Şimdi Ara

///// YENİ SEAT IBIZA KULÜBÜ \\\\\ (208. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.920
Cevap
134
Favori
998.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    Bende aracı geçen yıl Temmuz ayında alanlardanım. 1.2 TSI DSG Style sahibiyim. Aslında sunroof, ESP+Hillholder şeklinde alacaktım fakat 3-4 ay bekleyecek zamanım yoktu. Olduğu gibi aldım..

    Lastik sensörü bence de çok gerekli bir ekipman değil. Ama diğerleri için aynısını söyleyemem. DSG dik yokuşlarda bariz şekilde aşağı kaçırıyor. Bazen az bazen de baya baya kaçırıyor. Bu huyunu bilmesen, arkada da taşıt, yaya vs olsa bariz çarparsın. Eski arabalarımda el frenini kalkış dışında kullanmasam da bu arabada el freni ile kalkıyorum böyle durumlarda. Bir şikayetim yok fakat, yine de çok acemice gözüküyor.. Sol ayakla fren yapıp kalkanlar da var sanırım ama ben beceremedim/uğraşmadım.

    ESP'ye gelince. Bir mühendis olarak ESP hayat kurtarır. Bırakın opsiyonu, artık her araçta standart olması gereken bir güvenlik seçeneği ESP. Bu opsiyon için verilen paranın 2-3 katına değer.

    Ayrıca aynaların ısıtmalı olduğunu bilmiyordum? İnşallah öyledir.. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    4-5 bin TL Reference ve Style farkı.

    ESP+Hill Holder vs.. paketi 950 TL..




  • aracım 620 km'de ve depo boşaldı. lpg ye iyice niyetlendim. 1450 tl. landirenzo ne dersiniz arkadaşlar. sizce beklemem gereken bir km. var mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    4-5 bin TL Reference ve Style farkı.

    ESP+Hill Holder vs.. paketi 950 TL..

    Evet 950 TL farkla sahip olabiliyorsunuz. Basınç ölçer olmasada olur . Fakat hill holder ve esp çok önemli bir özelliklik. Hill holder da sadece geriye kaçırma yok aynı zamanda arabayı aşağı eğimli bıraktığınızda öne doğru kaçmasınıda engelliyor ve araba ilk hareket verdiğiniz yöne doğru ilk hamlesinden sonra devreden çıkıyor. ESP yani WW grubundaki adıyla ESC nin nekadar önemli bir ayrıntı olduğunu
    Euro NCAPyoutube
    Euro NCAP | SEAT Ibiza | 2011 | ESC test
    http://www.youtube.com/watch?v=cuMPmHr-fIM
    burdaki testden öğrenebilirsiniz. Elbetde herkes bütçesine göre alıyor ama bu güvenlik ve donanımda sınır yok.




  • Kol dayamanın 400 TL civarı olduğunu düşünürsek 950 TL verip ESP paketi almak çok mantıklı.
    ESP 'i 3-4 kez denedim ve arabayı nasıl topladığına inanamadım, bence başarılı. Muhtemelen hayatınız boyunca 1-2 kez ESP'i kullanacaksınız ve işte o noktada belkide hayatınız kurtulacak:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvnccelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    Kasko tavsiyesine ihtiyacım var. Yeni alanlar bilgi verebilir mi?

    Aracı geçen yıl Temmuz ayında almıştım. İlk yıl Halk Sigorta 1350 civarıydı. Bu yıl Sompo Japan 1188TL..

    Mart ayında groupama 1100 tl idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ray sigorta temmuz da 810 Tl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kvnccelik

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    Bende aracı geçen yıl Temmuz ayında alanlardanım. 1.2 TSI DSG Style sahibiyim. Aslında sunroof, ESP+Hillholder şeklinde alacaktım fakat 3-4 ay bekleyecek zamanım yoktu. Olduğu gibi aldım..

    Lastik sensörü bence de çok gerekli bir ekipman değil. Ama diğerleri için aynısını söyleyemem. DSG dik yokuşlarda bariz şekilde aşağı kaçırıyor. Bazen az bazen de baya baya kaçırıyor. Bu huyunu bilmesen, arkada da taşıt, yaya vs olsa bariz çarparsın. Eski arabalarımda el frenini kalkış dışında kullanmasam da bu arabada el freni ile kalkıyorum böyle durumlarda. Bir şikayetim yok fakat, yine de çok acemice gözüküyor.. Sol ayakla fren yapıp kalkanlar da var sanırım ama ben beceremedim/uğraşmadım.

    ESP'ye gelince. Bir mühendis olarak ESP hayat kurtarır. Bırakın opsiyonu, artık her araçta standart olması gereken bir güvenlik seçeneği ESP. Bu opsiyon için verilen paranın 2-3 katına değer.

    Ayrıca aynaların ısıtmalı olduğunu bilmiyordum? İnşallah öyledir.. :)

    arka cam rezistansını çalıştırıp 1-2 dakika sonra aynanın ortasına dokun. çok hoş :)
    sol ayak frenine gelince bence pek mümkün değil frene basılı iken kavrama yapamaz mantık olarak. çare el freni...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    4-5 bin TL Reference ve Style farkı.

    ESP+Hill Holder vs.. paketi 950 TL..

    Evet 950 TL farkla sahip olabiliyorsunuz. Basınç ölçer olmasada olur . Fakat hill holder ve esp çok önemli bir özelliklik. Hill holder da sadece geriye kaçırma yok aynı zamanda arabayı aşağı eğimli bıraktığınızda öne doğru kaçmasınıda engelliyor ve araba ilk hareket verdiğiniz yöne doğru ilk hamlesinden sonra devreden çıkıyor. ESP yani WW grubundaki adıyla ESC nin nekadar önemli bir ayrıntı olduğunuhttp://www.youtube.com/watch?v=cuMPmHr-fIM burdaki testden öğrenebilirsiniz. Elbetde herkes bütçesine göre alıyor ama bu güvenlik ve donanımda sınır yok.

    Hill holder'ı nasıl test etmek lazım ??
    2 kere şu şekilde denedim: Dik bir bayırda frene basıp duruyorum. Ayağımı kaldırıyorum. 3 sn bekledikten sonra araç geri geri kaymaya başlıyor.. Normal mi? Gaza dokunduğumda anında kaymayı kesip rahat rahat çıkıyor ama gaza basmadan kayması normal mi onu merak ediyorum...




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    HOCAM ARACA bayıldım :=
    MBD
    26 BİN TL VERİRİM CANLI CANLI :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    4-5 bin TL Reference ve Style farkı.

    ESP+Hill Holder vs.. paketi 950 TL..

    Evet 950 TL farkla sahip olabiliyorsunuz. Basınç ölçer olmasada olur . Fakat hill holder ve esp çok önemli bir özelliklik. Hill holder da sadece geriye kaçırma yok aynı zamanda arabayı aşağı eğimli bıraktığınızda öne doğru kaçmasınıda engelliyor ve araba ilk hareket verdiğiniz yöne doğru ilk hamlesinden sonra devreden çıkıyor. ESP yani WW grubundaki adıyla ESC nin nekadar önemli bir ayrıntı olduğunuhttp://www.youtube.com/watch?v=cuMPmHr-fIM burdaki testden öğrenebilirsiniz. Elbetde herkes bütçesine göre alıyor ama bu güvenlik ve donanımda sınır yok.

    Hill holder'ı nasıl test etmek lazım ??
    2 kere şu şekilde denedim: Dik bir bayırda frene basıp duruyorum. Ayağımı kaldırıyorum. 3 sn bekledikten sonra araç geri geri kaymaya başlıyor.. Normal mi? Gaza dokunduğumda anında kaymayı kesip rahat rahat çıkıyor ama gaza basmadan kayması normal mi onu merak ediyorum...

    Eğer aracınızda hill holder varsa yani ESP+Hill Holder paketli aldıysanız. Araç kesinlikle kaymaz siz gaza basana kadar sabit tutacaktır. Eğer ciddi kayma yaşıyorsanız servise götürün derim ben hiç kayma yaşamadım buzamana kadar.




  • yeni nesil hill holder acıklamasına bakarsanız ayagını frenden cekince 3 sn sana zaman tanıyıp sonrasında kaydırıyor yani normal olanı o
    benim arabada yok hill holder olanlar daha doğru cevaplayabilir.otomatik olmayan arabada frenden başka bir sistem yok aracın kaymasını önlemek için



    bu arada benim aracta landirenzo var tavsiye ederim gayet iyi yakıtı olsun sorunsuzluğu olsun gayet guzel
    ama taktırırken adam dediki katkılı otogaz alma filtrede sorun oluyormuş
    bir iki defa gaz biterken pislik geldi gaz koyunca biraz gidip lpg benzin yapınca toparladı baska da bir sorun olmadı
    bir de ilk taktıkları zaman lpg den benzine otomatik geçmiyor du onu da 15-20 dk da ayarladılar
    bu arada filtre 10 bin de değişiyor lpg nin
    daha ucuz marka varsa onlara da taktırabilirsin ama bazılarının enjektor dandik oluyo kendi bayisi bile onu takmayalım dediği yerler var ismini vermeyim ama birkaçyeri dolaşrsan söylerler




  • arkadaşlar merhaba ben 2010 model 1.2 elegance ve 2013 1.4 reference almış birisi olarak bişeyi çok merak ediyorum.2010 ibizamda direksiyon kuş gibi hafifken 2013 reference ta oldukça ağır direksiyon var bunu sizde farkettinizmi?ayrıca 2010 olanın direksiyonu sportif ve kalın 2013 oldukça ince.ayrıca arka kapı hoparlorlerinin kaldırılması ve bunun gbi maaliyeti düşürme çabaları maalesef beni ve benim gibi binlerce sadık seat müşterisini DÜŞÜRECEK ve ilerideki seçimlerimizi başka markalardan yapacağız gibime geliyor üzülerek söylüyorum....şimdi çıkıp diyecekler var paket farkı var diye o zaamnlardaki referencelarda aynıydı direksiyon olarak.ayrıca arabaya çamur attığım yok muhteşem araba olmasa 2.kez aynı arabayı satın almazdım yanlış anlamasın ibiza almayı düşünen kişiler.Saygılarımla

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    quote:

    Orijinalden alıntı: xaer0degree

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: bobbege

    2012 model 1.2 Tsi Dgs Reference almak yerine 4-5 daha koyabiliyorsanız (imkanınız varsa) 1.2 Tsi Dgs Style + ESP-Hillholder-Basınç Ölçer ilaveli alın derim.

    arkadaşlar basınç ölçer çok anlamsız bir fazlalık bence. hill holder da bir o kadar anlamsız. ESP için bir şey diyemem kullanmadığım için aradaki farkı mukayese edemiyorum 4-5 e değermi.
    bir de şöyle enteresan bir durum var ki anlayamıyorum bunu. bu harfleri yanyana dizmek için bukadar para dökmek neden.
    mesela elektronik klima. elle açsan .ayarını birbir artırsan, çok mu zor geliyor:) benim 26 sene önce ilk aldığım 11 yaşında(o zaman) murat 124 de. klima bile yoktu.çok şükür bunda manual de olsa var.
    mesela hil holder denen zımbırtı. manual arabada endik yokulta bile hiç sıkıntım olmazdı. bu ilk otomatiğim.ilk zaman endişe ettim çünkü senin atik davranman yetmiyor. arabanın 0,5 saniye kadar gecikmeli algılaması kaymaya neden olabiliyor. fakat kısa sürede ona da alıştım, el frenli karkışlarım sayılıdır 1 yıllık kullanımda.
    vs.vs.vs arabada zorunlu olarak kullanmayacağın şeylereekstra para dökmek bana zor geliyor açıkçası. arabam 1,2 tsi dsg referans ve çok memnunum hiiiiç bir eksik donanımı yok fazlası bile var:D yeni keşfettim aynalar ısıtmalıymış :D:D

    4-5 bin TL Reference ve Style farkı.

    ESP+Hill Holder vs.. paketi 950 TL..

    Evet 950 TL farkla sahip olabiliyorsunuz. Basınç ölçer olmasada olur . Fakat hill holder ve esp çok önemli bir özelliklik. Hill holder da sadece geriye kaçırma yok aynı zamanda arabayı aşağı eğimli bıraktığınızda öne doğru kaçmasınıda engelliyor ve araba ilk hareket verdiğiniz yöne doğru ilk hamlesinden sonra devreden çıkıyor. ESP yani WW grubundaki adıyla ESC nin nekadar önemli bir ayrıntı olduğunuhttp://www.youtube.com/watch?v=cuMPmHr-fIM burdaki testden öğrenebilirsiniz. Elbetde herkes bütçesine göre alıyor ama bu güvenlik ve donanımda sınır yok.

    Hill holder'ı nasıl test etmek lazım ??
    2 kere şu şekilde denedim: Dik bir bayırda frene basıp duruyorum. Ayağımı kaldırıyorum. 3 sn bekledikten sonra araç geri geri kaymaya başlıyor.. Normal mi? Gaza dokunduğumda anında kaymayı kesip rahat rahat çıkıyor ama gaza basmadan kayması normal mi onu merak ediyorum...

    Eğer aracınızda hill holder varsa yani ESP+Hill Holder paketli aldıysanız. Araç kesinlikle kaymaz siz gaza basana kadar sabit tutacaktır. Eğer ciddi kayma yaşıyorsanız servise götürün derim ben hiç kayma yaşamadım buzamana kadar.

    Çok dik bir bayırda denediniz mi? Hafif eğimli yerlerde kaydırmıyor ama oldukça dik yerlerde 3 sn sonra kaymaya başlıyor frene basmazsam.. Aslında bu da mantıklı geliyor bana. Önemli olan 3 sn kaydırmaması ve 3 sn içinde frene basarsam sorun yok. Çekince de 3 sn bekliyor sonuçta gaza basmak için ideal bir süre.. 3 sn sabit kalması hill holder'ın doğru çalıştığı anlamına geliyor olabilir ben bir araştırayım..




  • bende ibiza düşünüyorum fakat araç hakkında pek bilgi sahibi değilim Elegance Reference falan hangi modeli boş hangi modeli dolu biraz bilgi verebilirmisiniz? Birde şuan piyasa yüksek sanırım bayramdan sonra fiyatlarda değişme olurmu beklemeye değermi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreTunc

    bende ibiza düşünüyorum fakat araç hakkında pek bilgi sahibi değilim Elegance Reference falan hangi modeli boş hangi modeli dolu biraz bilgi verebilirmisiniz? Birde şuan piyasa yüksek sanırım bayramdan sonra fiyatlarda değişme olurmu beklemeye değermi ?

    arabalar.gen.tr'den karşılaştırabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratberatdogan

    HOCAM ARACA bayıldım :=
    MBD
    26 BİN TL VERİRİM CANLI CANLI :)


    Araç güzel ya maşallah sağol bu arada
  • Arkadaslar merhaba araclariniz nasil varmi bir sikinti ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar merhaba araclariniz nasil varmi bir sikinti ?

    Hersey yolunda:)
    Bakim sonrasi yakit tuketimimde düştü,şehir içi %70 şehir dışı %30 ortalamam 230 km için 6.0 litre/100 km, daha ne olsun...
    Kol dayama işinide 37 liraya çözdüm, 1 yıl sadece benzin koyacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar merhaba araclariniz nasil varmi bir sikinti ?

    2012 1.2 TSİ DSG . 6500 km oldu .çok şükür şimdilik çok memnunum
  • 
Sayfa: önceki 206207208209210
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.