Şimdi Ara

yazıcım kesik kesik yazıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
2
Favori
39.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yazıcı vefat etmiştim d120 yazıcı alacağım önerirmiisniz_
  • bide dx4400 ün kartuşları d120 de kullanılabiliyormu
  • slm arkdaşlar bende hp 1310 serisini kulanıyorum 3 ü bir arada tarıyıcı fotokopi yazıcı benımdekı sorunda yazıcıda yazı cıkarırken siyah kartusum yazıları kesık kesık çıkarıyor kartusu doldurduktan sonra böyle oldu 4 5 gün sadece arial tipi yazıları cıkarırken 2.ci haftanın ortalarında tüm yazıları kesık kesık cıkarmaya başladı kısacası benım yazıcının siyahıdıda dolumdan sonra kesık kesık cıkarıyor ne yapa bılırım tavsıye ve fıkırlerınızı beklıyorum sımdıden tsk
  • benimde yazıcım kırmızı rengi yazmıyordu... garantiye götürdüm ve muadil kartuş kullandığımı sölemediğim halde muadil kartuş kullanmışsınız bunda kafası bozulmuş garanti dışı diyip elime verdiler... gidip yenisini mi alsam yoksa kafayı açmayı denesem mi? sıcak değil kaynar su ile denedim ama kırmızıda lerleme yok... sanırım ciddi bir şekilde tıkanmış.. alkol ile temizlemeyi deniyeceğim... olmadı gider bir yazıcı daha alırım... bu arada yazıcımın tıkanmasının sebebi hp 21-22 kartuş için aldığım mürekkepleri aldığım arkadaşa danışıp epsonda kullanmam oldu... hiçbir sorun çıkmaz olur dediler ama yazıcı mefta oldu...
  • aynı sorunu bikaç gün önce bende yaşıyordum..epson sx110 sahibiyim ve kolay dolum kartuşu kullanıyorum.
    eğerki kolay dolum kartuşu kullanıyorsanız ve kesik yazdırma sorununu yaşıyorsanız;
    1)şeffaf tıpaları çıkardığınızdan emin olun
    2)peş peşe kafa temizlemesi yapın
    3)kafa temizlemelerinden sonra hala kesik kesik yazdırabilir muhtemelen ama bi gün falan bekleyin çözülebilir kendiliğinden bu sorun.mürekkep oturuyor sanırım yada buna benzer bir durum oluyor artık orasını tam çözemedim.

    ben kafa temizlemesini bi 7 8 defa yaptım aynı sorun devam ediyordu.sonra kapattım yazıcıyı bi iki gün hiç açmadım..en son açtım çıktı aldım renkli&sb ve sonuç mükemmeldi..kendiliğinden çözülüverdi yani sorun.
    kartuş tanımama olayıda olabiliyor arada bi kartuşları çıkarıp tekrar takmak yada yazıcıyı açıp kapatmak gibi çeşitli kombinasyonlar çözebilir bu sorunuda
    bu yazdıklarım makinanın bozuk olmaması halinde sorununu çözecektir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 6 Nisan 2010; 0:40:41 >




  • bende de aynı sorun var...hp364 bendeki...

    büyük siyah ve küçük siyahta sorun var ve hangisi bilmiyorum ( ikiside siyah olduğundan) birisi akıtmış kafaya tezmizledim onları..

    renkiler full güzel yazıyor ama siyah lar kötü siyahlar doldururkende akma yapmıştı alttan baya..garantiye göndericem değiştirsinler 450 liralık yazıcıdanda olucaz bakalım değişirler inşallah...yoksa cescerorda fos....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dehşetengiz

    bende de aynı sorun var...hp364 bendeki...

    büyük siyah ve küçük siyahta sorun var ve hangisi bilmiyorum ( ikiside siyah olduğundan) birisi akıtmış kafaya tezmizledim onları..

    renkiler full güzel yazıyor ama siyah lar kötü siyahlar doldururkende akma yapmıştı alttan baya..garantiye göndericem değiştirsinler 450 liralık yazıcıdanda olucaz bakalım değişirler inşallah...yoksa cescerorda fos....

    hocam kusura bakmayında ben pek güvenmiyorum cescesora..neden derseniz geçenlerde forumda birisi şikayet ediyordu cescesoru baya problem yaşamıştı oda hatta cescesor yanıt da yazıyordu o şikayete ama pek tatminkar gelmedi bana.. bunun dışında ben ankarada oturuyorum.kızılayda cescesorun adresine gittim.allahım böyle bişey olamaz yani:D ilk başta cescesorun olduğu binaya girdim binadaki bütün işyerlerinin tabelası ismi yazıyor ufak ufak işte hangi katlarda kaç numara vs. bitek cescesorun tabelası yok..tabelayı bıraktım var olduğuna dair hiçbir belirti yok binadaneyse çat pat apartmandakilere sordum burda kartuşcu varmış falan?hee evet dediler bitane taşındı bikaç ay önce ama yukarda 3 kattamı ne dedi adam..çıktım o kata bitane beyaz kapı eski aşınmış falan kapısına bi tane a4 kağıda yazmışlar kartuş dolum merkezi diye..cescesor falanda yazmıyor ha sadece yazan bu..çaldım çaldım kapıyı kimse yok..yan tarafta oturan adam çıktı onlar çıktılar az önce dedi.bende sordum adama bunlar demi kartuşcular diye?adam da sanırım öyleler dedi oda tam bilmiyormuş
    yani kısaca ne adı bellii ne bişeyi..adamların tabelası bile yok kendileride yok zaten..ben hiç güvenmiyorum.

    cescesora zaten danışmaya gidecektim ama bulamayınca kimseyi bitmeyenkartuş.com dan sipariş verdim ve sonuç mükemmell.bir firma bu kadar ilgili olur ya hayret edersiniz.4 tane kolay dolum kartuşu+4 tane 100 ml mürekkep 50 lira ya aldım.
    ilk başlarda kesik kesik falan yazdı ama sonradan işte oturunca mürekkep sorun kalmadı..bu kolay dolum kartuşlarıyla yazıcı kullanmak resmen eziyetten keyfe dönüştü.canon mp210 var bende orjinal kartuşlarının dolum ömürleri bitti attım.sonra bi baktım yeni kartuşları 100 tl:DD attım canonu bi kenara epson aldım sx110 69 liraya.50 lirayada kolay dolum seti aldım ohhh artık stres yok.allah razı olsun buı kolay dolum kartuşunu icat edenlerden.ne zaman çıktı bu kolay dolum kartuşları ya acaba?ben daha 6-7 aydır haberdarım bunlardan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 6 Nisan 2010; 1:12:20 >




  • Konuyu okuyunca şunu belirtmek istedim; bir ürün hakkında yorum yapılırken şöyle bir tezat ortaya çıkıyor... Aynı ürünü kullanan iki kişiden biri sonuçtan çok memnun kalıp telefonla arayıp teşekkürler ederken bir diğer kullanıcı pişman olduğunu ve çok kötü sonuçlar aldığını söyleyebiliyor. Hem mürekkep konusunda hem de kartuş konusunda yurtdışından sürekli numune getirip değerlendirmeler yapıp kendimizi geliştirmeye çalıştığımız halde bazı kullanıcıları mutlu etmemiz mümkün olmayabiliyor. Ürünler dünyanın en saygın ve konusunda lider üreticilerinden getirilse dahi bir kişi kalkıp "bu mürekkep berbat" "bu kartuş berbat" diyebiliyor. Halbuki bizim şu an ithal ettiğimiz yeni nesil kolay dolum kartuşlarını diğer ithalatçılar tırım tırım aramaktalar... Bu bir parça da olsa sevindirici... Kullanıcılar da kendilerine göre tabi ki haklı oldukları halde aslında her problemin mantıklı bir açıklaması bulunuyor. Sorun kalite düzeyi ile ilgili değil; genelde kullanım yanlışlıklarından kaynaklanıyor. Örneğin; HP 364 nolu kartuşların doldurulurken akma yapmasının sebebi alttaki turuncu aparatın o an iyi oturmamış olmasıdır. Ya da kartuş doldurulduktan sonra akıyorsa bu sefer de dolum deliği sıkıca kapatılmamış demektir. Bunun dışında bazı epson yazıcı sahipleri yazıcılarının daha yeni olduğunu söylediği halde 3 aylık yazıcılarının kartuşlarını bir ay sonra bitirip 2 ay boyunca kullanmadıklarını hesaba katmıyorlar. İşte bu tür durumlarda muadil ürün kullanıyor olmalarından ötürü problemin kaynağını yeni alınan kartuş ve mürekkep olarak görebiliyor. Kısaca belirtmek istediğim şudur ki eğer bir üründe gerçekten sorun var ise tümüyle problem var demektir. Fakat çoğunluk mutlu olduğu halde bazı kullanıcılar bekleneni alamıyor ise bunun kaynağı kullanım şekli de olabilir yine ürünün kendisi de olabilir. Üründen kaynaklandığı düşünüldüğü zaman biz zaten herhangi bir kargo ücreti talep etmeden ürünleri değiştirmekte ya da iade almaktayız. Buna rağmen piyasadaki diğer klasik kolay dolum kartuşlarını ve mürekkeplerini kullanmayı gerektirecek bir durum varsa da buyrunwww.print.com.tr adresinden temin edin diyoruz. Bizim önceki kaynaklarımızı öğrenip bu pazarda yer edinmeye çalışan bazı firmaların pahalı ürünlerinden hiçbir farkları bulunmuyor çünkü birebir aynı üreticilerden temin edilmiş ürünler.




  • slm ben sizi aradım 364 nolu kartuş için...2 kere...beyfendi yardımcı oldu söylediklerini yaptım kartuş yatağını çıkardım altı full siyah mürekkep idi...onları temizledim ama yine kesik yazıyor ama en yavaş mod en iyi modda iyi yazdırıyor...( renklilerde sorun yok )

    doldururken alttaki delik kapalı nasıl olmuyacak ki aynısını sarı mavi ve renkli kartuşlarla yaptığımızda çok az akma yaptı ve sünger giren mürekkebi hemen emdi....benim siyah mürekkepte süngeri emmesi için hava basmak filan gerekiyor öle bile ememiyor...yani burda neyin kullanıcı hatası mürekkep gitmiyosa ben ne yapayım...zaten gönderin dediniz yurt içi kargo ile gibi bilişime yolluyacam ücretsiz şekilde anlaşmalı kargoya ücret mi ödemem gerekiyor birde telefondaki kişi gönderin demişti...yarın veya cuma yolluyacam...

     yazıcım kesik kesik yazıyor



    bu şekilde yavaş modda yazıyorum sorun yok ama fotokopi filan onlar yavaş modda olmuyor ...renkilerde hiç sorun yok görüldüğü gibi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cescesor

    Konuyu okuyunca şunu belirtmek istedim; bir ürün hakkında yorum yapılırken şöyle bir tezat ortaya çıkıyor... Aynı ürünü kullanan iki kişiden biri sonuçtan çok memnun kalıp telefonla arayıp teşekkürler ederken bir diğer kullanıcı pişman olduğunu ve çok kötü sonuçlar aldığını söyleyebiliyor. Hem mürekkep konusunda hem de kartuş konusunda yurtdışından sürekli numune getirip değerlendirmeler yapıp kendimizi geliştirmeye çalıştığımız halde bazı kullanıcıları mutlu etmemiz mümkün olmayabiliyor. Ürünler dünyanın en saygın ve konusunda lider üreticilerinden getirilse dahi bir kişi kalkıp "bu mürekkep berbat" "bu kartuş berbat" diyebiliyor. Halbuki bizim şu an ithal ettiğimiz yeni nesil kolay dolum kartuşlarını diğer ithalatçılar tırım tırım aramaktalar... Bu bir parça da olsa sevindirici... Kullanıcılar da kendilerine göre tabi ki haklı oldukları halde aslında her problemin mantıklı bir açıklaması bulunuyor. Sorun kalite düzeyi ile ilgili değil; genelde kullanım yanlışlıklarından kaynaklanıyor. Örneğin; HP 364 nolu kartuşların doldurulurken akma yapmasının sebebi alttaki turuncu aparatın o an iyi oturmamış olmasıdır. Ya da kartuş doldurulduktan sonra akıyorsa bu sefer de dolum deliği sıkıca kapatılmamış demektir. Bunun dışında bazı epson yazıcı sahipleri yazıcılarının daha yeni olduğunu söylediği halde 3 aylık yazıcılarının kartuşlarını bir ay sonra bitirip 2 ay boyunca kullanmadıklarını hesaba katmıyorlar. İşte bu tür durumlarda muadil ürün kullanıyor olmalarından ötürü problemin kaynağını yeni alınan kartuş ve mürekkep olarak görebiliyor. Kısaca belirtmek istediğim şudur ki eğer bir üründe gerçekten sorun var ise tümüyle problem var demektir. Fakat çoğunluk mutlu olduğu halde bazı kullanıcılar bekleneni alamıyor ise bunun kaynağı kullanım şekli de olabilir yine ürünün kendisi de olabilir. Üründen kaynaklandığı düşünüldüğü zaman biz zaten herhangi bir kargo ücreti talep etmeden ürünleri değiştirmekte ya da iade almaktayız. Buna rağmen piyasadaki diğer klasik kolay dolum kartuşlarını ve mürekkeplerini kullanmayı gerektirecek bir durum varsa da buyrunwww.print.com.tr adresinden temin edin diyoruz. Bizim önceki kaynaklarımızı öğrenip bu pazarda yer edinmeye çalışan bazı firmaların pahalı ürünlerinden hiçbir farkları bulunmuyor çünkü birebir aynı üreticilerden temin edilmiş ürünler.

    kızılaydaki dükkanınıza acilen bir tabela yaptırın bence
    madem bu kadar dünyaaaaca ünlü firmalardan mürekkep getiriyorsunuz,madem bu kadar önemli ve büyük bir firma olma yolundasınız işe bi a4 kağıda kartuş dolum merkezi yazana kadar tabela asmakla başlayabilirsiniz




  • aynı sorun bizim yazıcı da da vardı. mürekkp bitmişdir diye değiştirdik. aynen devam ediyor sorun
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.