Araç sıfır km de ilk 1500km içinde eco ve spor mode kullanmayin diyen kullanıcılar var ben de bu şekilde yaptım bilgisi olan arkadaşlar aydınlatır. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (2490. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: modjoxAraç sıfır km de ilk 1500km içinde eco ve spor mode kullanmayin diyen kullanıcılar var ben de bu şekilde yaptım bilgisi olan arkadaşlar aydınlatır.
Hocam dizel olsa belki dpf için sorun olur ama araba benzinli
şahane bir motor yapmışlar şanzıman uyumu efsane
bu araba kesinlikle 1.6 alınır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hayırlı olsun benim araçta benzinli rodaj için benim söylediğim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rodaj Renault Broadway zamanında kaldı..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu arabanın deposu keşke 70 litre falan olsaydi
50 litre alıyor az ya :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maşallah hocam Allah kaza vermesin
paket motor fiyat nedir ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mozeada
Bu mesaj silindi.Ağustos Eylül ayında satilan bütün araçlar tamamen aynı sanki birebir benim araçla aynı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.hepsiburada.com/aeltech-peugeot-3008-navigasyon-ekran-koruyucu-cam-p-HBV00000LFMVG?magaza=ALTIN+ELEKTRON%c4%b0K&url_src=and-product-detail
Ekran koruyucu düşünen arkadaşlara tavsiye ederim ben biraz uğraştım ama tam oldu tertemiz oldu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3008 Allure benzinli aracım daha 1 aylık ve 1500 km de iken motor arızası verdi. İşin garibi hayalet ekranda "motor arızası aracı tamir ettiriniz" uyarısı verdi ancak ekranda motor arıza işaretini yakmadı. Bu nedenle servis aracın beynine kayıt düşmemiş deyip beni eve gönderdikten sonra arıza ışığı da yandı.
Bu sefer "emme eksantrik mili konum sensörü" adı altında 2 kayıt ve "motor kontrol beyni" arızası verdi. Detaylı inceleme için perşembeye randevu aldım. Bakalım ne olacak? Daha bir aylık aracın arıza vermesi çok can sıkıcı.
Başına böyle bir şey gelen oldu mu diyeceğim ama servis ilk defa karşılaştıklarını söylüyor. İnşallah işin ehlidir usta demekten başka bir şey gelmiyor elden.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok geçmiş olsun Mehmet Bey. Yeni bir araç da olması çok can sıkıcı. Geçmiş olsun. Umarım çok basit bir hatadır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
-
Servise gidip gruptan geldim dediginizde servisin ilgili olması grupta olumsuz bir yorum olmasın diye mümkün olduğunca alakalı olmaları grup adına fayda gördüğüm bir konu....tabi bu sadece buraya has bir durum değil benim için örneğin sanayide herhangi bir ustaya gitmeden netten araştırıyorum yorumlar falan sonra gidip ustaya diyorum ki ben sosyal medyadaki yorumlara bakarak geldim buraya öyle deyince adamdaki ilgi alaka birden değişiyor olumsuz yorum yapılmasın diye ....
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: dumanlı84Servise gidip gruptan geldim dediginizde servisin ilgili olması grupta olumsuz bir yorum olmasın diye mümkün olduğunca alakalı olmaları grup adına fayda gördüğüm bir konu....tabi bu sadece buraya has bir durum değil benim için örneğin sanayide herhangi bir ustaya gitmeden netten araştırıyorum yorumlar falan sonra gidip ustaya diyorum ki ben sosyal medyadaki yorumlara bakarak geldim buraya öyle deyince adamdaki ilgi alaka birden değişiyor olumsuz yorum yapılmasın diye ....
Bu bir faydadir, haliyle tüketici cikarinadir bu konuda hemfikirim..Ancak misal bunu sağlayan kişi veya gruba özelden hocam sagolasin sayende daha çok ilgilendiler, şu kadar indirim yaptılar vs dersin olur biter..Sayfa sayfa methiyeler duzmelerine anlam veremedim insanların..Böyle olunca servisle anlasan kişi/zümrenin kendisinin de bu işten bir cikari olduğu ve bir şekilde reklamını yaptırarak bu cikarinin devamlılığını sağladığı/saglamaya çalıştığı gibi bir algı oluşuyor bende..Tam bir bal tutan parmağını yalar vakası..Alan memnun satan memnun durumu..Belki öyle değildir ama ben öyle hissettim en azından
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Facebook grubu =ergen ve rant grubu..
Doğru bilgiyi yazıyorsun işine gelmiyor diye engelliyorlar.. Burada samimi bir ortam olmadığı net.. Kimse babasının dükkanı gibi savunmaz ve en ufak bir harekette kişileri engellemek için var gücüyle savaşmaz..
Psa nun resmi ilgisi olmasa da servisler ve bayuler üzerinden güzel işler döndüğü aşikar.
PSA bayi ve servis ağını YÖNETEMİYOR çok. Net.. PSA merkezi arayıp sorun çözülmüyor malum beyi arıyorsun Facebook tan geldim diyorsun çözülüyor.. Böyle abidik gubidik iş olur mu..
Bu kafayla giderlerse, tasarım ve ürün gücü ile kurtardılar karizmayı, turkiyede bayi ve servislerin is bilmez ligi sayesinde kaybedecekler..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acquiles -- 28 Eylül 2021; 7:56:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimsenin günahını almak istemem ama uzun süredir takip ediyorum, doğrudan olmasa bile dolaylı yoldan birileri mutlaka çıkar elde ediyor olmalı, yoksa kimse bu kadar zahmete bedava katlanamaz.
Bildiğin mesai yapılıyor, özelden yazıyorsun servise bilgi veriliyor seni arayıp randevu veriyorlar, şikayet yazıyorsun hemen ilgilenelim mağduriyeti giderelim diyorlar, yedek parça, aksesuar, pasta cila/seramik, otomatik bagaj, sigorta antlaşmaları vb. bir sürü konu başlığı var.
Evet tüketici lehine olduktan sonra tüm bunlar ok ama sürekli tek kuruş çıkarımız olmadan filan konuları bana çok inandırıcı gelmiyor maalesef. Ki bence ortada ciddi bir emek de var çıkarın varsa onu da söyleyebilirsin ama bizim millettin o konulara bakışı hemen değişir tabi öyle derlerse. Bu defa insanlar kendi çıkarı var, bana gelecek zarar umurunda olmaz düşüncesiyle itibar etmemeye başlayabilir bu antlaşmalara.
Biz ne dersek diyelim tezgah tıkır tıkır işliyor, Allah bol kazançlar versin ne diyelim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
1.6 motor için ben de ilk defa şikayet duyuyorum. Gelişmeleri paylaşırsanız memnun olurum.
-
Peugeot genel merkezin yönetemediği çok açık.3008 den sonra getirdikleri her aracı yüzlerine gözlerine bulaştırdılar,hondadan sonra aksesuar parası altında elden para alarak nefret uyandırdılar,yeni çıkan modelleri 1-1,5 sonra getirmeye başladılar oda yarım yamalak.
Facebook grubunun bir bağı olduğunu düşünüyorum,yukarıdaki kodlama özellikle genel merkezin isteği olabilir.
Sosyal medyada bu tür gruplarda maddi çıkar olmayan grup pek yoktur,üyelere avantaj sağlıyorsa çok rahatsız etmez beni.Grubu yönetmek için başka hiçbir şey yapmamak lazım.Onbinlerce kişi geçimini sadece sosyal medya üstünden kazanıyor.Anladığım kadarıyla grubun yönetimi tamamen kontrolün kendilerinde olmasını istiyor.Tabiki çok bilgili,üyeleri kendi peşinden sürükleyecek kişilere pek tahammül olmaz bu tip platformlarda.
-
Bakım dışında burada olduğu gibi grupta da bilgisinden faydalandigim 4,5 kişi var onların paylaşımları yorumları için takip ederim. Onun dışında anlaşmalı firmalardan şuana kadar aldığım bir şey olmamıştır market alis verisi yaparken bile yeri gelir 2,3 market gezerek en uygun neresi ise oradan alırım dolayısıyle alacağım ürünü araştırmadan burası anlaşmalı imiş deyip gözüm kapalı gitmem. Mesela bakımda 1200 tl altı fiyat veren yetkili servis yok iken grup adına gittigim yetkili servis 800 ile cözdü ilgi alaka da iyi idi bakım harici ufak tefek etra şeyler yaptırdım lafini etmediler parada almadılar ....grup yöneticisi menfaat sağlıyor mudur açıkçası umrumda değil :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dumanlı84 -- 28 Eylül 2021; 11:28:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynen öyle. ama bilgi eksikleri de fazla.
neyse alan memnun satan memnun. aslanıma duş aldırdım öptüm kokladım formatı bana göre değil :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X