Bildirim
YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU (1988. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir - 11 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Araç ikinci el olsa dahi, bakımları yetkili serviste zamanında yapılmış ise garabtisi devam eder. Tüm marka model araçlar da böyledir.. Kimin nasıl sattığı önemli olmadığı gibi sizin aracı ne kadara aldığınız, hediyemi verdiler o da önemli değildir..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Telefonunuzda konum servisi açık mı ? Sol alt köşedeki düğmeye basarak görünümler arası gecebilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hallettim hocam, yukarıda dediğim şekilde.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu Avrupa için üretilmiş GT Line Dynamic modelinin donanım listesi var mıdır acaba? Sayfa sayfa baktım ama bitecek gibi değil :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anketimizi sonuçlanmıştır katılan herkese teşekkürler.
Raporu aşağıdaki linkten .pdf olarak indirebilirsiniz.
https://drive.google.com/file/d/1u0a0XEQpT3objIUj4OXC4mU8NGGr-RJW/view?usp=sharing
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
180hp ye akrobatik hareket yapmak için sahip olmuyoruz :). Daha dün 150km lik seyahatinde ağırlıklı olarak çift yönlü bir yolda ara ara konvoy modunda gidilen yolda kullandım ve 4-5 kez 180hp ye ihtiyaç duydum. Eski 115hp ehdi motorlu aracımla bu sollamaların hiçbirine yeltenemeyecektim. Sürüş güvenliğini dikkate almadığını düşünmeyin, güçlü motor atiklik ile kendini gösteriyor, benim için esas tercih sebebi de bu.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Dediğiniz şartlarda bence güçden ziyade tork kullanmış olmalısınız ve 115 hp modelin torku da 270 Nm ile şu anki aracınızdan yüksek.quote:
Orijinalden alıntı: @immortal
180hp ye akrobatik hareket yapmak için sahip olmuyoruz :). Daha dün 150km lik seyahatinde ağırlıklı olarak çift yönlü bir yolda ara ara konvoy modunda gidilen yolda kullandım ve 4-5 kez 180hp ye ihtiyaç duydum. Eski 115hp ehdi motorlu aracımla bu sollamaların hiçbirine yeltenemeyecektim. Sürüş güvenliğini dikkate almadığını düşünmeyin, güçlü motor atiklik ile kendini gösteriyor, benim için esas tercih sebebi de bu.
Beygir gücü daha çok 0-100 hızlanma veya son hızda etkili diye biliyorum. 180 HP 5500 d/dk da üretiliyor. 220 km/h ile mi sollama yaptınız acaba? -
Tork da bir etken ancak, tork itme kuvveti sağlar, hızlanma yani akma tarafı yine yüksek devir çevirme ve beygir gücü ile ilgilidir.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
benim tecrübem tork yüksek ise gaza dokununca hızlanıyor, güç yüksekse gazı sonuna kadar basınca hızlanıyor.quote:
Orijinalden alıntı: @immortal
Tork da bir etken ancak, tork itme kuvveti sağlar, hızlanma yani akma tarafı yine yüksek devir çevirme ve beygir gücü ile ilgilidir. -
-
-
Tork gücünün hız ile bi alakası yoktur, cümlesi icin gönderdim :)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
ben de diyorum orada son hızı kastediyor. ben hızlanma diyorum. son hız demedim ki.quote:
Orijinalden alıntı: onderd61
Tork gücünün hız ile bi alakası yoktur, cümlesi icin gönderdim :) -
0-100 u 8 saniye olan araç hangi konuda size hızlanma açısından yetmiyor acaba :) 0-200 testleri de var , Torku yüksek dizel hiç bi şekilde hız konusunda yaklaşamıyor. Aşağıdaki testi izleyin mesela.
https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba Arkadaşlar,
2016 Peugeot 3008 1.6 BlueHDi GT Line aracımda son günlerde start tuşuna bastığımda ekranlar devreye giriyor ama araç çalışmıyor. 4-5 kez deneme sonrasında çalışıyor.
Sebebi ne olabilir? Akü ile alakalı olabilir mi?
Daha önce başına gelen var mı?
Forumu baya bir zamandır takip ediyorum ama bu problemi okuduğumu hatırlayamadım?
Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digiman22003 -- 7 Temmuz 2020; 10:0:54 > -
okumadan veya anlamadan cevap vermeseniz keşke.quote:
Orijinalden alıntı: onderd61
0-100 u 8 saniye olan araç hangi konuda size hızlanma açısından yetmiyor acaba :) 0-200 testleri de var , Torku yüksek dizel hiç bi şekilde hız konusunda yaklaşamıyor. Aşağıdaki testi izleyin mesela.
https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be
okumadan yazdığınız için aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaya gerek yok -
Bence düz sabit fikirli bi insansınız sadece. Son hız demiyorum hızlanma diyorum diyorsunuz. Dizel araç sadece ilk kalkış anında tork etkisiyle bi İvme yapar sonra bayılır beygir gücü ise süreklilik arz eder bastıkça güç alırsınız. Son hıza gökten zembille gelmiyor bu araç herhalde. Hızlanma değil mi o?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Orada bahsedilen son hız değil, saptırmayın. Tam da benim verdiğim örnekteki hızlanmada etkilidir beygir gücü. Eğer ki dik bir yokuşta hızlanma eğiliminde olsaydım, torkun etkisi ile daha rahat toparladım dersem daha anlaşılır olacaktır. Ancak genel itibari ile hızlanma esas beygir gücü ile ilişkili. Sizin altınızda benzinli makineyi çok gömdüğünüz için dizel makine olduğunu düşünüyorum. Hissettiğiniz torkun vermiş olduğu itme kuvvetidir, sizi alıp hızlıca sürükleyemez.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X