Şimdi Ara

YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>> (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
230
Cevap
13
Favori
50.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Sadece led matrix farlar başlı başına tercih sebebi
    Geri kalan hiç bir şeyi konuşmaya gerek yok bence
    O derece

    Aslında gece uzun yola çıkmıyorsan, matrix farların bir esprisi yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cricet

    Kaç km de patlamıştı ve kullanım alışkanlığınız nasıl?



    Alıntıları Göster

    75.000 kmde ve ilk olarak 60k kmde gaz pedalını değiştirmiştik , şimdide aynı problem çıktı . servise verdim aracı bakımını da yapsınlar bakalım ne olacak .. kaskolu araç ama hiçbir faydası yok kaskolu olmasının..

  • Gaz pedalı bende 3 kez değişti hatta biri yurt dışında değişti

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Gaz pedalı bende 3 kez değişti hatta biri yurt dışında değişti

    benim geçen sene gaz pedalı değişti , bu seferde otomatik şanzımanda sıkıntı çıktı. bu nasıl bir çileymiş ya.. istanbulda 75000 km bile olmayan aracımı kullanamıyorum . şu aşşadaki sıkıntıyı halletmek için 12 BİN TL İSTİYORLAR !

    YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>>


    YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>>

    sizin şanzımanda bir sıkıntı var mı ?





  • muratanya M kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, şanzımandaki sıkıntı ne tam olarak ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • wetkopat kullanıcısına yanıt

    eyvallah kardeşim .. şanzımanın dişlisi kırılmış , kronikmiş , ama yetkili servis kabul etmiyor ... neyse artık sağa sola borçlandık aldık arabayı ..

  • muratanya M kullanıcısına yanıt

    Araç yazılımlı falan değil de mi?

  • 2018 model otomatik bir insignia grand sport enjoy araç takibe aldım. Acaba aracın kronik bir problemi var şanzımanda özellikle. Araç sahiblerinin değerli yorumları için şimdiden teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • excitee kullanıcısına yanıt

    Kronik problemleri şöyle sıralayabilirim:

    1) Multimedya saati geri kalıyor kendi kendine (Belki belirli araçlarda vardır sadece).

    2) Aracın belirli yerlerinden trim sesi geliyor, kapı kilit dili ve göstergeden.

    3) Vistesi P'ye alınca bazen algılamıyor, O durumda vites topuzundaki tuşa basıp bırakınca düzeliyor.

    4) Benim araçta Stop-start devreye girdiğinde bazen hill-holder devreye girmiyor (eğimi algıamama ile alakalı değil, baya eğimli yerde), o yüzden eğimli yerde stop-start devrede ise ayağınızı frenden çok hızlı çekmeyin, yavaş yavaş çekin o arada motor devreye girince geri kaçırmaz. Bu problem kronik mi yoksa benim aracıma mı özgü bilmiyorum.

    5) Arada far yükseklik ayarı hatası veriyor.

  • Herkese merhaba, doğru konu başlığına mı yazıyorum bilmiyorum ama buraya yazmak istedim.

    2012 model astra j sedan kasa cosmo paket 1.3cdti aracımı satarak, 56k kmde 2020 model 1.5d grand sport edition + görüş paketi alma arifesindeyim ve birkaç sorum var.

    1) Makyajlı kasa öncesi 1.6d olan araçlardaki kronik turbo borusu patlama olayı bu araçlarda da devam ediyor mu?

    2) Üst paketlerde 245 45 18 gelen jantlar bu pakette 215 55 17 olarak geliyor. Bu ebat farkı yol tutuşunu olumsuz etkiler mi?

    3) satmış olduğum astra j sedan aracın lastik ebatları 215 50 17 ve yol tutuşundan çok çok memnundum. Bu araçta gerek yol tutuşu gerek farklı alanda geri de kalan yanı var mı?

    4) 8 ileri otomatik şanzıman ile ilgili sıkıntı yaşayan oldu mu? Kullanım tavsiyesi var ise nelerdir?

    5) makyajsız kasada ki boya atma sorunu bu kasalarda da mevcut mu?

    Yanıt verenler için şimdiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NIQO -- 3 Mart 2024; 11:58:4 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.