Şimdi Ara

Yeni Peugeot RIFTER ( ANA KONU) DONANIM HABER İN EN ESKİ VE AKTİF TAKIMI SINCE 2009 GÖKHAN AYDIN (994. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
27.910
Cevap
96
Favori
1.413.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 992993994995996
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracım 9.000Kmde bugün temizlik yaparken dikkatimi çekti motor soğutma seviyesi mine yaklaşmış evvelden tam maksimum çizgisinde idi şimdi bir parmak kalınlığında eksilmiş normalmidir bu tamamlatmak gerekirmi üzerini.
  • Herkese merhaba,

    Son zamanlarda aracım 4-5 km gittikten sonra 1. viteste kalkarken ciddi bir şekilde sarsılarak harekete başlıyor. Ayağımı debriyajdan tam çekmeden hemen önce sarsıntı oluyor ve dediğim gibi bu olay motor ısınmaya başladıktan yani 4-5 kmden sonra ortaya çıkıyor. Bu konu başına gelen ve çözümü hakkında İstanbul Anadolu yakasında iyi bir özel servis tavsiye edebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
    Ben olayın volant arızası olduğunu düşünüyorum ancak bir bilene sormalıyım sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.
  • Arkadaslar. Bu haber hakkinda yorumlarinizi bekliyorum.
    <Kaskoda şartlar değişti, hasar piyasa değerinden ödenecek>
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22517126.asp
  • yarın aracıma şu jant takılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


    ülkemizdeki 60 adet premium pack ten birinini kullanıcısı



    Gerçekten 60 tane varsa biride bende o zaman :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharatlil

    yarın aracıma şu jant takılıyor.


    Hayırlı olsun, taktırınca araç üzerinde de görmek isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZENİTH PACK

    Herkese merhaba,

    Son zamanlarda aracım 4-5 km gittikten sonra 1. viteste kalkarken ciddi bir şekilde sarsılarak harekete başlıyor. Ayağımı debriyajdan tam çekmeden hemen önce sarsıntı oluyor ve dediğim gibi bu olay motor ısınmaya başladıktan yani 4-5 kmden sonra ortaya çıkıyor. Bu konu başına gelen ve çözümü hakkında İstanbul Anadolu yakasında iyi bir özel servis tavsiye edebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
    Ben olayın volant arızası olduğunu düşünüyorum ancak bir bilene sormalıyım sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.

    Bahsedilen sıkıntı debriyaj baskı volant gurubundan geldiğini gösteriyor..Muhtemelen debriyaj baskı setinde titreşim emici yaylar var bunlardan da olabilir volanttan da olabilir.Sıkıntılı bi süreç..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgiyemerakli

    Arkadaslar. Bu haber hakkinda yorumlarinizi bekliyorum.
    <Kaskoda şartlar değişti, hasar piyasa değerinden ödenecek>
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22517126.asp

    Geçmiş sayfalarda bu süreç ile ilgili yorumlarımız olmuştu.Kısaca artık herkes kesesine göre kasko yaptıracak ekstra klozlar (mesela serviste onarım istenirse vs.) için şirketler pirimi yükset tutacak.
    Aracını tam kasko yaptırdım deme ile kurtulmuyosun.Yine örnek olarak taban kasko yaptırırsan sel yangın vs. durumlarda aracın yanarken yanında sigara yakıp izleyebilrisin.Yani istediğin ve önem arzeden herşeyi tek tek belirtmelisin buda piriminin yükseleceği anlamı taşıyor..Kısaca bu düzenleme tamamiyle şirketleri kurtarmak ve kollamak adına düzenlenmiştir.Daha bilmediğimiz ve yarın öbür gün başa geldikçe ortaya çıkacak bi çok hadiselerle karşılaşacağız.Aman kaza falan yapmayalım karşımıza neler çıkar mazallah..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZENİTH PACK

    Herkese merhaba,

    Son zamanlarda aracım 4-5 km gittikten sonra 1. viteste kalkarken ciddi bir şekilde sarsılarak harekete başlıyor. Ayağımı debriyajdan tam çekmeden hemen önce sarsıntı oluyor ve dediğim gibi bu olay motor ısınmaya başladıktan yani 4-5 kmden sonra ortaya çıkıyor. Bu konu başına gelen ve çözümü hakkında İstanbul Anadolu yakasında iyi bir özel servis tavsiye edebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
    Ben olayın volant arızası olduğunu düşünüyorum ancak bir bilene sormalıyım sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.

    Ustadım öncelikle geşmiş olsun bu sorun ömrümü yedi desem yalan olmaz bu konu ile ilgili geçmiş sayfalarda daha detaylı açıklamar mevcuttur.
    TEPEE nin 110 hp versiyonlarını tamamı çift yaylı denilen oynar volanan sahiptir.baskı balata debriyaj yada bu baglamdaki arızaların tamamında komple set olarak degişir
    volan baskı balata ve debriyaj.şu an bu takım birçok yerde indirimli 620 tl+200 tl işçilik ile 800tl bir masrafı mevcuttur.
    Birçok usta sabit volana geçmeyi size tavsiye edecektir ama bizim araclardaki gibi yüksek tork ve vuruntuyu ancak oynar volant obsorbe eder ve daha rahat bir sürüş saglar.
    ilk öncelikle aracınızı 5 vites hareket ettirmeyi deneyiniz eger arac kalkış yapmayıp stop ediyorsa,yada 1 vites el freni çekili araç kalkmaya çalışıyorsa baskı ve debriyajada problem yok
    sadece oynar volant hatalıdır.
    İlk kalkışta biraz fazla gaza basarak bu problemi gecici olarak çözebilirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZENİTH PACK

    Herkese merhaba,

    Son zamanlarda aracım 4-5 km gittikten sonra 1. viteste kalkarken ciddi bir şekilde sarsılarak harekete başlıyor. Ayağımı debriyajdan tam çekmeden hemen önce sarsıntı oluyor ve dediğim gibi bu olay motor ısınmaya başladıktan yani 4-5 kmden sonra ortaya çıkıyor. Bu konu başına gelen ve çözümü hakkında İstanbul Anadolu yakasında iyi bir özel servis tavsiye edebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum.
    Ben olayın volant arızası olduğunu düşünüyorum ancak bir bilene sormalıyım sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.

    kavrama vali gibi duruyor

    neler olabilir tahminen motor kulak takozları..

    baskı balata ve volan grubu ...

    ve şanzıman aktarma organları

    yelpaze çok geniş yani

    ama kavrama esaslı sanırsam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafer murat

    Arkadaşlar aracım 9.000Kmde bugün temizlik yaparken dikkatimi çekti motor soğutma seviyesi mine yaklaşmış evvelden tam maksimum çizgisinde idi şimdi bir parmak kalınlığında eksilmiş normalmidir bu tamamlatmak gerekirmi üzerini.

    normal değil su buharlaşıp uçup gitmiş araç dışarıda ve sıcak bir ortamdamı ama malum hava soğuk

    ve motor içide kapalı devre e haliyle biraz azalacaktır önemli olan üstünü tamamlayıp gözlemlemek kronik olarak eksiltiyormu yoksa bir sefere mahsusmu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharatlil

    yarın aracıma şu jant takılıyor.


    hayırlı olsun bu jantlar bende focus u anımsatıyor hemen

    resimleri bekliyoruz

    bir balans ta yaptır derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgiyemerakli

    Arkadaslar. Bu haber hakkinda yorumlarinizi bekliyorum.
    <Kaskoda şartlar değişti, hasar piyasa değerinden ödenecek>
    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/22517126.asp

    Muzaffer abi işin aslı şu sigortacılar daha fazla para almak adına işi parsellemişler ve 4 ana guruba ayırmışlar

    Allah kaza bela vermeye yoksa şu sizin kine dahil deyil deyip yallah olacak..

    yada şöyle bir örnek..

    şimdi yan sanayi parça içeren bir paket vardı 4 taneden biri iyide bizim araçların bazı parçaları sadece orjinal

    ancak oto sanayiden çıkma bulunabilir o kadar yani

    nerden baksan tutarsızlık

    Ahmet KAYA nın dediği gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: zafer murat

    Arkadaşlar aracım 9.000Kmde bugün temizlik yaparken dikkatimi çekti motor soğutma seviyesi mine yaklaşmış evvelden tam maksimum çizgisinde idi şimdi bir parmak kalınlığında eksilmiş normalmidir bu tamamlatmak gerekirmi üzerini.

    normal değil su buharlaşıp uçup gitmiş araç dışarıda ve sıcak bir ortamdamı ama malum hava soğuk

    ve motor içide kapalı devre e haliyle biraz azalacaktır önemli olan üstünü tamamlayıp gözlemlemek kronik olarak eksiltiyormu yoksa bir sefere mahsusmu.

    araç kapalı otoparkta park ediyorum havalarda edirnede martın 20sinden sonra iyi gidiyor şu aralar.En iyisi takip etmek baktım yine azalma var bir yerde kaçak aramak lazım.Şuan üstünü tamamlamaya gerek yok zaten min altına düşerse seviye o zaman tehlikeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: askvesen



    Disiplin kurulunda tartışılan bir aşkım olmadığı gibi hiç böyle videolarım olmadı o ne kalkış sesi öyle

    ayrıca vites geçişlerindeki devir göstergeside mazallah

    maşallah diyorum

    bu arada direksiyon tepkileri ne durumda servo varmı yokmu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafer murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: zafer murat

    Arkadaşlar aracım 9.000Kmde bugün temizlik yaparken dikkatimi çekti motor soğutma seviyesi mine yaklaşmış evvelden tam maksimum çizgisinde idi şimdi bir parmak kalınlığında eksilmiş normalmidir bu tamamlatmak gerekirmi üzerini.

    normal değil su buharlaşıp uçup gitmiş araç dışarıda ve sıcak bir ortamdamı ama malum hava soğuk

    ve motor içide kapalı devre e haliyle biraz azalacaktır önemli olan üstünü tamamlayıp gözlemlemek kronik olarak eksiltiyormu yoksa bir sefere mahsusmu.

    araç kapalı otoparkta park ediyorum havalarda edirnede martın 20sinden sonra iyi gidiyor şu aralar.En iyisi takip etmek baktım yine azalma var bir yerde kaçak aramak lazım.Şuan üstünü tamamlamaya gerek yok zaten min altına düşerse seviye o zaman tehlikeli.

    2009 yılından beridir bir mm düşmedi desem hep takip ederim transmisyon yağına kadar.

    gözlemle o zaman

    diğer türlü bir kaçak durumu hasıl olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: askvesen



    Disiplin kurulunda tartışılan bir aşkım olmadığı gibi hiç böyle videolarım olmadı o ne kalkış sesi öyle

    ayrıca vites geçişlerindeki devir göstergeside mazallah

    maşallah diyorum

    bu arada direksiyon tepkileri ne durumda servo varmı yokmu.

    abi o konuda ordu daki servis var söylemişti ve bana sorarsanda var. çünkü yavaş seyrederken direksiyondaki yumuşaklık hızlı giderken araçta olmuyor bu bariz hissediliyor. bu arada videoda 150 km civarlarında devir göstergesi gözükürken 2 tane sağlam viraj dönüyordum :) ve tam 160 ta araç kaldığı sırada hafif bi yokuş çıkıyordu. 170 e doğru ivmelendiğinde yokuş aşağı almıştım :D




  • işte jantlar






  • quote:

    Orijinalden alıntı: askvesen





    Videodaki sesi duyunca ilk basta 'benzinli de mi var benimkinden neden böyle ses cıkmıyor' diye bi düşündüm açıkcası :) kameradan mı bize öyle geliyor yoksa modifikasyon mu var kalkış sesi normal degil :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bursatuner -- 3 Nisan 2013; 14:24:04 >




  • 
Sayfa: önceki 992993994995996
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.