Şimdi Ara

Xperia Ion ekranda sarı leke ve teleservice rezilliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    hocam ekranla alakalı sorun o zaman yazılımla değil sony bişey yapmıyosa siz sadece görmezden gelebilirsiniz

    bende biliyorum ekrandan ama adamlar sorun yok diyor o şekil niye kullanayım sen olsan kullanır mısın ?


    başka sansım olmasa kullanırdım seninde öyle gözüküyo

    allahını seversen nasıl öğle kullanayım satmaya kalksam satamam telefonu ayıplı malı niye kullanayım ? cihazı alalı 2 ay bile olmadı zaten benden cok serviste kaldı toplasan 10 gün kullanmadım tek çare tüketici hakları

    hocam mediamarkt ve sony nin ayıbı senin de şansızlığın foruma sorsan herkes sony en iyisi filan der ama kimse basına gelmeden bilmez

    aynen öğle sony nin teleservice gibi bir servisi varsa benim gibi duruma düşen çok olur sony müşteri hizmetleri kafa buluyor tekrar yollayın dedim 3 kere yolladım yine yollayın dedim 2 sene sürekli yollayacak mıyım kadın dediki yollayın !!!

    şikayetvara filan yaz tüketicihaklarına basvur

    cihaz gelsin başvurucam tüketici haklarına bir dahada sony almayacağım teleservice dan başka servisle çalışana kadar

    sony i herkes çok sever ama servisi berbat ve herşeyi sadece tasarımdan ve göz boyamaktan sanıyolar bu yüzden samsungu daha cok seviyorum

    Eski bir yorummuş ama internette birşey ararken karşıma çıktı. En azından arkadaş sorununa bir şekilde çözüm bulmuş. Samsung'un servisi en iyi ihtimalle teleservice ile aynı kalitededir ve satış sonrası desteği de sony'den 10 kat kötüdür. Sizin işiniz henüz bu tarz bir konuda samsung servisine düşmemiş anlaşılan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siegfried -- 13 Mayıs 2013; 8:33:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    hocam ekranla alakalı sorun o zaman yazılımla değil sony bişey yapmıyosa siz sadece görmezden gelebilirsiniz

    bende biliyorum ekrandan ama adamlar sorun yok diyor o şekil niye kullanayım sen olsan kullanır mısın ?


    başka sansım olmasa kullanırdım seninde öyle gözüküyo

    allahını seversen nasıl öğle kullanayım satmaya kalksam satamam telefonu ayıplı malı niye kullanayım ? cihazı alalı 2 ay bile olmadı zaten benden cok serviste kaldı toplasan 10 gün kullanmadım tek çare tüketici hakları

    hocam mediamarkt ve sony nin ayıbı senin de şansızlığın foruma sorsan herkes sony en iyisi filan der ama kimse basına gelmeden bilmez

    aynen öğle sony nin teleservice gibi bir servisi varsa benim gibi duruma düşen çok olur sony müşteri hizmetleri kafa buluyor tekrar yollayın dedim 3 kere yolladım yine yollayın dedim 2 sene sürekli yollayacak mıyım kadın dediki yollayın !!!

    şikayetvara filan yaz tüketicihaklarına basvur

    cihaz gelsin başvurucam tüketici haklarına bir dahada sony almayacağım teleservice dan başka servisle çalışana kadar

    sony i herkes çok sever ama servisi berbat ve herşeyi sadece tasarımdan ve göz boyamaktan sanıyolar bu yüzden samsungu daha cok seviyorum

    Senin samsung servisleriyle başın derde girmemiş anlaşılan. Hayatta samsung almam aldırmam dedirttiler ki evimde tv den monitöre telefondan bd playere kadar samsung. Ama bundan sonra ne alırım ne tanıdığıma aldırırım. Neden mi servis ve müşteri hizmetleri sebebiyle. Buraya yazmaya kalksam ne yazmakla ne okumakla biter.
    Ha sony iyimi bilmem. yada nokia şu bu bilemem ancak servise gittiğinde anlaşılıyor bazı şeyler.

    edit:
    @umitylmaz44 Bence ekranın daha net fotoğraflarını farklı açılardan çek sony avrupaya mail at. Servisin böyle davrandığını bildir. Sony trden bir şey çıkacağını sanmam ama avrupayı dene.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CallOfTheWild -- 13 Mayıs 2013; 9:39:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CallOfTheWild

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    quote:

    Orijinalden alıntı: umitylmaz44

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allah Diyen Tirbüşon

    hocam ekranla alakalı sorun o zaman yazılımla değil sony bişey yapmıyosa siz sadece görmezden gelebilirsiniz

    bende biliyorum ekrandan ama adamlar sorun yok diyor o şekil niye kullanayım sen olsan kullanır mısın ?


    başka sansım olmasa kullanırdım seninde öyle gözüküyo

    allahını seversen nasıl öğle kullanayım satmaya kalksam satamam telefonu ayıplı malı niye kullanayım ? cihazı alalı 2 ay bile olmadı zaten benden cok serviste kaldı toplasan 10 gün kullanmadım tek çare tüketici hakları

    hocam mediamarkt ve sony nin ayıbı senin de şansızlığın foruma sorsan herkes sony en iyisi filan der ama kimse basına gelmeden bilmez

    aynen öğle sony nin teleservice gibi bir servisi varsa benim gibi duruma düşen çok olur sony müşteri hizmetleri kafa buluyor tekrar yollayın dedim 3 kere yolladım yine yollayın dedim 2 sene sürekli yollayacak mıyım kadın dediki yollayın !!!

    şikayetvara filan yaz tüketicihaklarına basvur

    cihaz gelsin başvurucam tüketici haklarına bir dahada sony almayacağım teleservice dan başka servisle çalışana kadar

    sony i herkes çok sever ama servisi berbat ve herşeyi sadece tasarımdan ve göz boyamaktan sanıyolar bu yüzden samsungu daha cok seviyorum

    Senin samsung servisleriyle başın derde girmemiş anlaşılan. Hayatta samsung almam aldırmam dedirttiler ki evimde tv den monitöre telefondan bd playere kadar samsung. Ama bundan sonra ne alırım ne tanıdığıma aldırırım. Neden mi servis ve müşteri hizmetleri sebebiyle. Buraya yazmaya kalksam ne yazmakla ne okumakla biter.
    Ha sony iyimi bilmem. yada nokia şu bu bilemem ancak servise gittiğinde anlaşılıyor bazı şeyler.

    edit:
    @umitylmaz44 Bence ekranın daha net fotoğraflarını farklı açılardan çek sony avrupaya mail at. Servisin böyle davrandığını bildir. Sony trden bir şey çıkacağını sanmam ama avrupayı dene.


    Surekli rom atip dengesiz voltaj vermemden batarya sisti eskisehirdeydim bayiye vermeme ragmen 3 gune geri geldi stock rom atip vermistim batrya anakart filan degisti garanti raporundada kozmetik haric tum parcalar degiti yazdi ve tabii ki bedava

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.