Şimdi Ara

YENİ SKODA OCTAVIA ANA KONU (170. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
16.420
Cevap
193
Favori
1.276.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulenthaydar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess


    quote:

    Orijinalden alıntı: bertug01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess

    oktaviada en sevmedigim sey bagaj kapagini kaparken plakanın tıngırtı yapması,plakaya ait bir yer olsaydi sabitlenirdi ama,sanki arac uretilmiste plaka sonra akillarina gelmis gibi,bu arada forum bitik yine

    Plakalığı çıkartıp plakanın kenarındaki siyahlıkları sildirin daha sonra çift taraflı bant ve silikonla direk monte ederseniz hem ses olayınız çözülür hemde daha şık gözükür.

    bertug bey bant sirtarmaz mı,sanirim siz uyguladiniz,denemek lazim tsk

    arkadaşımızın dediği sistemde plakanın arkasına çift taraflı bant yapıştırılıp plaka daha sonra araca yapıştırılyor. yani dışarıdan herhangi bir bant veya birşey gözükmüyor. sadece plaka oluyor dolayısiyle hrehangi bir ses veya görüntü kirliliği mümkün değil. mümkünse güzel basılmış çerçevesiz bir plakayla harika görünür. benim plakalar çerçeveli olduğundan biraz oval gözüktü yakında yeniden bastıracağım. (bagaj kapağında hafif bir ovallik var gözle hissedilmeyen bu çerçeveli plakayı yamuk gösteriyor)

    bu arada slikon sıkmaya ben gerek görmüyorum plakanın tüm çerçevesini dolaşıp ortadan şeritte atarsanız slikona gerek bile kalmıyor. 2010 aracımdaki halen öyle en ufak bir salma yok 3 kış geçirdi.

    bülent bey,aracı kdndim yikamıyorum,arac kuaförlerine götürüyorum,bu tip yerlerdede tazyikli su kullandıkları icin bant dayanmaz,sanırım ,ama bantla tüm plakayı cevreleyip denemek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulenthaydar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess


    quote:

    Orijinalden alıntı: bertug01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Meksess

    oktaviada en sevmedigim sey bagaj kapagini kaparken plakanın tıngırtı yapması,plakaya ait bir yer olsaydi sabitlenirdi ama,sanki arac uretilmiste plaka sonra akillarina gelmis gibi,bu arada forum bitik yine

    Plakalığı çıkartıp plakanın kenarındaki siyahlıkları sildirin daha sonra çift taraflı bant ve silikonla direk monte ederseniz hem ses olayınız çözülür hemde daha şık gözükür.

    bertug bey bant sirtarmaz mı,sanirim siz uyguladiniz,denemek lazim tsk

    arkadaşımızın dediği sistemde plakanın arkasına çift taraflı bant yapıştırılıp plaka daha sonra araca yapıştırılyor. yani dışarıdan herhangi bir bant veya birşey gözükmüyor. sadece plaka oluyor dolayısiyle hrehangi bir ses veya görüntü kirliliği mümkün değil. mümkünse güzel basılmış çerçevesiz bir plakayla harika görünür. benim plakalar çerçeveli olduğundan biraz oval gözüktü yakında yeniden bastıracağım. (bagaj kapağında hafif bir ovallik var gözle hissedilmeyen bu çerçeveli plakayı yamuk gösteriyor)

    bu arada slikon sıkmaya ben gerek görmüyorum plakanın tüm çerçevesini dolaşıp ortadan şeritte atarsanız slikona gerek bile kalmıyor. 2010 aracımdaki halen öyle en ufak bir salma yok 3 kış geçirdi.

    bülent bey,aracı kdndim yikamıyorum,arac kuaförlerine götürüyorum,bu tip yerlerdede tazyikli su kullandıkları icin bant dayanmaz,sanırım ,ama bantla tüm plakayı cevreleyip denemek lazım

    Bir önceki aracımda sadece bant kullanılmıştı 3 sene sorun olmadı ama bunu yaptırırken batla beraber sağ ve sol içlerine nohut büyüklüğünde silikon sıktırdım kafam sanki daha rahat :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.youtube.com/watch?v=JOCwLAYlY0E

    orjinal bir test videosu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Radiologist -- 23 Eylül 2013; 21:34:05 >
  • idurmus İ kullanıcısına yanıt
    17" iş görüyor. Rampa konusunda tereddütünüz varsa söyleyeyim, Zigana dağını bilirsiniz, işte o dağa aracı S' e alıp 140-150 km. Hızla çıktım. O konuda içiniz rahat olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osafakk O kullanıcısına yanıt
    Servis bana inanmayıp skoda merkezi aradı ve ilk gelen seride bu problemin olduğu ve değişmesi gerektiği bilgisini aldılar. Siz bu konuda bizim neferimizsiniz bunun için size çok teşekkür ederim. Ön süspansiyonsiyonların sert kaldığını yazmıştınız, bana görede sert kalabilir sonuçta aynı süspansiyon yada aynı özelliği taşıyor. Bunun içinde ayrı bir şikayet konusu oluşturmak istediğinizi söylemiştiniz, ne yaptınız gerçekten merak ediyorum. Camlar konusunda da bir çalışma yapılması gerektiği kanaatindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Radiologist

    http://www.youtube.com/watch?v=JOCwLAYlY0E

    orjinal bir test videosu.

    oktaviama tekrar asik oldum:)passattan daha yakışıklı,ama test aracındaki columbus ekran moralimi bozdu:( bizkdeki kibrit kutusu gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Radiologist R kullanıcısına yanıt
    Bu renk nasıl üretimden kalkar anlamış değilim.
  • genious61 G kullanıcısına yanıt
    dehşet bir renk,ledlerle aşırı uyumlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taylor1956 T kullanıcısına yanıt
    MQB platformunu kullanacağından büyük ihtimalle yeni jetta da arkada torsiyon çubuğuyla gelecektir. Golf 7'de 1.4 tsi 140'lık motor haricinde torsiyon çubuğu kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genious61 -- 23 Eylül 2013; 23:45:57 >
  • Arkadaşlar 17 denom jantları yakından gören var mı. Octaviaya yakışıyor mu dersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardik

    17" iş görüyor. Rampa konusunda tereddütünüz varsa söyleyeyim, Zigana dağını bilirsiniz, işte o dağa aracı S' e alıp 140-150 km. Hızla çıktım. O konuda içiniz rahat olsun.

    Tesekkur ederim benim rampalarda performans sorunu olacağından kaygım yok. Sadec rampada ani hız ve anı eğim değişikliklerinde dsg nin performansını merak ediyorum. aslında test sürüşü yaptım gayet iyiydi ancak uzun vadede kullananlardanda duymak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracimi bir haftadir kullaniyorum ...dsg nin 3.nesli bu konuda cok basarili...hic merak etmeyin....
    Rampada da duzde de gayet kararli ve. Iyi....egim sensorude neredeyse mukemmel calisiyor diyebilirim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idurmus

    Arkadaşlar 17 denom jantları yakından gören var mı. Octaviaya yakışıyor mu dersiniz.

    Benim aracta 17'' denom jant var gayet guzel...aracta zaten gumus renk ..cok uyumlu ve guze duruyor...yakinda resimleri paylasirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dün servise gittim, arka süspansiyonlarla ilgili şikayetimi dile getirdim, ama bir çalışma yapılmadı. Süspansiyonların sert olduğu o yüzden ses yaptıgı ile ilgili bilişler dediler. Bende bu konuyla ilgili şikayet geliyormu bir çalışma yapılıp yapılmadığını sordum. "Bir kişi geldigini yüce otoya şikayet edildiklerini akabinde ustamızın baktığını ve herhangi bir işlem yapılmadığını söylediler" ganious61 arkadasın sipariş verdiği ile ilgili hiç bişi söylemediler. Cumartesi randevu aldım. Usta bizim Aracada bir baksın bakalım. Yine bişi. Yapılmazsa Yüce otoyu arayıp şikayet edecegiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anonymousilver

    quote:

    Orijinalden alıntı: khanthomaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: anonymousilver

    quote:

    Orijinalden alıntı: khanthomaz

    1.2 tsi motorlu Octaviada fabrika verisi olan 5.9 litre şehiriçi tüketimini yakalayabilen var mı ?

    istanbulda 6.2-6.3 ancak yakalayabiliyorum. Ankara'da yaşasam belki olabilirdi

    İstanbul trafiği olarak kastınız yoğun dur kalklı ortalama 20 km aşmayan hızlarda olan trafik ise bu değerler gerçekten çok iyi. bu aracın küçük hacimli turbo motorlar klasmanında rakibi focus 1.0 ecoboost ile ilgili kullanıcı yorumlarında İstanbul trafiğinde 7- 7,5 litre civarında tüketim değerleri elde ettikleri yönünde. kullanım güzergahınız hakkında daha detaylı bilgi verirseniz sevinirim ayrıca ilginiz için teşekkür ederim.

    aslında karma yol koşulları
    kısmi olarak dur-kalk modunda
    kısmi olarak tem gibi bir yolda şehirdışı modunda hareket ediyorsanız 6.2- 6.4 civarı bir kullanım mümkün
    ancak tamamen dur-kalk gittiğim 10 km'yi aşmayan bir yolda 7-7.5 litreler de mümkündür.


    dün tam anlamıla dur-kalk hareket ettiğim 6 kmlik ev-iş arası yolda 9.4 lt/100 km yaktım...
    benim için tam bir sinir bozucu durumdu (aracın yakıtı değil eve bir türlü ulaşamamış olmam)




  • Merhaba arkadaşlar
    aracım octavia dizel elegance dsg. 4500 km de.
    hafta sonu ankaradan çorum a gidip geldim. gidiş yaklaşık 250 km. yakıtı deneyim diye 90 ı geçmedim. sadece kamyon filan sollarken 100-110 hız yapmışımdır.
    hız sabitlemeyi de kullandım 90'la. çoğunlukla da klima kapalıydı. göstergeye göre gidişte 3,6 lt yakıt sonucu elde ettim şehirler arası yolda.
    iyi bir değer diye düşünüyorum. km başına 0,16 kuruş gibi bir değere denk geliyor. 40 tl ye ankaradan çorum a gittim yani. otobüsle gidildiğinde bilet fiyatı 20 tl sanırım. 2 kişi gidince otobüs bileti kadar yakıt yakıyor. 3 kişi gidince octavia daha hesaplı oluyor.
    yakıt durumu gayet tatminkar gibi geldi bana.
    ama işin şu yanı var ki; yol da müsaitse, tenha ise 90 km hız düşük oluyor. ister istemez 120-130 gibi gitmek gerekiyor daha çabuk gideceğin yere ulaşmak için.
    ben çok hız meraklısı değilim 160-170 filan gitmem, yada bir anlık bu hıza çıkıp geri düşürürüm hızı. 90'la gidince de yol bitmiyor.
    120-130 gibi hızlarla gidildiğinde yakın ne kadar olacak onu da deneyeceğim.
    selamlar herkese...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardik

    Servis bana inanmayıp skoda merkezi aradı ve ilk gelen seride bu problemin olduğu ve değişmesi gerektiği bilgisini aldılar. Siz bu konuda bizim neferimizsiniz bunun için size çok teşekkür ederim. Ön süspansiyonsiyonların sert kaldığını yazmıştınız, bana görede sert kalabilir sonuçta aynı süspansiyon yada aynı özelliği taşıyor. Bunun içinde ayrı bir şikayet konusu oluşturmak istediğinizi söylemiştiniz, ne yaptınız gerçekten merak ediyorum. Camlar konusunda da bir çalışma yapılması gerektiği kanaatindeyim.

    Aynı servis bana da inanmamıştı. Ben de skoda merkezin servisi aramasını sağlamıştım. Tarih: 09.09.2013 Bu tarihten itibaren(belki bu tarihten önce de biliyorlardır) bu araçların arka süspansiyonlarında ki sıkıntıyı ve amortisör değişiminin şart olduğunu biliyorlar. Ve hala aynı sorunla gelen müşterilerine maval okumaya devam ediyorlar. Bu nasıl müşteri memnuniyeti anlayışıdır.




  • arkadaşlar, bu arka amortisörlerden gelen ses çok mu belirgin? yani ben aracımda - özellikle dinlememe rağmen (tümseklerde, çukurlarda, vs.) herhangi bir ses duyamadım. geçişler çok yumuşak oluyor. tabi ben hız kesiyorum sorunlu yollarda. sizin araçlarınızdaki durum tam olarak nasıl? yani tümseklerden geçerken (duracak kadar yavaşladığınızda) bu ses çok mu belirgin? yoksa araç agresif kullanıldığında mı duyuluyor sadece? endişelendim şimdi açıkcası.
  • Ağustos ayı içerinde en çok satılan araç listesinde 48. sırada. Biz de aylarca araç gelmesini bekliyoruz..

    http://www.zaman.com.tr/ekonomi_iste-en-cok-satilan-otomobiller_2140978.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olympus-

    arkadaşlar, bu arka amortisörlerden gelen ses çok mu belirgin? yani ben aracımda - özellikle dinlememe rağmen (tümseklerde, çukurlarda, vs.) herhangi bir ses duyamadım. geçişler çok yumuşak oluyor. tabi ben hız kesiyorum sorunlu yollarda. sizin araçlarınızdaki durum tam olarak nasıl? yani tümseklerden geçerken (duracak kadar yavaşladığınızda) bu ses çok mu belirgin? yoksa araç agresif kullanıldığında mı duyuluyor sadece? endişelendim şimdi açıkcası.

    sanırım yüksek düzeyde rahatsızlık veren araçlar belirli bir dönemin yada üretim partisinin araçları. bazılarında hiç yok bazılarında çok fazla ses var. birde benim gibi ilk zamanlar keyfe keder ses gelip şu anda tamamen kesilenler var galiba. sanırım üretim sürecinde düzeltmeler yapmaya başladılar o yüzden böyle herkesin aracında farklılıklar var. gene örnek verecek olursak kol dayamalar bende deri değil şimdikiler deri kimbilir bizim farkına varmadığımız bir çok şey değişmiş olabilir mekaniktede.

    yinede bence bu süreç aracımı 6.ayın başında aldığımı düşününce oldukça hızlı işliyor gibi. işletmeciler bilir üretim bandını durdurmak ekonomik olmadığı için üretim devam ederken iyileştirmeler yapılır. şikayetleri çözmek bandı durdurmaktan daha kolaydır. tabi otomotiv sektörünü tam bilmemekle beraber teorimin doğru olduğunu düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 168169170171172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.