Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (407. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
23.972
Cevap
627
Favori
604.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Hocam, ben iade için gönderdim(cayma hakkı) benim valide covid den dolayı dış kutusunu atmıştı. Bunu bahame edebilirler mi sizce sonuçta ürün çalışmıyor gerçi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Benim valide covidden dolayı dış kutusunu atmıştı maalesef, sizce iade(cayma hakkı) almamak içi bunu bahane edebilirler mi sonuçta ürün çalışmıyor gerçi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar S5 Max için yedek parça aldım banggooddan gümrük işlemleri tamamlanmış. Aras kargoda mesaj geliyor mu kargo yola çıktığında? Arasla tecrübe eden oldu mu bu süreci?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • euclid80tr E kullanıcısına yanıt
    Böyle bir şikayet roborock grubunda olmadı hocam. Roborock bu konuda daha iyi gibi duruyor. Mi home dan ziyade uygulama olarak da özellik olarak az ama roborockun uygulamasını kullanmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bizim s50 s55 ler de xiaomi markası altında değil mi? Bizimkiler için farkli uygulama mi yükleniyor.?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iyi gunler arkadaslar. ben dun vacuum mop modelini aldim ancak 3.5.8_1045 guncellemesi gorunmuyor. oneren arkadasimin surumu bu ve oda tanimlayabiliyor. bende son surum 3.5.8_1035. bir fikri ya da onerisi olan var mi acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: euclid80tr

    Bizim s50 s55 ler de xiaomi markası altında değil mi? Bizimkiler için farkli uygulama mi yükleniyor.?
    s serisi xiaomi markası altında satılıyor fakat üreticisi roborock. roborock un kendi uygulaması da var. onu da kullanbilirsiniz. hepsirobot hocamın dediğine göre roborock üretimleri daha kaliteli imiş. zaten yıl sonunda roborock xiaomi firmasından ayrılarak kendi yolunu çizecekmiş.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: walk_alone91

    Hocam, ben iade için gönderdim(cayma hakkı) benim valide covid den dolayı dış kutusunu atmıştı. Bunu bahame edebilirler mi sizce sonuçta ürün çalışmıyor gerçi
    bence ederler hocam. cihaz aksesuarları ile birlikte tekrar satılabilir halde olması daha iyi olur.
    _____________________________
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Aksesuarların hepsi tam zaten. Eğer geri çevrilirse ayıplı mal olarak tüketici mahkemesine veririm zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gepe

    Arkadaşlar S5 Max için yedek parça aldım banggooddan gümrük işlemleri tamamlanmış. Aras kargoda mesaj geliyor mu kargo yola çıktığında? Arasla tecrübe eden oldu mu bu süreci?
    Yedek parça için link ve fiyat bilgisi gönderebilir misiniz hocam? Bir de orjinal mi acaba ürünler?
    Ben de s5 max aldım gg'dan world puan ile 4625 TL'ye geldi. Oldukça da memnunum cihazdan.
    _____________________________
  • walk_alone91 W kullanıcısına yanıt
    Biraz arastirdim hocam tüketici kanununa tekrar baktim. Ambalaj bozulması vs diye parantez acmamis. Direkt 14 gun icinde kosulsuz iade edebilir diyor. Yani cihazi kutusu olmadan da iade edebiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ben de baktım, bugün sonuçlanması gerekiyor zaten bilgilendireceğim sizleri de.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim hocam, bugün iade için kargoya teslim edeceğim
    _____________________________
  • Jty02 mijaa 2in 1 mop aldım ama kurulum için cihazı bir türlü bağlayamadım .modemi görüyor ama bağlanmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2014 mercedes c 180 amg beyaz
    2011 peugeot active otomatik siyah
  • Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü
    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü
    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü
    Bu şekilde hata alıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2014 mercedes c 180 amg beyaz
    2011 peugeot active otomatik siyah




  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    Bu ay itibarı ile başladılar, artık Çin haricinde bir çok ülkede Roborock kendi adıyla satış yapıyor. S6 Pure da Xiaomi markası altında çıkartılmadı.
    Şimdi S7 gelecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • walk_alone91 W kullanıcısına yanıt
    Ben de kutuyu atmıştım sonucunuzu heyecanla bekliyorum. Aynı satıcı ve aynı durumdayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Styj02ym ile ilgili yeni bir sorunla karşılaştım. Cihaza planlanmış temizlik ayarlıyorum normalde şarj standı mutfakta, süpürge süpürme zamanı geldiğinde sapıtıyor mutfakta olmasına rağmen uygulamada başka odada gözüküyor şarj standında mutfak değil başka bir odada gözüküyor. Durdurup şarja dön dediğimde dönemiyor taşıyarak götürüyorum. Normal manual olarak biyere süpürmeye gönderirsem sıkıntı olmuyor ama planlanmış temizlikte kafası karışıyor resmen. Varmı benden başka bu sorunu yaşayan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gun gectikce 1c ile sorun yasayanlar artiyor. O halde sizlerden ricam bunun sandiklari gibi nadir gorulen bir sorun olmadigini giderek yayginlastigini anlayip duruma mudahale etmeleri için xiaomi global servise durumu anlatan ingilizce bir mail atmaniz.

    Adres: service.global@xiaomi.com

    İngilizce mail konusunda yardim ihtiyaci olanlar bana mesaj atabilirler yardimci olurum.

    Youtube’a durumu gosteren kisa bir video ekleyip mailinize onun linkini de eklemenizde fayda var. Ama bunu yapamasaniz da en azindan sikayet sayisini arttiralim ki guncelleme mi gelecek modeli geri mi cagiracaklar ne olacaksa olsun. .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Simgesel_ -- 9 Nisan 2020; 17:2:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.