Şimdi Ara

Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU] (766. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30.933
Cevap
290
Favori
1.538.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 764765766767768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sim kart etkinleştirilemedi hatasıyla alakalı kesin bir çözüm yöntemi var mı..İnternette yazan birçok şeyi yaptım..Faturaya şimdiden 20 liralık sms ücreti eklendi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraoca2


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reliq

    Bu Bluetooth ses ayarlarıni kurcalayan var mı? İzin vermiyor farklı bir ayar secsem de öntanimli eski ayarlara geliyor tekrar.

    Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]

    Hocam Rom kaynakli bir durum olabilir gibi geliyor, Oreo 9.2.3.0da da bu ayarlari değiştirdiginde eski hale döndüğünü söyleyen bir kisi daha vardi. Tabi ben değiştirmeyi denemedim, değiştirip kullandigini söyleyen arkadaş olursa, hangi romu kullandigindan bahsedebilir.

    bende ldac uyumlu sony Bluetooth kulaklık var ayarı ldac yapıyom cihaz aptx ile bağlanıyo global oreo yüklü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kagesa

    Mi 6 Migros da ne kadar arkadaşlar, Migrostan alırsam lg panel çıktığı takdirde değiştirebilir miyim?
    Vodafone hatlarda sinyal sorunu yaşanıyormuş bu sorun hala devam ediyor mu?

    Ben migrostan aldım ekranla ilgili bi sorunu göremeden aşağıdaki sorunu yaşadım. Alır almaz iade olmadı. Şimdi deltaserviste işlem görüyor. İade etmeye çalışıyorum. Umarım onaylarlar. Yoksa çok uğraştıracaklar. Fiyatı da 1999 tl 128 gb seramik modeli.



    https://youtu.be/ReHNRUZ3ciQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siigle -- 24 Şubat 2018; 22:17:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazın sorunları diye yazılan sorunlar sanki kronikmiş gibi bir algı oluşturmuş..

    Birkaç kişinin yaşadığı sorun nasıl kronik oluyor.

    Cihaz gerçekten de uçuyor..

    Hiç tekleme yaşamıyor. Bi programı kapa diğerini aç.. Hızına yetişen varsa buyursun...

    7-8 saat ekran süresi 2 gün şarj süresi..

    Cihaz mükemmel değil, şahane...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın sahinsah ben cihazdan şikayetçi değilim. Ama ithalatçı garantili olarak migrostan aldım. Güya güvenilir satıcı ama maalesef burnumdan getiriyorlar. Keşke garanti işine bi çare bulsalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bu telefon note 3 un ön ve arka kamerasına göre nasıl mi 5s bile daha iyi çekiyor diyorlar sensorleri note 3 ile aynıydı ama ve android 8 de düzeltirler mi sizce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Siigle

    Sayın sahinsah ben cihazdan şikayetçi değilim. Ama ithalatçı garantili olarak migrostan aldım. Güya güvenilir satıcı ama maalesef burnumdan getiriyorlar. Keşke garanti işine bi çare bulsalar.

    Bu sorunu migrosta cihazı aldığınızda orada açtığınızda mı yaşadınız yoksa ordan çıktıktan sonra mı..Bende mi note 3 aldım.Cihazı orada beraber açtık.Ölü piksel testlerine kadar yaptım.Eğer cihazda o an bir sorun olsaydı(Çizik,Ölü piksel,donma vs.) o an cihazı direk iade etme hakkım vardı..Ama migrostan çıktıktan sonra cihazda sorun olursa o zaman cihaz mecbur servise gider.Migros kafasına göre iade alamaz..Sizin iade hakkınız cihazı aldığınız anda mağazadan çıkmadan önce görülebilir sorunlar için geçerlidir.Mağazadan çıktıktan sonra iade hakkınız gider.Daha doğrusu siz cihazı migros yoluyla ya da kendiniz servise gönderirsiniz.Servis ya tamir eder ya da değişim yapar..Cihaz tamir edilemiyecek durumdaysa zaten iade hakkınız doğar.Ama bunun için servis raporu gereklidir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    aklıma gelmiş iken yazayım birinci adımdaki işlemi pc den yapıyorsanız büyük ihtimalle telefonunuza sms gelmeyecek. Bütün adımları telefondan deneyin en kötü ihtimal kesinlikle birinci adımı telefondan yapın.

    Bende pc telefon fark etmiyordu sadece İngilizce işini çözmek zaman aldı.translate ile çevirdim ama ama tr deki kod iznini bir türlü geçmedim sonradan uyandım ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB den 1770 tl ye aldım 64gb 6gb ram olan modeli. 100tl de chip geldi axess le. 1670 e gelmiş oldu.



    Acaba garanti hangi firmanın olacak. Birde ekran koruyucu işine bi çare bulsaydık güzel olacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemented

    Kronik sorun diye yazmadım zaten, alma niyetinde olanlar bunları da bilsinler istedim.
    Çünkü bunları çoğunu başka forumlardan ve Youtube videolarından öğrendim, bu forumda nedense herkes uçuyor kaçıyor tarzında konuşuyor.
    Gerçi cihazda öyle videolardan izlediğim kadarıyla. İphone7-8-X, Samsung s8- note8 karşılaştırma videolarını izledim hepsinden inanılmaz derecede hızlı gerçekten.
    Bu fiyata çok iyi bir telefon. Ama ilk sayfada bu tip sorunlarında olabildiği yazılmalıydı kanımca, sonra insanlar hayal kırıklığına uğramasın.
    Bu sorunlardan donma ve geri tuşu sorunu benim için önemli, kullanımı ciddi bir biçimde etkiler. Siniz bozucu bir durum çünkü.
    İphone şöyle böyle fiyat kazık ama en azından aldığınızda donma olmayacağını bilirsiniz, home tuşunun kafasına göre takılmayacağını bilirsiniz.
    İlk defa android kullanacağım ama halen şu kararlılık işini çözemediler, gerçi iphone de bozdu:)



    %1 bile olmayan bir sorun yazılmaz kardeşim. Elektronik işi birazda şans işidir ben bunu bilir bunu söylerim. Lg3 den 5 e kadar olan bir serinin forumu olsaydı sayfa haklısın ama burası orası değil. Bir problemin kronik olması için çok fazla sayıda kullanıcıda olması gerekiyor. Ayrıca şunu da özellikle belirteyim son 5 yıldır bu markanın değişik modellerini kullandım. Sadece rom yani yazılım kaynaklı sorunlar yaşadım ve uğraşarak çözdüm hatta mi5 e kendim imei yazdım. Bu cihazda yaşayacağınız en büyük sorun yazılımdır ki o da kalmadı global rom çıkalı. Almak isteyen herkes gönül rahatlığıyla alıp kullanabilir. Bu markanın cihazlarında yaşanan yada yaşanması olası problemler diğer meşhur global markalarda da mevcut tur. Ama bir % deye vurmak gerekirse iPhone ve samsung ile kıyaslarsak minimum denilebilir. Üstelik onların yarı yada üçte bir fiyatına sahip olunması da cabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sesli komut ile resim çekmeyi bilen varmı nasıl yapılıyor bulamadım.
  • Nano glass camlar var. Incedir genellikle ben 6 aydir kullaniyorum cok memnunum.



    Kilif icinde silikon mi6 kiliflar var alin kullanin arkadaslar gayet guzeldir.



    Sim aktiflestirme sorunu bende de var telefonu resetleyince sadece ilk acilista geliyor. Bildirimi kapatiyorum o kadar daha da gelmiyor.



    Bu arada status barin koyulasmasi devam ediyor. Oreo surumu gelsin telefonu guncelleyince hard reset atacam. Bakalim oyle duzelecek mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Wayne


    quote:

    Orijinalden alıntı: Siigle

    Sayın sahinsah ben cihazdan şikayetçi değilim. Ama ithalatçı garantili olarak migrostan aldım. Güya güvenilir satıcı ama maalesef burnumdan getiriyorlar. Keşke garanti işine bi çare bulsalar.

    Bu sorunu migrosta cihazı aldığınızda orada açtığınızda mı yaşadınız yoksa ordan çıktıktan sonra mı..Bende mi note 3 aldım.Cihazı orada beraber açtık.Ölü piksel testlerine kadar yaptım.Eğer cihazda o an bir sorun olsaydı(Çizik,Ölü piksel,donma vs.) o an cihazı direk iade etme hakkım vardı..Ama migrostan çıktıktan sonra cihazda sorun olursa o zaman cihaz mecbur servise gider.Migros kafasına göre iade alamaz..Sizin iade hakkınız cihazı aldığınız anda mağazadan çıkmadan önce görülebilir sorunlar için geçerlidir.Mağazadan çıktıktan sonra iade hakkınız gider.Daha doğrusu siz cihazı migros yoluyla ya da kendiniz servise gönderirsiniz.Servis ya tamir eder ya da değişim yapar..Cihaz tamir edilemiyecek durumdaysa zaten iade hakkınız doğar.Ama bunun için servis raporu gereklidir..

    Migrostan alıp eve gittik. 2 saate kadar ne olduğunun farkına vardık. Hemen gittik gösterdik. Yazılım güncellemesi var belki düzelir dedik eve geri gittik. Eve gidince sorunun düzelmediğini gördük ve ertesi gün bıraktık migrosa. Servise bırakmaları için kargoya vermişler güya. Kargo firması kaynaklı sıkıntı olmuş. O yüzden kargoya 5 gün gecikmeli yollandı. Daha dün servis girişi yapıldı. Şimdi servis sorunlu olduğunun teyidini verirse iade yapabilir miyiz? Onarım istemediğimi belirttim. Bana kusurlu ürün verilmiş sonuçta. Sorunumuzda kasma donma gibi bi şey. Videosunu çektim görsünler diye zaten. O da aşağıda bakabilirsiniz.

    https://youtu.be/ReHNRUZ3ciQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siigle -- 25 Şubat 2018; 0:23:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4g ile hız testi mükemmel.



    Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xiaomi Mi6 Kullanıcı Kulübü [ANA KONU]



    Epic romla test sonucum.. globalde 192 bin civari almistim. Simdilik hersey yolunda gozukuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nmm1716

    Sesli komut ile resim çekmeyi bilen varmı nasıl yapılıyor bulamadım.

    Hangi MIUI sürümündesiniz bilmiyorum ama, genel olarak anlatayım.

    Kaynak sitelerde bu şekilde anlatılıyor.



    Kamera uygulaması > Kamera modları > Zamanlayıcı (Timer) > Ses (Audio)



    Konuşmanızı kaydedip, bu konuşmayı yaparsanız, otomatik olarak çekiliyormuş fotoğraf.



    Bir bakın, şayet işe yaramazsa, araştırmaya devam edeyim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eric Cartman. kullanıcısına yanıt
    Epic rom 7.12.14 sürümündeyim. Kamerada kamera modları zamanlayıcı diye bir ayar bulamadım. Birtek geri sayım 3sn 5sn var. Bende araştırıyorum ama hala çözemedim.

    Global rom 9.0.2.0 sürümünde fotoğraf çek diyerek çekmiştim. Epic romda olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enginesin_55 E kullanıcısına yanıt
    %1 de olsa sorun yazılmaz mı?
    Bu forumlar niye var o zaman. Tabiki insanlar bir ürün almadan önce ürünü incelemeli, ürün hakkında her sorunu bilmeli.
    Ona göre karar vermeli.
    Ürünü hiç sorunsuz gibi göstermek fanboyluk olur. Bu da insanları yanıltır.
    Artı ben kronik sorun demedim, belli başlı sorunlar dedim. Çünkü bu sorunlar hakkında forum başlıkları var diğer forumlarda.
    Şu dediğinize katılıyorum, elektronik biraz şans işi. Her cihazda sorun olabilir. Burda da servis önem kazanıyor.
    Bu yüzden xioami de sorun yaşadınız mı stresiniz iki kat oluyor, biliyorsunuz ki servis sizi uğraştıracak veya öyle bir kanı var.
    Ama f/p olarak değer mi kesinlikle değer. Ben cihazı kötülemiyorum. Bende bu cihazdan alıp aranıza katılacağım zaten.
    Ama herkes %1 de olsa, böyle sorun yaşayabileceğini bilsin ona göre karar versin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Dün akşam stok bitti yazıyordu. Bu gün yine stok gözüküyor
    Mobil uygulamadan satın alsaydınız 30 TL. daha indirim alırdınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, mi 6 hakkinda pek bir bilgim yok alsammi acaba diye ciddi bir sekilde dusunuyorum. 8 plus alicaktim o kadar para vermek istemedim.



    Pisman olurmuyum diger markalar gibi turkiyede bi muhatabı yok garanti, destek vs acisindan. Italatci firma garantisine guvenmiyorum direk garantisiz diye dusunuyorum onlara. Alirsam 64gb/4gb almayi dusunuyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Birde note 3 var dusundugum daha buyuk ekran olduğu için. Islemci iyicolsun derseniz mi 6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 764765766767768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.