Şimdi Ara

<<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>> (228. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.038
Cevap
176
Favori
1.189.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamwalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Bugün birşey dikkatimi çekti. Arabadan indim bir baktım arka cam açık kalmış. Hemen kapıyı açtım kapatmak istedim kapanmadı. Şoför tarafına gittim kapanmadı. Mecburen arabayı çalıştırıp sonra kapattım. Bunun başka yolu yok mu? Araba çalışmadan aküyü devreye sokan eski tabirle yarım kontak yok mu bu arabada?

    araca binip arabayı çalıştırmadan yalnızca start/stop düğmesine basarak istediğiniz yarım kontak gibi veya kartı yuvasına takıp yapabiliyor olmanız gerekli.

    DEbriyaja basmadan start stopa basmak birşeyi değiştirmiyor. Debriyaja basınca zaten araç çalışıyor. Denedim olmuyor. Sadece kartı sokmayı denemedim. Bugün onu deneyeyim. Olursa yazarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamwalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Bugün birşey dikkatimi çekti. Arabadan indim bir baktım arka cam açık kalmış. Hemen kapıyı açtım kapatmak istedim kapanmadı. Şoför tarafına gittim kapanmadı. Mecburen arabayı çalıştırıp sonra kapattım. Bunun başka yolu yok mu? Araba çalışmadan aküyü devreye sokan eski tabirle yarım kontak yok mu bu arabada?

    araca binip arabayı çalıştırmadan yalnızca start/stop düğmesine basarak istediğiniz yarım kontak gibi veya kartı yuvasına takıp yapabiliyor olmanız gerekli.

    Kartı takmadan sadece startstop basarak camları aktif edemiyoruz.
  • Arkadaşlar linkteki videodaki özellik hangi donanım versiyonunda bulunuyor? Bu arada bence hoş bir reklam olmuş Clio 4 için..

    http://www.youtube.com/embed/4C5SgA9d9gQ
  •  <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


    sanırım tork eğrisinde 1750 devirde 220 torka çıkıyo araç ve buna göre 2500 e kadar 220 torku koruyo, 2500 den sonra vitesi büyütmek daha doğru çünkü motorun nefesi kesilmeye başlıyo ve gaza basmanın bi anlamı yok, vitesi yükseltip tekrar 1750 devir civarlarında 220 torku yakalamaya çalışmak gerekiyo. vites değiştirmek için 3000 devirleri beklememek lazım. ben böyle yorumladım




  • ya aslında şu tork grafiğini bir yerde görsek. gerçekten max tork hangi devirde çıkıyor bilirdik iyi olurdu. 1750 max tork için düşük gibi geldi bana da tam bilemiyorum tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamwalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Bugün birşey dikkatimi çekti. Arabadan indim bir baktım arka cam açık kalmış. Hemen kapıyı açtım kapatmak istedim kapanmadı. Şoför tarafına gittim kapanmadı. Mecburen arabayı çalıştırıp sonra kapattım. Bunun başka yolu yok mu? Araba çalışmadan aküyü devreye sokan eski tabirle yarım kontak yok mu bu arabada?

    araca binip arabayı çalıştırmadan yalnızca start/stop düğmesine basarak istediğiniz yarım kontak gibi veya kartı yuvasına takıp yapabiliyor olmanız gerekli.

    DEbriyaja basmadan start stopa basmak birşeyi değiştirmiyor. Debriyaja basınca zaten araç çalışıyor. Denedim olmuyor. Sadece kartı sokmayı denemedim. Bugün onu deneyeyim. Olursa yazarım.

    yarım kontak için kartı çıkartıp takmanız yeterli
    motoru durdurunca bir süre yarım kontakta kalıyor
    sonrası için kontak tamamen kapanıyor
    kapanınca çıkartıp takmanız halinde yarım kontak oluyor ama o da sürekli değil

    1111km

     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 17 Mayıs 2013; 22:10:36 >




  • 8.5lerdeyken dun ve bugun 2000 deviri gordugum an vites buyuttum, gazı koklemedim, hızını alınca gazdan ayagimi cektim. 7.9'a indi. 2bini gorunce degistirin vitesi. Bu aracin vites degistirme devri 2000. cozdum ben olayi. Bu sekilde kullanirsak 6.5- 7 lere iner bence cunku cok az kilometreyle 7.9'a indim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVSTRGMR

    quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    quote:

    Orijinalden alıntı: dreamwalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: suatin

    Bugün birşey dikkatimi çekti. Arabadan indim bir baktım arka cam açık kalmış. Hemen kapıyı açtım kapatmak istedim kapanmadı. Şoför tarafına gittim kapanmadı. Mecburen arabayı çalıştırıp sonra kapattım. Bunun başka yolu yok mu? Araba çalışmadan aküyü devreye sokan eski tabirle yarım kontak yok mu bu arabada?

    araca binip arabayı çalıştırmadan yalnızca start/stop düğmesine basarak istediğiniz yarım kontak gibi veya kartı yuvasına takıp yapabiliyor olmanız gerekli.

    DEbriyaja basmadan start stopa basmak birşeyi değiştirmiyor. Debriyaja basınca zaten araç çalışıyor. Denedim olmuyor. Sadece kartı sokmayı denemedim. Bugün onu deneyeyim. Olursa yazarım.

    yarım kontak için kartı çıkartıp takmanız yeterli
    motoru durdurunca bir süre yarım kontakta kalıyor
    sonrası için kontak tamamen kapanıyor
    kapanınca çıkartıp takmanız halinde yarım kontak oluyor ama o da sürekli değil

    1111km

     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>




    Ben arabayı aldığımdan beri kartı o yuvaya hiç takmadım. Madem kart takacağız neden eller serbest diye satıyorlar. Bazen arabanın içinde oturuyorum. Birisi geliyor camı açmak istiyorum hoppp açılmıyor. Arabayı çalıştırıp açıyorum. Kart her zaman çantamda ya da cebimde duruyor hiç takmıyorum. Demek kş bu gibi durumlarda takmak lazım.

    Bu navigasyona çare bulan yok mu? Güncel hale getirmenin yolu yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hot_sauce

    ya aslında şu tork grafiğini bir yerde görsek. gerçekten max tork hangi devirde çıkıyor bilirdik iyi olurdu. 1750 max tork için düşük gibi geldi bana da tam bilemiyorum tabi


    dCi 90bg ve tce 90bg motorların grafikleri:

     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>


     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>




  • çok teşekkür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SVSTRGMR

    1.2 8 yakmaz
    en fazla 7 yakar
    benimkisi şu anda 6.2 görünüyor ki ben aracı aheste aheste hızlandırıyorum
    millet gibi yeşil ışık yanınca parkura dalan yarış atları gibi fırlamıyorum

    Kusura bakmayın ancak bu dediğinizin olma ihtimali yok. Acemi biri belki inanabilir. İstanbul gibi bir şehirde 1.2 gibi gelmiş geçmiş en ağır motorla, o kadar dur-kalk ile bunu 1000 yıllık şoför yakalayamaz. Bugün Levent-Zincirlikuyu arasını 55 dk.da geçebildim. Mesafe 2 km. Benim kullandığım 0.9 8.5 lt. Civarı ortalamayla giderken 1.2 motorun 12 nin altına düşme ihtimali olamaz. Diğer aracım Passat bu yolu ortalama 18 lt. ile bitirir. Ki o kadar farklı araç ile bir o kadar çok km. yapmış biriyim. Yazdığınız ortalamaların resmini gönderir misiniz? 0.9 motor ile ilgili olumsuz yorum yapanlar lütfen önce aracı kullansınlar. Bu turbo motor hangi açıdan değerlendirirseniz değerlendirin 1.2 motoru ezer geçer. Fark olarak ödediğim 2500 TL yi sonuna kadar hakediyor. Aracım 5000 km.de 0.9 Icon. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbahceci


    quote:

    Orijinalden alıntı: SVSTRGMR

    1.2 8 yakmaz
    en fazla 7 yakar
    benimkisi şu anda 6.2 görünüyor ki ben aracı aheste aheste hızlandırıyorum
    millet gibi yeşil ışık yanınca parkura dalan yarış atları gibi fırlamıyorum

    Kusura bakmayın ancak bu dediğinizin olma ihtimali yok. Acemi biri belki inanabilir. İstanbul gibi bir şehirde 1.2 gibi gelmiş geçmiş en ağır motorla, o kadar dur-kalk ile bunu 1000 yıllık şoför yakalayamaz. Bugün Levent-Zincirlikuyu arasını 55 dk.da geçebildim. Mesafe 2 km. Benim kullandığım 0.9 8.5 lt. Civarı ortalamayla giderken 1.2 motorun 12 nin altına düşme ihtimali olamaz. Diğer aracım Passat bu yolu ortalama 18 lt. ile bitirir. Ki o kadar farklı araç ile bir o kadar çok km. yapmış biriyim. Yazdığınız ortalamaların resmini gönderir misiniz? 0.9 motor ile ilgili olumsuz yorum yapanlar lütfen önce aracı kullansınlar. Bu turbo motor hangi açıdan değerlendirirseniz değerlendirin 1.2 motoru ezer geçer. Fark olarak ödediğim 2500 TL yi sonuna kadar hakediyor. Aracım 5000 km.de 0.9 Icon. Teşekkürler.

    bence kullanmadığınız bir araç için kesin yargıya ulaşmışsınız
    ben 1.2 sahibiyim ve benzini fulledikten sonra yol bilgisayarını sıfırlamıştım katedilen mesafe 470km kalan mesafe 240km yol bilgisayarında şehiriçi ortalama tüketim 6.3lt gösteriyor
    yani tamamen kendi kullandığım araca göre yorum yaptım
    ama tabi ben konya gibi düz ve yokuşu olmayan bir yerde aşşağı yukarı ankara trafiği gibi olan bir yerde kullanıyorum
    araç 980Kg
    istanbul trafiğinde tüketim mutlaka artacaktır.

    ortalamaların resmini göndereceğim
    ama benzinin bitmesini bekliyorum
    ilk fırsatta resimleri yayınlarım

    Arkadaşlar eller serbest modu joy modelinde yok mu ben mi beceremedim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 18 Mayıs 2013; 8:32:20 >




  • 1.2 aracın tork eğrisi varmı peki? Paylaşırsanız çok sevinirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joylarda eller serbest yok malesef
  • Emin olun ki 2000 cc lik araçlar bu 0.90 cc lik motordan çok daha sessiz ve az yakmaktadır. içinizde clio 4 olan varsa bir zahmet, computest dinamometre cihaza soktursun, gerçek hp ve tork değerlerine bir bakmakta fayda var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakorsansakal -- 18 Mayıs 2013; 19:09:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdenizdeyim

    Emin olun ki 2000 cc lik araçlar bu 0.90 cc lik motordan çok daha sessiz ve az yakmaktadır. içinizde clio 4 olan varsa bir zahmet, computest dinamometre cihaza soktursun, gerçek hp ve tork değerlerine bir bakmakta fayda var..

    2000cc'lik araçtan kastınız hangisi merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar arac almak zor seymis.ben 2006 model 56.000 km de aracimi clio 4 almak icin sattim.ama iki aydir dustugum kararsizliktan dolayi planimi gerceklestiremedim.benim icin hem butce kosullari hem de psikolojik sinir nedeniyle azami harcama 30.000 lira..bu da beyaz renkli 1.2 joy pakete denk dusuyor.ama zaman icinde neden bilmem aracin on tasarimindan cok sogudum.zaten 1.2 motorla ilgili tereddutlerim vardi.ama ayni sinifta polo gozume cok bayan arabasi gibi geliyor.fiesta konsol tasarimi begenmiyorum.corsa da bayan arabasi gibi ve kasasi eskidi.ibiza hos ama 2.el zayif..biliyorum yuzu eskidi ama simdilerde 2.el 2010-2012 punto evo 1.4 77 hp alip brc lpg donusumuyle kullanmak gibi bir dusunce aklimdam geciyor.hem tork daha yuksek..kullananlar seri oldugunu da soyluyor.kafamin bu kadar karisacagini bilsem eski aracimi kullanmaya devam ederdim :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: charmander

    1.2 aracın tork eğrisi varmı peki? Paylaşırsanız çok sevinirim?

    bulabildiğim en dogru grafik bu sanırım
     <<<<YENİ CLİO 4 PAYLAŞIM PLATFORMU ANA KONU>>>>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdenizdeyim

    Emin olun ki 2000 cc lik araçlar bu 0.90 cc lik motordan çok daha sessiz ve az yakmaktadır. içinizde clio 4 olan varsa bir zahmet, computest dinamometre cihaza soktursun, gerçek hp ve tork değerlerine bir bakmakta fayda var..

    Bu mesajınıza bir anlam veremiyorum. 2.0 bir motorun çıkaracağı ses ve tüketeceği yakıtı nasıl olur da 0.9 bir motor ile karşılaştırırsınız. Ki 2.0 ın daha az yakıt tükettiğini ve daha sessiz çalıştığını da iddia etmişsiniz. Buna 3 yaşındaki çocuklar dahi güler. 2.0 araç sahibi oldum, gerçekten vergi problemi olmasın yine 2.0 araç kullanırdım. Ancak bu keyfin birde gideri var.2.0 FSI 150 hp bir Passat 15 lt yakıt tüketiyor. Rölantide çalışırkan gaza yüklenirseniz de kamyon gibi ses çıkartır. Lütfen 0.9 Turbo Clio araç kullanmadan yorum yapmayalım. Bilmiyorum demek de erdemdir. Ben kullanıyorum ve biliyorum. Gerek bu araç gerekse üzerinde bulunan motor bulunduğu sınıfta liderdir. Ben aracımdan son derece memnunum almayı düşünenlere de rahatlıkla tavsiye ederim. Fiesta harici karşılaştırmaları değerlendirmeye dahi almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbahceci


    quote:

    Orijinalden alıntı: akdenizdeyim

    Emin olun ki 2000 cc lik araçlar bu 0.90 cc lik motordan çok daha sessiz ve az yakmaktadır. içinizde clio 4 olan varsa bir zahmet, computest dinamometre cihaza soktursun, gerçek hp ve tork değerlerine bir bakmakta fayda var..

    Bu mesajınıza bir anlam veremiyorum. 2.0 bir motorun çıkaracağı ses ve tüketeceği yakıtı nasıl olur da 0.9 bir motor ile karşılaştırırsınız. Ki 2.0 ın daha az yakıt tükettiğini ve daha sessiz çalıştığını da iddia etmişsiniz. Buna 3 yaşındaki çocuklar dahi güler. 2.0 araç sahibi oldum, gerçekten vergi problemi olmasın yine 2.0 araç kullanırdım. Ancak bu keyfin birde gideri var.2.0 FSI 150 hp bir Passat 15 lt yakıt tüketiyor. Rölantide çalışırkan gaza yüklenirseniz de kamyon gibi ses çıkartır. Lütfen 0.9 Turbo Clio araç kullanmadan yorum yapmayalım. Bilmiyorum demek de erdemdir. Ben kullanıyorum ve biliyorum. Gerek bu araç gerekse üzerinde bulunan motor bulunduğu sınıfta liderdir. Ben aracımdan son derece memnunum almayı düşünenlere de rahatlıkla tavsiye ederim. Fiesta harici karşılaştırmaları değerlendirmeye dahi almayın.

    hocam arkadaş akdenizde ya başına güneş geçmiş olabilir, malum yaz sıcağı başladı orada.

    bence bu zatı muhteremi fazla kaale almayın. belli ki clio4 düşmanlarından... bu forumda çok gördük, fiestacı geldi pejocu geldi citröenci geldi hatta audici bile geldi saldırdı...bi kaç mesaj yazıp ortadan kayboldular. bu da suzuki swiftçilerden, ya da başka bir çeşit.

    nedense gelip kötüleme ihtiyacı duyuyorlar. aslında nedeni belli, clio4 sınıfının lideri ve üstdüzey bir araç. hani kedi-ciğer-mundar olayı var ya... bu gençler "kedi" ayağını oluşturuyor üçlemenin... o yüzdendir ki yeri gelir 3.0 motor daha sessiz ve daha az yakar diyebilirler... pek umursamamak gerek.




  • 
Sayfa: önceki 226227228229230
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.