Bildirim
Yeni aldığım HTC One Şarj olmuyor!
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
alalı 1 ay bıle olmadı -
arkadaşlar fikir beyan eden bile olsa mutlu olurum... -
Bence voltaj problemi olabilir, başka bir şarj aleti deneyebilirsin. -
quote:
Orijinalden alıntı: sp83
Bence voltaj problemi olabilir, başka bir şarj aleti deneyebilirsin.
Denedim olmadı. istanbul bilişimden almıştım telefonu, bugun kargo ile istanbula gönderdim telefonu. bakalım ne diyecekler. garanti sözleşmesini okudugum zaman elektrikten kaynaklanan problemlerin garanti kapsamı olmadıgını okudum ve şok oldum. Bakalım neler olacak.. Umarım haznede bir problem vardır ve yeni telefon verirler. Gerçi bu sefer de bütün rehber gitmiş olacak.... -
Rehberi google hesabınla senkronize edersen hesabınla giriş yaptığın bütün andorid telefonlarda kullanabilirsin, aklında bulunsun. Umarım değişirler telefonu. -
quote:
Orijinalden alıntı: sp83
Rehberi google hesabınla senkronize edersen hesabınla giriş yaptığın bütün andorid telefonlarda kullanabilirsin, aklında bulunsun. Umarım değişirler telefonu.
nasıl yapılıyor ki acaba? -
Rehberden ayarlara tıklayıp oradan yapabilirsin. Telefonda senkronizasyon ayarların açık olmalı. -
kardeşim aynı sorun bende de oluştu süreç hakkında bi bilgilendirme yapsan -
ıstanbul bılısımden aldım dıyorsun yurt ıcı garantılı bır cıhaz,hıc ugrasma gıt gotur..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: anil1212
kardeşim aynı sorun bende de oluştu süreç hakkında bi bilgilendirme yapsan
istanbul bilişim'e gönderdim telefonu. 3 iş günü mü ne dediler, her gün aradım, her gün "bugün mümkün değil" dediler, 3. iş günü sonunda olmuş telefon. -
Bende busorunu tek yasadığımı sanıyordum,(alalı 2 ay oldu son 20 gundur tel kaput...)
sanırım kronik...
Aynı sorun bendede var ve cihaz yurt dışı,
Tornavidayla kanırtmadan açacak servis arıyorum gunlerdir,
Alet suan teleservice te umarım hepimizin sorunları cozulur -
aynı sorundan bende müzdaripim.yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bu htc one larda raslanan bir problem. sorun öncelikli olarak telefonun kendi kendine araba moduna geçmesiyle,daydream'i aktif etmesiyle,arama yaptığınızda standart olarak hoparlörle aramaya başlamasıyla ve durduk yerde "lütfen desteklenen sarj cihazı kullanın" hatası vermesiyle başlamış herkeste.ilk etapta bende yazılımsal sandım ancak forumlarda gördüğüm kadarıyla sorun direk donanımsal ve htc böyle bir sorunun varlığını kabul etmiş.bir nevi üretim hatası denebilir.ben yarın htc türkiye ile irtibata geçeceğim bakalım süreç nasıl işleyecek.
şuan telefonum hiçbir şekilde usb yada sarj aletini görmüyor ve sarj almıyor.ancak batarya tamamen bittikten sonra sarj almaya başlıyor oda kesilerek,aralıklı bir biçimde oluyor.dün 10 saat bıraktım yüzde 70 doldu sarjım ordan hesap edin.işin kötüsü fotoğrafları yedeklemek.eğer bu sorunu yaşayan varsa ve benim gibi fotograflarını yedeklememişse FLICKR'ı indirip,yahoo hesabı açıp fotografları oraya yedeklesinler. FLİCKR,1 telebayt depolama imkanı ve çoklu upload imkanı sunmasıyla cezbetti beni.sorunsuz update ediyorum 2 gündür.
htc türkiye ile görüştükten sonra gelişmeleri bildiririm.
şimdiden geçmiş olsun yaşayan herkese
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stonned -- 1 Ekim 2013; 17:50:20 >
-
Aldığınız yerden telefonu değiştirebilirsiniz... -
quote:
Orijinalden alıntı: Stonned
aynı sorundan bende müzdaripim.yabancı forumlarda okuduğum kadarıyla bu htc one larda raslanan bir problem. sorun öncelikli olarak telefonun kendi kendine araba moduna geçmesiyle,daydream'i aktif etmesiyle,arama yaptığınızda standart olarak hoparlörle aramaya başlamasıyla ve durduk yerde "lütfen desteklenen sarj cihazı kullanın" hatası vermesiyle başlamış herkeste.ilk etapta bende yazılımsal sandım ancak forumlarda gördüğüm kadarıyla sorun direk donanımsal ve htc böyle bir sorunun varlığını kabul etmiş.bir nevi üretim hatası denebilir.ben yarın htc türkiye ile irtibata geçeceğim bakalım süreç nasıl işleyecek.
şuan telefonum hiçbir şekilde usb yada sarj aletini görmüyor ve sarj almıyor.ancak batarya tamamen bittikten sonra sarj almaya başlıyor oda kesilerek,aralıklı bir biçimde oluyor.dün 10 saat bıraktım yüzde 70 doldu sarjım ordan hesap edin.işin kötüsü fotoğrafları yedeklemek.eğer bu sorunu yaşayan varsa ve benim gibi fotograflarını yedeklememişse FLICKR'ı indirip,yahoo hesabı açıp fotografları oraya yedeklesinler. FLİCKR,1 telebayt depolama imkanı ve çoklu upload imkanı sunmasıyla cezbetti beni.sorunsuz update ediyorum 2 gündür.
htc türkiye ile görüştükten sonra gelişmeleri bildiririm.
şimdiden geçmiş olsun yaşayan herkese
aynı sorun bugün bende de boy gösterdi. sen hangi yolları izledin nasıl yaptın sorunu çözdün mü? yardımcı olursan sevinirim.
-
bu soruna çözüm bulan arkadaş varmı ? -
quote:
Orijinalden alıntı: twofaceofmirror
bu soruna çözüm bulan arkadaş varmı ?
Anlattığım gibi yapmalısınız, onlar da çözüm bulamıyor yukarıda da belirtildiği gibi. -
4.3 guncellemeden sonra düzeldi. -
Arkadaşlar aynı sorun benimde başıma bugun geldi. Telefon kendi kendine araba moduna geçti ve sürekli açılıp kapanmaya başladı. Şimdi şarjım tamamen bitti ve şarja taktığımda önce bi bok pil logosu çıkıyor birkaç saniye durup kapanıyor her 20-30 saniyede bir o logo çıkıp kayboluyor. Telefonu açmaya çalıştığımda batarya %2 gösteriyor ve tekrar kapanıyor. -
Ben de bu sorundan muzdarip olanlara katıldım garanti yolu gözüktü
Benzer içerikler
- telefonun ilk açılış tarihini öğrenme
- wifi kaydedildi sorunu
- dokunmatik ekran kendi kendine basıyor ve çözümü
- düz viril ne demek
- ön kamera açılmıyor
- realme gt7 pro
- nfc özelliği nasıl açılır
- s23 ultra yapay zeka var mı
- şeffaf kılıf beyazlatma
- xiaomi 15
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X