Şimdi Ara

YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU (150. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.740
Cevap
127
Favori
538.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44


    quote:

    Orijinalden alıntı: XrDr

    Araçtan beklentim ilk başta yakıt konusu. Benzinli ix35 den sonra dizel ve az yakan bir araç almak istiyorum. Sürüş konforu da bence önemli bir husus tercih noktasında. Daha önce test ettiğim kadjar çok çatır çutur sesler çıkarıyor diye araçtan soğumuştum 2017 modellerde bu sorun olmaz inşallah. Ayrıca koleos beklemek konusunda da kararsızım. Beni cezbeden ödeme koşulları aslında. Liste fiyatında 2017 kadjar için 134.000 TL gibi bir fiyat var internet sitesinde otv zammı dolayısı ile sanırım. Aynı aracı 106.000 TL ye alıyor olmak biraz cazip geldi. Gerçi o fiyatlara da kimse gidip kadjar almaz gibi geliyor bana. Oyak kampanyasından sonra gelecek olan bir koleos bu gidişle 160.000 civarında olacak gibi benzer araçlara 60.000 TL fazla vermek çok mantıklı gelmiyor. Uzun süredir kullanan arkadaşlar kronik bir sorun ile karşılaştı mı acaba.

    Bende 1.5 dci icon EDC kadjarı ciddi düşündüğüm için bir süredir araştırıyorum. Kadjar icon donanımıyla az yakan tatminkar bir dizel motoru var. Genel şikayet özellikle vites çevresi trim ses. Yeni araçlarda azaltılmış. Yine ses gelse bile servis bir günde sesleri kesiyor. EDC ile ilgili şikayet var. Rampa çıkarken hızınız 100 üzerinde 120 gibi iken sollama için hızlanmak istediğinizde edcnin vitesi düşürüp deviri arttırmadığı için hızlanamadığınız şikayeti var. Edc nin hız düştükten sonra vitesi düşürüp istenilen hıza çıkmaya izin verdiği söyleniyor. Bu da sollamalarda veya acil durumda hızlı rampa çıkarken zor durumda bırakır.

    Sn. Ardan

    120km/saat hızla rampa çıkarken aynı hızla rampa çıkan diğer aracı sollamayın bence. Çok gerekli ise düz yolda sollarsınız. Emniyetli sürüşler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mazaik


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44


    quote:

    Orijinalden alıntı: XrDr

    Araçtan beklentim ilk başta yakıt konusu. Benzinli ix35 den sonra dizel ve az yakan bir araç almak istiyorum. Sürüş konforu da bence önemli bir husus tercih noktasında. Daha önce test ettiğim kadjar çok çatır çutur sesler çıkarıyor diye araçtan soğumuştum 2017 modellerde bu sorun olmaz inşallah. Ayrıca koleos beklemek konusunda da kararsızım. Beni cezbeden ödeme koşulları aslında. Liste fiyatında 2017 kadjar için 134.000 TL gibi bir fiyat var internet sitesinde otv zammı dolayısı ile sanırım. Aynı aracı 106.000 TL ye alıyor olmak biraz cazip geldi. Gerçi o fiyatlara da kimse gidip kadjar almaz gibi geliyor bana. Oyak kampanyasından sonra gelecek olan bir koleos bu gidişle 160.000 civarında olacak gibi benzer araçlara 60.000 TL fazla vermek çok mantıklı gelmiyor. Uzun süredir kullanan arkadaşlar kronik bir sorun ile karşılaştı mı acaba.

    Bende 1.5 dci icon EDC kadjarı ciddi düşündüğüm için bir süredir araştırıyorum. Kadjar icon donanımıyla az yakan tatminkar bir dizel motoru var. Genel şikayet özellikle vites çevresi trim ses. Yeni araçlarda azaltılmış. Yine ses gelse bile servis bir günde sesleri kesiyor. EDC ile ilgili şikayet var. Rampa çıkarken hızınız 100 üzerinde 120 gibi iken sollama için hızlanmak istediğinizde edcnin vitesi düşürüp deviri arttırmadığı için hızlanamadığınız şikayeti var. Edc nin hız düştükten sonra vitesi düşürüp istenilen hıza çıkmaya izin verdiği söyleniyor. Bu da sollamalarda veya acil durumda hızlı rampa çıkarken zor durumda bırakır.

    Sn. Ardan

    120km/saat hızla rampa çıkarken aynı hızla rampa çıkan diğer aracı sollamayın bence. Çok gerekli ise düz yolda sollarsınız. Emniyetli sürüşler dilerim.

    Bunun emniyetle alakası yok. Otomatik vitese sert basınca vites düşürüp deviri arttırması gerekir. Olması gereken budur. Otomatikler böyledir. Edc düz yolda bunu yapiyor ama Rampa da yapmıyor.Servis bile rampada kararsizlik olduğunu kabul ediyor. Genelde hemen hemen her otomatiğin zayıf bir yönü var. Edc binde bu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçtiğimiz gün Kadjar'ımı teslim aldım. 1.5 DCI EDC, icon donanımına ek olarak 19'' jant ve panorama paketini tercih ettim. Geçtiğimiz hafta elden çıkardığım eski aracım 2014 Jetta 1.6 dizel DSG idi. Alım sürecinde son 15 gün neredeyse tüm markaların dizel otomatik sedan ve crossover modellerini test sürüşü yaptım ve inceledim.

    Önce fiyat performans faydası olarak Kia Cerato'da karar kıldım (2016 full 84 bine bıraktılar) ancak sonra bütçemi yükseltip daha keyifli sürüş yapalım dedim ve crossover'a bakmak istedim. Benzinli seçenekleri direk eledim. Arkadaşlarımdan gelen yüksek yakıt şikayetleri bunda etkili oldu. Dizel otomatik seçenekleri olan Nissan QQ - Kuga( kuga 2017 bulamadım, eski benzinli modeli test ettim) ve yeni 3008 testlerini yaptım. Kuga ve 3008 güzel arabalar. Özellikle 3008 mükemmel bir tasarımla geldi ancak donanım ekleyince maliyet 150-160 bin lere çıkıyor. Bu nedenle 3008 ve Kuga elendi.

    QQ 2017 skypack ile 125'bin e bıraktılar. Aynı bayide 122 bine 2016 platinium full 9bin de 2.el buldum. Açıkçası bu iki araç arasında kararsızken Ümraniye Renault Günerlere gittim. Öncelikle 110 beygirlik motor ilk incelemede bana yetersiz göründüğü için düşünmüyordum ancak satış yöneticisi çok ısrar etti ve test sürüğüne çıktık. Gerçekten aracın tasarımı, test sürüşündeki motor ve EDC şanzıman uyumu, görüş açısı, direksiyon hissi çok hoşuma gitti. Günerler kırmızı renkli Kadjar için 115 bin son fiyat verdi. icon paketi +19 jant +panorama paketi. Akşam evde kafama kadjar takıldı ve forumlarda inceledim. Dizayn, yakıt, yol tutuş, servis artıları yanında genel eksilerr trim sesi ve süspansiyon üzerineydi. 17 inç jant komfor için öneriliyordu.

    Ertesi gün 15-20 Renault bayisini telefon ile aradım. 2016 cosmo mavi ve 17inç jantlı icon +panorama paketi aradım. En beğendiğim renk olan cosmo Maviyi Güven Altan'da buldum. 17 inç sadece beyaz renkte vardı (Ben beyaz tercih etmeyenlerdenim).

    Güven Altan satış yöneticisi çok ilgilendi, sonuç olarak 1,5 DCİ EDC +19inç+panorama paketi+kapı altı basamak dahil 113bine aracı aldım. Araca seramik koruma, koltuk koruma ve araç altı kauçuk kaplama da yaptırdım.

    Aracı geçen gün teslim aldım. 2 günlük kullanım deneyimim tarafsız olarak aşağıdaki gibidir.

    * 1.5 dci motoru ve EDC şanzıman uyumu mükemmel. Motor ve şanzıman gücü yol tutuş ile birlikte bir aracın en önemli yönüdür. Eski Jetta dizel DSG kullanıcısı olarak bana hiç bir aşağı kalan yönü yaşatmadı. Hatta sürüş keyfi ile üzerine çıktı.

    * Motor çok atik ve gaza şanzıman ile birlikte anında tepki veriyor. Hızlanmaları çok başarılı ve beni gerçekten test sürüşünde çok şaşırtmıştı. Nissan QQ deki 130 beygir den daha başarılı buldum. Özellikle EDC şanzıman farkını hissettiriyor bence.

    * Yokuş kalkış desteği mükemmel çalışıyor. (Jetta'da ara ara yaşadığım kaymayı yaşamadım). Güven Altan -2 kattan araç çıkışı yaparken o aşırı dik yokuşta çok rahat çıktı.

    * Yakıt için yorum henüz erken diye düşünüyorum. Aracın 5bin km sonrası yakıt normal değerlere gelececktir. Yine de 2 gündeki ortalamam 6,3lt. Bulunduğum bölge aşırı trafikli ve dur kalk trafik olduğunu göz önüne alırsak bu oran Jetta'dan çok daha iyi. Şile yolunda da aracı hızlı kullandım.

    * Bir aracın motor ve şanzıman performansı ile birlikte en öenmli özelliği yol tutuşdur. KAdjar aldığım 19inç lastiklerle bu konuda efsane. Gerçekten abartmıyorum yol tutuşu beni çok şaşırtı. Yola bu lastiklerle adeta yapışıyor. İnanılmaz bir güven veriyor. Şile yolunda 160km'ye çıktım. Virajlarda kesinlikle muhteşem ve sürüş inanıulmaz zevkli. Araç yana yatmıyor ve yola adeta yapışıyor. Yorumlardan etkilenerek 17inç aramıştım ama şimdi iyiki 19 aldım diyorum. Evet aracı biraz daha sert yapıyor ama yol tutuş zevkini buna yeğlerim. Bu zevklere ve tercihlere göre değişen bir konu.

    * İç tasarım ve komfor kesinlikle tatmin edici. Tabiki bir 3008 gibi yenilikçi çizgiler taşımıyor ancak bunun için 35-40 bin fazla para vermeye gerek te yok. Deri kalitesini fiyatına göre beğendim. Koltuklar rahat, deri parçalı döşeme. Sürücü koltuk dayama altındaki alan çok geniş. Sürüş pozisyonu ve görüş açısı çok güzel. Konsol altındaki göz telefon,cüzdan vs için çok kullanışlı. Arka koltuk diz ve kafa mesafeleri çok başarılı. Bagaj QQ'ye göre 60-70 litre büyük. Tabi jetta'da alıştığım bagaz genişliği burada yok. Tek eksik bulduğum nokta ön kapılardaki gözler. Biraz daha büyük olabilirdi.

    * Araçta trim sesi vs yok. Bu konuda kesinlikle takıntısı olan biriyim. Bu beni rahatsız etmedi. Zaten bu aracı almak isteyenler öncelikle test etsinler ve kendileri tecrübe etsinler derim. Ancak test ederken güzel bir parkurda yapın testinizi. Yol tutuşu ve performansı hissedin.

    * Arabanın yol ve rüzgar sesi sorunu yok. Motor sesi ise içeriye neredeyse hiç gelmiyor. Şile yolu ve Şile yolu Via port bağlantısında yüksek hızlara çıktım. Lastik sesi çok çok az geliyor ve rüzgar sesi de beni hiç rahatsız etmedi. (Bunda araç altına yatırdığım kauçuk kaplamanın ne kadar etkisi var bilemiyorum).

    * Farlar çok şık. normal farlar çok güzel aydınlatıyor. Ancak uzun farlar daha başarılı olabilirdi. Far asistanı güzel çalışıyor ve karşıdan araç geldiğinde otomatik olarak kısa fara alıyor.

    * şerit takip asistanı güzel çalışıyor ve sizi uyarı sesi ile ikaz ediyor.

    * Müzik sistemi ve navigasyon tatmin edici. Müzik sisteminin ses kalitesi daha başarılı olabilirdi ancak Jetta'dan farkı yok. Rlink ile telefon bağlantısı çok kolay. Navigasyon haritaların şekli çok hoşuma gitmedi ancak haritaların son versiyonu ile güncelemem gerektiğini söylediler bunun güncellemesini yapacağım vaktim olmadı.

    * Kadran çok güzel ve farklı tip ve renkler ile değiştirilebiliyor. Aracın en sevdiğim özelliklerinden biri.

    * Panoramik tavan çok çok güzel. bu araç kesinlikle panoramik tavan ile alınmalı çok beğendim.

    * Bakım konusuda bence çok önemli. Araç 20bin de yada 1 yılda bakıma çağırıyor. Nissan 10bin de yada 1 yılda bakıma çağırıyor. Fiyat konusunda da Renault servislerinin iyi olduğu bilinir.

    Araç ile ilgili ilerleyen günlerdeki deneyimlerimi paylaşacağım.


    *** Özetlemek gerekirse aracı beğenerek aldım ve büyük keyifle sürüyorum. 110Bin seviyesi çok görünmekle birlikte maalesef ülkemiz piyasası euro/dolar ve vergi zamları ile bu duruma geldi. Rakiplere göre bu fiyat bu araç için iyi bir fiyat. Benzer donanım seviyesini daha yüksek yakıt seviyeleri ile 35-40 bin fazla ödeyerek alabiliyorsunuz (2016 aldığım için 35-40bin yazdım. 2017 fiyatlarına göre de 15-20 bin sanırım ).




  • melihgs kullanıcısına yanıt
    Sağ baştan üçüncü sıradaki aracın rengi ne olarak geçiyor acaba biliyor musunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XrDr

    Sağ baştan üçüncü sıradaki aracın rengi ne olarak geçiyor acaba biliyor musunuz

    Titanyum gri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, icon dci edc almayı düşünüyorum. Panaromik tavan istemiyorum ancak kararan iç dikiz aynası istiyorum. Acaba sonradan takılabilir mi bu iç dikiz aynası? Bana satış temsilcisi olmaz, üretimi farklı, ancak panaromik tavanla alabilirsiniz demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omen354

    Merhaba, icon dci edc almayı düşünüyorum. Panaromik tavan istemiyorum ancak kararan iç dikiz aynası istiyorum. Acaba sonradan takılabilir mi bu iç dikiz aynası? Bana satış temsilcisi olmaz, üretimi farklı, ancak panaromik tavanla alabilirsiniz demişti.

    Muhtemelen takılamıyordur çünkü bir elektrik tesisatı gerekli bu iş için. Ama size tavsiyem cam tavanı alın. İçeriden örtüsü mercedes c serisindeki gibi delikli transparan bez şeklinde değil. Bunlardaki doğrudan dışarıya olan bağlantıyı tamamen kesen cinsten. Küçük çocuklarınız var ise bayılıyorlar özellikle yağmur yağarken vs. Ayrıca ikinci elde de artı bir değer ve tercih sebebidir. Şahsen tavsiye ederim. Zaten sadece ayna bir şekilde monte edilebilse dahi onun da bir ücreti olacaktır. Baştan biraz fazlasını ödeyip cam tavanı da orijinal olarak almak daha mantıklı.




  • Aracın yol tutuşu, segmentinin çok üzerinde. Bunu 1 yıldan uzun zaman önce buraya yazmıştım. Nedense anormal bir şase yapmışlar. Çeşme otobanında bir kaç viraj hariç 180 cruise ile otobanı bitirebiliyorsun, içeridekileri rahatsız etmeden.

    Bu arada edc için son hız göstergede 188 km. Bu hıza gösterge geldikten sonra gazı kesip 180 km ye kadar geri düşüyor ve sonra tekrar hızlanmaya başlıyor. Bu sebepten yüksek hız sürüşlerinde cruise'u 180-182-184 gibi hızlara sabitlemek gerekiyor. Tabii aracın gücünü göz önüne alırsak bu hızda her otoban rampasını çıkamasa da tüketimi göz önüne aldığımızda efsane denilebilecek bir performans sunduğunu söyleyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omen354

    Merhaba, icon dci edc almayı düşünüyorum. Panaromik tavan istemiyorum ancak kararan iç dikiz aynası istiyorum. Acaba sonradan takılabilir mi bu iç dikiz aynası? Bana satış temsilcisi olmaz, üretimi farklı, ancak panaromik tavanla alabilirsiniz demişti.

    sonradan takılabilir tabi, fakat orjinal değil. internette satılıyor, bi kaç arkadaşım taktı. elektriği tavandaki ledlerin kablosundan alıyorlar.

    bi örnek;

     YENİ RENAULT KADJAR ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melihgs -- 21 Mart 2017; 15:50:59 >




  • Merhaba arkadaşlar bende kadjar almak istiyorum. Ancak 85 bin hadi bilemedin 88 bin e kadar cikabilirim. Otomatik istiyorum sizce bulabilirmiyim.ilanlarda 90 dan aşağı yok var mı satan sizce nasil bulabilirm.tsk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melihgs kullanıcısına yanıt
    Yani bildiğim kadarıyla, aynanın takılacağı yere kadar gerekli kablo ve tesisat çekilmiştir diye düşünüyorum.. yeterki aynayı bulalım aradım internette bulamadım da? Çakmasını takarız ya olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omen354 O kullanıcısına yanıt
    aliexpress sitesinde çok var, turkiyeye gore uygun oradan aratabilirsiniz.
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    180-182-184 km hızlar Çeşme Otobanında serbest mi?? polis yakalayınca ceza yazmıyor mu?
  • Bugün yeni kadjarı bayide inceledim 2016 passatı satıp bunu almaya değmeyeceğine karar verdim.Birdefa icon donanım 19 inch araca 120 bin fiyat çekiyorlar çok uçuk.Ayrıca araba bana yüksek clio izlenimi verdi.Düğmeleri falan çok basit gibiydi ve elde kalır hissi veriyor.İkinci elde baya uygunaalınabilir.
  • kadjar 2016 icon 1.5 edc cosmo mavi 1 adet 108500 tl (30.000 15 ay 0 faiz)
    kadjar 2016 icon 1.5 edc + 19 jan kum beji 1 adet 111000 tl (30.000 15 ay 0 faiz)

    ilgilenen arkadaşlara son 2016 ları sundum, altunizade demirkollar renault cep 532 437 50 36 (özkan)

    saygılar
  • Uzun arastirmanin incelemenin,ardindan babamin kadjarda vites topuzu etrafindan gelen sesten fena rahatsiz olmasindan ve renaulta onyargili olmasindan dolayi kadjardan vazgecip gecen hafta itibariyle vw golf almis bulunmaktayiz forumdaki tum arkadaslara tavsiyeleri icin tesekkur ederim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZITIPAŞA -- 24 Mart 2017; 17:53:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 edc icon 27 bin de beyaz sıfır boya hata yok 90 bin ile aranizdayim. İlk 500 km araba çok memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZITIPAŞA Z kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın hocam güzel araç almışsınız. ses konusu herkesin takıldığı birşey değil bende sizin gibi rahatsız oluyorum açıkcası. İçinize sindiyse gerisi detay :)
  • mt28 M kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler hocam , kadjar dan cdaha uyguna geldi tek eksiki manuel,olmasi dizel manuel uled ve sunrooflu 2016 highline araci 100bine aldik 0 km

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.