Şimdi Ara

<<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>> (747. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.963
Cevap
182
Favori
1.168.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. 75 bg joy sporttourer uzun yol performansı hakkında ne düşünüyorsunuz.
    daha önceki dci tecrübelerimde şehir içi çok memnunken uzun yolda çok sıkıntılıydı.
    zorlamaya hiç gelmezdi kullandığım dci motorlar..
    yakın çevremde gördüğüm megane clio gibi arkadaşlarımın araçlarındada hep alttan yağ damlaması yada uzun yolda 3 bin devirlerde yağ yakması sorununu duyuyorum.
    8 valf olmasından kaynaklı uzun yolda yeterli gelmiyor sanırım

    clio 4 sporttourer 75 bg liklerde vites oranı motor verimi nasıldır.
    en fazla kaç bin devirde sağlıklı kullanabiliyorsunuz.
    2000 devirde 110 km gittiğini okudum . araç tam doluyken 130-140 km arası süratle yol alsam bu motor 50-60 binde sağından solundan yağ atmaya başlarmı

    301 çok hafif savruk bir arac . sadece 16 valf hdi motoru için ona yönelmek istemiyorum ancak dci lar uzun yolda çok sıkıntı verdi bana . bu yeni yeni nesil 75 lik joy paketlerde durum nedir sormak istedim




  • asabi_troll kullanıcısına yanıt
    Ne sıkıntı verdi size DCI motor?
    Reno nun en az eleştirilecek kalemi DCI motorudur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar. 75 bg joy sporttourer uzun yol performansı hakkında ne düşünüyorsunuz.
    daha önceki dci tecrübelerimde şehir içi çok memnunken uzun yolda çok sıkıntılıydı.
    zorlamaya hiç gelmezdi kullandığım dci motorlar..
    yakın çevremde gördüğüm megane clio gibi arkadaşlarımın araçlarındada hep alttan yağ damlaması yada uzun yolda 3 bin devirlerde yağ yakması sorununu duyuyorum.
    8 valf olmasından kaynaklı uzun yolda yeterli gelmiyor sanırım

    clio 4 sporttourer 75 bg liklerde vites oranı motor verimi nasıldır.
    en fazla kaç bin devirde sağlıklı kullanabiliyorsunuz.
    2000 devirde 110 km gittiğini okudum . araç tam doluyken 130-140 km arası süratle yol alsam bu motor 50-60 binde sağından solundan yağ atmaya başlarmı

    301 çok hafif savruk bir arac . sadece 16 valf hdi motoru için ona yönelmek istemiyorum ancak dci lar uzun yolda çok sıkıntı verdi bana . bu yeni yeni nesil 75 lik joy paketlerde durum nedir sormak istedim

    Bence 3bin devir sonrası yağ yakması motorun durumuyla alakalı. Ben aynadan dikkat ederim özellikle soğuk havalarda bile bazen özellikle kontrol için aynadan bakarım görmedim böyle bişey. 180'de 3100-3200 devir civarını gördüm. Ben günlük kullanımlarında en fazla 2500 deviri görürüm. Hb Clio 75 dci var bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gowlet -- 8 Aralık 2017; 19:58:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet

    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar. 75 bg joy sporttourer uzun yol performansı hakkında ne düşünüyorsunuz.
    daha önceki dci tecrübelerimde şehir içi çok memnunken uzun yolda çok sıkıntılıydı.
    zorlamaya hiç gelmezdi kullandığım dci motorlar..
    yakın çevremde gördüğüm megane clio gibi arkadaşlarımın araçlarındada hep alttan yağ damlaması yada uzun yolda 3 bin devirlerde yağ yakması sorununu duyuyorum.
    8 valf olmasından kaynaklı uzun yolda yeterli gelmiyor sanırım

    clio 4 sporttourer 75 bg liklerde vites oranı motor verimi nasıldır.
    en fazla kaç bin devirde sağlıklı kullanabiliyorsunuz.
    2000 devirde 110 km gittiğini okudum . araç tam doluyken 130-140 km arası süratle yol alsam bu motor 50-60 binde sağından solundan yağ atmaya başlarmı

    301 çok hafif savruk bir arac . sadece 16 valf hdi motoru için ona yönelmek istemiyorum ancak dci lar uzun yolda çok sıkıntı verdi bana . bu yeni yeni nesil 75 lik joy paketlerde durum nedir sormak istedim

    Bence 3bin devir sonrası yağ yakması motorun durumuyla alakalı. Ben aynadan dikkat ederim özellikle soğuk havalarda bile bazen özellikle kontrol için aynadan bakarım görmedim böyle bişey. 180'de 3100-3200 devir civarını gördüm. Ben günlük kullanımlarında en fazla 2500 deviri görürüm. Hb Clio 75 dci var bende.

    merhaba bu değerleri aracda tekkenmi sağladınız. arac tam yüklü iken 130-150 arası sürüşünüzü nekadar süreli gerçekleştirdiniz.aracını z kaç bin km de şuan bilgi verebilirmisiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet

    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar. 75 bg joy sporttourer uzun yol performansı hakkında ne düşünüyorsunuz.
    daha önceki dci tecrübelerimde şehir içi çok memnunken uzun yolda çok sıkıntılıydı.
    zorlamaya hiç gelmezdi kullandığım dci motorlar..
    yakın çevremde gördüğüm megane clio gibi arkadaşlarımın araçlarındada hep alttan yağ damlaması yada uzun yolda 3 bin devirlerde yağ yakması sorununu duyuyorum.
    8 valf olmasından kaynaklı uzun yolda yeterli gelmiyor sanırım

    clio 4 sporttourer 75 bg liklerde vites oranı motor verimi nasıldır.
    en fazla kaç bin devirde sağlıklı kullanabiliyorsunuz.
    2000 devirde 110 km gittiğini okudum . araç tam doluyken 130-140 km arası süratle yol alsam bu motor 50-60 binde sağından solundan yağ atmaya başlarmı

    301 çok hafif savruk bir arac . sadece 16 valf hdi motoru için ona yönelmek istemiyorum ancak dci lar uzun yolda çok sıkıntı verdi bana . bu yeni yeni nesil 75 lik joy paketlerde durum nedir sormak istedim

    Bence 3bin devir sonrası yağ yakması motorun durumuyla alakalı. Ben aynadan dikkat ederim özellikle soğuk havalarda bile bazen özellikle kontrol için aynadan bakarım görmedim böyle bişey. 180'de 3100-3200 devir civarını gördüm. Ben günlük kullanımlarında en fazla 2500 deviri görürüm. Hb Clio 75 dci var bende.

    merhaba bu değerleri aracda tekkenmi sağladınız. arac tam yüklü iken 130-150 arası sürüşünüzü nekadar süreli gerçekleştirdiniz.aracını z kaç bin km de şuan bilgi verebilirmisiniz

    Aracımda tek değildim 2 kişiydi ancak araç çökecek kadar doluydu. Hız sınırlaması olmadığı zamanlarda otobanda özellikle de Düzce tarafları çok sıkıcı ve düz yol olduğu için haliyle basıyordum kilometrelerce 130-180 arası gitmişimdir aracım 124 binde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar merhaba 2017 clio touch dci 90 lık bi aracım var araçta 2-3 gündür gaza bastığımda özellikle hızlanırken motordan metal sürtme sesi gibi bir ses geliyor ayrıca bozuk yollarda ön konsolda bi cızırtı sesi oluyor bunlar normal midir fikri olan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatin kullanıcısına yanıt
    Kayışın üstüne az biraz su dökün araç çalışırken.. Ses kesiliyorsa kayışın altında toz yada küçük taş parçası vb. gibi şeyler sıkışmış olabilir..
    Tabi bunu da servise gösterin temizlesinler yada değiştirsinler.. ne yapılması gerekebiliyorsa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet

    25 Mart 2017'den beri çok şükür sorunsuz kullandığım 2013 model Clio 4'ümde bugün ilk kez bi uyarıyla karşılaştım yol bilgisayarında. ESC kontrol ettirin uyarısı gözüktü 3-4 saniye sonra gitti. ESC neymiş diye aradım ESP ile aynı anlama geliyormuş. Bunu yaşayan arkadaşlar var mı? Neden böyle bişey olmuş olabilir? Bu sorun neyi ifade eder?

    Hala cevap alamadım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Clio 4lerin genel olarak eculari yani beyinleri hata kodu vermeye cok yatkin bende bazen durur vaziyette gazi kokleyince esp isogi yaniyor. Farkli forumlarda okudum yokus asgi giderken bosa atinca start stopuyariai veriyor gibi gibi sacma uyarilar var. Servise gostermekte fayda var ben gosterdim bisey yok baglanti gevsemis dediler gonderdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btrvysl

    Clio 4lerin genel olarak eculari yani beyinleri hata kodu vermeye cok yatkin bende bazen durur vaziyette gazi kokleyince esp isogi yaniyor. Farkli forumlarda okudum yokus asgi giderken bosa atinca start stopuyariai veriyor gibi gibi sacma uyarilar var. Servise gostermekte fayda var ben gosterdim bisey yok baglanti gevsemis dediler gonderdiler

    Sanırım bi baktırıcaz ancak bi daha hiç yaşamadım devamlı bir problem olsa yaşardım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Bende oyle dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet


    quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet

    25 Mart 2017'den beri çok şükür sorunsuz kullandığım 2013 model Clio 4'ümde bugün ilk kez bi uyarıyla karşılaştım yol bilgisayarında. ESC kontrol ettirin uyarısı gözüktü 3-4 saniye sonra gitti. ESC neymiş diye aradım ESP ile aynı anlama geliyormuş. Bunu yaşayan arkadaşlar var mı? Neden böyle bişey olmuş olabilir? Bu sorun neyi ifade eder?

    Hala cevap alamadım..

    Aynisi başıma geldi. Uyari gelip gelip gidiyordu. Esc yanında yokuş kalkış, antipatinaj ve abs uyarısı veriyordu. Araç 18500 km de 2016 makyajlı kasa. Garantiden abs beyni değişti. Bu sıkıntıların yanında araçta sağa sola çekme de meydana geldi. Abs beyni açı sensörüne veri göndermediği için. Umarım garantiniz vardır. Fatura tutarı 4000 tl idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    Arkadaşlar ECO tuşuna ihtiyacı olan varsa bana ulaşabilir elimde 1 adet mevcut.




    LİNK :
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-eco-tusu-clio-4-kargo-ucreti-bana-ait-eco-mode-tusu-490870517/detay/

    Mevcutmu hala ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236


    quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet


    quote:

    Orijinalden alıntı: gowlet

    25 Mart 2017'den beri çok şükür sorunsuz kullandığım 2013 model Clio 4'ümde bugün ilk kez bi uyarıyla karşılaştım yol bilgisayarında. ESC kontrol ettirin uyarısı gözüktü 3-4 saniye sonra gitti. ESC neymiş diye aradım ESP ile aynı anlama geliyormuş. Bunu yaşayan arkadaşlar var mı? Neden böyle bişey olmuş olabilir? Bu sorun neyi ifade eder?

    Hala cevap alamadım..

    Aynisi başıma geldi. Uyari gelip gelip gidiyordu. Esc yanında yokuş kalkış, antipatinaj ve abs uyarısı veriyordu. Araç 18500 km de 2016 makyajlı kasa. Garantiden abs beyni değişti. Bu sıkıntıların yanında araçta sağa sola çekme de meydana geldi. Abs beyni açı sensörüne veri göndermediği için. Umarım garantiniz vardır. Fatura tutarı 4000 tl idi.

    Hocam bu uyarıyı 1 kez aldım ancak daha almadım ama dediğiniz gibi araçta anlamadığım bi sebepten sağa çekme var. Hiç uyarı bi hata vermiyor ABS ESP yokuş kalkış falan. 1 hafta önce falan aracı çalıştırırken 4 saniye bu ESC kontrol ettiriniz uyarısını aldım söndü o kadar. Aracı rot-balans'a soktum ona rağmen sağa çekme oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Evet hocam aynen rot ayarı yaptırdım çekme düzelmedi. Abs sensörü sorun. Direksiyonda esp için açı sensörü varmış. Abs beyni veri gönderemediği için araç çekme yapıyor. Yetkili serviste arıza tespiti yaptırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    Arkadaşlar ECO tuşuna ihtiyacı olan varsa bana ulaşabilir elimde 1 adet mevcut.




    LİNK :
    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-eco-tusu-clio-4-kargo-ucreti-bana-ait-eco-mode-tusu-490870517/detay/

    Mevcutmu hala ?

    Hayır satıldı.




  • ön taraftan gelen analog saat gibi tık tık tık sesi sorunu klape motorumuydu? havalar soğuyunca ses yapmaya başladı arada bir. hazır garantiden çıkmadan değiştireyim diyorum. birde sis farı yüzüğünden cız cız diye kısa devre sesi gibi ses geliyor sizde de varmı? çok dikkatli dinlemek lazım sesi duyabilmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fafa1236

    Evet hocam aynen rot ayarı yaptırdım çekme düzelmedi. Abs sensörü sorun. Direksiyonda esp için açı sensörü varmış. Abs beyni veri gönderemediği için araç çekme yapıyor. Yetkili serviste arıza tespiti yaptırın

    Hız sabitleme-limitleme de çalışmıyor acaba aynı şeyden kaybaklı mı? Direksiyonun içindeki elektronikten mi kaynaklı acaba? Özel Renault servisi bir hata bulamadı bilgisayarla. Yetkili servis bulabilir mi diyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    Bende hız sabitleme çalışıyordu. Ancak yetkili serviste arıza tespiti daha sağlıklı. Renault clip cihaz ve yazılımı ile her sensörü tek tek okuyup her butonu test edebiliyor. Yetkili servise gitmenizi öneririm hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gowlet kullanıcısına yanıt
    size bir çözüm sunayıp. kutup başını çıkarın sabaha kadar bekleyin. takın. benim eski aracımdı. verdiği hataları bu şekilde çözüyordum.
  • 
Sayfa: önceki 745746747748749
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.