Şimdi Ara

YENİ POLO HAKKINDA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
4.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    40bin mi ohaa hemde polo

    Full donanım cıvıc alnıyor su anda


    1.6 benzinli elegance otomatik civic 43.300

    Dizel de değil.

    Otomatiği dsg değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 720p


    quote:

    Orjinalden alıntı: HoLY.oNE

    40bin mi ohaa hemde polo

    Full donanım cıvıc alnıyor su anda


    1.6 benzinli elegance otomatik civic 43.300

    Dizel de değil.

    Otomatiği dsg değil.




    taktınız bir dsg ye sanki yarış arabası suruyorsunuz ..1.2 dsg olsa nolcak olmasa nolcak...

    Poloyla civic arasında sınıf farkı var..

    O 40bine poloda dizel değil tsi olacak..

    Full civicle ne gibi bir kıyaslama yapılabilir tartışılır..

    Civic nereye polo nereye..




  • bu araca değmez bazı 30 bin tl civarı olcak o fiyata full fiesta almak daha mantıklı tasarım olarak her bakımdan önde polodan sırf vw armasına o para verilmez
  • Hala İspanya'da mı üretiliyor Polo'lar?
  • 40 bıne pola mu alınır golf alırım 40bıne.

    ortalama 30 bın cıvarı olur.
  • genelde bu arabalar cıktığında ilk versiyonundan ucuz olur porsche boxter.yeni kasa ilk boxterdan 300 euro.mu tam hatırlamıyorum daha ucuzmuş.fifth gear.da izlemiştim..tiff amca söylemişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    29 bin TL'den başlayacakmış.

    1.2 TSI 105 HP ise 32 bin TL'den aşağı olmaz.DSG için de minimum 1500 TL dersek,

    Metalik boya ile birlikte 34.5 bin TL civarı olur.


    1500 lira değil 3000 lira civarı olması beklenir dsg farkının...

    ötv'den önce jantsız tsi golfü 46 bine okutan için her fiyatı beklerim...

    millet koyun, gütmekte doğuşun işi yapacak birşey yok...
  • VW ne yapsa güzel yapıyor
  • Bazı VW tutkunları vardır,onlar için parası önemli değil ne yapar eder alırlar.Orasını anladık.Peki ya VW nin fiyat politikası hakkıda bilgisi olmayan biri ne yapacak.Gidip araca o kadar parayı sayacak.Araba güzel olabir fakat bir b sınıfına göre çok pahalı.Bunun yerine gider C sınıfı bir araç alırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat-1230

    Bazı VW tutkunları vardır,onlar için parası önemli değil ne yapar eder alırlar.Orasını anladık.Peki ya VW nin fiyat politikası hakkıda bilgisi olmayan biri ne yapacak.Gidip araca o kadar parayı sayacak.Araba güzel olabir fakat bir b sınıfına göre çok pahalı.Bunun yerine gider C sınıfı bir araç alırım.

    Bunun tartışması yıllardır yapılır bu forumda,hiç girme istersen...
  • Eylül ayından itibaren 29.000 TL den başlayan fiyatlarla satılacak yeni motor seçenekleride çok güzel

    Hiç tartışmasız, sınıfının en olgun araçlarından biri Volkswagen Polo ve “pahalı” bir imaja sahip. Rahatlık, kalite ve güvenlik konularında, yeni Polo’da hatırı sayılır bir ilerleme var. Örneğin yeni Polo, artık iyi puan alması daha da zorlaştırılan, daha sıkı ve daha kapsamlı EuroNCAP çarpışma testlerinde 5 yıldız aldı. Bu başarının arkasındaki gerçek, Volkswagen Polo’nun kaportasının daha yüksek yapısal esnemezliği. Yalnızca ayak boşluğu alanında, kafadan bir çarpışmada, kaportanın deformasyonu % 50, yandan gelen bir darbe için aynı değer % 20 azaltılmış.

    Volkswagen Polo, şimdi standart olarak Yokuş Kalkış Kontrolü içeren ESP (elektronik stabilite programı) ile donatılıyor ve son derece etkili bir hava yastığı paketi barındırıyor. Paket baş-göğüs hava yastıkları (ön koltukların arkalıklarına gömülmüş), kemer gericileri ve kemer kuvvet kısıtlayıcıları, ayrıca emniyet kemeri uyarı göstergesi ve boyun travması riskine karşı harekete geçen koltuk başlıkları (her iki ön koltuk) ve Isofix çocuk koltuğu koruyucusu içeriyor.

    Otomobil her bakımdan, büyük ölçüde iyileştirilmiş olmasına rağmen Volkswagen Polo’nun gövde ağırlığı % 7.5 azalmış. Otomobile yeni TDI ve TSI motorların koyulması, ayrıca 7 vitesli çift debriyajlı vites kutusunun kullanılması, yakıt tüketiminin ve emisyonların azalmasını sağlamış. 1.2 TSI bu bakımdan mükemmel bir örnek. Bu turbo beslemeli, dört silindirli, doğrudan enjeksiyonlu benzinli motor 105 bg üretiyor, fakat 100 kilometrede yalnızca 5.5 litre yakıt tüketiyor (129 gr/km CO2 emisyonu); bu önceki neslin eşdeğer modeline göre yüzde 19’luk bir düşüş demek!

    Yeni Volkswagen Polo’da ilk sene için dört benzinli, üç de dizel olmak üzere toplam yedi farklı motor sunulacak. Bunların güç aralığı 60 bg’den 105 bg’ye kadar değişecek.

    Yeni TDI motorlarındaki potansiyel, 90 bg üreten Volkswagen Polo 1.6 TDI’de açıkça görülebiliyor. “BlueMotion paketi” ile bir araya getirildiğinde aracın 100 kilometrede 3.8 litrelik ortalama yakıt tüketimi ve 96 gr/km’lik CO2 emisyonu onu dünyanın yakıt bakımından en verimli ve en düşük emisyonlu beş kişilik dizeli yapıyor. “BlueMotion paketi” Volkswagen Polo için geliştirilmiş üç donanım serisinin herhangi biriyle biraraya getirilebiliyor. Burada temel versiyon “Trendline”, orta düzey “Comfortline” ve en üst düzey “Highline”dan biri seçilebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fastdriver. -- 12 Nisan 2009; 22:20:05 >




  • 29-35 aralığını aşması kendi segmentindeki fiyat politikasına ters düşmez mi? 40 ları bulursa üst segmente girer ki üst segmenttede sınıfta kalabilir.

    bence 26-33 aralığında olursa çok satar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sarpuli

    VW ye güzel ülkemde tapıldığından 40 değil 50 deolur... 40.000 liaraya Polo ? Bence çok komik....



    40bine polo komik tabi
    ama daha komiğini polodan inip meganea, civice, astraya, focusa,corollaya, kısacası polonun "abi"lerine bindiğinde yaşicaksın
    öyle komik olacak ki gözünden yaşlar gelecek

    doğuş kazıkçı mazıkçı ama ,rakipleri bu kadar leşken kaça satsa yeridir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUBARU -- 13 Nisan 2009; 1:34:43 >
  • 40.000 TL ye DSG li modeli ediyorsa,vallahi yazık günah o paraya..O segment bir arabaya verilecek max fiyat 32-33 olmalıdır,daha fazlasını vermek amiyane tabirle enayiliğe girer..

    B segment bir araca 40.000 TL fiyatla sahip olunacaksa az daha kasıp D(Dikkat edin C bile demiyorum) segment araç bile alınabilir..Üstelik Polo ya vereceğiniz paraylada aman aman teknolojilere ve donanımada sahip olamayacaksınız..!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AnGets

    40.000 TL ye DSG li modeli ediyorsa,vallahi yazık günah o paraya..O segment bir arabaya verilecek max fiyat 32-33 olmalıdır,daha fazlasını vermek amiyane tabirle enayiliğe girer..

    B segment bir araca 40.000 TL fiyatla sahip olunacaksa az daha kasıp D(Dikkat edin C bile demiyorum) segment araç bile alınabilir..Üstelik Polo ya vereceğiniz paraylada aman aman teknolojilere ve donanımada sahip olamayacaksınız..!


    hocam aracın donanım listesi yayınlandı da mı konuşuyorsunuz anlamış değilim

    ne donanımları belli nede teknolojilerinde haberdarsınız sanırım.

    bakın dikkati çekmeye çalıştığım nokta yanlış anlaşılmasın ben asla ve asla araca 40000 tl için ucuz demiyorum




  • 40 bin imkansız bi fiyat bence,36'yı geçemez full+DSG çünkü orda Golf başlıyor.
  • göstermeyin şöyle arabalar bana
  • NE ZAMAN GELECEK BİLEN YOKMU YAW. KİM 40000 DEDİ ANLAMADIM. ADAM NE ZAMAN GELECEK DİYE SORMUŞ?

    ALIN SİZE EL-CEVAP;

    Yeni VW Polo!

    13.12.2007

    VW’nin küçük sınıftaki otomobili Polo’nun yeni nesli yollara 2009'da yollara çıkıyor.

    Daha büyük bir gövdeye ve daha kaliteli bir üretime sahip olan yeni Polo aynı zamanda daha gelişmiş motorlarla da donatılacak. Son derece zarif çizgilere sahip olan yeni Polo, 2008’in sonlarında satışa çıkacak olan Ford Fiesta ve Honda Jazz gibi güçlü rakiplere de meydan okuyacak.

    Aslında yeni Golf’ün fotoğraflarını görenler yeni Polo’nun tasarım ruhunu kimden aldığını çok iyi anlayabilirler. Ayrıca VW’nun son konsepti Up! ile birlikte gördüğümüz çizgilerin özellikle ailelerin tercihleri göz önüne alınarak yeni Pola’ya da taşındığı görülüyor.Yeni Polo, şık burun kısmı, sportif farları ve çift çıtadan oluşan ön ızgarası ile selefine göre çok daha büyük duruyor. Klas bir şekilde arkaya doğru uzanan bel kısmı ve Tiguan’a benzeyen arka lamba grubu da Polo’nun göze çarpan diğer detayları olarak sıralanabilir.

    Özellikle yeni Fiesta’da ortaya çıkan evrimi Polo’dan bekliyorsanız, yanılırsınız. Çünkü Polo’nun müşteri kitlesi göz önünde bulundurularak yeni nesil Polo’da çok radikal bir değişim tercih edilmemiş. Buna rağmen boyu dört metreyi bulan yeni Polo oldukça geniş bir iç hacme kavuşmuş. Tavanı daha da yükselen yeni Polo belki de VW’nin ürün gamına küçük bir kardeşin daha geleceğini haber veriyor olabilir. Kalite olarak da kendini bir hayli geliştiren yeni Polo, içeride kullanılan plastik malzemeden tutun da ipeği andıran ön konsol tasarımına kadar birçok detayda Golf’e yaklaşmış görünüyor. İncelen koltuk yapıları sayesinde içerideki diz mesafesi de büyümüş.

    Selefindeki süspansiyon sistemi geliştirilerek yeni Polo’ya taşınırken elektrik motorlu hidrolik direksiyon sistemi de yeni otomobil de bulunacak.

    Yeni Polo’da, daha önceden de kullanılan 1.2 lt üç silindirli geliştirilmiş 60 HP veya 70 HP güç üreten motor, 1.4 lt 85 HP ve 1.2 lt süper turbo 105 HP motorlar görev yapacak. Ayrıca 75 HP, 90 HP veya 105 HP güç üreten 1.6 lt common-rail TDI dizel motorunda yeni Polo’da kullanılması bekleniyor. Çevreci 1.4 lt 80 HP motora sahip olan Bluemotion versiyonun yanı sıra performans tutkunlarını fazlasıyla heyecanlandıracak 1.4 lt 170 HP turbo şarjlı TSI motora sahip GTI versiyonu da yeni Polo’nun ürün gamı içerisinde yer alacak. Şasi yapısı da bir hayli güçlendirilen yeni Polo Renaultsport Clio ve Opel Corsa’dan aşağı kalmayacak bir performansı şimdiden müjdeliyor. Üstelik hepsi bu kadar da değil, yeni Polo’nun kaputunun altında 135 HP güç üreten bir TDI dizel motor da bulunacak. Yeni Polo’nun birçok versiyonunda 6 vitesli şanzıman bulunurken ilk defa VW’nin çift kavramalı yarı otomatik DSG şanzımanı da opsiyonel olarak sunulacak.

    Fiyatı şu anki versiyon ile aynı olacak
    olan Yeni Polo ‘nun satışına 2009’un ortalarında başlanacak.

    ALINTIDIR...http://www.arabam.com/haber.aspx?HID=1&PID=681&haberID=282155




  • Beş kapılı Volkswagen Polo’nun üretiminin Mart 2009 sonunda başlaması planlanıyor. Haziran’ın son haftasında, Almanya’da, önceki modeli bir milyon adet satan aracın, görsel ve teknik olarak gelişmiş yeni halinin lansmanı gerçekleşecek. İddialı bir lojistik plan sayesinde Volkswagen, yeni Polo’yu yalnızca iki hafta sonra Avrupa’nın dört bir yanında satmaya başlayacak.
    http://www.ntvmsnbc.com/id/24942772/
  • güzel hoş araba da o kadar para verilmez kibrit kutusu kadar araca..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.