< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2025 Volkswagen Tiguan | ANA KONU | (78. sayfa)


-
-
Tamamen aynı fikirdeyim. Her markada kendine özgü sıkıntı var. Olay servisin çözüp çözmediği. VW deki tek dezavantaj bence garanti süresinin 2 yıl olması. Ben bir yıl da ücretli uzattım. Yani 5,6 yıl hatta toyota da 10 yıl garanti süresi varken 2 yıl insanı tereddüt ettiriyor. Neyse, ben de şu yazılım olayının bir an önce çözülmesini bekliyorum. Henüz 500km de benim araç daha sıkıntı çıkmadı ama tedirginlik de var yani.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Herkesin beklentisi ve fikri aynı olsa tek marka araç satardı.
Beklentiler farklı olunca araçlarda farklilasiyor. Skoda vw ile aynı tablet ekranı kullanıyor. Ama fiziksel tuş isteyen müşteriyi çekmek için tuş kullanıyor.
Güncel yeni bir araba mı kasa değiştirecek iyi donanımlı bir araba mı?
Herkesin cevabı farklı olur.
Bütçem az yada çok para bağlamak istemiyorsam kasa değiştirecek olmasını fırsata çevirir daha ucuza alırım.
Bütçem yeterli yada yenisi çıkınca değeri düşmesin veya eski gibi görünmesin diyorsam yenisini alırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elegance için 2.500 fiyat almıştım ben
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10.000 km model y kullandım
en az 300.000 km a4 kullandık b9 kasa
1 kere bile yazılım sorunu olmadı
100.000 km de citron berlingo var olmadı
kendi aracım şuan rifter git her yeri elektronik arabanın olmadı.
vag sıçtı bu işte bariz belli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar selam,
Bu tavandaki dokunmatikler biraz salakça mı çalışıyor? Tüm ışıkları yaktım bir daha geri söndüremedim. Geçenlerde de sunroofu kapatamamıştım. Fiziksel tuşları özlüyorum çoğu zaman. Sizde benzer sorunu yaşadınız mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cihan hocam Q3 S line hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Sizi forumdan yıllardır tanıyorum. Kasa değişikliği öncesi Audi Q3 ve A4’te çok güzel indirimler yapıyor ama sonuç olarak marka algısı dışında Tiguan Q3’den üstün bir otomobil bunu kabul etmek lazım. Yeni kasanın yazılım sorunları da elbet çözülür.quote:
Orijinalden alıntı: cihanairKasa eski de sanki 10 yıllık araba hocam
Tiguan Dan ucuza s line q3 aldım
istediği kadar eski olsun
premium araba sonuçta
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
3 gün sonra satınca onu da kötülemeye başlarsın, bilmediğimiz adam değilsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok hafif bir ışık veriyor, tamamen kapanmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer mutlu olmazsan gözünün yaşına bakmam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız güle güle kullanın. Önceki aracım audiydi Ben de Q3leri çok inceledim dış tasarımı harika ancak iç tasarımı çok demode kaldı artık. Özellikle vites kısmı öyle eski usül vites topuzu neredeyse hiç bir araçta kalmadı. Hele Premium araçta görünce göz kanatıyor. Audi Q3 için çok geç kalmış bence pazarı kaçırmış ne yazıkki. Bu arada Yeni Kasası da eli kulağında açıklandı açıklanacak. Testleri yapılıyor. Acil ihtiyacım olmasa yeni kasayı beklerdim. Tiguan yeni kasa ve bir çok güncel teknolojik özellik barındırıyor. Bu sebeple ben tercihimi tiguandan yana kullandım. Bir diğer arkadaşın dediği gibi yazılım sorunları yok değil var ancak giderilir zamanla oturacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Audi her zaman audidir. En azından 2.5 milyon verip. Sinir kirizi geçirip servisle yüz göz olmaktan iyidir. İstediği kadar kasa eski olsun.
ben bu olaya yaşasam kesin servisi zehir ederdim çalışanlara. Yok yere adamlara ızdırap olurdum. Biraz ahlaksız bir insanım böyle konularda. 2.5 milyon verip arıza yaşamak hemde çözülemeyen. Beni gererdi.
eski olsun kafamız rahat etsin. İyiki forum var. Vallahi inanılmaz faydası oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 11 Ağustos 2024; 8:5:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam q3 aklımda bile yoktu. 3.100.000 liste fiyatı vardı opsiyonlar ile 3.300.000 yapıyordu
s line için 2.450.000 dediler nakitte
direk aldım.
bu paraya hyundai tuscon satıyor. Neredeyse.
kasası eski olsa bile alınacak kıvama gelmiş.
Vag uzun zamandır bu yazılım sorunları ile uğraşıyor. Henüz çözemedi. Bende connect vardı yeni caddy ile aynı araba. Artık bıkmıştım yazılım sorunundan. Asla çözemedi servis. Baktım olmayacak böyle, direk sattım arayı rifter aldım.
arabanın lastik basınç sensör sorunu hiç çözülmedi. Sis lambası arıza çözülmedi. Pat diye ekran gidiyordu.
servls en son abi bizde birşey yapamıyoruz dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.youtube.com/watch?si=te2xfXRix-APhS4B&v=vgwgeWwiWJY&feature=youtu.be
Linkte yer alan videoda Passat B9'un travel asist testi yapılmış. Sizin de bahsettiğiniz gibi trafik işareti tanıma sistemiyle araç kaydedilen hız limitini tabeladaki hıza düşürüyor veya yükseltiyor. (Özellikle dk 6.44 otoyoldan ayrilma ve dk 15.15 otoyola bağlanma durumunda)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
6 yıllık araba gayet de eskidir. Marka premium, q3 değil. Gla, q3 kullanın sonra yeni tiguana binin anlarsınız. Almışsınız hayırlı olsun tiguan forumuna gelip bu kadar sert girmenize gerek yok bu kadar insan yaşadığı sorunları paylaştı enayi yerine koymaktansa sessizce q3 ünüzü alın ve geçin o foruma. 4-5 aylık araba sorunlar olabilir ben de eleştiriyorum bu fiyata daha iyisi vardı da biz mi almadık?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Forumu takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır. Geçen perşembe günü marşa bastığımda sıra ile 6 asistanin devre dışı kaldığı bir sorunla karşılaşmıştım. Bu nedenle araç yürüse bile acc, travel assist, light assist vb herşey devre dışıydi. Bu sabah servise gittim. Aracı servise kabul eden teknisyen anlattığım sorunun farkında olduklarını, Almanya volkswagen in yazılım geliştirdiğini ve bu sorunla karşılaşanlarin beklemesi gerektigini bildirdiğini söyledi. Bu sorunun üretim hattından hangi tarihlerde çıkan araçlarda olduğunu Volkswagen in bildiğini ve bu araçların yazılım gelince cagrilacagini ekledi. Teknisyen bu durumda aracımı alıp gitmekten ve beklemekten başka çare olmadığını söyledi en nihayetinde. Dedim öyle şey olur mu. Aracı cihaza bağlayın. Belki benzer ama başka sorundur, belki donanımla ilgilidir dedim. Neyse sonunda ikna oldu. Tam o esnada yanımızdan bu işlerle ilgilenen teknisyen geçti. Ben bir bakayım dedi.
Yarım saat sonra aracımı getirdi. Söyledikleri şu. Aracı cihaza bağladım ama herhangi bir sorun bulamadım. Aracta bir sürü modül var. Bazı durumlarda modullerden biri araca girdiginizde uyanmiyor ve ona bağlı çalışan diğer modüller bu nedenle çalışmıyor. Teknisyen sigortalardan birini devre dışı bırakarak sorunu geçici olarak çözmüş. Ama yine tekrar edebilir dedi. En azından şimdilik sorun çözüldü. Teknisyene uzun yola cikacagim, yolda basima gelirse müdahale edeyim, hangi sigorta oldugunu bana da söyler misiniz, dedim. Doğru olmaz araca zarar verebilirsiniz dedi.
Araçtan bazen uzaklaşınca kendini kapatmıyor. Kumanda ile manuel kapatiyorum. Bu esnada aracın kafası mi karisiyor diye şüphelendim.
Aslında gelecek yazılım bu sorun açısından atla deve değil. Teknisyenin sigorta üzerinden manuel mudahalesini yazilimla yapacak. Modül uyanmadı ise uyandiracak ya da başlangıçta bazı durumlari bypass edip ilerleyecek. Ama volkswageni beklemek durumundayız.
Servis kabul teknisyeni ile şu muhabbet te geçti aramizda. Ya dedim ki uyarıları geçici olarak resetlemek mümkün değil mi? Akü kutup başı filan sokulse olmaz mı? Hayır dedi. Yazılım güncellemesi gelene kadar asistanlar devre dışı kullanmak zorundasınız:) Böyle bir durumla karşılaşırsanız ısrar edin.
Bir başka dikkatimi çeken husus. Israrla Servis kaydı açmadı. Ilerde kanuni bir durumun önüne mi geçmek istiyorlar bilemedim.
Asistanları ve yarı otonom surus ozellikleri nedeniyle tercih ettiğimiz bir aracı yazılım gelene kadar devre dışı kullanmayı önermek nasıl bir çözüm? 1 ay sonra mi 1 yıl sonra mi? Bilen yok. Sözün özü kimse olup biten senaryolara hazır değil. Bayi, servis ve en nihayetinde Volkswagen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soul-siyah-25 -- 12 Ağustos 2024; 11:31:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bence buna benzer hata ile karşılaşan arkadaşlar vw türkiye arayıp kayıt oluşturmasıdır. Şikayetinizi servis ve vw türkiye oluşturmak iyi olacaktır. Ne yazık ki servisler yazılım deyip geçmeyi seçiyorlar. Şu an bu durum passat, superb ve kodiaq ta benzer olarak görülmektedir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aşırı Saçma bir mesaj olmuş
premium markanın bütün ürünleri premiumdur
öyle bir ayrım yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alakası yok. 3 yıl F48 X1 kullandım, hiç te öyle bir BMW kalitesi yoktu.1 hafta ikame F30 verdiler, arada çok fark vardı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Senin söyleminle olmuyor bu işler
ucuz Rolex Rolex değil o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X