Şimdi Ara

Yeni Ford Puma ST Türkiye'ye geliyor: İşte tasarımı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.0 155 HP olanı 1 milyon olmuş, buna en az 1.5 milyon isterler.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    200hp'lik 1.0 Ecoboost çok başarılı bir motor ama epey abartmışsınız...

    Örneğin F30 320d 7.2 sn'de , W206 C200 4M ise 7.1 sn'de sıfırdan yüze çıkıyor. İkisinin de kağıt üstü verisi Puma ST'den kötü ama gerçek dünyada Puma FWD olması ve manuel şanzımanı yüzünden ne kalkışta ne de ara hızlanmada bu araçları öyle abartılacak şekilde tokatlayamaz. En iyi kalışta bile bir boy öne geçersiniz o kadar. Hatta çoğu kalkışta optimum tutunma olmayacağı için xDrive bir 20d'nin gerisine düşer. Ara hızlanmadan falan bahsetmiyorum 3 silindirin dezavantajı en çok orada hissediliyor.

  • Aracın fiyatı 1.199 TL ama manuel geliyormuş
    1.5 200 bg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiesta st bıle ozel sıparısle pahalıdan geldı buda cok pahalıdan kakalayacak cok fazla kısı bulamazlar . Artık elektrıklı gecısı basladı bunun elektrıklısıde avrupada cıkmıstır muhtemelen. Elde kalan ne kadar arac varsa turkıyeye yolamaya basladılar tum fırmalar

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    bu konuda evet fiesta st i20 den daha hızlı pist şartlarında. Avrupada benzer fıyatlarla satıldılar ama i20 n cok daha ucuza satıldı ulkemızde. Bu şartlarda 1,5 katı fıyat vermektense i20n almak daha mantıklı tabıkı ulkemızde. illa pistte yarısılıyorsa arkadakı arac ruzgar korıdoruna girince aradakı fark onemsız duzluk sonu virajda atak yapıp gecebılır yanı sıkıntı olmaz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi treyturop -- 2 Ocak 2023; 10:55:4 >
  • Yeni arabaların hepsi artık 3 silindir. Düşük devirlerde daha fazla tork üretebildiği için tercih ediliyor. Eski atmosferik 3 silindir ile karıştırmayın. Tek eksisi gaza basınca motor sesi duyuluyor.

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt

    Evet belki 4 silindir olayı tartışılabilir ama 4 silindir olmaması gerektiği gibi bir durum var sanki. Aksi halde, sizin de dediğiniz gibi 4 silindir 1.0L olacaktı muhtemelen...

  • lterlemez L kullanıcısına yanıt

    Alıntı

    metni:
    4 silindir olmaması gerektiği gibi bir durum var sanki.

    Evet var öyle bir durum: Maliyet.


    Otomotiv üreticileri maliyeti kısmak için artık ne yapacaklarını şaşırdılar, yakında 2 silindir motorlar da çıkar.


    Amaç belli: Daha az maliyetle daha çok üretip, daha çok satmak, daha çok tüketim!

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt

    Maaliyet, mantıklı bir sebep ama öncelikli sebep olduğu konusunda şüpheliyim. Bana, galiba, daha çok motorun dayanıklılığı ile ilgili bir seçimmiş gibi geldi.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.