Şimdi Ara

Yeni BMW 520d 5 SERİSİ’NİN EN POPÜLER MODELİ OLACAK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.309
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Günümüz spor araçları ( ve premium araçlarda diyebiliriz ) otomatik şanzımanlarla daha iyi hızlanma ve tur dereceleri elde ediyorlar.

    Ama bu durum gerçek sürüş deneyimi isteyen araçla bütünleşmek isteyenlerin manuel seçmek istediği gerçeğini deüiştirmiyor.(halk araçlarından bahsetmiyorum. bizim araçlarda manuel amelelik oluyor kullanmayı sevsemde.)

    Buna örnek olarak özel ve limitli üretim Porsche Cayman Gt4 Porsche 911R'ı örnek verebilirim. İkiside sadece manuel satımasına karşın daha üretim başlamadan sipariş kotaları doldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Günümüz spor araçları ( ve premium araçlarda diyebiliriz ) otomatik şanzımanlarla daha iyi hızlanma ve tur dereceleri elde ediyorlar.

    Ama bu durum gerçek sürüş deneyimi isteyen araçla bütünleşmek isteyenlerin manuel seçmek istediği gerçeğini deüiştirmiyor.(halk araçlarından bahsetmiyorum. bizim araçlarda manuel amelelik oluyor kullanmayı sevsemde.)

    Buna örnek olarak özel ve limitli üretim Porsche Cayman Gt4 Porsche 911R'ı örnek verebilirim. İkiside sadece manuel satımasına karşın daha üretim başlamadan sipariş kotaları doldu.

    Orası oyle ama ferrari de manuel i birakti .

    Ben Manuel taraftariyim ama bugun otomatikler yavas cok yakiyor demek sacma .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vergiler düşük olsa 530i M Sport tam alınacak bir araba. 2 litre motor, 252 beygir güç. Yemede yanında yat.
  • e serisinden daha özgün oldu bu kasa ile 5, tabi 3 serisinin yeni kasasını da görmek lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.