Şimdi Ara

Yeni alınan note 3'ün rezaleti..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar geçen çarşamba günü bimeks'ten note 3 telefonunu 2200 tlye almıştım.Cihazıalır almaz 1 senelik konfor paketi yaptırdım ve daha sonra eve gidip incelemeye başladım.İnternete girdiğimde cihaz bildiğin alev alcak sandım.Hemen geri bimekse götürdüm bunda ısınma problemi var değiştirin dedim.Ürüne ilgisizce baktılar ve birproblem olmadığını servise yollayınca da zaten geri geleceğini söylediler.Ürünü 1saat geçse bile teslim alamayacaklarını değiştiremeyeceklerini bildirdiler.Herneyse...

    Sonra döndüm eve 2.gün telefonun ahize kalitesini beğenmedim ve rehberin geç açıldığını farkettim baya canımı sıktı hiçbirşey yapamadım.

    3.Gün birşey yaparken dondu ve reset attı..

    4.Gün kılıf almaya gittim orjinal s view 150 tl'ye ve berbat bir kılıf kimi zaman çalışmıyor dopru düzgün...Geri iade onu da almadılar.

    6.Gün forumda gezerken kasa ekran açıklığı arası farkettim ve adeta mahvoldum..

    7.Gün ise sabrımı taşıran nokta oldu s pen çalışmıyor,evet gerçekten çalışmıyor.Tele bağlantı yaptılar ve servise götürün dediler.

    Ben memleketteyim bir 5 gün daha gidemeyeceğim aldığım yere.Bimeksle telle görüştüm cep telefonlarını kesinlikle iade almıyoruz diyor.Samsungla görüştüm bir sorun varsa bakarız ama 20 gün beklersin diyor..Ben cihazın tamirini ya da değişimini değil direk iadesini istiyorum.Servise versem belki içini açacaklar yeni cihazın belki de değiştirdik deyip daha sorunlu bir cihaz vercekler..

    Sonuç olarak ocağınıza düştüm arkadaşlar bana yardım edeniniz olursa bu sorunu beraber halledersek gerçekten çok sevinirim.İade için ne yapmam gerektiğini nasıl davranacağımı?teli kime vereceğimi?gerçekten hiç bilmiyorum kafam oldukça karışık.cihazı aldığım yere de en az 5 gün sonra götürebilirim zaten..

    Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok çok teşekkürler....







  • Öncelikle geçmiş olsun, ısınma sorunu hemen hemen her 0 teledonda belli bi süre olur fakat sizin diğer sorunlar göz yumulacak gibi değil, tamamen haklısınız, tüketici hattından şikayet edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haksoy92 H kullanıcısına yanıt
    Bende note 3 ile ip5s arasında gidip gelmiştim 5s almışım iyiki bunları okuduktan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haksoy92 H kullanıcısına yanıt
    Satın alınma tarihinden itibaren ilk bir ay içerisinde arızalı olduğu belirlenen cihazlar ayıplı mal statüsündedir. Ürünün yenisiyle değiştirilmesi ya da para iadesi isteyebilirsiniz. Telefonu aldığınız yere verin ve para iadesi istediğinizi söyleyin. Onlar telefonu alıp servisine göndermek zorunda. Serviste zaten sorunlu cihaz olduğu tespit edilirse para iadesi yapmak zorundalar.

    Talebinizin reddedilmesi halinde tüketici mahkemesine başvurun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 2 Nisan 2014; 22:05:38 >
  • Sahip olduğum yasal hakları biliyorum fakat bimeksle yaptığım telefon grusmesinde kesinlikle iade ypılmadığı en iyi ihtimal yerine değerinde hediye çeki verileceği bilgsni aldım ben buna kızıyorum.son paramla aldığım 3 asgari ucret urunu 1 ay beklmk zrunda kaalacğım ve snunda ne olacağı bile belli değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haksoy92

    Sahip olduğum yasal hakları biliyorum fakat bimeksle yaptığım telefon grusmesinde kesinlikle iade ypılmadığı en iyi ihtimal yerine değerinde hediye çeki verileceği bilgsni aldım ben buna kızıyorum.son paramla aldığım 3 asgari ucret urunu 1 ay beklmk zrunda kaalacğım ve snunda ne olacağı bile belli değil...

    Biraz sesini yükseltmen lazım orada etrafında da müşteri varsa işini görürler. Hediye çeki veriyorlar da paranı mı iade edemeyecekler.

    Sesi çıkanın işini görürler merak etme git hakkını al.
  • Bimeks oyle,usenme ver tuketici mahkemesine tek dilekce on dk lik is emin ol,sonra. Pasa pasa odeyecekler,az para degil gider z2 alirsun o paraylada,dusun bu dediklerimi ben bankayi alt ettim bimekste kim bankanin yaninda,gecmis olsun ayrıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yeni alınan cihaz. 1 ay icinde ayıplı urun oldugu anlasılırsa yenisi yada iade hakkına sahip olursun. paranı geri almak istiyosan tüketici mahkemesne basvur 3 ay da paranı geri alırsın.
    yada o degerde hediye ceki alırsın. s5, one, z2 yada tekrar note 3 alırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İste bidaha neymis bimeksten alisveris yapmiyormusuz.Alin hepsiburadan bakin keyfinize 7 gun kosulsuz iade var var hicbir problem cikarmiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haksoy92 H kullanıcısına yanıt
    hocam bende yenı note 3aldım dıger problemler yok ama

    kasa ekran acıklıgı bende de mevcut yanı bır kagıtın kenarı kasa ıle ekran arasına gırıyo tozlarını alıyo

    forumda sordum genelde bu varmıs
  • Sabrımı taşıran s penin bozulması oldu zaten.aksine ben de 4 5 gün daha il dışındayım ve faturalarım yanımda değil..ne samsung ilgileniyor ne de bimeks.tüm yasal haklarımı arayacağım her gün bir yerlere şikayet edeceğim onlar ugrasırsa ben de ugrasırım ve bir daha da asla samsung..!
  • acabaq sizce ürünü 4 5 gün sonra teslim etmeden önce bulunduğum ilde bir tüketici hakem heytine gidip şikayette bulunsam mı?benden fatura isterler mi?Cihazın arızalı olduğunu bildirip iade süresini en kısa nasıl tutabiliirm?Bir de eğer kim samsung servisine verirsem,s peni değiştirip yollarlarsa çok sinir olurum.
  • İlginç bir durum tabi herkesin başına gelebilir. Ben 5 aydır Note3 kullanıyorum iyiki bu telefonu almışım diyorum her seferinde. Bundan önce iphone 5S kullanıyodum. Bahsettiğiniz sorunların hiçbirisi bende olmadı çok şükür. Bu telefon arıza olayını genele yaymak çok saçma olur. Geçmişte buna benzer sorunları bende iphone 4 çıktıgında yasamıstım. O zaman benim yaşadığım bu sorunlar iphone'u kötü bir telefon mu yapar?
  • Mehmet-UA kullanıcısına yanıt
    Ekran ile kasa arasındaki mevcut boşlugunuz yok mu?Bu bile o telefonu en kötü telefon yapar...2200 para vericez telefon ayrık olacak...
  • haksoy92 H kullanıcısına yanıt
    O kasa acikligi icin 18 aylik s3 verdim samsung servise ekran ve bu sorunla ilgili olmayan ve zamanla yumusamaya baslamis butun tuslari garantiden degistirip 2 gunde teslim ettiler. Daha 1 haftalik note 3 te bu kadar sorun varken burda konu acmak yerine bir cok hakkin varken kullanmamanin anlami yok. O telefonu etrafinda samsung servisi varsa kutusuyla versen birebir degisim olucaktir zaten dedigin sorunlar varsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır yok zaten alırken özelliklle inceledim herhangi bir durum var mı diye ama çok şükür söylenen hiçbirşey yok. Note3 teki tek kusur bana göre krom renkli çerçeve daha kaliteli olabilirdi. Geçen yere düşürdüm iğne ucu kadar çentik oldu hoperlorun orada.
  • psyshock P kullanıcısına yanıt
    İşte o işler öyle olmuyor.Ürünü bimeksten aldığım için oraya gitmem gerekecek.Onlara ürünü verince bir hafta orada kalacak ve daha sonra samsung servise orda da bi 20 gün bekleyecek ve gelen cevabın ne olduğu belli değil..Samsung ürün iadesi yapsa bile bimeks bana bunu hediye çeki olarak verecek ben kabul etmeyip tükeitici hakem heyetine başvuracagım o da 90 gün içinde çözüme kavuşacak..1 haftalık ürün 4 ayda belki sonuçlanacak...Bunda suçlu ilk sırada bimeks ve daha sonra da adi telefon ürettikleri için samsung.Yeni alınan ürünün teknik incelemesi mi olurmuş allah aşkına!
  • Ayıplı ürün oldugu anlaşılırsa diyorsunuz ama peki onlara göre ayıplı değilse?Yani s pen bozuk mesela yeni bir s pen vermye kalkarlarsa
  • çok geçmiş olsun ama iphone 5s alıp eve gittim ve yamuk olduğunu gördüm 2 hafta bekledim.kısaca elektronik tamamen şans işi. Note 3 gerçekten harika bır cihaz ama böyle bır sorun yaratmasi kötü olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ipsiz_uçurtma kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle yorumunuza kesinlikle katılıyorum.Sizi ve beni bunların bekletmeye hiçbir hakkı yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.