüz animasyonlarını ekleyebilmek için yeni bir program satın aldık ve kullanmaya başladık. Bu program sayesinde Türkiye'de şimdiye kadar hiç yapılmamış bir kalitede gerçekçi insan modelleri oluşturacağız. Modeller haricinde, Yüz animasyonları için de Globalde gördüğümüz kalitede bir Motion Capture tekniğini kullanmaya karar verdik.

    Fragmanda ki insan modellerini, bu değişime geçmeden önce geliştirmiştik, zaten oyunumuz da şuan Alpha aşamasındadır. Bu sebepten kullanmaya yeni başladığımız Program ve araçları öğrenme ve alışma süreçlerinden dolayı, Ara sahne ve seslendirme kısmını geliştirme sürecinin en sonuna bıraktık. İlerleyen günlerde de bu kullandığımız yeni tekniği ve farkını anlatacağımız bir video ile de sunum yapmayı düşünüyoruz.

    Oldukça açıklayıcı bir cevap olmuş. Aydınlattığınız için teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • YENİ FRAGMAN YAYINDA

  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    Daha önce sizlerden de aldığımız geri dönüşler sonucunda, Moonlight'da bulunan Ana karakterlerin poligon sayılarını 20.000'den 80.000'e çıkartmış bulunmaktayız. Motion Capture tekniği ile de bu karakterlere, oyun-içi ara sahneler ve sinematiklerde de gerçek sanatçılar hayat verecek.





  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    Merchant Dorian

  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S

    Konsept Tasarımı #3

  • MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S
  • Detective Wilson


    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S


    MOONLIGHT: AMONG DARKNESS | SURVIVAL-HORROR | 2023 | PC / PS5 / XBOX SERIES X/S




  • Bir Erzurum değil(!) emeğinizin karşılığını alırsınız umarım çok sevindim.

  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.