Şimdi Ara

yazılımlı f30 3.20i (2.0lt) hk sorunuz var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
2
Favori
10.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim bi sorum var evet, eğer sıfırken aldıysanız 320i 2lt versiyonuyla 328i ayni hacimde motorlara sahip dogal olarak ayni vergi dilimindeler. Neden 328i degil de 320i?

    Düzenleme (vergi dilimi yazacaktım.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 18XET01 -- 6 Haziran 2017; 0:57:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 320i de 328i de N20B20 kodlu motoru kullanıyor sanırım.

    Dolayısıyla 328i'ler gibi 290'a çıkamaz mı yazılımla?



    Ayrıca ütopik diyenler için söylemek istedim; 1.6'lar bile (n20b16 değil, n13'ler) yazılımla neredeyse 85 beygir civarı alabiliyorken 2.0'ın aldığı 80 beygir pek de ütopik olmamalı. Hem de aynı motoru kullanan 328'in 15 beygir üstüne çıkılmış. Daha da gideri vardır diye düşünüyorum.



    Bir de aracınızda dijital klima var mı, yoksa analog mu merak ettim :) Çoğu 328i'de analog çünkü. 320'de de böyle mi acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onur__

    320i de 328i de N20B20 kodlu motoru kullanıyor sanırım.

    Dolayısıyla 328i'ler gibi 290'a çıkamaz mı yazılımla?



    Ayrıca ütopik diyenler için söylemek istedim; 1.6'lar bile (n20b16 değil, n13'ler) yazılımla neredeyse 85 beygir civarı alabiliyorken 2.0'ın aldığı 80 beygir pek de ütopik olmamalı. Hem de aynı motoru kullanan 328'in 15 beygir üstüne çıkılmış. Daha da gideri vardır diye düşünüyorum.



    Bir de aracınızda dijital klima var mı, yoksa analog mu merak ettim :) Çoğu 328i'de analog çünkü. 320'de de böyle mi acaba.

    Bir yazılımla 80 beygir alınıyorsa hepimiz ortalama 100 beygir araclarımıza yapalım. Piyasada 150 bg aşagı araba kalmasın.



    Orjinal araclarda bile örn aynı motor 90 bg 120 bg motorlarda o 30 bg farklarda yazilim dısında turbolar degisik oluyor. Küçük büyük.



    3.28 de ya turbosu büyüktür ya da cift turbo vs muhakkak vardır.



    Adamlar 5 10 bg almak icin down pipe yapıyor,egzost degistiriyor, cift cikis hatta 4 cıkıs yapıyor,katalizor iptal ediyor. Acık hava filtresini farı delip ucuna takıyor. Bunlar hep ekstra beygir almak icin. Süs icin degil.



    Yine de sadece yazılımla 80 bg alınıyorsa o yazılım hard oglu hard dır heralde. Kısa sürede motoru eline alır. Kara dumandan gecilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3.28 i ile 3.20 i arasında ki farklar ;



    The current generation 320 and 328 use the same 4 cylinder turbocharged engine. The 328 has slight differences to the engine (If I remember right, different pistons and turbo charger) that enables it to produce more boost making it more powerful than the 320i (180kw vs 135kw).



    Back in the good old days, the 328 was a 3.0l straight six and the 320 a 4 pot 2.0l. Even older model 320s also had straight sixes.



    The 320 and 328 does not have twin turbo's. On the engine cover you will see it says TwinPower Turbo, indicating the cars are using twin scroll turbochargers and not 2 separate units.



    Edit: other differences between the cars are limited to the 328 having twin exhaust tips and the 320 only a single unit. The 328 also has the option of a sports exhaust (M Performance exhaust) but other than that you can make a 320 look exactly like a 328 with factory options.

    49.9k Views · 6 Upvotes



    Türkçe meali : arasında ki farklar daha farklı piston ve turbo charger , cift cıkıs egzostlar, m egzost



    Yani tek yazılımla olmuyor o işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dyno kagidiniz var mi acaba? sadece merakimdan soruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Ben zaten emin olmamakla birlikte soru sordum. Tabi ki bileşenleri aynı değilse aynı performansı beklemek mantıklı olmaz.
    Model yılına ve bölge koduna göre değişiyormuş. 320'de bir düşük kompresyonlu model, bir de 328'dekiyle aynı kompresyondaki model varmış, aynı kompresyondaki modeller aynıymış. (realoem'den bakılabilir) Ayrıca 5 kasadaki veya x1'deki 2.0 motorla karıştırılmaması gerektiği, onların da farklılıklar içerdiği yazılmış.

    "Bileşenleri aynı ise" cümlesinden yola çıkılırsa;
    320i ed 1.6 170 hp soft yazılımla 35 hp alıp 205 beygir, biraz daha hard yazılımla 220 beygir, downpipe ve egzoz ile 235 beygir civarı alınabildiği söyleniliyor, bunun canlı örnekleri çokça mevcut ülkemizde, yaptırdığımdan değil, yaptıranların paylaşımlarından biliyorum (hepsinde artı olarak oem buji ateşlemeye yetişmediği için buji değişimi de öngörülüyor)
    Aynı motor kodlu ve bileşenli 316i 136 beygirlik araç da aynı beygirlere çıkabildiği için -eğer aynı bileşenleri kullanıyorlarsa- 320'de 328 seviyelerine çıkamaz mı demiştim.
    (316i 320ied arasında soğutucu farkı var deniliyordu ancak realoem'den bakıldığında böyle bir farkın olmadığı anlaşılıyor, ikisi arasındaki tek fark downpipe çapının farklılığı olabilir -ki bunların bile parça numaraları aynı, sadece bazıları çapında farklılık var dediği için yazayım dedim-)




  • 316 i ve320ied birbirinden neredeyse çok farklı araçlar..

    320ied ile de 320i çok farklıdır..

    328i ise hepsinden farklı..

    Bu araçların tamamı motor ve şanzımana göre onlarca irili ufaklı farklılıklar barındırıyor..ama her detayı bayiler söyleyemez..mühendisler bu işi ince ince ayarlıyor..

    Hem316 hem 320ied sürdüm..inanın aralarında dağlar var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    2.0 184hp turbo benzinli motor bmw için inandırıcı mı fazlasıyla limitlenmiş bir motor bu.
  • ddsmurat kullanıcısına yanıt
    vw amblemini görmemden itibaren seni ciddiye alamıyorum kb
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    söyleyeceğim tabiki. yazılımlı olduğu için almaya yanaşmayacak kadar kafasını kullanamayan adam almasın benden araba
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    rahat ol hocam arkadaşım 3.16i 136lık aracı 220 küsür yaptırttı 110bin km dir sorunsuz kullanıyor
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    ağla yazasım geldi hocam kusura bakma ama

    'bu araçların katalog verilerine hiçbir anlamda (ne tüketim, ne performans) bakmayın'
  • ed zaten farklı bi olay o yüzden
  • angaralimike A kullanıcısına yanıt
    Neden? Arabam vosvos diye bana ne vosvostan? İhtiyacımı hangi marka karşılarsa onu kullanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddsmurat -- 6 Haziran 2017; 19:0:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • RotörHead R kullanıcısına yanıt
    çıkmacı dynoya hiç
  • 18XET01 1 kullanıcısına yanıt
    ikinci el aldım
  • 184'ten 260 mı çıktı güç ? Hasss..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen sene angarabebesi0606 nikli bir arkadaş vardı, 2.8 insignia sı olduğunu söylüyordu, konuşma tarzı sana benziyordu, falan filan derken sonrada her şeyin fake olduğu çıktı :) İnşallah fake değilsindir :)

    Profil linki de burada

    https://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memID=2241990
  • arabanın stock halini arıcan niyemi çok fazla sürmez büyük arızalar vermeye başlar performansta gözle görülür bir düşüş yaşarsın yakında.20 hp yükseltmek için boştan yere mühendisler krank piston egzoz manifolt turbosunu fanını vb bi çok parçayı boştan yere yeniden modifiye etmiyor.Sana tavsiyem çok geçmeden yazılımı sildir başını çok ağrıtır tecrübeli birisi olarak iyiliğin için söylüyorum...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.