Şimdi Ara

yeni picanto eleştirileri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
2.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • puntoyu henüz ayrıntılı araştıramadım ama honda jazz çok aklıma yattı. özellikle yakıt tüketiminin minimum olması çok çekti, arabadan çok büyük bir performans beklemiyorum zaten şehir içinde günde 1 ya da 2 saat kullanıcam.


    2. el jazz fiyatları 20 bin civarlarında fakat bu modelin temizini bulmak çok zormuş sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    b segmenti otomobiller.
    en iyi iç hacim honda jazz.
    en iyi dizel motor toyota d4d.
    en iyi otomatik şanzıman vw dsg.
    en iyi yarı otomatik şanzıman toyota mmt.
    en iyi benzinli motor vw 1.2tsi.
    en iyi iç malzeme kalitesi vw polo.
    en sağlam kaporta toyota yaris.

    en kötü iç hacim ford fiesta.
    en kötü dizel motor ford fiesta.
    en kötü otomatik şanzıman ford fiesta.
    en kötü yarı otomatik şanzıman honda ishift. renault bvr.
    en kötü benzina motor vw polo 1.4.
    en kötü iç malzeme hyundai getz.
    en kötü kaporta hyundai getz.

    en iyi b segmenti toyota yaris
    japon mühendislik harikası
    diğerleri %50 iyi kötü




    En fahiş fiyatlandırma: Yaris(ben araba alırken Polo ile aynı fiyattı dizeli.. ama donanımı daha fazlaydı)
    En Rezil malzeme-işçilik kalitesi: Yaris
    Dünya Otomotiv tarihinin gördüğü en kötü yarı-otomatik şanzıman: Yaris (multimode)
    En küçük bagaj: Yaris
    En hafif kapı: Yaris
    En kötü gösterge paneli: Yaris

    Genel olarak tüm kriterlerde öne çıkan 2 tane B-segmenti hatchbach araç Ford Fiesta ve VW Polo'dur, hacim dedinmi de Honda Jazz'dır. Ki konuyu açan arkadaşa önereceğim araç ta ya benzinli Jazz ya da Fiesta (VW'yi fiyatlandırmadan dolayı öneremiyorum)




  • Tam otomatik Honda City de bakabilirsiniz.

    Tasarım, iç mekan ve bagaj olarak hepsinden iyi bir seçenek.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 27 Haziran 2011; 16:45:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    b segmenti otomobiller.
    en iyi iç hacim honda jazz.
    en iyi dizel motor toyota d4d.
    en iyi otomatik şanzıman vw dsg.
    en iyi yarı otomatik şanzıman toyota mmt.
    en iyi benzinli motor vw 1.2tsi.
    en iyi iç malzeme kalitesi vw polo.
    en sağlam kaporta toyota yaris.

    en kötü iç hacim ford fiesta.
    en kötü dizel motor ford fiesta.
    en kötü otomatik şanzıman ford fiesta.
    en kötü yarı otomatik şanzıman honda ishift. renault bvr.
    en kötü benzina motor vw polo 1.4.
    en kötü iç malzeme hyundai getz.
    en kötü kaporta hyundai getz.

    en iyi b segmenti toyota yaris
    japon mühendislik harikası
    diğerleri %50 iyi kötü



    en iyi dizel motor d4d
    en iyi yarı otomatik şanzuman mmt
    diyorsun öylemi??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Fiyata bakın,çıldırmış olmalılar.
    Yarı otomatik 1.2 Corsa'dan yüksek,
    Tam otomatik ve vergi dilimi bir üst seviyedeki i20'den yüksek,
    Nissan Micra'dan yüksek,
    Saçmalığın daniskası değil de nedir A sınıfı bir Kia'ya 31 bin lira fiyat biçmek.


    Bu konuda size katılıyorum zaten kia-hyundai grubu fiyatlandırma konusunda son zamanlarda epey saçmalamaya başladılar buda bir örnek bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf


    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Fiyata bakın,çıldırmış olmalılar.
    Yarı otomatik 1.2 Corsa'dan yüksek,
    Tam otomatik ve vergi dilimi bir üst seviyedeki i20'den yüksek,
    Nissan Micra'dan yüksek,
    Saçmalığın daniskası değil de nedir A sınıfı bir Kia'ya 31 bin lira fiyat biçmek.


    Bu konuda size katılıyorum zaten kia-hyundai grubu fiyatlandırma konusunda son zamanlarda epey saçmalamaya başladılar buda bir örnek bence.


    Ne olacak işte iki ödül alınca kendilerini birşey zannetmeye başladılar fiyatlarda tavan yaptı normal olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power003 -- 27 Haziran 2011; 18:54:04 >




  • toyota yaris benzinli sorunsuz iyi bir tercih.
  • Suzuki Splash GLS 27-28 bin TL .tam otomatik vites,geniş iç hacim.B sınıfı.1,2 86bg.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgoncu -- 27 Haziran 2011; 20:56:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Hiç düşünmeden vazgeçerdim. A segmenti araca 31.000 lira verilmez. Kia olması problem değil, Kia'nın Ford'dan, Toyota'dan, Renault'dan, Opel'den ve diğerlerinden pek aşağı kalır yanı yok. Ama A segmenti araca 31.000 lira verilmez. Tabii keyif sizin, isteyen istediğini alır. Ama bana derseniz ki 31.000 lira vereceksin, sana ya Picanto vereceğiz ya da sürpriz bir markanın B segmentini (Dacia, Tata ve Çin malları hariç) vereceğiz, hiç düşünmeden sürpriz markanın B segmenti aracını alırım. Bu araç Fiesta olmuş, C3 olmuş, i20 olmuş farketmez...

    al bendendeo kadar, çıldırmışmı bunlar A segment araba 31 Lira,




  • bugün yeni picanto gördüm yolda beyaz çok güzeldi aşık oldum
  • Merhaba,
    Son iki aracımın Kia idi. Yeni Picanto yu az da olsa inceleme fırsatı buldum. Tasarımı güzel hoş bir şehir otomobili olmuş. Fakat benim Kia yı sevmemdeki en büyük özellik olan fiyat/performans ve yüksek donanım oranı Picanto da yok. Bu açıdan bakılınca Punto Evo 5K MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC modeli çok daha iyi bir seçenek. Picanto ile aynı fiyata hem dhaa bilinir hem de CITY fonksiyonlu direksiyon, Start&Stop sistemi, Esp, yokuş kalkış desteği gibi önemli birçok teknolojiye sahip bir araç satın almış olursunuz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76
    Fiat Punto Evo MY LIFE Start & Stop 1.4 FIRE 77 HP DUALOGIC 31,448 TL
    B sınıfında F/P konusunda bu arabanın üzerine yok bence.
    Tek sorunu motorun nispeten güçsüz olması, ama yakıt tüketimi ile bunu dengeliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    b segmenti otomobiller.
    en iyi iç hacim honda jazz.
    en iyi dizel motor toyota d4d.
    en iyi otomatik şanzıman vw dsg.
    en iyi yarı otomatik şanzıman toyota mmt.
    en iyi benzinli motor vw 1.2tsi.
    en iyi iç malzeme kalitesi vw polo.
    en sağlam kaporta toyota yaris.

    en kötü iç hacim ford fiesta.
    en kötü dizel motor ford fiesta.
    en kötü otomatik şanzıman ford fiesta.
    en kötü yarı otomatik şanzıman honda ishift. renault bvr.
    en kötü benzina motor vw polo 1.4.
    en kötü iç malzeme hyundai getz.
    en kötü kaporta hyundai getz.

    en iyi b segmenti toyota yaris
    japon mühendislik harikası
    diğerleri %50 iyi kötü



    %99 doğruluk payı bularak katıldığım tespitler, lakin en iyi b segmenti yaris olayı tartışılır.




  • fiesta en iyi b segmenti
    dizel otomatiği yok satıyor.
    90ps dizel fiesta oldukca düşük fiyatlı.
    benzinli otomatik vitesli çok cimri ş içi 11lt.
    içi oldukca ferah sanki toyota auris
    malzeme kalitesi hemen belli ettiriyor.
    direksiyon sinyal kolları ağabeyi focus.
    kapısı ağır sağlam avensis hissi verir
    toyota yaris gibi hemen dökülen bir araba deyil.
    sonuç olarak en iyi b segmenti fiesta
    zaten otohaber dergisinin F.K.E sıralamasında
    en mantıklı görünüyor
    fiyat kalite endeksi fiesta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N KUL -- 29 Haziran 2011; 1:14:08 >




  • Ya millet amma fanatik ha. A sınıfı araç 31 bine olurmuymuş? Fiesta daha uygunmuş. Hiç binip test ettinizmi? Donanımlarını karşılaştırdınız mı? Diğer emsal araçlarında otomatikleri daha pahalıya geliyor biliyormusunuz? Önerdiğiniz yarı otomatik şanzımanların ne büyük kullanım sorunları açabildiğini forumlardan okumadınız mı? Arkadaşlar bencede fiyat biraz yüksek ama 1-şanzıman tam otomatik 2- Arkadaşım aldı kullanıyor yakıt değerleri ve çekişi oldukça iyi 3- İç mekan genişliği fiesta fiat panda ve nissan micradan oldukça geniş.(Bilhassa kullanılarak denenmiştir.) 4- Donanımında bu sınıf araçlar için fazlası var eksiği yok.

    Lütfen binip test edin sonra yorumlayın. Bu arada Opelin yarım otomatik şanzımanda rezil olduktan sonra şimdi Corsalarda tam otomatik şanzıman kullanmaya başladığını biliyormusunuz? Arkadaş arabayı almadan önce çok araştırma yapmış bana Opel Corsa nın tam otomatik şanzımanı olduğunu söyledi yanlış söylemişler sakın inanma onlarınki easytronic dedim. Yok hayır tam otomatikmiş dedi gidip üstüne basa basa sordum hayır artık tam otomatik dedilir.




  • burda ancak kafanızı karıştırırlar arabaya binmeden görmeden yorum yaparlar.düşündüğünüz araçların teknik ve donanım özelliklerine baktıktan sonra gidin galeride binin test edin hangisi hoşunuza giderse alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsimen

    Ya millet amma fanatik ha. A sınıfı araç 31 bine olurmuymuş? Fiesta daha uygunmuş. Hiç binip test ettinizmi? Donanımlarını karşılaştırdınız mı? Diğer emsal araçlarında otomatikleri daha pahalıya geliyor biliyormusunuz? Önerdiğiniz yarı otomatik şanzımanların ne büyük kullanım sorunları açabildiğini forumlardan okumadınız mı? Arkadaşlar bencede fiyat biraz yüksek ama 1-şanzıman tam otomatik 2- Arkadaşım aldı kullanıyor yakıt değerleri ve çekişi oldukça iyi 3- İç mekan genişliği fiesta fiat panda ve nissan micradan oldukça geniş.(Bilhassa kullanılarak denenmiştir.) 4- Donanımında bu sınıf araçlar için fazlası var eksiği yok.

    Lütfen binip test edin sonra yorumlayın. Bu arada Opelin yarım otomatik şanzımanda rezil olduktan sonra şimdi Corsalarda tam otomatik şanzıman kullanmaya başladığını biliyormusunuz? Arkadaş arabayı almadan önce çok araştırma yapmış bana Opel Corsa nın tam otomatik şanzımanı olduğunu söyledi yanlış söylemişler sakın inanma onlarınki easytronic dedim. Yok hayır tam otomatikmiş dedi gidip üstüne basa basa sordum hayır artık tam otomatik dedilir.


    Opelin 1,4 tam otomatiği eskiden beri var ve hala satılmakta,yarı otamatikler 1,2 lerde ve dah ucuz.Ben aha önce eşime mmt li yaris alıp denmiş biri olarak aracıda özellikle bayan kulancaksa ,yarı otomatiklerden uzak durun derim.Kendimde o sıralarad corolla kullanıyordum .mmt benim toyotaya olan bütün güvenimi bitirdi.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.