Şimdi Ara

2026 Volkswagen Tiguan | ANA KONU | (263. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
5.448
Cevap
185
Favori
491.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
15 oy
Giriş
Mesaj
  • ucankut77 U kullanıcısına yanıt

    Hava ve polen filtresi önceki bakımda mı değişmişti?


    Ben de hafta içi 2.bakıma götürdüm, yağ+filtre+hava+polen+fren hidroliği değişimi ve sunroof bakımı yapıldı, 18 bin lira tuttu. Hava ve polen ilk defa değişti. Benim araç 13 bin km civarı, frenler iyi denildi. Fren balataları ve diskler için 17-18 bin makul bir tutar gibi gerçekten.

    _____________________________
  • Selamlar, 2. bakım geçen sene 30 Temmuz da yapılmış, liste aşağıdaki gibi; KDV ile birlikte 15.202 ödemişim o zaman.


    2026 Volkswagen Tiguan | ANA KONU |



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucankut77 -- 8 Mayıs 2026; 13:34:58 >
    _____________________________
  • Bence Fren balataları bu araçta biraz daha erken bitebilir. Sürüş sırasındaki motor kapatma durumu yüzünden önceki modellere göre daha çok fren kullanıyorum.

    15bin bakımına götürdüğümde 13bin küsür TL para ödedim. Sonradan dikkatimi çekti, hava filtresini değiştirmemişler. Önceden fark etseydim mutlaka değişimini isterdim. 15 bin bakımınında standart olarak hava filtresi değişmiyormu bu araçlarda acaba? Bana bakım maliyetini düşük tutmak için yapılan bir işlem gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu hafta Tiguan life için kapora verdim. T-roc lifeda dahi anahtarsız giriş çıkış bulunuyor. Tiguanda bu özellik yok mu. Sormak aklıma gelmedi. Yoksa sonradan eklenebiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ZaferYK Z kullanıcısına yanıt

    İki bakımda bir hava ve polen filitresi değişiyor. Muhtemelen bakım fiyatlarınin makul görünmesi için yapılıyor.


    Benim aracin 30.000 bakiminda balatalar kontrol edilmişti. Değişim sonraki bakima birakildi. Disk degisimi gercekten çok erken bencede. Üretim yada kullanici hatasi olma ihtimali var mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • erdem.89 E kullanıcısına yanıt

    Balatalar yukarıda yazdığım sebepten dolayı erken bitebilir belki ama disklerin çok erken bitmemesi lazım diye düşünüyorum. En azında 2-3 balata eskitmesi lazım bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • celikmm C kullanıcısına yanıt

    Life’da sadece anahtarsız çalıştırma var. Giriş çıkış yok. Anahtarsız giriş çıkışı yapan yerler var. Biraz tuzlu olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • erdem.89 E kullanıcısına yanıt

    Hocam aracı sakin kullanıyorum ancak bu sürüş destek sistemleri ile alakalı olabilir diye düşündüm bende. Çünki Tiguan önceki araç ile mesafeyi korumak için trafikte seyir halinde otomatik fren yapıyor, ama aradaki mesafeyi uzun tuttuğu için bazen bende önüme kaynak yapılmaması için arayı çok açık tutmamamaya çalışıyorum tabi bu olay sırasında araç ile aramızda bir fren/gaz mücadelesi oluyor. Tiguan dan önce 7 sene Golf 7.5 kullandım hiç başıma böyle birşey gelmemişti. O yüzden foruma teyit için yazdım, bu kilometrelere gelmiş olan başkalarıda varsa onlarda diskler ile ilgili bir durum olmuşmu diye. Eğer bu km lere gelip geçenler varsa ve hala diskler ile ilgili bir durum yaşanmadı ise VW Türkiye ile görüşeceğim.

    _____________________________
  • celikmm C kullanıcısına yanıt

    Ben de t-roc lifetan geçtim. Tiguan lifeta en zoruma giden konu bu oldu. her araca bindiğimde eksikliğini hissediyorum, bu sebeple araçtan vazgeçmem tabi ama çok gıcık gerçekten. Her seferinde anahtarla uğraşıyorsun. Bunun dışında gayet dolu bana göre fazlasıyla yeterli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktaysar -- 9 Mayıs 2026; 20:29:31 >
    _____________________________
  • celikmm C kullanıcısına yanıt

    Kaça bıraktılar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • celikmm C kullanıcısına yanıt
    Anahtarsız giriş çıkış kadar luzümsuz bişey yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • feykbey kullanıcısına yanıt

    Neden lüzumsuz mesela? 3 senedir başka bir araçta kullanıyorum büyük rahatlık. Anahtarsız giriş diye kapı koluna dokunulan sistemden bahsediyorsunuz o başka. onun bir anlamı yok. ama bendeki hiçbiryere dokunmadan kendisi açıyor kilitleri.

    _____________________________
  • feykbey kullanıcısına yanıt

    Ben ki donanıma verilen paraya acırım, boş olsun ama bir üst sınıf olsun mantığındayım. Bence gayet gerekli bir donanım. T-roc'u geçtim babamdaki 2017 orta paket meganda araçtan uzaklaşınca kendisini kilitliyor. Hele ki anahtarsız giriş yokken anahtarsız çalıştırmanın manası yok, eline almışken tak çalıştır koyacak yer aramazsın.

    _____________________________
  • Benim için en pratik 2 özellikten biridir bu. Diğeri de ayakla açılıp kapanabilen elektrikli bagaj. Cam tavan olmasın, bunlar olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Golf7 Highline’dan troc R-line geçtiğimde, Golf form sitesinde aracına anahtarsız giriş çıkış yaptıran arkadaşları daha iyi anladım. Bu rahatlığı bilseydim Golfüme de kesin yaptırırdım.

    Bu arada biliyorsunuzdur zaten, uzaklaşınca otomatik kilitleme menüden aktif edilebiliyor. Ama bence mesafesi çok kısa, şöyle 5 metre mesafesi olsa daha iyi olurdu. Şu durumda araçtan bir iki adım uzaklaşsanız hemen kilitliyor. Araçtan birşeyler indirip yüklerken pek konforlu olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • celikmm C kullanıcısına yanıt
    Yeni troc life ta anahtarsız çalıştırma var ama anahtarsız giriş yok. Ama lifeların büyük kısmına anahtarsız girişi opsiyon olarak getiriyorlar. Fiyatı 40-50 bin oynatıyor. Life tiguan, bir önceki style troctan daha dolu bir araç bu arada.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • feykbey kullanıcısına yanıt
    2022 trocumda anahtarsız giriş ve çalıştırma vardı. Sattım tiguanrline a geçtim. Gerçi daha teslim olmadı da. O gelene kadar kayınpederin caddyi aldım. Anahtarsız çalıştırma var ama anahtarsız giriş yok ve ne kadar ihtiyacım olduğunu anladım. Onsuz olur mu… olur ama mütjiş bir konfor varliğı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar çarşamba günü zeytin yeşili Tiguan rline black style aracımı başka bir şehirden biraz uzun yol yaparak teslim alacağım.
    Dikkat etmem gereken, muhakkak yap, muhakkak al, şöyle kullan, bu modda sür vs herhangi bir konuda diyebileceğiniz tavsiyeleriniz nedir? Ppf yaptırdınız mı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba aracim 1 haftalık. hava yastığı hatası verdi ekranda sarı hava yastığı simgesi yanıyor sürekli. Sebebi ne olabilir.Arka yolcu kemerlerini bazen arkadan takıyor çocuklar onla alakalı olabilir mi? Yarın servise soracağım muhtemelen cihaza bağlayacaklar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun, kaput koruma için Ppf yaptırmanızı ve lastik basınçlarını kontrol etmenizi öneririm. ilk 1000 km 3000 deviri geçmeyin ve ilk 500 km ani frenden kaçının.

    Selamlar.

    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.