Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (929. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23.971
Cevap
630
Favori
598.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 927928929930931
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • STYJ02YM. Modelini düzgün kullanabilen var mı arkadaşlar? Ben neredeyse hiç kullanamıyorum artık. Temizliğe başlattığımda standtan çıktığı an haritayı kaybediyor ve saçmalıyor. Temizlik yaptırabilmek işkence oldu resmen. 10 deda temizle dediğimde belki 1 defa ancak haritayı kaybetmiyor ve temizlik yapıyor.


    var mı tespiti veya önerisi olan?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba yaklaşık 5 aydır Viomi v2 pro kullanıcısıyım, ilk başlarda alet sıkıntısız da hatta herkese de övüyorduk cidden de öyleydi. Sonraları ise aletin peşinden koşar oldum sürekli, takılmalar, hata kodları , yönünü bulamamalar, bir yerlere takılmalar. Böyle olunca haliyle insanın morali bozuluyor zira ürünü xiaomi mağazasından 3.300 TL'ye almıştım o dönemde. Sonrasında gördüm ki bu hataları yaşayan sadece tek ben değilmişim. Neyse arkadaşlar benim gibi durumlar ile karşılaşanlar ne yaptılar nasıl kullanıyorsunuz ? Benim ürün evofone garantili , bu sorunlara istinaden hiç garantiye veren oldu mu ? Önerisi olan varsa yeşillendirirse sevinirim. Herkese iyi forumlar.

  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt

    Servise gidin ve derdinizi anlatın. bu gibi sorunların bir kısmı anakarttan kaynaklanıyor ve yazılım ile düzelmez ise kart değişimi ile çözülebiliyor.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    hocam siz de aynı sorunu yaşadınız mı ? yakın bir süre içerisinde gitmeyi düşünüyorum.

  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    Şimdiye kadar onu aşkın anakart değiştirdim Viomi’lerde bu sorun yüzünden.
    Böyle başlayıp kartın bloke olmasına kadar giderse başka çare kalmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 28 Ocak 2021; 21:2:22 >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim verdiğiniz cevaplar için, peki anakart değişim sonrası sorun çözülüyor mu yoksa tekrar sorun oluşabilmekte mi ? Birde evofone garantisi iyi midir..

  • vedatcan19 kullanıcısına yanıt
    Evofon garantisi hakkında çelişkili bilgiler var, extra ücret istedikleri, bazı parçaların bedelini istedikleri şeklinde çok şikayet var burada ve başka sitelerde.

    Kart değişimi her arızada gerekmiyor tabii ki ama benzer kilitlenmelerde çözümsüz kalınınca yapılıyor.
    Hayır, arıza tekrarlamıyor

    Saygılarımla
  • merhaba herkese iyi günler STYJ02YM modelı mevcut elimde bangooddan aldım yaklaşık 10 aydır sorunsuz kullanıyodum ancak su an robotu çalıştırdıgımda şarjı %100 ken 5 dk ıcınde max oda %70 dusup direk kapanıyor,sonra elımle gorutrunce şarj unitesine tekrar acılıyor şarj olmaya baslıyor ancak alet anlattgım gibi çalışmıyor su an,butun guncellemelerini yaptım

    makınayı resetledım,şarj unitesı power kablolarını kontrol ettım genede sorunum çözülmedi,banggodan aldıgım içinde servis yok ne yazıkkı nasıl ılerleyebılırım bana yardımcı olursanız çok sevinirim herkes tşkler şimdiden...

  • kaan192583 K kullanıcısına yanıt

    Şarj devreniz yüksek akım çekiyor bir şekilde ve bataryanızı öldürmüş. Yeni batarya takacaksınız ama şarj üniteniz tamir görmeden yine aynı sorunu yaşarsınız.

    Tamiri/değişimi mümkün ama ikisinin de birlikte değişmesi lazım.

  • Merhaba arkadaşlar
    Vacuum mop pro kullanicisiyim.
    Ürün full sarz oluyor, belli bir süre kullanilmayinca otomatik uyku moduna geçiyor.

    Uykudan uyanınca sarzi ciddi oranda azalmış gözüküyor.
    Misal gece uykuya geçiyor, sabah uyanınca %30 %40 sarz bitiyor.

    Bu durum normal midir?
    Bu durumla karşılaşanlar neler yapıyor?

    Geçmiş mesajlarda arattirdim ama net cevap bulamadım.
  • KenaNeoN K kullanıcısına yanıt

    Robot full şarj olduktan sonra dock'tan fiziken ayırılmıyorsa bu durum normal değil hocam.


    Hep söylenilen pil optimizasyonu ve sağlığı için kullanılmasada robotun Dock'ta durup pilin etkileşimde kalması gerek.

  • Merhabalar, temizlik bittikten sonra paspası çıkarın uyarısı veriyor şimdiye kadar hep moblu kullandım. Sadece süpürme yapmak istediğimizde mobu çıkaracakmıyız
    Teşekkürler
    Edit: model 1c



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalamare -- 29 Ocak 2021; 10:33:8 >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Acikcasi ayrılmıyor gördüğüm kadarıyla.
    Belki çok az kendini cekiyordur temastan ama dikkatli şekilde gozlemlemedim.
    Sizin cihaz tamamen docktan ayrılıyor ve arada mesafe oluyor mu?

    Bir de sizde de bekleme modunda bu sarz tukenmesi olayı mevcut mudur ?
  • KenaNeoN K kullanıcısına yanıt

    Hocam bende 360 S9 ve birkaç demo cihaz var ama hiç birisi öyle bir hamle yapmıyor.


    Zaten genel olarak Robotların mantığına aykırı neden derseniz; robot çalışmadığı sürece heran çalışacakmış gibi %100 şarjla göreve hazır beklemeli.


    Sizin cihaz tamamen şarj olunca kendini fiziken şarj elektrot temasını kesiyor veya ayrılmasada şarjı kesiyorsa bu bir sorun hocam...


    Sizin robotu çalıştırmak için tam şarj olmasını beklemeniz değil, Robotun sizi tam şarjla göreve hazır beklemesi gerek.

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Ben de sizinle aynı düşünüyorum. Bu olay mantıksız geliyor zaten.
    Konuda ve internette yaptığım aramalarda aynı sorunla karşılasan kişiler gördüm ama çözüm olarak bir şey yazilmamisti.

    Kimisi cep telefonu gibi, durdukça da sarzi biter. Bu normaldir demiş.
    Ama hala normal gelmiyor bana..
  • Tabi %100 sarz olunca kendini sarztan kesmesi, daha uzun bir batarya ömrü için yazılımsaldir diye düşünüyorum.
    Yeni nesil telefonlarda aynı mantıkla çalışıyor.
    Ancak uyku modunda sarzin bitmesi konusunu bilemedim..
  • KenaNeoN K kullanıcısına yanıt

    Aksine pil optimizasyonu yani batarya hücrelerinin canlı diri kalabilmesi için sürekli enerji etkileşiminde olması gerek. Siz cep telefonunuzu sürekli şarjda bırakınca %100 ün altına düşüyor mu?


    servisinizle görüşün bence, ya da cihazı resetleyin...


    Robotta şarj dan kesilip uykuda olsada wifi ve cpu aktif!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 29 Ocak 2021; 11:23:54 >
  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt
    Ürünü Amazon üzerinden almıştım.
    Önce bir resetlemeyi deneyeyim, çözüm olmazsa servisle irtibata geçeyim.
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Şarj devreniz yüksek akım çekiyor bir şekilde ve bataryanızı öldürmüş. Yeni batarya takacaksınız ama şarj üniteniz tamir görmeden yine aynı sorunu yaşarsınız.

    Tamiri/değişimi mümkün ama ikisinin de birlikte değişmesi lazım.

    @Hepsirobot cevabınız için tşkler robotun tamiri için bana yardımcı olabilirmisiniz?

  • kaan192583 K kullanıcısına yanıt
    Tabii ki, özelden yazabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 927928929930931
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.