Şimdi Ara

Yeni DOBLO (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.038
Cevap
14
Favori
582.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nivadan

    1.6 multijet maksimum torku olan 290 Nm'yi 1500 devirde sağlıyor...

    evet haklısın ben yenı kasa 1,3 90 psler ıle karıştırdım zıra o 1750dd.

    1,6 ve 2,0 1750dd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    1.3 elegance yeni doblo nasıldır? 30750TL fiyat aldık.

    fiyat biraz yüksek üzerine 500-600 daha koysanız premio alırsınız. ben mayısın başında 29150 tl ye aldım 1.3 elegance aramızda 1600 tl fark var. sıkı pazarlık yap iki ayrı bayiden fiyat al ve birbirlerine fiyat kırdır. veya aginakon arkadaşımızın bulunduğu ile yakınsan aynı bayie git oradan al. hiç birimiz fiat tan daha zengin değiliz.



    premio farkı 2500TL, nerede 500-600TL fark? 1.6 farkı da 2000TL. Ayrıca sizinki 2010 şimdikiler 2011 yani 1600TL fark da normal. Ancak biraz daha fiyatı kırdıracağımızı tahmin ediyorum. Çoğunlukla şehiriçi iş için kullanılacağından 1.6 ve full donanıma gerek yok diye düşündük. elegance yeterli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: nivadan

    1.6 multijet maksimum torku olan 290 Nm'yi 1500 devirde sağlıyor...

    evet haklısın ben yenı kasa 1,3 90 psler ıle karıştırdım zıra o 1750dd.

    1,6 ve 2,0 1750dd

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yeni doblo nun lastik basınçları kaç olması gerekli?
    kitapçıkta 33-39 yazıyor ama, anladığım kadarı ile olası yük durumunu göz önüne alarak yazmışlar,
    arkalara 39 biraz fazla geldi bana??
    değerli yorumlarınızı bekliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatarrrrrr

    arkadaşlar yeni doblo nun lastik basınçları kaç olması gerekli?
    kitapçıkta 33-39 yazıyor ama, anladığım kadarı ile olası yük durumunu göz önüne alarak yazmışlar,
    arkalara 39 biraz fazla geldi bana??
    değerli yorumlarınızı bekliyorum

    Alıntıları Göster
    ben her ikisinin de 34 diye hatırlıyorum yaw.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKPLOT

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13










    kardeş bende yeni doblo aldım. seninkide çok çok güzel duruyor hayırlı olsun. tarihe bakarsak biraz geç kalmışım ama anca gördüm arabanın resimlerini. ben kahve tonunu aldım.

    www.teamdoblo.com

    Arkadaşım aynı rengteki aracın bende 2011 model Panorama benzinli Ruhsatta otomobil yazan 1.4 16V 95 beygir prestij ve komfor paketlisini aldım çünkü HATAY Antakya da ikamet ettiğim için hergun rahatlıkla Suriye Halep gidip gelme şansımız var benzin 100 liter bizim paramızla gidiş geliş pasoport harcı ve kapı masrafları 175 tl ye mal oluyor bu nedenle 200 tl benzınden fiyat farkı var bu sebeble benzinli aldım yalnız bu motor bu kasaya ağır kalıyor acaba buna chiptuning yapılabilirmi ki yapılacağını biliyorum yaptıran varmı varsa haberim olsun 10 beygir ve tork biraz yukselirse yeter benım için ben araçta ADANYA gittim geldim otobanda 165-170 km sürat yaptım chiptunıng için yardımlarınızı bekliyorum.
    Ayrıca arac yol tutuşu viraş girişleri çok iyi ve araç içinde ses izalosyonu çok güzel tabii bu benzinli araç ama dizelde araç içinde ses durumu nedir bilemiyorum.
    Bundan Önce 2009 Model Doblo Active vardı yıne benzinli 1.4 8V 75 BG eski kasada performans bundan iyi idi cunku kasa küçük ve hafifti şimdiki yeni doblo kasa 1400 kusur kg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukruyilmaz -- 20 Ağustos 2010; 13:38:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatarrrrrr

    arkadaşlar yeni doblo nun lastik basınçları kaç olması gerekli?
    kitapçıkta 33-39 yazıyor ama, anladığım kadarı ile olası yük durumunu göz önüne alarak yazmışlar,
    arkalara 39 biraz fazla geldi bana??
    değerli yorumlarınızı bekliyorum

    Alıntıları Göster
    Ben yeni Dobloda ön ve arka lastiklerin hava basıncını 36 olarak kullanıyorum ve FİAT servisinde tamamen boşalttırıp yenıden sudan arındırılmış kuru hava bastırdım çok güzelde randıman alıyorum cunku dışarda basılan havalarda su ıhtıva eder ayrıca uzun yolda lastık hareket halınde ıken kendısı hava toplar lasıtk havası ne kadar yuksek olursa vede kuru hava basılarsa hareket halınde ıken hava toplamaz ve su oluşmaz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukruyilmaz

    Ben yeni Dobloda ön ve arka lastiklerin hava basıncını 36 olarak kullanıyorum ve FİAT servisinde tamamen boşalttırıp yenıden sudan arındırılmış kuru hava bastırdım çok güzelde randıman alıyorum cunku dışarda basılan havalarda su ıhtıva eder ayrıca uzun yolda lastık hareket halınde ıken kendısı hava toplar lasıtk havası ne kadar yuksek olursa vede kuru hava basılarsa hareket halınde ıken hava toplamaz ve su oluşmaz...

    Alıntıları Göster
    söylediğiniz iyi oldu ben de servise uğrayıp kuru hava bastırayım.
    arkadaşlar ben aracı teslim aldığımda satış temsilcisi her 15 bin de bakıma geleceksin dedi,
    fiyat araştırırken başka bayilerde bazıları 10bin bazıları 20 bin de geleceksin demişlerdi,
    bu arada aracım 1.6 105 hp
    dün çağrı merkezini aradım aracımın motor hacmini sordular ve 20 binde gelecek dedi
    tekrar aracı teslim aldığım bayiyi aradım önce haklısınız 20bin de geleceksin dediler
    daha sonra tekrar arayıp 10 bin de geleceksin dediler
    her görüşmemde de aracımın motor hacminin 1.6 olduğunu belirttim.
    çağrı merkezindekiler yanlış mı biliyor diye sorduğumda ise servisteki yetkili ben genel merkezle görüşüp aksi bir durum olursa yani 10binde değil de farklı bir
    km de gelmeniz gerektiği bilgisini alırsam size dönerim dedi fakat arayan yok
    10bin bakımı yaptıran arkadaşlar bilgilerinizi bekliyorum
    Teşekkürler




  • 1.3 lerin 10000 de bir oldugunu biliorm ama 1.6 hakknda bilgim yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir18rebrov

    1.3 lerin 10000 de bir oldugunu biliorm ama 1.6 hakknda bilgim yok..
    1.3 MOTORLARDA BAKIM 10000DE 1.6 MOTORLARDA 20000DE. ARACIN KULLANICI KİTABINDA DA YAZIYOR. BENİM DOBLO 1.6 KİLOMETREM 11000 CİVARI . BU ARADA 1.6 DOBLOLARIN 20000 BAKIM MASRAFLARI NE KADAR BİLEN VAR MI?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatarrrrrr

    arkadaşlar yeni doblo nun lastik basınçları kaç olması gerekli?
    kitapçıkta 33-39 yazıyor ama, anladığım kadarı ile olası yük durumunu göz önüne alarak yazmışlar,
    arkalara 39 biraz fazla geldi bana??
    değerli yorumlarınızı bekliyorum

    Alıntıları Göster
    Kapı meselesini sorunsuz çözdürebilen oldumu arkadaşlar, 2 defa yaptırdım, havaların sıcaklığıda işin içine girdiği için yeniden hortladı,,,,, eskiden sadece sol kapıydı, şimdi sağ kapıyada bulaştı..... Ne menem,ne basiretsiz, ne basit ama çözümsüz sorundur anlamadım.... Bir çelik kayışı sıkıca tutturmak bukadar zor olabilirmi gerçekten.....


    Lastik basınçları:

    1380 kg lık 1,3 premiomda yük taşınacaksa 34, normal kullanılacaksa 32-33 olduğunu servise her gittiğimde teyit ettirdim.... Eliniz değmişken havayıda basın dedim... Söyledikleri gibi bastılar performans iyi.... Aracı ilk aldğımda 34 basınçla geldiği için ve yük taşımadığım için, tahta gibiydi.... basıncı indirtince normale bindi....

    1,6 araç 1420kg, 40kg için lastik basıncında bir fark yaratacağını sanmıyorum..... 39 Belki maxi modeller için verilen bir değerdir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clock -- 21 Ağustos 2010; 20:00:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clock

    Kapı meselesini sorunsuz çözdürebilen oldumu arkadaşlar, 2 defa yaptırdım, havaların sıcaklığıda işin içine girdiği için yeniden hortladı,,,,, eskiden sadece sol kapıydı, şimdi sağ kapıyada bulaştı..... Ne menem,ne basiretsiz, ne basit ama çözümsüz sorundur anlamadım.... Bir çelik kayışı sıkıca tutturmak bukadar zor olabilirmi gerçekten.....


    Lastik basınçları:

    1380 kg lık 1,3 premiomda yük taşınacaksa 34, normal kullanılacaksa 32-33 olduğunu servise her gittiğimde teyit ettirdim.... Eliniz değmişken havayıda basın dedim... Söyledikleri gibi bastılar performans iyi.... Aracı ilk aldğımda 34 basınçla geldiği için ve yük taşımadığım için, tahta gibiydi.... basıncı indirtince normale bindi....

    1,6 araç 1420kg, 40kg için lastik basıncında bir fark yaratacağını sanmıyorum..... 39 Belki maxi modeller için verilen bir değerdir....

    Alıntıları Göster
    10000 bakımında yağlama vs yaptılar.şimdilik rahat açılıp kapanıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clock

    Kapı meselesini sorunsuz çözdürebilen oldumu arkadaşlar, 2 defa yaptırdım, havaların sıcaklığıda işin içine girdiği için yeniden hortladı,,,,, eskiden sadece sol kapıydı, şimdi sağ kapıyada bulaştı..... Ne menem,ne basiretsiz, ne basit ama çözümsüz sorundur anlamadım.... Bir çelik kayışı sıkıca tutturmak bukadar zor olabilirmi gerçekten.....


    Lastik basınçları:

    1380 kg lık 1,3 premiomda yük taşınacaksa 34, normal kullanılacaksa 32-33 olduğunu servise her gittiğimde teyit ettirdim.... Eliniz değmişken havayıda basın dedim... Söyledikleri gibi bastılar performans iyi.... Aracı ilk aldğımda 34 basınçla geldiği için ve yük taşımadığım için, tahta gibiydi.... basıncı indirtince normale bindi....

    1,6 araç 1420kg, 40kg için lastik basıncında bir fark yaratacağını sanmıyorum..... 39 Belki maxi modeller için verilen bir değerdir....






    benim aracı ilk aldığım zaman 1 ay kadar sonra arka sol kapı klitli kaldı.arka sol kapı ne içerden ne dışarıdan açıldı.sevise gittim aracın kapı klidini garanti kapsamında değiştirdiler.bunun dışında arka kapılar içeriden zor açılıyordu.kapıyı içeriden açarken tabanca tetiği gibi tasarlanmış kolu çok fazla güç vererek sıkmak gerekiyordu.servise bunuda belirtmiştim.bunlarıda ozaman yaptılar.şuana kadar arka kapılardan hiçbir problem yaşamadım.

    ama şunu söylemek gerekirse tofaş bu araçların tasarımında en büyük hatayı arka kapıların açma kapama mekanizmalarını böyle tasarlamakla yapmış.emininmki bundan sonraki çıkacak makyajlı kasada ilk olarak bu konuyu ele alıcaklardır.

    servisle bu konu hakkında ozaman konuştuğumda bütün doblolarda bu sorunun var olduğunu ve bu konu hakkında tofaş ta çalışma yapıldığını söylediler.bence ellerini çabuk tutsalar iyi olacaktır.aslında çok basit ve küçük bir problem ama meşhur bir söz vardır sinekte küçüktür ama mide bulandırır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VMTX

    quote:

    Orijinalden alıntı: clock

    Kapı meselesini sorunsuz çözdürebilen oldumu arkadaşlar, 2 defa yaptırdım, havaların sıcaklığıda işin içine girdiği için yeniden hortladı,,,,, eskiden sadece sol kapıydı, şimdi sağ kapıyada bulaştı..... Ne menem,ne basiretsiz, ne basit ama çözümsüz sorundur anlamadım.... Bir çelik kayışı sıkıca tutturmak bukadar zor olabilirmi gerçekten.....


    Lastik basınçları:

    1380 kg lık 1,3 premiomda yük taşınacaksa 34, normal kullanılacaksa 32-33 olduğunu servise her gittiğimde teyit ettirdim.... Eliniz değmişken havayıda basın dedim... Söyledikleri gibi bastılar performans iyi.... Aracı ilk aldğımda 34 basınçla geldiği için ve yük taşımadığım için, tahta gibiydi.... basıncı indirtince normale bindi....

    1,6 araç 1420kg, 40kg için lastik basıncında bir fark yaratacağını sanmıyorum..... 39 Belki maxi modeller için verilen bir değerdir....






    benim aracı ilk aldığım zaman 1 ay kadar sonra arka sol kapı klitli kaldı.arka sol kapı ne içerden ne dışarıdan açıldı.sevise gittim aracın kapı klidini garanti kapsamında değiştirdiler.bunun dışında arka kapılar içeriden zor açılıyordu.kapıyı içeriden açarken tabanca tetiği gibi tasarlanmış kolu çok fazla güç vererek sıkmak gerekiyordu.servise bunuda belirtmiştim.bunlarıda ozaman yaptılar.şuana kadar arka kapılardan hiçbir problem yaşamadım.

    ama şunu söylemek gerekirse tofaş bu araçların tasarımında en büyük hatayı arka kapıların açma kapama mekanizmalarını böyle tasarlamakla yapmış.emininmki bundan sonraki çıkacak makyajlı kasada ilk olarak bu konuyu ele alıcaklardır.

    servisle bu konu hakkında ozaman konuştuğumda bütün doblolarda bu sorunun var olduğunu ve bu konu hakkında tofaş ta çalışma yapıldığını söylediler.bence ellerini çabuk tutsalar iyi olacaktır.aslında çok basit ve küçük bir problem ama meşhur bir söz vardır sinekte küçüktür ama mide bulandırır.

    Alıntıları Göster
    bende 2 ay önce 1.6 premio aldım.aracım şu an 8000 km de.
    arka kapı açma sıkıntısı bende de var,arkaya birisi binince stres oluyorum.1 ay önce servise gittiğimde kapı döşemesni söküp bi ayar yapmışlardı(sol kapıya) ama 1 gün sonra aynı hale geldi ve şimdi her iki kapıda da sıkıntı var.
    bana kalırsa sırf tasarım hatası,ben bu tofaşı ve fiatı çözemedim;sen git milyonlarca euro yatırım ve ar-ge çalışması yap,binlece km yol testi yap ama basit bir arka kapı açma mekanizmasını dangalakca tasarla bu kadar mallık olurmu ya hadi bizimkiler yaptı bu araçların ön üretimleri italyaya teste gitti italyanlarda mı fark edemedi bunu anlamıyorum.arka kapıda ne diye tetik fantezisine kaçıyosun ki yap basit bişi geç karşıya ama hadi diycem bu tetik mekanizması doblo 1 den kalma ancak makyajlıve makjysız 4 tane doblo 1 kullandım arka kapıda hiç yaşamadım.
    benim bi diğer sıkıntımda ilk aldığım günden bu yana yol bilgisayarındaki menzil ekranı çalı şmıyor,depoyu fulluyosun gidilecek mesafe olrarak 300-350 km gösteriyor sonra çeyrek depoya gelmeden yakıt dolumu uyarısı veriyor. bu sıkıntımı da servise anlattım tofaşa bildirdiler,benim gibi sorun yaşayan müşteriler varmış italyaya bildirmişler ve italyadan yeni yazılım gelecekmiş bekliyoruz hala.....
    bunların haricinde aracımdan memnunum özelliklede süspansiyon olarak,alt devirlerde motor turbo açana kadar isteksiz onuda chip ile aşmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronin67777

    bende 2 ay önce 1.6 premio aldım.aracım şu an 8000 km de.
    arka kapı açma sıkıntısı bende de var,arkaya birisi binince stres oluyorum.1 ay önce servise gittiğimde kapı döşemesni söküp bi ayar yapmışlardı(sol kapıya) ama 1 gün sonra aynı hale geldi ve şimdi her iki kapıda da sıkıntı var.
    bana kalırsa sırf tasarım hatası,ben bu tofaşı ve fiatı çözemedim;sen git milyonlarca euro yatırım ve ar-ge çalışması yap,binlece km yol testi yap ama basit bir arka kapı açma mekanizmasını dangalakca tasarla bu kadar mallık olurmu ya hadi bizimkiler yaptı bu araçların ön üretimleri italyaya teste gitti italyanlarda mı fark edemedi bunu anlamıyorum.arka kapıda ne diye tetik fantezisine kaçıyosun ki yap basit bişi geç karşıya ama hadi diycem bu tetik mekanizması doblo 1 den kalma ancak makyajlıve makjysız 4 tane doblo 1 kullandım arka kapıda hiç yaşamadım.
    benim bi diğer sıkıntımda ilk aldığım günden bu yana yol bilgisayarındaki menzil ekranı çalı şmıyor,depoyu fulluyosun gidilecek mesafe olrarak 300-350 km gösteriyor sonra çeyrek depoya gelmeden yakıt dolumu uyarısı veriyor. bu sıkıntımı da servise anlattım tofaşa bildirdiler,benim gibi sorun yaşayan müşteriler varmış italyaya bildirmişler ve italyadan yeni yazılım gelecekmiş bekliyoruz hala.....
    bunların haricinde aracımdan memnunum özelliklede süspansiyon olarak,alt devirlerde motor turbo açana kadar isteksiz onuda chip ile aşmayı düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    menzil ekranı bende de sorunlu. birkaç depo bitirince düzelir belki diye ümit ediyordum ama anlaşılan yazılımsal birşeymiş. gerçi bende uyarı sorunu yok, sadece menzil doğru değil.
    Chip garantiyi etkilemiyormu? 2 aylık arabaya yaptırmak bana çok doğru gelmiyor da.




  • Orijinalden alıntı: sukruyilmaz

    Orijinalden alıntı: KOKPLOT

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO
     Yeni DOBLO


    kardeş bende yeni doblo aldım. seninkide çok çok güzel duruyor hayırlı olsun. tarihe bakarsak biraz geç kalmışım ama anca gördüm arabanın resimlerini. ben kahve tonunu aldım.

    www.teamdoblo.com

    Arkadaşım aynı rengteki aracın bende 2011 model Panorama benzinli Ruhsatta otomobil yazan 1.4 16V 95 BG prestij ve komfor paketlisini aldım çünkü HATAY Antakya da ikamet ettiğim için hergün rahatlıkla Suriye 'nin Halep veya Lazikiye şehirlerine gidip gelme şansımız var benzin 100 litre bizim paramızla gidiş geliş pasoport harcı ve kapı masrafları 175 tl ye mal oluyor Türkiyede 100 Litre Benzin 97 oktan 380 Tl dir bu nedenle 200 tl benzinden fiyat farkı var bu sebeble benzinli aldım yalnız bu motor bu kasaya ağır kalıyor acaba buna chiptuning yapılabilirmi ki yapılacağını biliyorum yaptıran varmı varsa haberim olsun 10 beygir ve tork biraz yükselirse yeter benim için ben araçla ADANYA gittim geldim otobanda 165-170 km sürat yaptım chiptunıng için yardımlarınızı bekliyorum.
    Ayrıca araç yol tutuşu viraş girişleri çok iyi ve araç içinde ses izalosyonu çok güzel tabii bu benzinli araç ama dizelde araç içinde ses durumu nedir bilemiyorum.
    Bundan Önce 2009 Model Doblo Active vardı yine benzinli 1.4 8V 75 BG eski kasada performans bundan iyi idi çünkü kasa küçük ve hafifti şimdiki yeni doblo kasa 1400 küsür kg


     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO

     Yeni DOBLO




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukruyilmaz -- 23 Ağustos 2010; 12:50:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem.kolu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ediz18

    aracı ankaradan alıcaz işallah ilk izlenimleri hemen sizinle paylaşacam daha öncede test sürüşü yaptım ama pek bişey anlamadım



    benim arkadaş aldı 1.6 105 hp cok memnun bence 105 beygirligini al bir depo ile 750km yapmış ve motor daha yeni valla cok memnun arabamı satıp birtanede ben alcam ama piyasasının oturmasını bekliyom bu fiyatlar inan cok yüksek şu an sebebide parası olan ilk önce alır sonra ben alırım

    Arkadaşım Fiat Dobloların Akaryakıt deposu 60 Litredir daha fazla yapması Lazım.
    Bende Fiat Linea var 2010 Model 1.6 16V 105 Beygir ful Emotion , Fiat Doblo 1.6 Premium ile aynı motor kim derse bir depo yakıtla 750 km yol yapıyor yanlış Daha fazla yapması lazım Ha tabii bu arada Dobloların kasası ağır bunuda unutmamak lazım 1400 küsür KG ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sukruyilmaz -- 22 Ağustos 2010; 20:05:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukruyilmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem.kolu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ediz18

    aracı ankaradan alıcaz işallah ilk izlenimleri hemen sizinle paylaşacam daha öncede test sürüşü yaptım ama pek bişey anlamadım



    benim arkadaş aldı 1.6 105 hp cok memnun bence 105 beygirligini al bir depo ile 750km yapmış ve motor daha yeni valla cok memnun arabamı satıp birtanede ben alcam ama piyasasının oturmasını bekliyom bu fiyatlar inan cok yüksek şu an sebebide parası olan ilk önce alır sonra ben alırım

    Arkadaşım Fiat Dobloların Akaryakıt deposu 60 Litredir daha fazla yapması Lazım.
    Bende Fiat Linea var 2010 Model 1.6 16V 105 Beygir ful Emotion , Fiat Doblo 1.6 Premium ile aynı motor kim derse bir depo yakıtla 750 km yol yapıyor yanlış Daha fazla yapması lazım Ha tabii bu arada Dobloların kasası ağır bunuda unutmamak lazım 1400 küsür KG ,

    Alıntıları Göster
    Şükrü bey, aracınız çok güzel ve benim sevdiğim bir renk. Ancak o koltuk kılıfları hiç olmamış yaa. Artık yeni arabaların hiçbirine kılıf kullanılmıyor. Kirlenirse çözümü var bence kılıfa gerek yok. Bütün iç güzelliği öldürmüş. Bir de kılıfsız fotoğraf çekip yanyana koyun. ne demek istediğimi anlayacaksanız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Şükrü bey, aracınız çok güzel ve benim sevdiğim bir renk. Ancak o koltuk kılıfları hiç olmamış yaa. Artık yeni arabaların hiçbirine kılıf kullanılmıyor. Kirlenirse çözümü var bence kılıfa gerek yok. Bütün iç güzelliği öldürmüş. Bir de kılıfsız fotoğraf çekip yanyana koyun. ne demek istediğimi anlayacaksanız.

    Alıntıları Göster
    Değerli dostum Arkadaşım ilginize ve mesajınıza teşekkür ederim.Size katılıyorum, Haklısınız Premiumlarda Kadife ve Bej renk çok güzel döşeme kumaşı kullanmışlar Benzinli dodlolarda ise kırmızılı siyahlı 2 renk normal kumaş kullanmışlar bu nedenle deri bej renk kılıf kullandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atilgansinan

    arkadaşlar aracımın kilometresi daha 10450 ancak dün turbom patladı.. nasıl oldu hala anlamış değilim şaşkın ve fiat markasına kırgınım . tamam garantiden değişecek ama markaya güvenim kalmadı. bu arada aracım 1.6 yeni doblo.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım canını sıkma vede MARKA ya güvenini sarsma aynı durum 2003 yılnda 0 Mercedes sprınter 313 CDI aldım Benimde başıma geldi çok az nadiren her markada görülen bir arıza dır çünkü turbo üreticisi FİAT değil dir üretici her marka için o araca özelliklerine göre TURBO üretir, birde devamlı süratli kullanımlarda bütün araçlarda 50-60 bin km den sonra turbınun pervane kelebeği aşınıyor ve ses yapıyor devamlı kontrol etmek lazım yoksa intercol hortumunu patlatmaya sebeb veriyor ve arac yolda boğuk bir şekilde gidiyor çekiş yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sukruyilmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem.kolu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ediz18

    aracı ankaradan alıcaz işallah ilk izlenimleri hemen sizinle paylaşacam daha öncede test sürüşü yaptım ama pek bişey anlamadım



    benim arkadaş aldı 1.6 105 hp cok memnun bence 105 beygirligini al bir depo ile 750km yapmış ve motor daha yeni valla cok memnun arabamı satıp birtanede ben alcam ama piyasasının oturmasını bekliyom bu fiyatlar inan cok yüksek şu an sebebide parası olan ilk önce alır sonra ben alırım

    Arkadaşım Fiat Dobloların Akaryakıt deposu 60 Litredir daha fazla yapması Lazım.
    Bende Fiat Linea var 2010 Model 1.6 16V 105 Beygir ful Emotion , Fiat Doblo 1.6 Premium ile aynı motor kim derse bir depo yakıtla 750 km yol yapıyor yanlış Daha fazla yapması lazım Ha tabii bu arada Dobloların kasası ağır bunuda unutmamak lazım 1400 küsür KG ,

    Alıntıları Göster
    bir depo ile 750 km doğru bana kalırsa çünkü;
    benim 1.6 doblo 715 km de iken benzin ikaz lambası yandı ve
    doğru opete gittim, fulle dedim, 53 litre mazot aldı, yani 7 litre mazot kalmış depoda
    eğer bitmeye yakın gitseydim km en fazla 820-830 olurdu,
    750 km yi şehir içi dışı karışık yaptım, sırf şehir dışı kullansan ve tasarruf için aşırı dikkat
    göstersen 1.000 km ye belki yaklaşırsın ama geçeciğini sanmıyorum, bir depo ile 1.ooo km yi geçen
    1.6 doblosu olan arkadaş varsa haberini bekliyorum.

    arkadaşlar bir de premio ya arka basamak taktıran arkadaş var mı???
    arka basamak park sensörüne etki ediyor mu?
    Şİmdiden teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.