Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.787
Cevap
57
Favori
555.364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BRAVO ŞU ANDA EDERİNİN ÜZERİNDE BİR FİYATA ÇIKTI.
    REKABETÇİ FİYATLAR KALMADI
    ÖRNEĞİN 1,4 120 HP EMOTİON DYNAMIC DUOLOGIC (STANDART DONANIMDA SUNROOF VS YOK) 45,200 YTL
    VW GOLF 1,4 122 HP MIDLINE DSG (STANDART DONANIM) 42,570 YTL

    NEREDE KALDI REKABET..... KİMSE ALMAZ BU FİYATLARA FİAT

    TABİ BUNLAR LİSTE FİYATLARI....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ctrl_alt_del

    BRAVO ŞU ANDA EDERİNİN ÜZERİNDE BİR FİYATA ÇIKTI.
    REKABETÇİ FİYATLAR KALMADI
    ÖRNEĞİN 1,4 120 HP EMOTİON DYNAMIC DUOLOGIC (STANDART DONANIMDA SUNROOF VS YOK) 45,200 YTL
    VW GOLF 1,4 122 HP MIDLINE DSG (STANDART DONANIM) 42,570 YTL

    NEREDE KALDI REKABET..... KİMSE ALMAZ BU FİYATLARA FİAT

    TABİ BUNLAR LİSTE FİYATLARI....

    Yukarıda yazan Bravo fiyatı yanlış.Dynamic Dualogic fiyatı 39700 ytl!!Önceden yazdığım gibi Bravo fiyatları hala uygun diğerlerinden pahalı değil.
  • @ecz_mel

    Bende 105hp lik dizeli test etmiştim.

    Kalkışını deneyemedim ama aynı viteslerde bana esnekliği Focus dizelden iyi gibi gelmişti.

    En güzel yanlarından biride yumuşak ve sarsıntısız yol almasına rağmen sert keskin dönüşlerde asfalta tırnaklarını geçirmiş gibi dengeli oluşuydu bana göre..
  • bugün 105 hp mj test ettim, görevli arkadaştan izin alarak arabayı oldukça zorladım. yol tutuşu çok güzel esp devreye girmekte geç kalmıyor araca kolayca hakimiyet sağlatıyor . abs devreye biraz geç giriyor (kullandığım 2007 civice göre) en hoşuma giden olay 4 000 d/dak civarı 2. vitesten 3. vitese atarken arabanın bir anlık patinaja düşmesi oldu(sanırım tcs devreye girdi.)yol bilgisayarında anlık tüketim 7-8 km boyunca 4-4,5 lt ortalama arasında gitti geldi ön konsol gösterge tasarımı alfa romeo stilini anımsatıyor sevmediğim 2 nokta var.1-) koltuğu kendi boyuma göre ayarlayınca(185cm)arka koltukta diz mesafesi resmen yok oluyor.2-) fiyatı emsallerine göre yüksek (aynı fiyattaki rakiplerine göre ekstra donanımlarının olduğunu unutmamak gerekir)...sonuç olarak fiat konusundaki önyargılarımı resme paramparça etti BRAVO FIAT




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

    bugün 105 hp mj test ettim, görevli arkadaştan izin alarak arabayı oldukça zorladım. yol tutuşu çok güzel esp devreye girmekte geç kalmıyor araca kolayca hakimiyet sağlatıyor . abs devreye biraz geç giriyor (kullandığım 2007 civice göre) en hoşuma giden olay 4 000 d/dak civarı 2. vitesten 3. vitese atarken arabanın bir anlık patinaja düşmesi oldu(sanırım tcs devreye girdi.)yol bilgisayarında anlık tüketim 7-8 km boyunca 4-4,5 lt ortalama arasında gitti geldi ön konsol gösterge tasarımı alfa romeo stilini anımsatıyor sevmediğim 2 nokta var.1-) koltuğu kendi boyuma göre ayarlayınca(185cm)arka koltukta diz mesafesi resmen yok oluyor.2-) fiyatı emsallerine göre yüksek (aynı fiyattaki rakiplerine göre ekstra donanımlarının olduğunu unutmamak gerekir)...sonuç olarak fiat konusundaki önyargılarımı resme paramparça etti BRAVO FIAT


    Bende 156 ve Corolla var,Bravo yu başarılı buldum.

    Senin kadar objektif olabilen Hondacı arkadaşlar pek az nedense..

    Tarafsız yorumuna Bravo




  • genelde honda ve toyota topiclerine yorum yapıyorum ama bu beni fanatik yapmaz seneye belki kia yada fiat alırım kim bilir? almayacağım şey herhangi bir fransız arabasıdır...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanerm

    genelde honda ve toyota topiclerine yorum yapıyorum ama bu beni fanatik yapmaz seneye belki kia yada fiat alırım kim bilir? almayacağım şey herhangi bir fransız arabasıdır...


    Laguna yı verip Japon otomobili almamda Fransa antipatiside etkili olmuştu zaten.

    İtalyanlarıda severim gevşek ama zevkli insanlardır.
  • arkadaşlar fiat bravo almakta acele etmeyin. Son duyumlar şu yönde:

    1) fiyatı yüksek olduğu için satışlar yavaşlamış ki bunu zaten sizde biliyorsunuz.

    2) ağustos sonu gibi fiat kampanya çıkaracakmış.

    3) Bundan önceki kampanyalarda bravoda hiçbir avantaj olmadığı için satışları canlandırmak amacıyla bravo için ayrı bir kampanya bile düşünülüyormuş.

    4 ) Megane 3 çıkacak 2009 başı gibi deniliyor. Fiat kesinlikle megane 3 çıkmadan bravonun yerini sağlamlaştırmak için sürpriz kampanya yapacak diyorlar. Şimdi zaten talepleri inceliyorlar. Onlarda öyle abartı satış beklemiyorlarmış bu sıralar. Artık kim denk gelirde alırsa diye düşünüyorlarmış.

    Bunlar Ankarada bir fiat satıcısından öğrendiklerim.
  • Bir artı daha var. Şimdi bravonun fiyatı niye döviz kurları düştüğü vakit arttı diyosunuz ya.

    Arkadaşlar tam dövüz kurları yükseldiği sıralarda bu fiat satıcıları birer ikişer alım için başvurmuş tabi adamlara türk parası veremiyon teminat olarak euro gösteriyon euro da yüksek. Mallar ellerine geçincede her satıcı gibi kar koyup satalım diye uğraşmışlar ondan kaynaklanan bir artış var. Döviz bir yerini bulsun ucuzlar diyorlar. Çünkü onlarda ne fiyattan geçceklerini bilemiyorlar.

    Şimdi diyor adam 5 tane söyleyecez parasını konuşcazeuro diyelim 2 ytl. Yatırcaz parayı. Euro hop düştü temmuzda 1.8 e ama elimizde 2 den aldıklarımız var yapacak bi şey yok diyorlar.

    Bu mantık yüzünden biz bravo kullanamıyoruz. İnanın geçen sene döviz sabit giderken çıkaydı bu araba piyasaya dynamıc versiyonun mj 105 ini 35-36 civarı rahat alırdık.

    Bekleyin arkadaşlar acele etmeyin. Hele bir de seneye mart ayında falan megane 3 çıkarsa döviz de sabit giderse bu arkadaş mecbur 33 e bile iner kampanyayla, demişti dersiniz. Sakın garipsemeyin ticaret böyle.




  • Evde eski dergileri karıştırırken 9 kompakt dizelin karşılaştırmasını buldum..

    Bravo 225Nm torklu 1.9 motoru,5 oranlı şanzımanı,eksik donanımı ve konforu yüzünden sonuncu olmuş.

    Bence Bravo bu konularda şu an çoğu rakibinden başarılı,öyleyse sınıfının en iyi araçlarından biri olarak kabul edilebilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Evde eski dergileri karıştırırken 9 kompakt dizelin karşılaştırmasını buldum..

    Bravo 225Nm torklu 1.9 motoru,5 oranlı şanzımanı,eksik donanımı ve konforu yüzünden sonuncu olmuş.

    Bence Bravo bu konularda şu an çoğu rakibinden başarılı,öyleyse sınıfının en iyi araçlarından biri olarak kabul edilebilir.


    Bahsettiğiniz test Autobild in saçma bile olamayacak testi herhalde..
  • Sanırım.

    Autoshow alıntı yapmıştı.
  • Bravo gerçekten çok güzel bir araç.

    Gerçekten sıradışı. Almak isterdim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wondercrafter

    Bravo gerçekten çok güzel bir araç.

    Gerçekten sıradışı. Almak isterdim.



    Ben de almak istiyorum ama ilk önce parayı denkleştirmek lazım.Şimdilerde network marketing olayına başladım.quest.net e üye oldum baya bi potansiyel gözüküyor.Parayı çabuk bulabilirsem yakında ben de alırım artık..
  • aaaa ben de merak ettim bu questneti araştırdım.arkadaşlarımdan biri üye çıktı.anlattı herşeyi baya mantıklı geldi bana da.ben de üye olacam inşallah 2-3
    gün içinde.biz de inşallah 1-2 yıl içinde bravolu oluruz.herkese tavsiye ederim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc


    Ben de almak istiyorum ama ilk önce parayı denkleştirmek lazım.Şimdilerde network marketing olayına başladım.quest.net e üye oldum baya bi potansiyel gözüküyor.Parayı çabuk bulabilirsem yakında ben de alırım artık..





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugursanda -- 23 Mayıs 2008; 3:58:36 >




  • "questnet" nedir nasıl kullanılır her kullanan Bravo sahibi olur mu vs vs??
  • bravonun yapılan testi başlığa dikkat alkışlayın diyor çok güzel bi araba zam geldi ama rakiplerinede zam geldi yani bence bravo çok makul

    Ayağa kalkın ve alkışlayın!

    Kompakt hatchback otomobil pazarında rekabet her zaman sıkı olmuştur. Özellikle VW Golf’ün başını çektiği bu segmentte uzun süre var olabilmek her markanın harcı değil. Belli başlı marka ve modellerin kemikleşmiş müşteri kitlesini elinden almanın neredeyse imkânsız olduğu bu segmentte ancak sıra dışı modellerle yeni müşteri kitleleri satış noktalarına çekilebiliyor. İşte İtalyan Fiat da böyle bir adım attı ve geçmişte kullandığı “Bravo” adına yeniden can verecek yepyeni bir modeli otomobil severlerin beğenisine sundu.


    Diğer Resimler İçin Tıklayın

    Göz alıcı tasarım

    Bravo’nun en çok dikkat çeken yanı son derece göz alıcı ve aynı zamanda sportif dış tasarımı. Bu otomobili yolda görenler mutlaka kafasını çevirip bir daha bakıyor. Güncel tasarımlarda rastladığımız keskin hatlara yer vermeyen Bravo, daha sıcak ve yumuşak bir çizgiye sahip. Küçük kardeşi Grande Punto ile arasında tasarım benzerlikleri bulunan Bravo, detaylarda kendine has özelliklere de sahip. Bravo aynı grubun Alfa Romeo ve Maserati gibi otomobillerinden aldığı ilham ile dış tasarımda kendine has bir çizgiye ulaşmış görünüyor.

    Otomobilin iç tasarımı da kalite olarak belirli bir seviyeyi yakalamış. Çift renkli ön konsol hoş bir hava oluştururken direksiyon simidinin tasarımı da oldukça başarılı. Bazı kumanda düğmelerinin kullanımı çok fazla işlevsel değil. Orta konsolda sürücünün işine yarayacak birçok düğme ön yolcu tarafına yakın konumlandırıldığı için hem kullanımı hem de alışması zor. Bravo’nun göstergeleri son derece şık ve aynı zamanda sportif duruyor ama sol tarafa yerleştirilen hız saatine alışmak biraz zaman alıyor. Otomobilin içerisinde hem sürücü ve ön yolcu hem de arkada seyahat edenler için yeterli yaşam alanı bulunuyor. Bravo’nun övgüyü hak eden önemli özelliklerinden biri de 400 litrelik bagaj hacmi oluyor. Bu özelliğiyle bazı sedan otomobilleri bile tehdit eden Bravo’nun koltukları yatırıldığında yükleme kapasitesi 1175 litreye çıkarılabiliyor.

    Bu motor sanki dizel değil

    Bravo’nun 1.6 litrelik Multijet motoru 105 HP’lik güç üretirken 1500 d/d’den itibaren kullanılama sunulan 290 Nm’lik tork değeri ile başarılı bir çalışma karakteri sunuyor. Performans konusunda son derece etkili olan 1.6 lt Multijet motor, gürültüsüz çalışma sistemiyle de övgümüzü kazanıyor. Tabii işin bir de yakıt tüketimi yönü var. Söz konusu dizel motor olunca düşük tüketim değerleri her otomobil kullanıcısının hayali oluyor. Açıkçası 1.6 lt Multijet motor testimizi esnasında bu konuda bizi ikna edemedi. Çoğunlukla şehir içinde kullandığımız test aracımız 6.9 lt/100 km yakıt tüketimiyle beklentilerden uzaktı. Performansıyla ‘benzinli motorları aratmayan’ 1.6 lt Multijet motor, tüketim değerleriyle de aynen öyleydi!

    Bravo’nun sürüş karakteri son derece yumuşak huylu. Bu durum insanı biraz tedirgin ediyor ama bu tamamen aracın karakteristik özelliğiyle ilgili, zamanla buna alışıyorsunuz. City özelliği de bulunan direksiyon sistemi ise yetersiz tepkileriyle bizden olumlu not alamadı. Orta sertlikteki süspansiyon sistemi yol tutuş konusunda önemli bir rol üstlenirken konfordan da ödün vermiyor. Euro NCAP’ten 5 yıldız alan Bravo fren testimiz esnasında da güvenlik mesafesinin altında durarak bizden olumlu not almayı başardı.

    Geniş motor seçenekleri

    Bravo ülkemize gelirken bir-iki versiyon ve motor seçeneğiyle yetinmedi. 90 HP 1.4 litrelik benzinli motordan başlayıp 150 HP’lik 1.4 lt turbo motor seçeneğine kadar uzanan bu yelpazenin en çok ilgi çekecek iki üyesi ise 1.4 lt turbo (120 HP) ve test konuğumuz olan 1.6 lt Multijet (105 HP) motor olacak gibi görünüyor. 32.000 YTL’den başlayan fiyatlarla satılan Bravo’nun özellikle genç ve bir veya iki çocuklu aileler tarafından tercih edilebileceğini, büyük bagaj hacmi ve makul fiyatıyla ile bir alt segmentteki sedan otomobillere ciddi bir alternatif olabileceğini düşünüyoruz. / Erkan YAVUZ



    Genel Değerlendirme
    İşçilik 7 Önemli bir işçilik kusuru yok
    Görüş 7 Görüş açıları yeterli
    Performans 8 Bekleneni fazlasıyla veriyor
    Tüketim 6 Daha düşük olabilirdi
    Konfor 7 Yeterli
    Frenler 7 Başarılı
    Yalıtım 7 Önemli bir yalıtım sorunu yok
    Donanım 8 Yüksek
    Fiyat 7 Makul (Active donanım : 38.500 YTL)
    Skor 7.1 Güçlü dizel motoru ve göz alıcı dış tasarımı ile sınıfı geçiyor


    Teknik veriler
    Motor: 1598 cc, sıralı 4 silindirli
    Yakıt tüketimi
    Maksimum güç: 105 HP-4000 d/d
    Şehiriçi: 6.3
    Maksimum tork: 290 Nm-1500 d/d
    Şehirdışı: 4.1 lt
    Maksimum hız: 187 km/s
    Ortalama: 4.9 lt


    0-100 km/s hızlanma: 11.3 sn

    Boyutlar (u/g/y): 4336/1792 /1498 mm
    Ağırlık: 1320 kg
    Aktarma: Önden çekiş



    Şanzıman: 5 ileri manuel
    Lastikler: 205/55 R16



    Frenler (ön/arka): Hava kanallı disk/disk
    Depo hacmi/Yakıt 50 litre/Euro dizel



    Bagaj hacmi: 400-1175 litre


    test resimlerini bradan görebilirsiniz

    http://arabam.milliyet.com.tr/testResim.aspx?id=507http://arabam.milliyet.com.tr/testResim.aspx?id=507


    vallahi aşağıdaki fiyatlara bakıldığında bravo hala çok mantıklı bi seçenek bence zaten tasarım olarak kimse eline su dökemez




    bravo fiyat listesi

    BRAVO 1.4 16V 90 HP ACTIVE 32.000
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP ACTIVE 34.500
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC 37.000
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION 39.500
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 39.700
    BRAVO 1.4 16V TURBO 120 HP EMOTION DUALOGIC* 41.200
    BRAVO 1.4 16V TURBO 150 HP SPORT 42.750
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP ACTIVE 38.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP DYNAMIC 41.000
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 105 HP EMOTION 43.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC* 42.500
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION* 45.000
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP DYNAMIC DUALOGIC* 45.200
    BRAVO 1.6 16V MULTIJET 120 HP EMOTION DUALOGIC* 46.700



    rakipleri golfün fiyat listesi


    Golf 1.6 102 hp
    Primeline 4 kapı
    33.900,00

    Golf 1.6 102 hp Tiptr
    Primeline 4 kapı Tiptr.
    37.390,00

    Golf 1.6 102 hp
    Midline 4 kapı
    36.280,00

    Golf 1.6 102 hp Tiptr
    Midline 4 kapı Tiptr.
    39.900,00

    Golf 1.4 TSI 122 hp Midline 4 kapı 38.850,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Tiptr. DSG Midline 4 kapı Tiptr. DSG 42.570,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Comfortline 4 kapı 44.260,00
    Golf 1.4 TSI 122 hp Tiptr. DSG Comfortline 4 kapı Tiptr. DSG 47.990,00
    Golf 1.4 TSI 140 hp
    Midline + ESP 4 kapı
    41.050,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG
    Midline + ESP 4 kapı Tiptr. DSG
    44.670,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp
    Comfortline 4 kapı
    46.090,00

    Golf 1.4 TSI 140 hp Tiptr. DSG
    Comfortline Tiptr. 4 kapı DSG
    49.750,00

    Golf GT 1.4 TSI 170 hp
    GT Sport 4 Kapı
    51.100,00

    Golf GT 1.4 TSI 170 hp Tiptr. DSG
    GT Sport 4 Kapı Tiptr. DSG
    54.720,00

    Golf 1.9 TDI 105 hp
    Midline 4 kapı
    46.800,00

    Golf 1.9 TDI 105 hp Tiptr. DSG
    Midline 4 kapı Tiptr. DSG
    50.990,00

    Golf 2.0 TDI 140 hp Tiptr. DSG
    Comfortline 4 kapı Tiptr. DSG
    62.150,00

    Golf 2.0 GTI 200 hp
    GTI 2 kapı
    66.290,00

    Golf 2.0 GTI 200 hp Tiptr. DSG
    GTI 2 kapı Tiptr. DSG
    70.280,00

    opel astra

    Yeni Astra HB

    Model Motor Tip Anahtar Teslim Perakende Kampanya
    Bedeli Kampanyalı Anahtar Teslim

    Yeni Astra HB 1.4 16V Twinport HB Essentia 34.417,00 YTL 2.000,00 YTL 32.417,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.6 i 16V (115 HP) HB Enjoy 38.312,00 YTL 3.500,00 YTL 34.812,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.6 i 16V (115 HP) HB Cosmo 42.842,00 YTL 3.500,00 YTL 39.342,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Essentia 38.785,00 YTL 2.000,00 YTL 36.785,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Enjoy 40.885,00 YTL 3.500,00 YTL 37.385,00 YTL

    Yeni Astra HB 1.3 CDTi Dizel- 90 HP HB Cosmo 45.415,00 YTL 3.500,00 YTL 41.915,00 YTL
    Yeni Astra Twintop 1.6i 16V Twinport Cosmo 53.842,00 YTL 53.842,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 1.6 i 16V Twinport (180 HP) Cosmo 59.242,00 YTL 59.242,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 2.0 Turbo - 200 HP Cosmo 82.712,00 YTL 82.712,00 YTL

    Yeni Astra Twintop 1.9 CDTi 16V- 150 HP
    Yeni Astra GTC 1.6 i 16V Twinport (115 HP) Sport 45.362,00 YTL 2.500,00 YTL 42.862,00 YTL

    Yeni Astra GTC 1.6 i 16V Twinport (180 HP) Sport 50.752,00 YTL 2.500,00 YTL 48.252,00 YTL

    Yeni Astra GTC 1.9 CDTi 16V- 150 HP Dizel Sport 66.982,00 YTL 2.500,00 YTL 64.482,00 YTL

    birde bunlar opsiyonsuz fiyatları



    pegeout 308

    308 COMFORT 1.6 VTi 120hp 5K 33.680
    308 COMFORT OTOMATİK 1.6 VTi 120hp 5K 36.900
    308 COMFORT 1.6 HDi 90hp 5K 35.950
    308 COMFORT 1.6 HDi 110hp 5K 37.470
    308 COMFORT 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 39.270
    308 PREMIUM 1.6 VTi 120hp 5K 37.930
    308 PREMIUM OTOMATİK 1.6 VTi 120hp 5K 41.260
    308 PREMIUM 1.6 HDi 110hp 5K 41.195
    308 PREMIUM 1.6 HDi Auto6R 110hp 5K 42.995
    308 PREMIUM PACK 1.6 THP 150hp 5K 45.840
    308 PREMIUM PACK OTOMATİK 1.6 THP 140hp 5K 48.440
    308 PREMIUM PACK 1.6 HDi 110hp 5K 46.780



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diabate -- 23 Mayıs 2008; 15:43:28 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    "questnet" nedir nasıl kullanılır her kullanan Bravo sahibi olur mu vs vs??

    Hocam bu bir network marketing olayı.Birinin referansıyla üye oluyorsun sonra sen başka üyeler buluyorsun.Senin bulduğun üyeler de üye buluyor.Bu işlemler zincirleme devam ediyor.İlk üye olurken 550$ veriyorsun (bir ürün satın alınıyor) daha sonra üye olan her 6 kişi için 250$ alıyorsun.Avon Oriflame Herbalife gibi şirketlerin satış sistemiyle aynı.Böyle birşey işte..Para kazanma hızı her geçen zaman artıyor yani.




  • bizim avantajımız turkıyede bu siteye uye sayısı 4bin;iranda bile 1,5milyon olması.Guvenilir bir şirket 98de kurulmuş ve turkıyeye yeni geldi ve biz bu işin başındayız.bizim uye yaptığımız kişinin yaptığı uyeler de bizim altımızda sayılıyor.yani altımızda binlerce kişi olabilir.çok iyi bir yatırım.zaten kime anlatsam işi kabul ediyor parası olan veya borç bulan işe giriyor.ben hacettepede okuyorum daha bugun hacettepe tıpta okuyan arkadaşa anlattım,para bulup 2hafta içinde girecek erken girmek onemli...bu siteye referanssız uye olunamıyor.isteyene referans olabilirim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    "questnet" nedir nasıl kullanılır her kullanan Bravo sahibi olur mu vs vs??

    Hocam bu bir network marketing olayı.Birinin referansıyla üye oluyorsun sonra sen başka üyeler buluyorsun.Senin bulduğun üyeler de üye buluyor.Bu işlemler zincirleme devam ediyor.İlk üye olurken 550$ veriyorsun (bir ürün satın alınıyor) daha sonra üye olan her 6 kişi için 250$ alıyorsun.Avon Oriflame Herbalife gibi şirketlerin satış sistemiyle aynı.Böyle birşey işte..Para kazanma hızı her geçen zaman artıyor yani.




  • Bravo nun ingiltere de 25 gün iade garantisi ile satıldığını biliyor musunuz?Fiat arabaya bu kadar güveniyor yani!
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.