Şimdi Ara

Yeni Renault Captur (142. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
5.433
Cevap
68
Favori
563.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytozu176

    Merhaba.Ben bahsettiğiniz sıkıntıya aracımda rastlamadım.Ancak daha önce bir arkadaş bahsettiğiniz durumdan şikayet etmişti.
    Bana kalırsa hızlı kalkışlarda ya da ani hızlanmalarda turbo çubuğu hareketini duyuyor olabilirsiniz.Turbo dediğiniz motora daha fazla hava akışı sağlayan bir sistem.Eğer rehatsız etmiyorsa problem yaratmaz.Ancak servise baktırın derim.

    Araba ani hızlanmalarda yada yokuşta gaza basınca turbo ıslığı duyuyorum hatta o ses hoşuma bile gidiyor ama bu mekanik bir ses sanki motor yada şanzıman zorlanıyor gibi geliyor hoş bir ses değil yaşadığım yerdeki servisten memnun değilim antalya ya gidince orda göstereceğim
    _____________________________
  • Aracı şehir dışı ani hızlanmalarda veya performanslı araç kullanımında aracınızı eko tuşuna basarak eko modundan çıkartın.Aracınıızın beyni olan gen modülü turbo motora 1 saniyede 100 emir gönderiyor.Eko tuşu aracınızı isteminiz dışında tasarruflu kullanıma yönlendiriyor.Bu tür kullanımda ani hızlanmalarda gen modülü motorunuza müdahil oluyor.
    Tavsiyeme uyarsanız duyduğunuz ses kesilecektir.
    Şehir içinde eco'ya devam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytozu176 -- 15 Mayıs 2014; 12:31:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytozu176

    Aracı şehir dışı ani hızlanmalarda veya performanslı araç kullanımında aracınızı eko tuşuna basarak eko modundan çıkartın.Aracınıızın beyni olan gen modülü turbo motora 1 saniyede 100 emir gönderiyor.Eko tuşu aracınızı isteminiz dışında tasarruflu kullanıma yönlendiriyor.Bu tür kullanımda ani hızlanmalarda gen modülü motorunuza müdahil oluyor.
    Tavsiyeme uyarsanız duyduğunuz ses kesilecektir.
    Şehir içinde eco'ya devam.

    Ben aracı yaklaşık 2 aydır eco mod olmadan kullanıyorum çünkü eco modun yakıt tassarrufu yaptığını zannetmiyorum kışın eco mod açıkken 9-9,5 lt yakıyordu araç bende sinirlendim ve eco modu kapattım yine aynı yaktı hatta düştü yakıt şimdi şehir içi 8 lt civarında ama eco mod hiç açık değil. Yinede o dediğim ses geliyor dediğim durumlarda :(
    _____________________________




  • Arkadaşlar aracı sonunda fırsat bulupta test sürüşünü yapabildim.Çok beğenmiştim modelini fabrika değerlerini vs.Ama büyük bir hüsran yaşadım.İç malzeme kalitesi idare eder,Frenler normal,Motor seriliği iyi...Gelelim yol tutuşuna;yol tutuşu pek güven vermedi,Asfaltta hafif sorunlarda dahi araç sanki zıplıyor,En hoşuma gitmeyen yanıda ani şerit değiştirmelerinde(çok da ani sayılmaz) aracın hiç güven vermemesi(sanki biraz daha hızlı yaparsan o hareketi devrilecekmiş gibi his oluşturması),Fren yaparken durmaya yakın ve durunca aracın ön ve arkaya doğru hafif yaylanıp gırç gurç ses çıkarması...Tek olumlu yanı motoru sanırım ha birde otomatik şanzımanının çok yumuşak oluşuTabi bu benim kişisel kısa süreli kullanma tesbitlerim,Her ne kadar beklentilerimi üst seviyeye çıkarmayarak denemiş olsamda ihtiyaçlarım belki üst seviyede olduğundan hüsrana uğramış olabilirim..Yani bana kötü gelen başkasına iyi gelmiş olabilir captur sahiplerine saygım sonsuz,sonuçta captur bir tarz arabası görüntüsüyle ve duruşuyla..ama ben maalesef beğenmedim.Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeybek32 -- 15 Mayıs 2014; 19:24:59 >
    _____________________________




  • Merhaba,

    ben de captur almadan önce tez yazack kadar araştırmış, diğer markalarla kıyaslamıştım,Türkiyede ilk Captur alanlardanım.
    1.2 icon edc.
    yaklaşık bir yıldan beri 2 defa şd da kullandım, aslında ben de yol tutuşunu çok beğenerek aldım, genelde bayideki araçlarda (renaultun tüm sıfır araçlarında) lastik hava basıncını 40-45 gibi ayarlarlar, zıplama dediğin bu olabilir. asr de olduğundan kullanan biri olarak güvenli yol tutuşu olduğunu söleyebilirim. bana göre tek olumsuz yanı, güvenlik gerekçesiyle sanırım, süspamsiyonlar sert biraz.

    iyi dileklerin için teşekkürler.
  • aytozu176 A kullanıcısına yanıt
    teşekkürler incelemeler için, izninle, katkım olur ise;

    bahsettiğin araçların çoğu malesef otomatik değil ki otomatik araç düşünülüyorsa fiyat, tüketim, şanzıman vb gibi unsurları da katarsanız c class araçlardan bile daha ön plana Captur çıkıyor. Düz vites ise ki ben mecbur kalmadıkça tavsiye etmem, alternatifler daha çok olmasına rağmen her markanın handikapları da var.

    Teşekkürler.
  • Değerli arkadaşlar.Önceki sayfada uzun uzun b sınıfı crooverler arasındaki deneyim ve karşılaştırmaları yazdım.Değerli dostumuz egesum doğru bilgiyi vermiş.
    Arkadaşlar bu sınıf araçların yol tutuşu konusunda en iyisi Captur.Bu sınıftaki araçları kendi içinde değerlendirelim.Ford focus yada kia cee'd in yol tutuşu ile bizim araçlar kıyaslanamaz.
    Juke,mokka,500L'yi lütfen test sürüşü ile deneyimleyin.Sadece 2008"in yol tutşu beğenilecek düzeyde.

    Captur'un yüksek hızlarda bile asla yol çizgisinin dışına çıkmıyor.Asla aracın arkası savrulmuyor.Aracın tek sürüş dinamiği eksiği nispi yüksekliği nedeni ile sert amortisörler,buna bağlı olarak bozuk yolda sönümlemenin az olması.
    Aracı alıp kullanmak sizin keyfiyetiniz.Ancak Captur bu konuda en iyisi.
    Yol tutuşunda eğer cebinizde 150 bin tl varsa bmw x1"i tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar 2 konudan şikayetçiyim sizinde fikirlerinizi alayım dedim.
    - Aracı kitledikten sonra camları kapatamıyorum ? (Normalde kilitleme tuşuna basılı tutunca otomatik kapanır diğer araçlarda, ben mi bulamadım acaba?)
    - 2 kere akümün boşalmasını sağlayan ve birçok arabada olan park ışığı dahi açık olursa (el çarpması vs.) arabanın kilitlenmemesi ya da yüksek sesli uyarı vs. bu araçta yok!

    Sizden gelen yorumlara göre renault'a mail atacağım. Teşekkürler.
    _____________________________
  • aytozu176 A kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım eğer tam anlamıyla yola otursun dersen bmw x1 sözüne katılıyorum (tabi bize uzak ayrı konu)..Capturla x1 arasında alternatiflerde vardır elbet .Mesela Suzuki SX4 motor gücüyle ve yol tutuşuyla şaşırttı beni..Birde nissan qq ama nissanı bu kategoride değerlendirmemek lazım...saygılar
    _____________________________
  • egesum kullanıcısına yanıt
    Lastik hava basıncı olayına katılıyorum.. Araç hususunda tabi en iyisini kullanıcısı bilir,biz anlık değerlendiriyoruz ama sizler esas kullanıcısınız vede değerlendirmeniz ona göredir..İlk etapta bana hiç güven vermedi captur ama güvensizdir de kesinlikle diyemem,dersem olaya önyargımı koymuş olurum,buda çok yanlış olur.. saygılar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeybek79

    Arkadaşım eğer tam anlamıyla yola otursun dersen bmw x1 sözüne katılıyorum (tabi bize uzak ayrı konu)..Capturla x1 arasında alternatiflerde vardır elbet .Mesela Suzuki SX4 motor gücüyle ve yol tutuşuyla şaşırttı beni..Birde nissan qq ama nissanı bu kategoride değerlendirmemek lazım...saygılar

    Bir önceki sayfada sx4 hakkında bildiklerimi yazmıştım.Bahsettiğiniz araç ile 100 km yol yaptım.Direksiyonu hissiz ve yol tutuşu eğer bu konuda hassassanız ki doğrusu da bu.Bilin ki içler acısı.Bu sınıf araçların en iyisi eğer yol tutuşu konusunda arayacaksak 2008.Ancak 500l mokka ve juke'de sürüş deneyyimi yaşarsanız beni daha iyi anlayacaksınız.
    Bu arada captur'un direksiyonu da hissiz ama aracın kullanım amacı,kullanıcı profili ve araçtan beklenen edimlemeye bakarsanız zaten bu durum benim gibi kullanıcıları pek rahatsız etmiyor.
    Bir sonraki aracım kesinliklex1.
    Ben captur'u yüksek sürüş,edc vites,icon görünüm ve çekirdek aile olmamızın etkisi ile aldım.
    Şu an almaya kalksam captur ile peugeot 2008 arasında kalırdım.Ama 2008"deki benzinli motor ve şanzımanın demode oluşu,iç hacmin küçük olması ve ikinci eldeki değeri beni captur almaya zorladı.
    Bana kalırsa c sınıfı oto ya da crossower araçlara bakmalısınız.70 bin üzeri para ödeyip sonra üzülmek yerine doğrusu sanırım bu olmalı.Yol tutuşu konusundaki hassasiyetiniz nedeni ile ford kuga'yı öneriyorum.Bu araç sınıfında iç mekan kalitesi,yol tutuşu ve motor ekonomisi ile en iyi konumda.
    İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • aytozu176 A kullanıcısına yanıt
    Peki yeni nissan QQ ile ilgili düşüncelerinizi alabilir miyim nasıldır sizce hiç tecrübeniz oldumu ? Şimdide bu araca yöneldim,Yeni kasası çok güzel olmuş..ama tabi nissanın çok yabancısıyım..kullanıcı yorumlarına ihtiyacım var..saygılar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytozu176


    quote:

    Orijinalden alıntı: zeybek79

    Arkadaşım eğer tam anlamıyla yola otursun dersen bmw x1 sözüne katılıyorum (tabi bize uzak ayrı konu)..Capturla x1 arasında alternatiflerde vardır elbet .Mesela Suzuki SX4 motor gücüyle ve yol tutuşuyla şaşırttı beni..Birde nissan qq ama nissanı bu kategoride değerlendirmemek lazım...saygılar

    Bir önceki sayfada sx4 hakkında bildiklerimi yazmıştım.Bahsettiğiniz araç ile 100 km yol yaptım.Direksiyonu hissiz ve yol tutuşu eğer bu konuda hassassanız ki doğrusu da bu.Bilin ki içler acısı.Bu sınıf araçların en iyisi eğer yol tutuşu konusunda arayacaksak 2008.Ancak 500l mokka ve juke'de sürüş deneyyimi yaşarsanız beni daha iyi anlayacaksınız.

    500L MPV bir araç, crossover değil.. kıyaslamak yanlış olur.
    _____________________________




  • Değerli arkadaşım artık mpv'ler crossower formatına uygun hale getiriliyor.Mpv'ler yükseliyor ve daha agresif görünüme bürünüyorlar.Örneğin yıllar önce peugeot 206 çıktığında mpv station wagon arası outdoor modelini çıkarttılar.Şimdi ise 208 sonrası 2008 çıktı.

    Sizce neden?Beyinlere yer etmiş araç sınıfları artık hem şekil hem de tarz değiştiriyor.

    Kapitalizm artı değer yaratarak ürün satıyor.Nasıl artı değer yarattığını soma'da gördük.

    Kız kardeşimde 500l 1.3 rockstar var.Benim aracımla kıyasladığımda emin olun aracı daha crossover.

    Peki crossower nedir?Yükseliği arttırılmış şehir arabası.Mpv nedir?Şekli değiştirilmiş dışı küçük içi kullamnışlı araç.İçinde bol miktar saklama gözüde cabası.
    Allah aşkına captura yada 2008"e mpv denmiyor mu?

    Daha önce nissan note'm vardı.Onu mpv yapan tüm özellikler capturda da var.Ya da Capturdaki nispi yüksekliğin 500l'de olması gibi.
    Bir zahmet captur ile 500l özelliklerini karşılaştırın.Neden 500l'ye crossower dediğimi anlarsınız.

    Gelelim b mpv'lere:
    Nissan note,honda jazz,hyundai ix20,kia venga,skoda roomstar,ford b-max c mpv'ler ise ford c max,renault scenic ve ülkemizde satılmayan vw golf plus vb gibi...

    Size soruyorum fiat 500l hangi sınıfta?


    Nissan qq bir önceki nesline göre her anlamda kalitesini arttırmış durumda.Ancak benzinli 1.2 motoru 115 beygir.Captur'da 1.2 motor 120 beygir.Dizel 1.6 motoru harika.Ancak full donanım tekna p modeli 120 bin lira.Siz yol turuş konusunda bilgi almak istiyorsunuz.O konuda bu sınıfta en iyisi Kuga.Sonra tiguan,3008 ve qq'dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytozu176 -- 16 Mayıs 2014; 21:22:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • aytozu176 A kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytozu176

    Değerli arkadaşım artık mpv'ler crossower formatına uygun hale getiriliyor.Mpv'ler yükseliyor ve daha agresif görünüme bürünüyorlar.Örneğin yıllar önce peugeot 206 çıktığında mpv station wagon arası outdoor modelini çıkarttılar.Şimdi ise 208 sonrası 2008 çıktı.

    Sizce neden?Beyinlere yer etmiş araç sınıfları artık hem şekil hem de tarz değiştiriyor.

    Kapitalizm artı değer yaratarak ürün satıyor.Nasıl artı değer yarattığını soma'da gördük.

    Kız kardeşimde 500l 1.3 rockstar var.Benim aracımla kıyasladığımda emin olun aracı daha crossover.

    Peki crossower nedir?Yükseliği arttırılmış şehir arabası.Mpv nedir?Şekli değiştirilmiş dışı küçük içi kullamnışlı araç.İçinde bol miktar saklama gözüde cabası.
    Allah aşkına captura yada 2008"e mpv denmiyor mu?

    Daha önce nissan note'm vardı.Onu mpv yapan tüm özellikler capturda da var.Ya da Capturdaki nispi yüksekliğin 500l'de olması gibi.
    Bir zahmet captur ile 500l özelliklerini karşılaştırın.Neden 500l'ye crossower dediğimi anlarsınız.

    Gelelim b mpv'lere:
    Nissan note,honda jazz,hyundai ix20,kia venga,skoda roomstar,ford b-max ülkemizde satılmayan vw golf plus vb gibi...

    Size soruyorum fiat 500l hangi sınıfta?



    500L safkan bir MPV'dir.. Rockstar, yani Trekking versiyonu, geçmişte Fiorino'da da yapılan bir uygulamadır. Bu Trekking uygulaması aracın segmentini değiştirmez (hatta benzer uygulamalar çoğunlukla ticari araçlarda, farklı markalar tarafından da yapılmıştır. Bkz. Peugeot Partner, VW Caddy).

    Ancak evet, bu tarz bir uygulama farklı segmentlerden müşteri çalınmasını sağlayabilir. Amacı da bu zaten..

    Yani 500L öyle bir araç ki, B-SUV (Juke, Captur) müşterileri de kendi alternatifleri arasına alıyor, C-MPV (C-Max, Scenic) müşterileri de.. Zaten biraz da bu durum sayesinde şimdiye kadar bu segmentte (B-MPV) hiç bir aracın elde edemediği satış başarısına ulaşmıştır.

    Fiat'ın crossover aracı ise yıl sonuna doğru üretime başlayacak 500X'dir..

     Yeni Renault Captur


    Edit: Bir yanlışlık oldu mesajınızda sanırım.. Golf Plus C-MPV'dir. Adı üstünde Golf Plus.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 16 Mayıs 2014; 19:31:08 >
    _____________________________




  • Arkadaşlar, yardımcı olabilecek yok mu?

    Arkadaşlar 2 konudan şikayetçiyim sizinde fikirlerinizi alayım dedim.
    - Aracı kitledikten sonra camları kapatamıyorum ? (Normalde kilitleme tuşuna basılı tutunca otomatik kapanır diğer araçlarda, ben mi bulamadım acaba?)
    - 2 kere akümün boşalmasını sağlayan ve birçok arabada olan park ışığı dahi açık olursa (el çarpması vs.) arabanın kilitlenmemesi ya da yüksek sesli uyarı vs. bu araçta yok!

    Sizden gelen yorumlara göre renault'a mail atacağım. Teşekkürler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko1984

    Arkadaşlar, yardımcı olabilecek yok mu?

    Arkadaşlar 2 konudan şikayetçiyim sizinde fikirlerinizi alayım dedim.
    - Aracı kitledikten sonra camları kapatamıyorum ? (Normalde kilitleme tuşuna basılı tutunca otomatik kapanır diğer araçlarda, ben mi bulamadım acaba?)
    - 2 kere akümün boşalmasını sağlayan ve birçok arabada olan park ışığı dahi açık olursa (el çarpması vs.) arabanın kilitlenmemesi ya da yüksek sesli uyarı vs. bu araçta yok!

    Sizden gelen yorumlara göre renault'a mail atacağım. Teşekkürler.

    Dostum capturda kilit tusuna uzun basinca camlari ve hatta yan dikiz aynalri gibi kullanisli ozellikler yok maalesef.. Arabayi aldigim ilk gun bu ozelligi test ettim ve hayal kirikligina ugradim.. Diger sorunda sadece sende degil tum captur sahiplerinin yasadigi birsey arac sadece karti yuvada unutup cikarsaniz ikaz veriyor onun disinda aracin neresi acik kalmis umrunda degil! Binlarin disinda kararan dikiz aynasi ve kol dayama olmamasi ise tam bir ucuzluk ornegi... Özetle captur asla parasinin araci degil. Bu fiyatlara sakin ALMAYIN !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • thetal T kullanıcısına yanıt
    Farları açık unutup kapıyı açtığınızda far açık ikaz sesi yok mubendeki sandero stepwayde bile var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeybek79

    quote:

    Orijinalden alıntı: MGÜ


    quote:

    Orijinalden alıntı: aytozu176

    Yakıt tüketimi hava şartlarından,ilk çalıştırmaya,lastik kullanımından sürüş dinamiklerine kadar birçok etkene tabi olarak değişir.İlk çalıştırmada bu rakamı görmek eğer hava soğuksa ve yokuşa tırmanıyorsanız çok normal.Emin olun ortalama 5 lt'yi rahatlıkla görürsünüz.
    Edc'nin tek dezavantajı ailenizdeki hanımları sürücü koltuğunda görmeye sizi alıştırması.Şaka bir yana hanımlar içinde büyük kolaylık.Ancak g-line ya da pretitive alın derim.Ambians güzel olunca araç sizi ayrıcalıklı hissettiriyor.Megane 2016"da makyaj değil kasa değiştirecek.Autobild'e sızan fotograflar megane 3"ten çok farklı bir megane'nin bizi beklediğini gösteriyor.Yeni megane'de 1.2 turbo beslemeli 135 beygir bir motor var.Saygılar sunarım.

    Benim Captur daha 500 km de. Acente çıkışı aldığım ilk mazot depo da hala benzinliğe gitmedim. Tamamen şehir içi kullanım ile 0 km den beri yol bilgisayarında yakıt sarfiyatı ortalamam 5.1 lt/100 km. Hala inanamıyorum. Motor açılınca beşin altına ineceği kesin gibi. Araç 1.5 dci edc icon..

    Ben çok memnunum çok. Allah nazardan saklasın


    Üç olasılık; ya çok aşırı kontrollü hep düz yolda sürdünüz, ya yol bilgisayarı problemli, yada motor cimrininde cimrisi Sıfır araç olmasına rağmen daha 500 km de 5.1 lt tüketim mükemmel ve şaşılacak düzeyde.maaşallah diyelim.

    Bu gün eco modda sürdüm 4.8 lt/100 km. Sıfır arabayı devamlı (şehir içinde) eco modda kullanmak, motor açılımını olumsuz yönde etkiler mi ki acaba? Etkilerse normal moda döneyim tekrar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    SONY HX1




  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.