Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (646. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23.971
Cevap
630
Favori
598.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 644645646647648
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zeir Z kullanıcısına yanıt
    İthalatçı firmalar stoklarına yedek parça çekiyorlar, sanırım bir ay sonra her türlü yedek parçayı online alabileceksiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Xiaomi Mijia Vacuum Mop Pro (STYJ02YM) Model robotu satın aldım. Tüm evi süpürdüm hiçbir sorun yaşamadım.
    Evi paspas yapmak istediğimde ikili temizlik haznesini takıp, paspası takıyorum. Fakat "Lütfen paspas padinin takılı olduğundan emin olun." şeklinde hata veriyor. Çıkarıp tekrar taktım, sorun değişmedi. Bu sorunu nasıl çözebilirim. İnternette aradım bir çözüm bulamadım. Yardımlarınızı rica ederim.

    Paspas takıldığında sesli mesaj ile paspas takıldı mesajı vermiyor. Acaba bu robota sahip olanlar böyle bir mesajın verilip verilmediği konusunda yardımcı olabilirler mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcturuscan -- 23 Ağustos 2020; 16:46:25 >
  • arcturuscan A kullanıcısına yanıt
    Hocam kaç dakika da kaç metrekare süpürdü ekran görüntüsü atarmışsınız zahmet olmazsa ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba viomi v2 pro cihaz kullanıyorum evim 2+1 ancak tek şarjla evi temizleyemiyor en tam temizlik standart seçimle yüzde 10 şarj kaldğınfa bir oda daha vardı temizlemesi gereken sanki biraz daha fazla gitmesi gerekiyordu diye düşünüyorum. 1 oda hariç 51 metrekare alanı 95 dakikada bitirdi. Bir de bu cihazlarda şarj hangi seviyeye geldiğinde geri dönüyor yüzde 10 kalmıştı ben geriye çağırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S5 max kullanan arkadaşlar bir konuda bana Yardımcı olur musunuz?

    Robot için, Çocukların bazalarının ayaklarını 12 cm ayakla değiştirdim. Fakat bazanın altında astar var. Bu astar gergin değil, biraz aşağı sarkıyor. Robotun üst kısmı bu astara değerse robot için sıkıntı olur mu?

    Not: İrobot e5 bazanın altına girip süpürdü, sorun olmadı. Ama s5 max ta lidar var ya sorun olur mu? Bu benim için önemli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haticenurkc H kullanıcısına yanıt
    Lidar sarkan kumaşları engel olarak görecektir Hatice hanım.
    Ucu ucuna geçebilir de, geri de dönebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaslar 1s cihazimi uygulamada bulamiyorum profil bolumunde 1 akilli cihaz olarak gozukuyor ama mi home sayfasinda cikmiyor. Yeniden aratiyorum cihazi wifi arama moduna getirip,cihazi da bulamiyor. Cihazimi neden bulamiyoruma tikladim "Ağ sinyaliniz çok zayıf veya cihaz başka kişiler tarafından eklenmiş olabilir.
    Çözüm: Cihazınızı sıfırlayın ve tekrar eklemeyi deneyin. Tüm işlem boyunca telefonunuzun Bluetooth'unun açık olduğundan emin olun." yaziyor. Cihaz da telefon da modemin yaninda. Bilgisi olan var midir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arcturuscan A kullanıcısına yanıt
    2li hazne takiliyken sadece mop yapmiyor galiba. Haznenin hepa filtresini cikarip sadece mop yaptirmayi deneyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • S5 Max cihazımda bu gün aşağıdaki 3 mesajı aldım. Nedeni ne olabilir. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpheratz kullanıcısına yanıt
    Filtrenizi mi yıkadınız?
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Yıkadım ama kurutmustum. Ondan dolayı mı bu uyarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpheratz kullanıcısına yanıt
    Filtreler, firma ne derse desin, yıkanmamalıdır. eski hallerine dönme şansları yok.
    Forumda bu konuda sık sık uyarı yapıyorum ama siz denk gelmemiş demek ki.
    Eğer filtre değiştirdiğinizde düzelmiyorsa fan akış kontrol kartınız yanmış demektir ama genelde düzelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Filtreler, firma ne derse desin, yıkanmamalıdır. eski hallerine dönme şansları yok.
    Forumda bu konuda sık sık uyarı yapıyorum ama siz denk gelmemiş demek ki.
    Eğer filtre değiştirdiğinizde düzelmiyorsa fan akış kontrol kartınız yanmış demektir ama genelde düzelir.
    Anladım hocam, yedek filtre ile tekrar bir deneme yapayım bakalım. Olmadı tamiri ile halletcem mecbur. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alpheratz kullanıcısına yanıt
    Genelde düzelir.
    bir sorun olursa konuşalım.
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    mop+süperme ikisi bir arada seçiyorum onu da yapmıyor. Dediğiniz gibi filtreyi çıkartıp sadece paspas yap diyorum, yine aynı uyarıyı veriyor.
    "Lütfen paspas padinin takılı olduğundan emin olun."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arcturuscan -- 23 Ağustos 2020; 19:15:44 >
  • arcturuscan A kullanıcısına yanıt
    Padin takildigini anlamiyor sanirim, altina bi bakin takilan yerlerine toz kir veya bir parca girmistir belki o yuzden algilamiyordur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    Altını temizledim, sildim. Altta sensör göremedim. Nereden algılıyor bilemedim.
    Toz haznesini takıp çıkardığımda robot ses ile mesaj veriyor, takıldı/çıkarıldı diye. Acaba paspası taktığımızda böyle bir uyarı veriyor mu?
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam iyi akşamlar ben ikinci kez evi süpür dedim yine pili bitti Gene mutfak kaldı Bu sefer şarj istasyonuna giderken tam istasyonun yanında pil bitmiş ve şimdi önceki temizliği Tamamla diye bir seçeneğim yok bu yüzden haritam gene buluşamadı bu işte bir sıkıntı yok mu mesela bir odayı bitirmeden çıkıp koridora gibi koridorda takıl tekrar odaya geri dönüyor fotoğraf paylaştım bir bakabilir misin

    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearuq -- 23 Ağustos 2020; 22:55:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Sorun düzeldi hocam. Filtreyi saç kurutma makinesi ile iyice kuruttum. Şimdilik bir sıkıntı yok. Desteklerin için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 644645646647648
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.