< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
YENİ CITROEN C4 - C4X ANA KONU 2021-2025 (489. sayfa)
-
-
Merhaba, kazasız belasız sürüşler dilerim. Normalde yakın zamandaki tüm araçlar aynı şekilde çalışıyor. Senin bahsettiğin olay aracın park konumunda şanzımana yük. bindirmemek ve o şekilde yapmak daha sağlıklı. Özellikle eğimli bir yere park edeceksen kesinlikle önce N sonra el freni sonra P.
-
Gruba ait olduğunu bilmiyordum, fiyatlar gerçekten çok uygun.
-
Şanzımana yük binme olayı şehir efsanesi. O binen yükle şanzımana hiçbirşey olmaz. 300-400 nm torka dayanıyor güncel şanzımanlar. Bas stopa tamam.
-
Aynen bnde öyle yapıyorum, istop edip iniyorum direk ,kendisi p ye alip el freni çekiyor, ha belki cok yokus yerde dikkat edebilirsin harici gerek yok o islemler daha cok dsg tarzı çift kavrama araçlarda elzem bi durum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Ben de küçük hasarlara karşı düşünüyordum ama sıcaklığa karşı dediğinizde şaşırdım. Hatta yaptıracaktım ama işte forumda boyanın inceliğinden sökerken zarar verme konusu geçince arada kalmıştım.
-
İşte tam olarak düşündüğüm çamura yatma durumu.
İkisi de yenilenmesi lazım zamanla diye biliyorum ama PPF tabi daha fazla koruma sağlıyor. Ekmek köfte ilişkisi gibi :D
-
Ppf'nin de sökerken boya kaldırması sıkıntı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet o da yeni öğrendiğim bir problem, PPF kalitesi ve söken kişinin işçiliği muhtemelen çok önemli. Bir de 5 yıl sanırım PPFin ömrü uzun tutunca da benzer bir sıkıntı olabiliyor diye biliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Equexks -- 28 Ocak 2025; 11:46:51 > -
bende de var hocam ama başka arabalarda da rastladığım için önemsemedim
direksiyonu tam çevirince duyuluyor
-
seramik neden zararlı olsun hocam antalyada anlayamadım
-
Hocam ben de sormuştum aynısını aldığım cevap Antalya bölgesinde boyaya yapıştığı için sökülürken verniğin de çıkması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değil alakası da yok. O nm değerleri dişiler için geçerli. Park freni ise çok daha küçük bir pimle yapılıyor.
Ancak tam otomatik şanzımanlar bu konuda daha esnek. Yol eğimli olmadığı sürece çok sıkıntı yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bunu seramik icin mi dediler size ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 28 Ocak 2025; 19:31:1 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
PFF içindir hocam, seramik sökülebilen bir şey değil neticede.
-
Bunu bende biliyorum da , seramik icin soran birine alıntı olarak böyle bi cevap vermiş ondan sordum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firefighter06 -- 28 Ocak 2025; 19:19:59 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Seramik kaplama için de dedi hocam, kalın bir tabaka oluşturuyormuş, zamanı dolunca yenilemeden önce çıkartılması gerekiyormuş. Usta olan varsa daha iyi bana denen bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İsteyene ustanın telefonu vereyim dm den detaylı görüşsün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim izlenimimi soracak olursanız belki de seramik kaplama diye sattıkları boya korumadır. Gerçek seramik kaplama kalın bir tabaka oluşturur ve uzun ömürlüdür. Yenilenirken eskisinin çıkartılması gerekir. Çok sıcak havalarda ppf gibi boyaya yapışır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X