Şimdi Ara

Yeni iphone da arıza ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar ben 16 temmuzda iphone aldım turkcell bayisinden genpa anlasmalı garantisi var

    aldıgım günden beri ekran yan dönmüyor video da safaride kilitli değil.... turkcele gittim dediler servise götür bende kadıköydeki genpaya bıraktım.

    iphone daha önce kullandım ne oldugunu biliyorum.. ilk defa basıma geldi sıfır cihaz da böyle bir olay. 2 ci el alsaydım daha iyidi pişman ettiler insanı.


    sizce cihazı değiştirlermi yoksa tamirmi ederler sıfır cihaza cizik yok üzerinde tornavida değecek acıyorum cihaza


    basını böyle bir olay gelen varmı acaba ?



    bana verilen fişde böyle yazıyor

    Arıza açıklama: CIHAZIN EKRANI YAN DONMUYOR.CIHAZ 16 TEMMUZDA SATIN ALINMIŞ DEGISIMI TALEP EDILIYOR.//ON CAMDA KORUMA BANDI VAR. Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI İç-Dış IMEI Kontrol Edildi Yeni Cihaz, Çizik Yok
    Arıza tanımlama: Tüm Bilgilerin (Backup) Sil. Riski Kabul EDILDI;İç-Dış IMEI Kontrol Edildi;Yeni Cihaz, Çizik Yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 21 Temmuz 2012; 19:49:02 >







  • Senin orayıp arayıp, güzelce anlatman gerek. Bilmem kaç bin lira verip aldığın bu telefonda arıza çıkmasını kabul edemeyeceğini, kesinlikle sıfır telefon istediğini belirtmen gerek. Sonuçta sen sıfır telefon almışsın adı üstünde sıfır.
  • turkceel bayiside değiştirmiyor . genpa pazartesi bakıcakmıs . bende sıfır istiyorum 3 gunluk cihaz daha kullanamaıdm bile elime alır almaz bozuk cıktı. acaba fabrika konturol etmiyormu da yolluyor turkiyeye yada bu genpa arızalı cihazları ucuzdan alıp satıyormu diye düsünmedim değil

    cihaz 3gs 8 gb iphone 800 tl verdim içim acıdı 400 tl ye 2 ci el alırdım temizinden. geri kalan 400 de cebimde kalırdı
  • Yan dönmüyor derken safari ve vidyoda yan dönüp nerede yan dönmüyor? Notlarda mı ya da nerede yan döndürmeye çalıştınız?
  • hiçbir sekilde ivme ölcer yada g sensörleri calısmıyor demek istedim kilit acık olması halinde gene calısmıyor bayide arızalı cihaz dedi zaten oda yapamadı gönderdi garantiye
  • Anladım hocam geçmiş olsun o zaman en kısa zamanda sorununuzun çözülmesi dileğiyle.
  • bakalaım değişim yapcaklarmı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • iyide 16 temmuz'da aldım diyorsunuz. eğer ki arızalı durumda servis değil ki sizin muhattabınız. direkt satın aldığınız firma ayıplı mal sınıfına girdiği için değişimi servise yollamadan yapması lazımdı. sizi çok yanlış yönlendirmişler. keşke servise vermeyip hakkınızı arasaydınız. servisten %100 değişim gelecektir o ayrı ama boşu boşuna 20iş gününe kadar beklemiş olacaksınız. ilk 7 gündeki haklarınız malı satan satıcıyla alakalıdır.
  • bayi basından salıyor satan cocuk cok met ederek anlattı şimdi bozuk cıktı ilgilenmiyor . aklımdan gecmiyorda değil bir kenara cekip ağzını burnunu kırıp cebindeki tüm parasını alıp kacmak ve o parayla telefonu yaptırırken harcadıgın yol parasını kullanmak . insana yapmayacağı seyi yaptırır bu sahıslar. 16 temmuzda aldım 3 gun sonra verdim servise kadın dediki sekreter değişimde yapabiliriz. eğer yazılım sa yazılım atarız dediler. bayide yazılımdandır ded,. basından saldı beni. kavga cıkarsam kameralar beni cekiyor ben suclu olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 22 Temmuz 2012; 16:42:25 >
  • kutusunda jeletin hiç acılmamıs cihaz nasıl bozuk cıkar anlamadım sans yok bende galiba. tek ben değil herkeze yapmıs bunu turkcell bayileri arızalı cıkıyor ve kabul etmiyor. kutusunu acmıssınız ve jelatini yırtmısısnız diyorlar kutuyu acanda kendileri oluyor göstermek için ilk

    kutuyu acmadan elimize almadan nasıl anlıcaz arızalı oldugunu.

    parayı verdinizmi iş bitiyor daha o parayı geri alamzsınız iyi dusunun derim bir daha sıfır ürün almıyacagım. 2 ci el satan kose basındaki telefoncular bile daha cok muhattab oluyor insanla hemen değiştirelim abim diyor. bunlar gibi büyük firmalar insanı düdüklüyor. tv de cıkan reklamlar aynı banker bilo filmindeki gibi insanı kandırmak amaclı bana kalırsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 22 Temmuz 2012; 14:18:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    iyide 16 temmuz'da aldım diyorsunuz. eğer ki arızalı durumda servis değil ki sizin muhattabınız. direkt satın aldığınız firma ayıplı mal sınıfına girdiği için değişimi servise yollamadan yapması lazımdı. sizi çok yanlış yönlendirmişler. keşke servise vermeyip hakkınızı arasaydınız. servisten %100 değişim gelecektir o ayrı ama boşu boşuna 20iş gününe kadar beklemiş olacaksınız. ilk 7 gündeki haklarınız malı satan satıcıyla alakalıdır.

    O oyle olmuyor iste bi tek internet uzerinden yaptigin alisverislerde 7 gun kurali var.Bayi sana yenisini vermeyip cirkeflip yapabilir senin yapabilecegin tek sey ise tuketici hakem heyetine basvurmak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prank31


    quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    iyide 16 temmuz'da aldım diyorsunuz. eğer ki arızalı durumda servis değil ki sizin muhattabınız. direkt satın aldığınız firma ayıplı mal sınıfına girdiği için değişimi servise yollamadan yapması lazımdı. sizi çok yanlış yönlendirmişler. keşke servise vermeyip hakkınızı arasaydınız. servisten %100 değişim gelecektir o ayrı ama boşu boşuna 20iş gününe kadar beklemiş olacaksınız. ilk 7 gündeki haklarınız malı satan satıcıyla alakalıdır.

    O oyle olmuyor iste bi tek internet uzerinden yaptigin alisverislerde 7 gun kurali var.Bayi sana yenisini vermeyip cirkeflip yapabilir senin yapabilecegin tek sey ise tuketici hakem heyetine basvurmak

    bunlar büyük sirketler gerekirse hakem heyetini satın alırlar parasıyla değilmi parada bunlarda. gene cezalı biz oluruz gibime geliyor dava ile ugrasamam daha cok paramam gider bana kalırsa.




  • ben hatta eksik söylemisim.http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html 4üncü maddeye bakarsanız satıcı diye anlatılıyor. ithalatçı ya da servis demez ilk 30 gün içinde. malı zaten kutusundan çikartmadan kullanıma hazir hale getirmeden anlaşilamaz ki arızalı olup olmadığı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    ben hatta eksik söylemisim.http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html 4üncü maddeye bakarsanız satıcı diye anlatılıyor. ithalatçı ya da servis demez ilk 30 gün içinde. malı zaten kutusundan çikartmadan kullanıma hazir hale getirmeden anlaşilamaz ki arızalı olup olmadığı

    italatcı firmaya gidin diyor bayi turkceel tim..kutuyu acmasak değiştirceklermiş sözde. calısan cihazı neden değiştireyim dedim adam suratıma baka kaldı. bu sahıslar yüzünden soğudum turkceelden. size tavsiyem bu gibi bayilerden almayın.

    apple turkiyeye bir ana bayi acsa böyle sorun olmucak.

    sikayet comda okudum onlarca arızalı cihaz mağazadan cıkar cıkmaz bozukmus coğunda. acaba apple tarafından tamir elilip tr yemi sokuluyor ucuzdan dusunmedim değil. genpa geri yolluyormus amerikaya ama cihaz cinde üretiliyor . tekrardan temizlenip bize satılıyor bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessizlerin_umudu -- 22 Temmuz 2012; 16:41:11 >




  • aynen dediğiniz gibi işini adam gibi yapmakta acizler. satıcılara satmak kolay ama bir problem olduğunda yapacakları evrak işi zor geliyor. satarken gösterdikleri ilgi maalesef o fatura kesildikten sonra kendiliğinden kesiliyor. servise vermişsiniz sonuç olarak muhakkak değişecektir. ilk bir yıllık süreçte apple talimatları gereği anında bahsettiğiniz gibi refurbished cihaz yada banttan inmiş sıfır cihaz kutusuz olarak size sunulacaktır. fakat almış olduğunuz cihazı en fazla 4 5 tane fazla evrak doldurarak ithalatçıya göndermeye üşenenlerde kabahat. sonuçta saçma sapan işte buradaki müşteri memnuniyeti. eğer apple burada bir temsilcilik açacak olursa (dedikodulara göre eylül'den sonra açacaklarmış) o zaman işte 1 2 günde değişimini alabilirsiniz. turkcellden aldığınızı öğrendiğimize göre genpa cihazı olduğunu düşünüyprum. gerek teleservice gerek genpa olsun çok şikayet var bu konuda. bursa'daki genpa bu konuda sıkıntısız genelde cihazımı verdiğim gün akşam üzeri yenisi ile değişti ( iPhone 3G kullanırken) eğer hala öyle çalışıyorlarsa şanslı sayılırsınız. istanbuldakiler falan nasıldır bilemem. umarım kısa zamanda telefonunuza kavuşursunuz. o turkcell bayii içinde şikayet kaydı v.s. yapabilirsiniz. kanunu takip etmediğinden servise bile vermiş olsanız sanayi ticaret odalarındaki sicil kayıtları bozulur. en kötüsü tehdit edin bu şekilde belki sizden sonrakiler için bir iyilik yapmış olursunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    aynen dediğiniz gibi işini adam gibi yapmakta acizler. satıcılara satmak kolay ama bir problem olduğunda yapacakları evrak işi zor geliyor. satarken gösterdikleri ilgi maalesef o fatura kesildikten sonra kendiliğinden kesiliyor. servise vermişsiniz sonuç olarak muhakkak değişecektir. ilk bir yıllık süreçte apple talimatları gereği anında bahsettiğiniz gibi refurbished cihaz yada banttan inmiş sıfır cihaz kutusuz olarak size sunulacaktır. fakat almış olduğunuz cihazı en fazla 4 5 tane fazla evrak doldurarak ithalatçıya göndermeye üşenenlerde kabahat. sonuçta saçma sapan işte buradaki müşteri memnuniyeti. eğer apple burada bir temsilcilik açacak olursa (dedikodulara göre eylül'den sonra açacaklarmış) o zaman işte 1 2 günde değişimini alabilirsiniz. turkcellden aldığınızı öğrendiğimize göre genpa cihazı olduğunu düşünüyprum. gerek teleservice gerek genpa olsun çok şikayet var bu konuda. bursa'daki genpa bu konuda sıkıntısız genelde cihazımı verdiğim gün akşam üzeri yenisi ile değişti ( iPhone 3G kullanırken) eğer hala öyle çalışıyorlarsa şanslı sayılırsınız. istanbuldakiler falan nasıldır bilemem. umarım kısa zamanda telefonunuza kavuşursunuz. o turkcell bayii içinde şikayet kaydı v.s. yapabilirsiniz. kanunu takip etmediğinden servise bile vermiş olsanız sanayi ticaret odalarındaki sicil kayıtları bozulur. en kötüsü tehdit edin bu şekilde belki sizden sonrakiler için bir iyilik yapmış olursunuz.

    istanbulda nüfüs cok ..eee telefonda cok cuvala koyup teknis servisdeki tamircinin önüne döküyorlar sanki. cünkü arka tarafda cuval gördüm içinde parca vardı.ne oldugunu bilmiyorum yalan yanlıs olmasın.

    bir arkadasım ciziksiz telefonu vermiş ful cizik geri vermişler her yeri gıcırdıyor. siz para verip aman cizilmesin dediğiniz cihazı adamlar söküp bir oraya bir buraya atıyor hatta baska aynı cihazın ekranını karıstırıp sizinkine takabiliyor.




  • Sensörler bozuk galiba. Asphalt gibi bir yarış oyunu deneyin. Olmuyorsa sensörler bozuk
  • yarın bakıcaklarmıs sonucu yazarım buraya
  • Değişim verirler bence. Vermezlerse cihazı teslim alma bence 1 2 gün genpanın yöneticilerine ulaşıp derdini anlatmaya çalış. Çünkü bu kadar para verilip alınmış bir cihazın sıfır konumundayken böyle bir arıza yapması gerçekten bedeviliktir ve firma bunu kendine yakışır bir şekilde 0ı ile takas ederek çözmelidir.

    Ayrıca belirtmek isterim Türkcell bu ürünü almayarak hem çıkarcı davranmış hemde yasal olmayan bir iş gerçekleşmiştir. Bu tarz durumlar için sıfır alınan cihazda sorun varsa satıcı 7 gün içerisinde değiştirmekle yükümlüdür. Size yasayıda bulacağım az sonra.

    Edit:http://www.turkhukuksitesi.com/makale_1258.htm

    MADDE 4:
    quote:

    ... Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde; tüketici, malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir. Tüketici bu taleplerden herhangi birisini tercihte serbesttir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Ayıplı maldan ve/veya ayıplı malın neden olduğu her türlü zarardan dolayı tüketiciye karşı satıcı, bayi, acenta, imalatçı-üretici ve ithalatçı, müştereken ve müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz ...


    Burada anlaşıldığı gibi sana karşı hem Türkcell hemde Genpa sorumludur. Sen satıcı olarak Türkcell bayiisinden bu ürününü bire bir değiştirte bilirdin. Veya Genpa sana ben onarım yaptım arkadaş diye dayatamaz. Sen paramı istiyorum ürün ayıplı Tüketici Mahkemesine dava açarım dediğinde akan sular durur. Yasalar senin yanında...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jlozde -- 23 Temmuz 2012; 0:18:36 >




  • genpa aradı dedi böel böle bana birşey satacak sözde ekran jeletini arac şarz cihazı telefonu soruyorum habaer yok daha bakmamıslar bile dedim tamir istemiyorum sıfır istiyorum kadın ağzı sanki makine konusturmuyor insanı.
    verdiğim cvp
    size verdiğim cihazda ekran jeletini vardı şimdi benden 20 tl ücretle tekrar jeletin taktırmamı istiyorsunuz ? hem sıfır cihaz bozuk cıkıyor hemde üste benden para alıcaksnız ne iş anlayamadım.

    kadın susuyor iyi günler diyip kapatıyor


    genpa büyüksünnnnnnnnnnnnnnnn
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.