Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (576. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
13 Misafir (7 Mobil) - 6 Masaüstü7 Mobil
5 sn
27.992
Cevap
97
Favori
1.480.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 574575576577578
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzatmak anlamsız ama birisi çıkıp az yakmak için ne yapmam gerekiyor dediginde yanlış bilgi veriyor arkadaş.

    bak dsg yi açmam da ki neden senin olayı anlamak istememeen bende örnekler vererek anlatmak istedim ki dedim anlar belki .

    Şoför heryerde şoför ama trafik her yerde aynı değil unutma.

    M.schumeer ünlü f 1 pilotu istanbula gelip 1saat araba kullandıktan sonra iner ve şunu der. dünyanın en iyi şoför leri ıstanbul şoförleridir . burda araba kullanan heryerde kullanır der.

    ben kötü demedim iyi okumalısn bence sadece 5.9 lt 70km/h şehir içi sayılmaz dedim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Ne kadar bilirsen bil anlatabildiklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Uzatmak anlamsız ama birisi çıkıp az yakmak için ne yapmam gerekiyor dediginde yanlış bilgi veriyor arkadaş.

    bak dsg yi açmam da ki neden senin olayı anlamak istememeen bende örnekler vererek anlatmak istedim ki dedim anlar belki .

    Şoför heryerde şoför ama trafik her yerde aynı değil unutma.

    M.schumeer ünlü f 1 pilotu istanbula gelip 1saat araba kullandıktan sonra iner ve şunu der. dünyanın en iyi şoför leri ıstanbul şoförleridir . burda araba kullanan heryerde kullanır der.

    ben kötü demedim iyi okumalısn bence sadece 5.9 lt 70km/h şehir içi sayılmaz dedim .


    Tamam arkadasım.. Şehir efsanelerini konusmaya gerek yok..

    Herkez bildigi tarzda bildigi gibi arac kullanmaya devam etsin..

    Yanlıs bilgi veya dogru bılgı.. Herkezın yanlısları dogruları kendıne..

    Şöför her yerde şöför ise trafiğin etkisini ortaya surmemek gerekır.. Burada da trafik var ama yakalanmamak trafikte kurnaz olmak gereklı..

    Senin için sehır ıcı sayılmaz ama bu durum sehır ıcı kullanımdır.. 5.9 lt. trafıkte cokta ıyıdır.. Benım kullanım tarzım bu.. Dizel arac kullanımıda boyle olmadır.. Bana göre..


    Sunuda soylemem gereklı.. Ayrıca yol bılgısayarı ortalaması 70 km degıldır..
    Sadece ortalama yaptıgım benım kendı hızım 50 ila 70 km'ler arasındadır.. Sehır ıcınde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitoqondri -- 23 Aralık 2011; 22:41:25 >
    _____________________________




  • Arkadaslar;
    Sehirler arasi, 90 km/h, duz yolda, 3,8 litreyi gordum.
    Genelde, 5 ile 5,5 litre arsında sarfiyat oluyor.
    Bir kamyon soforuyle konustum. Onunda Tepee(110 bg) varmis. Pejo yakiti yakmiyor, kokluyor dedi.
    _____________________________


    Peugeot Partner Tepee Premium Pack 110 hp 2011
    Alp Beyaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Abi zaten Gökhan abide bundan bahsedıyodu.. Ama dedıgım gıbı ıns. kalkma yapmaz..

    Kalkarsa indiririz Zekicim....
    _____________________________

    YENİ KİA SPOERTAGE GT-LİNE PRESTİGE 1.6 T-GDI 4X4
    2016 / 177 Hp / METALİK BEYAZ
  • Zekicim bu arada senin 3M lerde falso farmı?????
    _____________________________

    YENİ KİA SPOERTAGE GT-LİNE PRESTİGE 1.6 T-GDI 4X4
    2016 / 177 Hp / METALİK BEYAZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgiyemerakli

    Arkadaslar;
    Sehirler arasi, 90 km/h, duz yolda, 3,8 litreyi gordum.
    Genelde, 5 ile 5,5 litre arsında sarfiyat oluyor.
    Bir kamyon soforuyle konustum. Onunda Tepee(110 bg) varmis. Pejo yakiti yakmiyor, kokluyor dedi.

    Haklısınız..

    420 hp Vabis (kamyon modelı motor gucu ornektır..) uzun yolda bile 1.10 tl. gibi bi yakıt harcıyorsa km'de..
    Kamyoncunun ondan ınıp Tepee'ye bindiginde yakıt yakmadıgını gormek ona mutluluk verıyordur..
    _____________________________
  • Aynen abıcım ındırırız..

    Yok abi canavar gibi Maşşallah..
    _____________________________
  • Karbon kaplama denemeleri.. Klavye..

    Arıtay abicim notunu ver bakalım.. Sence nasıl olmuş..

    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN


    Karbon kaplama boyu kısa oldugundan 2 parca oldu.. Ek yeri belli oluyor sadece.. Sıfır hava..
    _____________________________




  • GÖKHAN BEY PM DEN ATMIŞ OLDUĞUNUZ MESAJI OKUDUM OLAY HENÜZ YENİ GERÇEKLEŞMİŞTİ. BU NEDENLE KASKO FİLAN İŞLEMLERİ UZUN SÜREBİLİR BEN YİNEDE SİZİN İÇİN İLGİLENİP KULLANILABİLİRLİĞİNİ ARAŞTIRIRIM YANLIZ HAFTAYA ANCA GİDEBİLİRİM KUSURA BAKMA MALUM İŞ VS....
    _____________________________

    PEUGEOT PARTNER TEPEE PREMİUM PACK 110 HP 2011
    ALP BEYAZI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Youtube ye girermisin yaz dsg bak arabalar 65hızda 7.vitese atıyor ortalama 1550de vites değişiyor. ve şuan piyasada en az yakan araçlar dan 1.6 dsg tdi .

    Bak bu araçlar 1600cc motora sahip düz yolda yığılma yapmaz 1750devirde 1300cc araçlarla karıştırma .

    yakıt ekonomisi yapacak olursam 1750devirde degisçek şehir içi yaz da.

    5.9antalya için normal ama 6.2 istanbul için cok iyi malum trafik vs yönünden antalya ile kıyaslaan maaz ondan yani.

    Bence sen araci biraz tanı gerçekten


    Bak yıgılmadan kastım aracın performansından calıyorsun..
    Daha fazla efor sarfetmesıne sebep oluyorsun.. Benım kastım bu..

    Hem sen PSA grubundan cıkıp VW grubuna gırdın.. Ayrıca otomatık vites dsg'leri anlatmaya basladın..
    Konu saptırılıyo bence.. Gerek yok..

    Bu arada hala yazı kısı karıstıyorsun..

    Bıraz evvel 5.9'u begenmeyen biri simdi normal demesı şaşırtıcı.. Bende Antalya ile kıyaslamadım İstanbul'u..
    Şöför her yerde şöför..

    Ben aracı yeterince tanıyorum.. Ama sen dizel motoru ac bı oku bence..

    Uzatmayada gerek yok.. her kez bıldıgı gıbı kullansın en ıyısı bu bence..


    Zeki sen yanlış perspektiften bakıyorsun bence. Bizim araçlar en yüksek torku kaç devirde veriyor biliyor musun ? 1750 devirde. Düz yolda 1750 devirde kullanmakta hiçbir sıkıntı göremiyorum ben.
    _____________________________
    PEUGEOT PARTNER TEPEE ZENİTH PACK / 2011 / ALP BEYAZI
    TÜRKLÜK BEDENİMİZ , İSLAMİYET RUHUMUZDUR. RUHSUZ BEDEN CESET OLUR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Karbon kaplama denemeleri.. Klavye..

    Arıtay abicim notunu ver bakalım.. Sence nasıl olmuş..


    Karbon kaplama boyu kısa oldugundan 2 parca oldu.. Ek yeri belli oluyor sadece.. Sıfır hava..


    Eline sağlık kardeşim emek vermişsin hiç kötü olurmu 10 numara
    _____________________________

    YENİ KİA SPOERTAGE GT-LİNE PRESTİGE 1.6 T-GDI 4X4
    2016 / 177 Hp / METALİK BEYAZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Youtube ye girermisin yaz dsg bak arabalar 65hızda 7.vitese atıyor ortalama 1550de vites değişiyor. ve şuan piyasada en az yakan araçlar dan 1.6 dsg tdi .

    Bak bu araçlar 1600cc motora sahip düz yolda yığılma yapmaz 1750devirde 1300cc araçlarla karıştırma .

    yakıt ekonomisi yapacak olursam 1750devirde degisçek şehir içi yaz da.

    5.9antalya için normal ama 6.2 istanbul için cok iyi malum trafik vs yönünden antalya ile kıyaslaan maaz ondan yani.

    Bence sen araci biraz tanı gerçekten


    Bak yıgılmadan kastım aracın performansından calıyorsun..
    Daha fazla efor sarfetmesıne sebep oluyorsun.. Benım kastım bu..

    Hem sen PSA grubundan cıkıp VW grubuna gırdın.. Ayrıca otomatık vites dsg'leri anlatmaya basladın..
    Konu saptırılıyo bence.. Gerek yok..

    Bu arada hala yazı kısı karıstıyorsun..

    Bıraz evvel 5.9'u begenmeyen biri simdi normal demesı şaşırtıcı.. Bende Antalya ile kıyaslamadım İstanbul'u..
    Şöför her yerde şöför..

    Ben aracı yeterince tanıyorum.. Ama sen dizel motoru ac bı oku bence..

    Uzatmayada gerek yok.. her kez bıldıgı gıbı kullansın en ıyısı bu bence..


    Zeki sen yanlış perspektiften bakıyorsun bence. Bizim araçlar en yüksek torku kaç devirde veriyor biliyor musun ? 1750 devirde. Düz yolda 1750 devirde kullanmakta hiçbir sıkıntı göremiyorum ben.

    Murat sen konuya hakım degılsın galıba.. Bende aracı vıtesı atınca 2000 devırın uzerınde kullanmıyorum..
    Bahsettıgım baska bısı.. Vıtes gecısını 1750 devırde yapmaktan bahsedıyor arkadas ondan bahsedıyorum..

    Arac devrındeyken 1750 devırde gıtmekten degıl..

    Ben vıtes gecıslerını 2500-3000 arasında yapıyorum.. Ama hızımı 2000 devıre ayarlıyorum.. Anlatabıldım mı?

    ornegın

    1. vites 2000-2500 arası attım..
    2. vites 2500 attım
    3 vites 2500 attım
    4 vites 2500 attım
    5 2500 attım

    devır 2000'e dustu hızım sabıt 90 bundan bahsedıyorum..

    araca basarsam 120 km hız vs yaparsam aracın devrı 2500'leri buluyor.. anlatabıldım mı..

    Bahsettıgım 1750 devırde vıtes degıstırmek yanlıs.. 1750 devırde aracı kullanmak degıl..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitoqondri -- 23 Aralık 2011; 23:37:50 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: viztay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    Karbon kaplama denemeleri.. Klavye..

    Arıtay abicim notunu ver bakalım.. Sence nasıl olmuş..


    Karbon kaplama boyu kısa oldugundan 2 parca oldu.. Ek yeri belli oluyor sadece.. Sıfır hava..


    Eline sağlık kardeşim emek vermişsin hiç kötü olurmu 10 numara

    Eyw abi saolasın..
    _____________________________




  • ZEKİ MANTIKLI YORUMUN BENCE SON ZAMANLARDA ÖLE YAPIYORUM AMA YAKIT TÜKETİMİİ ŞUAN ÇOK
    _____________________________

    PEUGEOT PARTNER TEPEE PREMİUM PACK 110 HP 2011
    ALP BEYAZI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murugul

    ZEKİ MANTIKLI YORUMUN BENCE SON ZAMANLARDA ÖLE YAPIYORUM AMA YAKIT TÜKETİMİİ ŞUAN ÇOK

    Abi en sonunda video cekıp koydurtcaklar bana..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Youtube ye girermisin yaz dsg bak arabalar 65hızda 7.vitese atıyor ortalama 1550de vites değişiyor. ve şuan piyasada en az yakan araçlar dan 1.6 dsg tdi .

    Bak bu araçlar 1600cc motora sahip düz yolda yığılma yapmaz 1750devirde 1300cc araçlarla karıştırma .

    yakıt ekonomisi yapacak olursam 1750devirde degisçek şehir içi yaz da.

    5.9antalya için normal ama 6.2 istanbul için cok iyi malum trafik vs yönünden antalya ile kıyaslaan maaz ondan yani.

    Bence sen araci biraz tanı gerçekten


    Bak yıgılmadan kastım aracın performansından calıyorsun..
    Daha fazla efor sarfetmesıne sebep oluyorsun.. Benım kastım bu..

    Hem sen PSA grubundan cıkıp VW grubuna gırdın.. Ayrıca otomatık vites dsg'leri anlatmaya basladın..
    Konu saptırılıyo bence.. Gerek yok..

    Bu arada hala yazı kısı karıstıyorsun..

    Bıraz evvel 5.9'u begenmeyen biri simdi normal demesı şaşırtıcı.. Bende Antalya ile kıyaslamadım İstanbul'u..
    Şöför her yerde şöför..

    Ben aracı yeterince tanıyorum.. Ama sen dizel motoru ac bı oku bence..

    Uzatmayada gerek yok.. her kez bıldıgı gıbı kullansın en ıyısı bu bence..


    Zeki sen yanlış perspektiften bakıyorsun bence. Bizim araçlar en yüksek torku kaç devirde veriyor biliyor musun ? 1750 devirde. Düz yolda 1750 devirde kullanmakta hiçbir sıkıntı göremiyorum ben.

    Murat sen konuya hakım degılsın galıba.. Bende aracı vıtesı atınca 2000 devırın uzerınde kullanmıyorum..
    Bahsettıgım baska bısı.. Vıtes gecısını 1750 devırde yapmaktan bahsedıyor arkadas ondan bahsedıyorum..

    Arac devrındeyken 1750 devırde gıtmekten degıl..

    Ben vıtes gecıslerını 2500-3000 arasında yapıyorum.. Ama hızımı 2000 devıre ayarlıyorum.. Anlatabıldım mı?

    ornegın

    1. vites 2000-2500 arası attım..
    2. vites 2500 attım
    3 vites 2500 attım
    4 vites 2500 attım
    5 2500 attım

    devır 2000'e dustu hızım sabıt 90 bundan bahsedıyorum..

    araca basarsam 120 km hız vs yaparsam aracın devrı 2500'leri buluyor.. anlatabıldım mı..

    Bahsettıgım 1750 devırde vıtes degıstırmek yanlıs.. 1750 devırde aracı kullanmak degıl..


    Aynen söylediğin gibi. Vitesi değiştiğinde devir 1700 ün altına düşerse güç kaybı olur. Ama VW grubu biraz daha farklı. Bildiğim kadarıyla 1500 devirde maks torku veriyor.
    _____________________________
    PEUGEOT PARTNER TEPEE ZENİTH PACK / 2011 / ALP BEYAZI
    TÜRKLÜK BEDENİMİZ , İSLAMİYET RUHUMUZDUR. RUHSUZ BEDEN CESET OLUR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: cilavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mitoqondri

    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    Youtube ye girermisin yaz dsg bak arabalar 65hızda 7.vitese atıyor ortalama 1550de vites değişiyor. ve şuan piyasada en az yakan araçlar dan 1.6 dsg tdi .

    Bak bu araçlar 1600cc motora sahip düz yolda yığılma yapmaz 1750devirde 1300cc araçlarla karıştırma .

    yakıt ekonomisi yapacak olursam 1750devirde degisçek şehir içi yaz da.

    5.9antalya için normal ama 6.2 istanbul için cok iyi malum trafik vs yönünden antalya ile kıyaslaan maaz ondan yani.

    Bence sen araci biraz tanı gerçekten


    Bak yıgılmadan kastım aracın performansından calıyorsun..
    Daha fazla efor sarfetmesıne sebep oluyorsun.. Benım kastım bu..

    Hem sen PSA grubundan cıkıp VW grubuna gırdın.. Ayrıca otomatık vites dsg'leri anlatmaya basladın..
    Konu saptırılıyo bence.. Gerek yok..

    Bu arada hala yazı kısı karıstıyorsun..

    Bıraz evvel 5.9'u begenmeyen biri simdi normal demesı şaşırtıcı.. Bende Antalya ile kıyaslamadım İstanbul'u..
    Şöför her yerde şöför..

    Ben aracı yeterince tanıyorum.. Ama sen dizel motoru ac bı oku bence..

    Uzatmayada gerek yok.. her kez bıldıgı gıbı kullansın en ıyısı bu bence..


    Zeki sen yanlış perspektiften bakıyorsun bence. Bizim araçlar en yüksek torku kaç devirde veriyor biliyor musun ? 1750 devirde. Düz yolda 1750 devirde kullanmakta hiçbir sıkıntı göremiyorum ben.

    Murat sen konuya hakım degılsın galıba.. Bende aracı vıtesı atınca 2000 devırın uzerınde kullanmıyorum..
    Bahsettıgım baska bısı.. Vıtes gecısını 1750 devırde yapmaktan bahsedıyor arkadas ondan bahsedıyorum..

    Arac devrındeyken 1750 devırde gıtmekten degıl..

    Ben vıtes gecıslerını 2500-3000 arasında yapıyorum.. Ama hızımı 2000 devıre ayarlıyorum.. Anlatabıldım mı?

    ornegın

    1. vites 2000-2500 arası attım..
    2. vites 2500 attım
    3 vites 2500 attım
    4 vites 2500 attım
    5 2500 attım

    devır 2000'e dustu hızım sabıt 90 bundan bahsedıyorum..

    araca basarsam 120 km hız vs yaparsam aracın devrı 2500'leri buluyor.. anlatabıldım mı..

    Bahsettıgım 1750 devırde vıtes degıstırmek yanlıs.. 1750 devırde aracı kullanmak degıl..


    Aynen söylediğin gibi. Vitesi değiştiğinde devir 1700 ün altına düşerse güç kaybı olur. Ama VW grubu biraz daha farklı. Bildiğim kadarıyla 1500 devirde maks torku veriyor.

    Bende bunu anlatmaya calısıyorum sımdı anladınmı benı..

    1750 devırde degısen vıteste nasıl bı tork beklıyorsunkı nasıl bı ivmelenme kazanıcak arac merak edıyorum..

    Zaten konumuz VW degıl.. PSA grubu.. VW gurubunun motor secenegı farklı onu herkez bılıyor..

    Anlatamadıgım olayda vıtes degısıklıgı hepsı bu..


    Hem farkındaysan sende 2000 ve 2000 devrın uzerınde vıtes degısıklıgı yaptıgını soylemıstın..
    bende bundan bahsedıyorum..
    Vıtes gecıslerı devırlı olmalı kı arac performansta dusuklugu yaratmasın..
    Vıtesı attıktan sonra aracı 2500-3000 devırde kullanmak aracı yorar daha fazla yakıt yakar tabıkı..

    benım bahsettıgım sadece vıtes gecıslerı devırlı olmalı.. Kullanım 2000 devırden yukarı olmamalı..

    ben kac gundur bunu soyluyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitoqondri -- 23 Aralık 2011; 23:39:05 >
    _____________________________




  • Agalar biri es kaza foruma girerde şu vites geçişlerinizdeki inadı okursa vay halimize.Bırakın şu muhabbeti yeter bence.Zekicim bari sen bırak uzatma:arkadaşlar kızacak ama senin kullanımın bence en standartı.Ahanda benide çektiniz polemiğe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viztay -- 23 Aralık 2011; 23:40:14 >
    _____________________________

    YENİ KİA SPOERTAGE GT-LİNE PRESTİGE 1.6 T-GDI 4X4
    2016 / 177 Hp / METALİK BEYAZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viztay

    Agalar biri es kaza foruma girerde şu vites geçişlerinizdeki inadı okursa vay halimize.Bırakın şu muhabbeti yetre bence.Zekicim bari sen bırak uzatma:arkadaşlar kızacak ama senin kullanımın bence en standartı.Ahanda benide çektiniz polemiğe

    Eyw abicim saolasın.. Senin gibi motorcu bi adamın hali bi başka oluyor abicim..
    Senin beni anlamana sevindim abi saolasın..

    Ama amacımız zaten paylasım yapmak degılmı.. Buda bır paylasım..

    Zaten Murat olayı yanlıs yerden algılamıstı ama su anda anlatınca benı anladı dıye dusunuyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitoqondri -- 23 Aralık 2011; 23:44:46 >
    _____________________________




  • ŞİMDİ NASIL KULLANALIM ARACI
    _____________________________

    PEUGEOT PARTNER TEPEE PREMİUM PACK 110 HP 2011
    ALP BEYAZI
  • 
Sayfa: önceki 574575576577578
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.