Şimdi Ara

Yeni Jetta aldim ve izlenimlerim (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
14.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenman


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarsugh

    hayırlı olsun güle güle kullanın gerçekten güzel araç formda çok eleştirilsede meyve veren ağaç taşlanır diyorum .


    Hocam, formda en fazla eleştirilen marka reno, gerçekten dediğiniz gibi meyve veren ağaç taşlanıyor.


    Arkadaş vw den bahsediyor renodan değil..


    Siz de haklısınız.




  • Arkadaşlar Merhaba.

    Öncelike yeni araç alan arkadaşıma hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin. Bende 25 Ocaktan beri 1.6 tdi dsh highline jetta kullanıyorum. Aracımdan Allah'a çok şükürler olsun ki memnunum. Tabi benimde bazı şikayetlerim var, yok değil.

    Araçla ilgili özellikle highline ile ilgili sorusu olan varsa seve seve cevap verebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesferatu

    Arkadaşlar Merhaba.

    Öncelike yeni araç alan arkadaşıma hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin. Bende 25 Ocaktan beri 1.6 tdi dsh highline jetta kullanıyorum. Aracımdan Allah'a çok şükürler olsun ki memnunum. Tabi benimde bazı şikayetlerim var, yok değil.

    Araçla ilgili özellikle highline ile ilgili sorusu olan varsa seve seve cevap verebilirim.



    Fatih Bey sizi forumda görmek ne güzel...Sizin hoşlanmadığınız tüm konuları paylaşabilirseniz bizimle çok makbule geçer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozturk 6161


    quote:

    Orijinalden alıntı: nesferatu

    Arkadaşlar Merhaba.

    Öncelike yeni araç alan arkadaşıma hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin. Bende 25 Ocaktan beri 1.6 tdi dsh highline jetta kullanıyorum. Aracımdan Allah'a çok şükürler olsun ki memnunum. Tabi benimde bazı şikayetlerim var, yok değil.

    Araçla ilgili özellikle highline ile ilgili sorusu olan varsa seve seve cevap verebilirim.



    Fatih Bey sizi forumda görmek ne güzel...Sizin hoşlanmadığınız tüm konuları paylaşabilirseniz bizimle çok makbule geçer...


    :) merhabalar Çağrı Bey, en sonunda gelebildim. araç ile ilgili olarak hoşlanmadığım, umduğumu bulamadığım noktaları aşağıdaki şekilde maddeleyebilirim . (Bunlar benim görüşlerimdir arkadaşlar)

    1-) Bir önceki aracım 2005 model 1.9 TDI DSG Golf'dü. Ama ben jetta da o ataklığı o performansı ne yazık ki bulamadım. Yada benim beklentilerim çok yüksek. Ama performansdan dolayı birazcık müzdaribim diyebilirim.

    2-) 7 ileri DSG şanzıman gerçekten mükemmel. Ancak özellikle 1. ve 2. viteslerde bazen sapıtıyor. Örnek verecek olursak, araç ilerlemeye başlar başlamaz hemen 2. vitese geçiyor. Eğer tam o sırada ufaktan bir fren uygulamanız gerekirse ise araç öne doğru yığılma yapıyor. Bunu da geçtim, durma ile durmama noktasında tekrar gaza bastığınızda, araç 2. vites ile kalkamaya çalıştığından ufaktan bir titreme yapıyor. Ama bu durum benim başıma her zaman geldi diyemeyiz.

    3-) Orta kolçak, gerçekten insanın moralini bozuyor. Yükselmiyor, öne arkaya kaymıyor. ADAMI DELİ EDİYORRRRRR...

    4-) Spor süspansiyondan dolayı, evet araç biraz sert. Özellikle bozuk ve çukurlu yollarda biraz takur tukut ediyor.

    5-) Böyle bir araçta ayak bölmesi aydınlatması, geri vitese taktığınızda sağ aynanın otomatik olarak aşağıya inmesi, katlanan aynalar ( bu seride yok), led stoplar nasıl olmaz anlamıyorum. Hadi led stopları geçtim de diğer saydığım özellikler ufak tefek şeyler. Keşke olsaydı dememek elde değil.

    Benim hayıflandığım noktalar bunlar. Ancak arabanın + ları emin olun ki eksilerinden kat kat daha fazla ve ben bu aracı aldığıma çok çok memnunum. Allah sizlere çok çok daha iyilerini versin inşallah arkadaşlar.

    Yine yardımcı olabileceğim bişey varsa ben burdayım arkadaşlar...




  • Fatih bey merhabalar. Doğuş oto sitesinde comfortline donanımda bile ayak bölgesi aydınlatması standart diye yazıyor. Comfortlien da olan özellik highline da yokmu yoksa ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcal06
    Fatih bey merhabalar. Doğuş oto sitesinde comfortline donanımda bile ayak bölgesi aydınlatması standart diye yazıyor. Comfortlien da olan özellik highline da yokmu yoksa ?

    Fatih Bey'den önce ben cevap vermeye çalışayım bu soruya. İlk parti ile gelen araçların donanımı vw'nin internet sitesinde yer alan donanım listesinden farklı. Bu yüzden bazı donanım özellikleri bu araçlarda yokken ilave bazı ozellikler mevcut. Spor süspansiyon ve 17 inch jantlar mesela...güya haziran ayında gelecek araçlar tr donanımıyla gelecek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cozturk 6161


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahcal06
    Fatih bey merhabalar. Doğuş oto sitesinde comfortline donanımda bile ayak bölgesi aydınlatması standart diye yazıyor. Comfortlien da olan özellik highline da yokmu yoksa ?

    Fatih Bey'den önce ben cevap vermeye çalışayım bu soruya. İlk parti ile gelen araçların donanımı vw'nin internet sitesinde yer alan donanım listesinden farklı. Bu yüzden bazı donanım özellikleri bu araçlarda yokken ilave bazı ozellikler mevcut. Spor süspansiyon ve 17 inch jantlar mesela...güya haziran ayında gelecek araçlar tr donanımıyla gelecek...


    Teşekkür ederim cevap için. Haftasonu bakmaya gidiyorum umarım bir sıkıntı olmaz.




  • Cagri beyin dedigi aynen dogru. İlk parti araclarda bazi donanimlar yokken bazilarida var. Ama bu arac kesinlikle 17 jantla alinmali arkadaslar. Tamam konfordan odun veriyoruz ama yol tutus ve gorunum cok degisiyor.
  • Jetta sadece bugün değil, her zaman öncelikli olarak ABD pazarı için üretildi. Bu yüzden ana üretim yeri Meksika seçildi (lojistik ve ucuz iş gücü) Amerikan arabalarının kalite standartları avrupalılarınki kadar yüksek değildir. Eski kasa Jetta bu yüzden ABD pazarı için fazla kalifiye kaçıyordu. Rakiplerinin daha pahalı olması da Jetta'yı pazarda zorluyordu. Yeni Jetta bu gibi maliyetsel etkenler ön plana alınarak geliştirildi.

    Sonuç da ortada: Daha albenili, ama Avrupalı gözüyle yaklaşınca daha "kalitesiz", daha ucuza bir sedan otomobil. Tam Amerikalıların seveceği cinsten. Üstelik büyük motor konusunda çevre, benzin tüketimi vs gibi konularda endişe taşımayan Amerikalılara 2,5 lt gibi hayvani motor hacimleri de sunabiliyor Jetta.

    Gelgelelim böyle bir otomobilin Avrupa'da tutması çok zordu. Jetta zaten hiç bir zaman, bir sedan olarak Avrupa pazarı için cazip bir seçenek olmadı. Bunun tek istisnası Türkiye. Nedense bizim memlekette sedan araba dendi mi, akan sular duruyor. Jetta'nın Avrupa'da talep görebileceği tek ülke Türkiye.

    Çalıştığım şirket yeni atandığım görevde Jetta highline 1,6 DGS tahsis edecek. Renk olarak da Siyah tercih ettim. Ama ortada araç yok :D Ne zaman gelecek biliyor musunuz? Ağustos'ta! (Alman şirketi olduğu için özel bir anlaşmamız gereği VW kiralamak zorundayız, o yüzden git başka araba kiralayın olmuyor)

    Bir AVM'de Trendline versiyonun içine binmiştim ve eski Jetta'ya göre içi hakikaten çok kalitesiz. Tek ümidim Highline ile arasında belirgin bir kalite farkı olması. İnternet aracın içine aldığı lastik ve rüzgar gürültüsü ile ilgili yorumlarla kaynıyor zira.

    O gelene kadar geçici olarak Fluence tahsis edecek kiralama şirketi. Eylülde hangi araba daha iyi yazarım herkese :)

    Dipnot: Nankörlük etmeyeyim; En Güzel Araba Şirket Arabasıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iasonion

    Jetta sadece bugün değil, her zaman öncelikli olarak ABD pazarı için üretildi. Bu yüzden ana üretim yeri Meksika seçildi (lojistik ve ucuz iş gücü) Amerikan arabalarının kalite standartları avrupalılarınki kadar yüksek değildir. Eski kasa Jetta bu yüzden ABD pazarı için fazla kalifiye kaçıyordu. Rakiplerinin daha pahalı olması da Jetta'yı pazarda zorluyordu. Yeni Jetta bu gibi maliyetsel etkenler ön plana alınarak geliştirildi.

    Sonuç da ortada: Daha albenili, ama Avrupalı gözüyle yaklaşınca daha "kalitesiz", daha ucuza bir sedan otomobil. Tam Amerikalıların seveceği cinsten. Üstelik büyük motor konusunda çevre, benzin tüketimi vs gibi konularda endişe taşımayan Amerikalılara 2,5 lt gibi hayvani motor hacimleri de sunabiliyor Jetta.

    Gelgelelim böyle bir otomobilin Avrupa'da tutması çok zordu. Jetta zaten hiç bir zaman, bir sedan olarak Avrupa pazarı için cazip bir seçenek olmadı. Bunun tek istisnası Türkiye. Nedense bizim memlekette sedan araba dendi mi, akan sular duruyor. Jetta'nın Avrupa'da talep görebileceği tek ülke Türkiye.

    Çalıştığım şirket yeni atandığım görevde Jetta highline 1,6 DGS tahsis edecek. Renk olarak da Siyah tercih ettim. Ama ortada araç yok :D Ne zaman gelecek biliyor musunuz? Ağustos'ta! (Alman şirketi olduğu için özel bir anlaşmamız gereği VW kiralamak zorundayız, o yüzden git başka araba kiralayın olmuyor)

    Bir AVM'de Trendline versiyonun içine binmiştim ve eski Jetta'ya göre içi hakikaten çok kalitesiz. Tek ümidim Highline ile arasında belirgin bir kalite farkı olması. İnternet aracın içine aldığı lastik ve rüzgar gürültüsü ile ilgili yorumlarla kaynıyor zira.

    O gelene kadar geçici olarak Fluence tahsis edecek kiralama şirketi. Eylülde hangi araba daha iyi yazarım herkese :)

    Dipnot: Nankörlük etmeyeyim; En Güzel Araba Şirket Arabasıdır.


    benden bir tane daha :)
    hemde tıpatıp :)
    bende de şu anda geçici flunce var :)
    ama ben tarih konusunda biraz daha şanslıyım benim araç nisan partisinde gelecek.
    Böylelikle sıfır ve edc li fluence ye de güle güle diyeceğim.




  • Golf Passat'ın küçüğü, Jetta ise Polo'nun büyüğü.
    Sanırım anlayanlar, demek istediğimi anladılar.
  • jettada bagajda sag altta bir amortisor var, ne ise yaradigini anlamadim ancak kumanda dan bagaj acinca bagaj tamamen kalkmasi lazim sanirim. Benim aracda bagaj 5cm kadar aciliyor okadar. A4 de komple aciliyor kumanda tusundan. (Jetta A4 e cok benziyor o nedenle bole bir karsilastirma yaptim) bu amortisor bagajin yukari dogru yavasca acilmasina yarayabilirmi acaba? Diger jetta sahipleri sizin bagajlar komple aciliyormu acaba? Ayrica bagaji tutan dirseklerden solundakinde platik kaplama var. sagdakinde bisey yok ciplak. Sizin araclarda durum nedir? simdiden tesekkur ederim
  • Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullandırsın.

    Yolda giderken arkadan önden içeriye ses alıyor mu?

    Konforu nasıl keyif veriyor mu otobana çevreyoluna çıktığınızda?
  • eski kasa jetta sahibi olarak , bagaj çift amortisörlü ve otomatik olarak tam açılıyor, tek olumsuz yanı kapatırken biraz zorlanıyorum elim doluyken özellikle

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY

    jettada bagajda sag altta bir amortisor var, ne ise yaradigini anlamadim ancak kumanda dan bagaj acinca bagaj tamamen kalkmasi lazim sanirim. Benim aracda bagaj 5cm kadar aciliyor okadar. A4 de komple aciliyor kumanda tusundan. (Jetta A4 e cok benziyor o nedenle bole bir karsilastirma yaptim) bu amortisor bagajin yukari dogru yavasca acilmasina yarayabilirmi acaba? Diger jetta sahipleri sizin bagajlar komple aciliyormu acaba? Ayrica bagaji tutan dirseklerden solundakinde platik kaplama var. sagdakinde bisey yok ciplak. Sizin araclarda durum nedir? simdiden tesekkur ederim
  • Merhaba SmiLeY

    Belirttiğiniz bütün durumlar benim aracımda da var. Sadece benim bagaj kumanda dan açıcılınca komple açılıyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SmiLeY

    jettada bagajda sag altta bir amortisor var, ne ise yaradigini anlamadim ancak kumanda dan bagaj acinca bagaj tamamen kalkmasi lazim sanirim. Benim aracda bagaj 5cm kadar aciliyor okadar. A4 de komple aciliyor kumanda tusundan. (Jetta A4 e cok benziyor o nedenle bole bir karsilastirma yaptim) bu amortisor bagajin yukari dogru yavasca acilmasina yarayabilirmi acaba? Diger jetta sahipleri sizin bagajlar komple aciliyormu acaba? Ayrica bagaji tutan dirseklerden solundakinde platik kaplama var. sagdakinde bisey yok ciplak. Sizin araclarda durum nedir? simdiden tesekkur ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nesferatu

    2-) 7 ileri DSG şanzıman gerçekten mükemmel. Ancak özellikle 1. ve 2. viteslerde bazen sapıtıyor. Örnek verecek olursak, araç ilerlemeye başlar başlamaz hemen 2. vitese geçiyor. Eğer tam o sırada ufaktan bir fren uygulamanız gerekirse ise araç öne doğru yığılma yapıyor. Bunu da geçtim, durma ile durmama noktasında tekrar gaza bastığınızda, araç 2. vites ile kalkamaya çalıştığından ufaktan bir titreme yapıyor. Ama bu durum benim başıma her zaman geldi diyemeyiz.



    Bahsettiğiniz sıkıntıyı ben de Fluence EDC ile yaşıyorum .Ve DSG de yoktur diye düşünüyordum . Demekki çift kavramalılara has genel bir sıkıntı bu .

    Konuyu paylaştığım link :

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=46030603



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 5 Nisan 2011; 1:50:28 >




  • 7ileri jettada, 8ileri audide de vites gecisler hızlı. benim kullandıgım trafikler genelde dur kalk bol olan yerler degil. Bu nedenle bu solediginize bir kez bile rastlamadım. Eger ki arac hemen 2 lesin istemiyorsanız. Edc de olmayan S konumuna alırsınız vitesinizi, yada manuele, böle bir sorunda yasamazsınız. Ki bunu ben sorun olarak dahi görmüyorum. Arac alacak arkadaslarında kafasını karıstırmanın pek mantıgı yok derim. Zira bunun altenatifi olabilecek ve rahatsız olmamanızı saglayabilecek bir sistem de gösterebileceginizi zannnetmiyorum. Otomatiklestirilmis sanzumanların hali ortada. Rahatsız olunacak vites gecisi derseniz onları örnek gösterebilirsiniz. Viteslerin düsük devirlerde hızlıca gecmesi gerekiyor ki ekonomik bir sürüs gerceklessin, yoksa hem otomatik olacak hem ekonomik olacak hem dizel olacak yok öyle birsey. Söyledigim gibi zaten bundan rahatsızsanız S mod yada manuel mod emrinize amade bekliyor. Forumda bunu topic yapıp aracın özrü gibi göstermenin mantıksız oldugunu savunuyorum. Herkesin görüsünede saygı duyuyorum bunlar benim tecrubelerim...




  • Sitesindeki resimlerde aracın içi açık renk gözüküyor,bütün araçların içi bu renkte mi yoksa,siyah olanları da mevcut mu?
  • günlük kullanmadan o sorunu gözlemlemek mümkün olmuyor. dur kalk trağe girenler rastlıyor. sonuçta kavrama hidrolik debriyaj, gözünü seveyim tam otomatiğin freni bırakırsın en dik yokuşta bile ilerler. kararsızlık yaşamaz.
  • yeni jetta memnun olanda var memnun olmayanda ama en ilginci sanırım hıngline versiyonu alan insan bile keşke şuda olsaydı diyor vw buna bir çözüm nulamıyor ne bilim gerçekten adamlarda süper bir pazarlama taktiği var ne koysalar satıyor ya
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.