Şimdi Ara

Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
0
Favori
3.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @mystiery_ @Rasyonel teletabi 2023 ve sonrası sadece 136 beygir hibrit olan Puretechler ile eski yıllara ait 1.6 Puretechler zincirli. 1.2 saf benzinli Puretech'lerin hepsi kayışlı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 15 Ocak 2025; 11:12:30 >
    _____________________________
    01000010 01101100 01101111 01101111 01100100 01101001 01101110
  • fiyatı biraz şişik gibi duruyor, pratik'te KIA EV3 ile aynı segmentte, tüm modellerde yanlış fiyat etiketleme yapılmış bunun etkisini satışlarda görürler.

  • 1.5 1.6 turbo ve cam tavan olmadan almam.

  • akmac A kullanıcısına yanıt

    Aynısını senin yerli araba markan toggda yapıyor 😁


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canberkkızılırmak

    Aynısını senin yerli araba markan toggda yapıyor 😁

    Senin yerili araba markan derken senin degil mi ? Sen türk değil misin?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    T harfini nasıl küçük yazarsın ?
    türk değil Türk yazmalısın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Opel bitmiştir. Türkiyedeki bayileri yönetimi komple değişmediği sürece hiç bir şey olmaz. Müşteriye 5 sınıf insan müamalesi yapan tek marka ve bayileri .Kapıma uğratmam.

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt

    2 tane basit parça için süre bile vermiyorlar

    Opel'i resmen bitirdi psa

    2022 de son kez GM tabanlı üretilen aracın yedek parçası yok tedarik edemiyor bu nasıl üretici

    Türkiye'de artık stok tutulmadığını pişkin pişkin söylüyorlar

    iyi tutmuyorsun o zaman getir , o da yok süre yok

    Bu arabaları alan insanlar bunu da göz önünde bulundursun

    Bayiden anlaşmadan inin aşağı servise yedek parçaya sorun ortalama bir parça süre versinler bakalım ne diyorlar

    Opel GM çatısı altındayken İzmir de neredeyse tüm parçalar bulunurdu , olmadı 1-2 haftaya gelirdi

    Bunların arabalarına parça ihtiyacı olduğu zaman 3-4 ay sürebiliyormuş öyle söylüyorlar


    Allah bu Stellantis gurubunun kapısından bir daha geçmeyi nasip etmesin o kadar sinirim bozuk

    Aslan gibi araba , bunların 40 yıl çalışsa üretmeyeceği kalitede araba sırf bunların çatısı altına girdi diye 2-3 parçadan sebep 3 aydır yatıyor

    _____________________________




  • Opel pişmanlıktır derim ! 3 yıl olacak , Opel zafira kullanıyorum ! Araba güzel iyi , sorumları var mı var ! Koltuklar çok rahatsız amma bunları geçtim !
    Servileri hiç bir şeye yaramaz ! Opel servisleri parça artırıyor 😀 , 2. Yılında serviste arabayı vurular , farlarını sökmeye çalıştılar ! Sonrada arabayı siz vurmuşsunuz , farlarla oynamışsınız daha bir sürü şey !
    Genel merkezi aradım , görüntülerin izlenmesini ve servis hakkında işlem yapılmasını , aracındaki kusurların giderilmesini istedim ! 40 gün oyaladılar sonra görüntü kayıtları silinmiş , arabanız serviste vurulmuş evet vs vs vs ! Hiç bir şey yapmadılar … yani marka kendi sattığı arabasını servise karşı korumuyor … şikayetinvar’da en çok şikayet opelde ve geri dönüş memnuniyeti 1 yıldız ….

    Almadan önce 2 defa düşünün , 18 ay kredisi kaldı bitsin ! Değiştireceğim . Arabada Japon’dan şaşmayacaksın …

    Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri

    Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt

    Opel'i sevmezsin,

    aracı sevmezsin,

    bunlara kimse karışamaz,

    ama gidip B Segment araç ile D segment sınırında ki araca aynı segment demezsin.


    uzunluğu 430cm araç ile uzunluğu 465cm olan aracı karşılaştırmazsın

    yüksekliği 155cm araç ile yüksekliği 167cm olan aracı karşılaştırmazsın

    genişliği 185cm araç ile genişliği 193 olan aracı karşılaştırmazsın


    komik olmayın. Aracı çok kötü bulabilirsiniz, bu ayrı, ama görüş ayrı şey yanlış birşey söylemek ayrı.


    Bunun yanında araç gayet dolu, ne Hyundai gibi donanım kısmışlar, ne kia gibi abuk fiyatlandırma yapmışlar. Gayet mantıklı araç olmuş. Elektrikli modeli, hafızalı, adaptif elektronik yan destekli, masajlı, havalandırmalı koltuğu var. Focal ses sistemi, ön cam ısıtma, arka koltuk ısıtma, vs gayet dolu araç.


    Ben aracı beğendim, sadece orta konsolu sevmedim, gereksiz geniş, ayakları çok gereksiz yere sıkıştırıyor.

    _____________________________
  • YBA kullanıcısına yanıt

    İddia ediyorum Opel'i şu forumda benim kadar seveni yoktur

    Ama şu son yaşadığım rezaletten sonra Opel'i çok sevsem bile Stellantis / PSA çatısı altında ki hiç bir aracı kapımın önüne koymayacağım soran olursa da uyaracağım.

    Alın , atıyorum 50 bin km de bir parça ihtiyacı olsun aracınızın

    3-4 ay serviste melun melun yatsın

    Ve bunun çok normal sıradan olduğunu size gerine gerine anlatsınlar , stok tutmadıklarını söylesinler

    Bakalım sinirleriniz ne kadar dayanacak

    Opel PSA çatısı altında değilken İzmir den parça gelirdi 2 günde , yurt dışından da gayet makul sürede parça gelirdi

    Bu gurubun çalışma sistemi nedir ne değildir bilmiyorum artık umursamıyorum da



    Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri


    1.5 ay + 1.5 ay , sonra süre yok , unutun arabayı kısaca

    Bence 10 numara iş


    Bu arada instagram da Opel de Almanca , Opel.tr de Türkçe yazdığım şikayetleri silme hızları son derece mükemmel o konuda oldukça iyiler


    Yalan olmasın Opel Türkiye den 3 kez aradılar

    Parça yok sürede yok demek için


    Yani şunun gibi ;

    Temel bir gün gazetede bir ilan görüyor , üniv. mezunu / ingilizce bilen / İstanbul da ikamet eden personel

    Otobüse binip istanbula gelmiş iş görüşmesine

    Üniv. mezunumusunuz ? yok

    İngilizce var mı ? yok

    İstanbulda mı ikamet ediyorsunuz ? yok


    Temel Bey niye geldiniz ?

    Benden size fayda yok onu söylemeye geldim demiş.


    Parça yok / Süre yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 15 Ocak 2025; 21:3:0 >
    _____________________________




  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Daha önce en az ben 2 defa, farklı arkadaşlarda defalarca yazdı. ABD, İngiltere, Almanya medyasından linkler paylaştık. Papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamayı sevmem. Ama Covid sonrası yaşanan ve üreticiler tarafından kötüye kullanılan bir süreç olduğunu anlattık. Hatta Türkiyede durum baya iyiymiş demiştik. Fransada Renault'tan 9 ay süresince parça bekleyenler, VW'de, BMW'de, Ford'da bir sürü markada durumun aynı şekilde olduğu anlatan haberleri paylaştık.

    Bu yaşananın doğru olduğu manasına gelmez. Ama bu sorunun marka bağımsız olduğunu atlamak yanlış olur.


    Bunun dışında Türkiye'de firmalardan müşteri odaklı hizmet beklemek "Aptallık" olur. Bu ülkede VW gurubu ne skandallara imza attı, dünyada 30milyondan fazla DSG'li araç geri çağrılmış, ama Türkiye, Irak ve Mısır'da bu rakam sıfır. İyi niyet garantisi altında dehşet miktarda işçilik parası alınan kişinin aracı servisten çıktıktan sonra 2km sonra yine yolda kalıyor, cevap: kullanıcı hatası. Bunu 1-2-3-4 kişi değil binler yaşadı. 100k km'ye gelmiş, 3 yıllık aracın artık yaşlı araç olduğu, masraf yapması normal olduğu öğretildi, gittiler kuzey avrupa ülkeleri için üretilmiş klimasız golfleri bilgilendirmeden sattılar, yaptıkları onlarca skandalla rağmen adamlar en çok satan araç oldular hep. Bu halk böyle olduktan sonra diğer markalar eşşek mi, bir marka lüks oteller, lüks restoranlar, lüks cluplar, marinalar, özel üst sınıf dergilerde devamlı tanıtım yapıyor diye, o markanın yaptığı herşeyi görmezden gelen, hatta o kurum 2 ihale almak için kendi müşterisine terörist bile demesine rağmen, terörist denilenler o markadan araç almak için sıraya girdilerse, dediğim gibi diğer markalar eşşek değil. Ne yapıyorlarsa, hak ediyoruz ki yapıyorlar.


    Bahsettiğim örnek haber:


    Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri
    Yeni Opel Grandland Türkiye'de! İşte fiyatı ve özelliklerithe guardian
    Car parts shortage leaves drivers in limbo as makers ‘put sales first’
    https://www.theguardian.com/money/2023/jul/24/car-parts-shortage-leaves-drivers-in-limbo-as-makers-put-sales-first

    Bu örnek bir forumdan:

    We bought our car in October 2022 and it was in an accident on Dec 3, 2022. Since then our car has been sitting in a repair shop waiting for parts that VW refuses to send. This same car is currently being produced in Chattanooga TN in the USA using the same parts that our car requires. So the parts are available but not for our car. VW will not give a date as to when our parts will be available


    Başka bir örnek:

    Currently embroiled in a repurchase deal with VWGOA for my 2021 Golf TSI.

    Short story: the black plastic sunroof surround had bubbled up where it meets the windshield at the center. The piece was actually warped and had lifted up and begun to separate from the car (not the finish delaminating as I've heard some folks have run into)

    Call dealer, car still under warranty, no problem we can get that part and have the car back to you next week. Fast forward two weeks and I'm told the sunroof "cassette", sometimes just called the sunroof assembly depending on which parts guy I talk to, will need to be replaced as well, and that part is being ordered with a 7-10 day eta. Fast forward another 5 months and here I sit with a buyback offer from VW, and my poor car sits torn up at the dealership.

    Anyone else dealing with a similar situation with their Volkswagen? I'm floored. Loved the car and it's becoming quite clear that "indeterminate backorder" is code for they're not going to be able to fix my car. Really curious to hear any other anecdotes on whether or not this is a fluke with this part in particular. At worst I figured it might be a cautionary tale to anyone that might be taking their car in for any problems related to the sunroof assembly.

    Once the work is started it's very much like a windshield in that they have to cut it out and it consumes the parts in the process. Hopefully your service techs would be more savvy than mine and not start that work without first having the parts necessary to complete the repair...

    Thoughts?

    _____________________________




  • Kullandığım araç 2020 model 2021 trafiğe çıkışlı

    2020 model ve satışı sınırlı aracın su pompası ve termostatı , işler Opel tarafında devam ediyor olsaydı bu kadar beklenmezdi buna eminim

    Bu araç GM tabanlı üretildi ve PSA ile alakalı hiç bir şey yok civata bile


    Pandemi biteli çok oldu , geçti o dönem

    Bunların yaptığı başka bir şey , başka bir detay var ama onu tabi ki öğrenemeyeceğim , daha doğrusu öğrenmek istemiyorum

    2 parçanın servisten parça kodunu alıp , Almanya ve Fransa da Opel servislerine sorarsam , veya serviste olmasa da tedarik edilebildiğini öğrenirsem , işyerime de yürüme mesafesinde olan bu vatandaşların genel merkezine gidip ne çapta rezalet çıkarabileceğimi bildiğim için bunu yapmıyorum


    2020 de makyajlanarak yeni motor ile üretilen ve 2022 de son model yılı üretilen bu aracın kaputun altında ki , su pompası ve termostatın tükendiğini söylüyoruz , yani yok bitmiş

    Ben buna inanamıyorum


    Şakaysa komik , gerçekse daha komik

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Kullandığım araç 2020 model 2021 trafiğe çıkışlı

    2020 model ve satışı sınırlı aracın su pompası ve termostatı , işler Opel tarafında devam ediyor olsaydı bu kadar beklenmezdi buna eminim

    Bu araç GM tabanlı üretildi ve PSA ile alakalı hiç bir şey yok civata bile


    Pandemi biteli çok oldu , geçti o dönem

    Bunların yaptığı başka bir şey , başka bir detay var ama onu tabi ki öğrenemeyeceğim , daha doğrusu öğrenmek istemiyorum

    2 parçanın servisten parça kodunu alıp , Almanya ve Fransa da Opel servislerine sorarsam , veya serviste olmasa da tedarik edilebildiğini öğrenirsem , işyerime de yürüme mesafesinde olan bu vatandaşların genel merkezine gidip ne çapta rezalet çıkarabileceğimi bildiğim için bunu yapmıyorum


    2020 de makyajlanarak yeni motor ile üretilen ve 2022 de son model yılı üretilen bu aracın kaputun altında ki , su pompası ve termostatın tükendiğini söylüyoruz , yani yok bitmiş

    Ben buna inanamıyorum


    Şakaysa komik , gerçekse daha komik

    hangi motordan bahsediyorsunuz hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________




  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Araç modeli nedir merak ettim. Benim araçta 2.5 ay serviste yattı. Üstüne 2 defa da sorunları düzeltmek için gittim. Arkas mı sizin sorun yaşadığınız servis?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Tekrar ediyorum, araştırın, gerçek sebepleri bulaşmadan çözüm üretemezsiniz. Pandemi bitti geçti o dönem diye bir şey yok. Sorun halen ciddi şekilde devam ediyor - daha kötü kısmı bunun yeni normal olmasından korkuluyor

    reddit’e, haber sitelerinde, araç sitelerinde onlarca güncel yazı bulabilirsiniz. Örnek bir tane gönderiyorum. Bu sorun daha uzun yıllar devam edecek. İşin kötüsü Fransa’da Renault parçayı 9 ay boyunca temin edemediği için dava açan tüketici davayı kaybetti. Hem de AB’de. Bir şekilde üreticiler Covid dönemini çok iyi şekilde bahane olarak kullanabiliyor.

    Ama örneğin 6 yaşında 60bin mil’de ki Opel aracın 1.2lt motoru arıza yapinca garanti bitmiş olmasına rağmen Opel ücretsiz motoru değişimi yapiyor -eger yazı ile başvurursanız. Çünkü komple motor değişiminde yedek parça bahanesi yok. Ama motorun bir parçası sorunluysa işte aylarca bekleyebiliyorsunuz ve mahkemeler birsey yapmıyor.


    konu dışına çıkmak istemiyorum, ama covid ile şirketler çok güçlendi artık eski bilim kurgu filimlerinde anlatilan ulusların olmadığı şirketlerin yönettiği, insanların kole olduğu dünyaya doğru gidiyoruz.


    Neyse Covid sebebi ile üretimler durdu, sonrasında ciddi araç talebi birikti. Fabrikalar talebi karşılamak için yedek parça üretmediler. O zaman için hadi tamam, ama sonrasında yeni modellerin üretimlerine geçtiler, 2 yıllık araçlar için yedek parça bulmak çok zor hale geldi. Bunun dışında yeni araçlar için bile eskisi gibi değil, yeni alınan araç kaza yapınca uzun süre beklemesi gerekiyor. Bunun gerçek sebepleri için detaylı makaleleri okumadım elbette dediklerim dışında da sebepler vardır ama bana göre işte stoklari tüketince stoksuz calismaya başlayınca tekrar stok biriktirmek için devasa sermayeyi binlerce depoya dağıtmak mantıksız geliyordur elbette. Bu bir yildan fazla kaarı götürür. Zaten karda olan marka çok az. CEO birde bunu yaparsa hisseler düşer. Bu sefer tüm yönetim kurulunun alacağı primler uçar gider. Unutmamak lazım dev şirketlerin yöneticileri maaştan çok pirim ile götürüyor. Yine unutmamak lazım bu sebep ile covid döneminde devletlerin dağıtıgi helicopter money olarak adlandırılan trilyon dolarlar ile şirketleri yatırım yapmak üretmek yerine hisse bayback yaptılar yani kendi hisselerini aldılar. Bu sebep ile covid döneminde borsalar rekorlar kırdı. Neden, yönetim kurulları daha çok pirim alsın diye. 20 sene önce böyle bir şey sadece Türkiyede olabilirdi. Artık alenen tüm dünyada oldu, 3-4 ekonomist sadece sosyal medyadan verdikleri tepki ile kaldı. O bedava dagitilan para sebebi ile dünya geneli enflasyon dalgası başladı, gelir dagilimi kötüleşmesi ciddi ivmelendi.


    yani sorun Opel değil, sorun çok daha büyük. Farklı marka aracınız olsa yine aynı sorunu yaşayacaktınız.


    https://www.catmag.co.uk/features/aftermarket-parts-supply-issues-when-return-to-normal/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YBA -- 16 Ocak 2025; 1:4:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • YBA kullanıcısına yanıt

    Boş yapma arkadaşım . Opel pişmanlıktır PSA pismanliktir. Satış sonrası hizmetleri rezalettir!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ry4n kullanıcısına yanıt

    insanların bindiği arabadan karakter analizi yapan düşük zekalar var mı hala?

    _____________________________
  • Firestorm2321 F kullanıcısına yanıt
    1.5 122 olan , makyajlı kasada kullanılan 8 ileri

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Generaloberst11 kullanıcısına yanıt
    Makyajlı kasa insignia
    Servislik durum varmı bilmiyorum netice de ortada parça yok , İstanbul da servis

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.