Aslında gece uzun yola çıkmıyorsan, matrix farların bir esprisi yok. |
YENI OPEL INSIGNIA GRAND SPORT<<ANA KONU>> (12. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: cricetKaç km de patlamıştı ve kullanım alışkanlığınız nasıl?
Alıntıları Göster75.000 kmde ve ilk olarak 60k kmde gaz pedalını değiştirmiştik , şimdide aynı problem çıktı . servise verdim aracı bakımını da yapsınlar bakalım ne olacak .. kaskolu araç ama hiçbir faydası yok kaskolu olmasının..
-
Gaz pedalı bende 3 kez değişti hatta biri yurt dışında değişti
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Gaz pedalı bende 3 kez değişti hatta biri yurt dışında değiştibenim geçen sene gaz pedalı değişti , bu seferde otomatik şanzımanda sıkıntı çıktı. bu nasıl bir çileymiş ya.. istanbulda 75000 km bile olmayan aracımı kullanamıyorum . şu aşşadaki sıkıntıyı halletmek için 12 BİN TL İSTİYORLAR !
sizin şanzımanda bir sıkıntı var mı ?
-
Geçmiş olsun, şanzımandaki sıkıntı ne tam olarak ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
eyvallah kardeşim .. şanzımanın dişlisi kırılmış , kronikmiş , ama yetkili servis kabul etmiyor ... neyse artık sağa sola borçlandık aldık arabayı ..
-
Araç yazılımlı falan değil de mi?
-
2018 model otomatik bir insignia grand sport enjoy araç takibe aldım. Acaba aracın kronik bir problemi var şanzımanda özellikle. Araç sahiblerinin değerli yorumları için şimdiden teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kronik problemleri şöyle sıralayabilirim:
1) Multimedya saati geri kalıyor kendi kendine (Belki belirli araçlarda vardır sadece).
2) Aracın belirli yerlerinden trim sesi geliyor, kapı kilit dili ve göstergeden.
3) Vistesi P'ye alınca bazen algılamıyor, O durumda vites topuzundaki tuşa basıp bırakınca düzeliyor.
4) Benim araçta Stop-start devreye girdiğinde bazen hill-holder devreye girmiyor (eğimi algıamama ile alakalı değil, baya eğimli yerde), o yüzden eğimli yerde stop-start devrede ise ayağınızı frenden çok hızlı çekmeyin, yavaş yavaş çekin o arada motor devreye girince geri kaçırmaz. Bu problem kronik mi yoksa benim aracıma mı özgü bilmiyorum.
5) Arada far yükseklik ayarı hatası veriyor.
-
Herkese merhaba, doğru konu başlığına mı yazıyorum bilmiyorum ama buraya yazmak istedim.
2012 model astra j sedan kasa cosmo paket 1.3cdti aracımı satarak, 56k kmde 2020 model 1.5d grand sport edition + görüş paketi alma arifesindeyim ve birkaç sorum var.
1) Makyajlı kasa öncesi 1.6d olan araçlardaki kronik turbo borusu patlama olayı bu araçlarda da devam ediyor mu?
2) Üst paketlerde 245 45 18 gelen jantlar bu pakette 215 55 17 olarak geliyor. Bu ebat farkı yol tutuşunu olumsuz etkiler mi?
3) satmış olduğum astra j sedan aracın lastik ebatları 215 50 17 ve yol tutuşundan çok çok memnundum. Bu araçta gerek yol tutuşu gerek farklı alanda geri de kalan yanı var mı?
4) 8 ileri otomatik şanzıman ile ilgili sıkıntı yaşayan oldu mu? Kullanım tavsiyesi var ise nelerdir?
5) makyajsız kasada ki boya atma sorunu bu kasalarda da mevcut mu?
Yanıt verenler için şimdiden teşekkür ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NIQO -- 3 Mart 2024; 11:58:4 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X