Şimdi Ara

YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1988. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
62.449
Cevap
636
Favori
2.484.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19861987198819891990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • macrostr M kullanıcısına yanıt
    Konum açık. Hocam işte o sol alttaki ekran değiştirici simge (2'li) benim teli bağlayınca çıkmıyor. Bende sol alttaki simge bu şekilde. O da zaten simge getiren.

    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IbraKadabrA -- 6 Temmuz 2020; 21:52:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rookie7300 kullanıcısına yanıt
    Araç ikinci el olsa dahi, bakımları yetkili serviste zamanında yapılmış ise garabtisi devam eder. Tüm marka model araçlar da böyledir.. Kimin nasıl sattığı önemli olmadığı gibi sizin aracı ne kadara aldığınız, hediyemi verdiler o da önemli değildir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IbraKadabrA

    Arkadaşlar merhaba. Carplay ile ilgili ilginç bir durum var.

    Eşimde de bende de Iphone-7 var. Benim telefonumu araca bağladığımda Carplay'de simgeler görünüyor. Eşimin telefonunu bağladığımda ekran bölünmüş şekilde widget ekranı geliyor.

    Ne yaptıysam ekranı o widget'lı şekle çeviremiyorum. Telefon yazılım sürümleri aynı ve güncel: 13.5.1





    Sorunu çözdüm. Widget'ta görünen harita uygulaması "Apple Harita" imiş. Ben onu önceden sildiğimden widget çalışmıyormuş. Apple Harita'yı telefona tekrar yükleyince bölünmüş widget ekranı geldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • IbraKadabrA kullanıcısına yanıt
    Telefonunuzda konum servisi açık mı ? Sol alt köşedeki düğmeye basarak görünümler arası gecebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macrostr M kullanıcısına yanıt
    Hallettim hocam, yukarıda dediğim şekilde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu Avrupa için üretilmiş GT Line Dynamic modelinin donanım listesi var mıdır acaba? Sayfa sayfa baktım ama bitecek gibi değil :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anketimizi sonuçlanmıştır katılan herkese teşekkürler.
    Raporu aşağıdaki linkten .pdf olarak indirebilirsiniz.
    https://drive.google.com/file/d/1u0a0XEQpT3objIUj4OXC4mU8NGGr-RJW/view?usp=sharing

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    180hp ye akrobatik hareket yapmak için sahip olmuyoruz :). Daha dün 150km lik seyahatinde ağırlıklı olarak çift yönlü bir yolda ara ara konvoy modunda gidilen yolda kullandım ve 4-5 kez 180hp ye ihtiyaç duydum. Eski 115hp ehdi motorlu aracımla bu sollamaların hiçbirine yeltenemeyecektim. Sürüş güvenliğini dikkate almadığını düşünmeyin, güçlü motor atiklik ile kendini gösteriyor, benim için esas tercih sebebi de bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    180hp ye akrobatik hareket yapmak için sahip olmuyoruz :). Daha dün 150km lik seyahatinde ağırlıklı olarak çift yönlü bir yolda ara ara konvoy modunda gidilen yolda kullandım ve 4-5 kez 180hp ye ihtiyaç duydum. Eski 115hp ehdi motorlu aracımla bu sollamaların hiçbirine yeltenemeyecektim. Sürüş güvenliğini dikkate almadığını düşünmeyin, güçlü motor atiklik ile kendini gösteriyor, benim için esas tercih sebebi de bu.
    Dediğiniz şartlarda bence güçden ziyade tork kullanmış olmalısınız ve 115 hp modelin torku da 270 Nm ile şu anki aracınızdan yüksek.

    Beygir gücü daha çok 0-100 hızlanma veya son hızda etkili diye biliyorum. 180 HP 5500 d/dk da üretiliyor. 220 km/h ile mi sollama yaptınız acaba?
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Tork da bir etken ancak, tork itme kuvveti sağlar, hızlanma yani akma tarafı yine yüksek devir çevirme ve beygir gücü ile ilgilidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @immortal

    Tork da bir etken ancak, tork itme kuvveti sağlar, hızlanma yani akma tarafı yine yüksek devir çevirme ve beygir gücü ile ilgilidir.
    benim tecrübem tork yüksek ise gaza dokununca hızlanıyor, güç yüksekse gazı sonuna kadar basınca hızlanıyor.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderd61

    orada kastedilen son hız
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Tork gücünün hız ile bi alakası yoktur, cümlesi icin gönderdim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderd61

    Tork gücünün hız ile bi alakası yoktur, cümlesi icin gönderdim :)
    ben de diyorum orada son hızı kastediyor. ben hızlanma diyorum. son hız demedim ki.
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    0-100 u 8 saniye olan araç hangi konuda size hızlanma açısından yetmiyor acaba :) 0-200 testleri de var , Torku yüksek dizel hiç bi şekilde hız konusunda yaklaşamıyor. Aşağıdaki testi izleyin mesela.

    https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    2016 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line aracımda son günlerde start tuşuna bastığımda ekranlar devreye giriyor ama araç çalışmıyor. 4-5 kez deneme sonrasında çalışıyor.
    Sebebi ne olabilir? Akü ile alakalı olabilir mi?
    Daha önce başına gelen var mı?
    Forumu baya bir zamandır takip ediyorum ama bu problemi okuduğumu hatırlayamadım?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digiman22003 -- 7 Temmuz 2020; 10:0:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderd61

    0-100 u 8 saniye olan araç hangi konuda size hızlanma açısından yetmiyor acaba :) 0-200 testleri de var , Torku yüksek dizel hiç bi şekilde hız konusunda yaklaşamıyor. Aşağıdaki testi izleyin mesela.

    https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be
    okumadan veya anlamadan cevap vermeseniz keşke.

    okumadan yazdığınız için aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaya gerek yok
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Bence düz sabit fikirli bi insansınız sadece. Son hız demiyorum hızlanma diyorum diyorsunuz. Dizel araç sadece ilk kalkış anında tork etkisiyle bi İvme yapar sonra bayılır beygir gücü ise süreklilik arz eder bastıkça güç alırsınız. Son hıza gökten zembille gelmiyor bu araç herhalde. Hızlanma değil mi o?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eng. kullanıcısına yanıt
    Orada bahsedilen son hız değil, saptırmayın. Tam da benim verdiğim örnekteki hızlanmada etkilidir beygir gücü. Eğer ki dik bir yokuşta hızlanma eğiliminde olsaydım, torkun etkisi ile daha rahat toparladım dersem daha anlaşılır olacaktır. Ancak genel itibari ile hızlanma esas beygir gücü ile ilişkili. Sizin altınızda benzinli makineyi çok gömdüğünüz için dizel makine olduğunu düşünüyorum. Hissettiğiniz torkun vermiş olduğu itme kuvvetidir, sizi alıp hızlıca sürükleyemez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 19861987198819891990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.