Şimdi Ara

Xiaomi Mi5 ve Cepport Delta Servis Pişmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 27.02.2017 tarihinde cepport dan iki adet mi5 prime aldım ancak telefonun bir tanesi bir hafta geçmemişken ekranda dokunmatik sorunları yaşanmaya ve ekran renkleri karışık göstermeye başladı bende 09.03.2017 tarihinde anlaşmalı olan delta servise gönderdim cihazı.
    Bugün serviste geçen 29 iş günü dolmasına rağmen servis herhangi bir cevap vermiyor yani daha henüz arıza tespiti bile yapmadılar yasal süreç 20 gün bu zamana kadar tamir etmeniz lazımdı diyorum size en kısa sürede donülecek deniyor ve ben üşenmeden 20 gündür her sabah ararım her sabah aynı yanıt.

    175 tüketici danışma hattını aradım konuyu anlattım. bana izlemem gereken yolu yordamı anlattılar bugün cepport(MYS Dış Ticaret) e tahüütlü posta ile ürün faturamın ve servise giden kargo fişinin fotokopisini ve dilekçeyi gönderdim. ürünün ücretini yada birebir yenisi ile değişimini talep ettim

    bir haftalık telefon durduk yere bozuluyor ve servis zerre ilgilenmiyor allah kimseyi delta servise düşürmesin. cepportuda bir kaç kez aradım onlarda ilgileneceğiz dediler geri dönüş yapmadılar.

    Siz siz olun alacağınız telefonun servis hizmetini delta servis veriyorsa, o cihaz bedava da olsa almayınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pebblemaia -- 11 Nisan 2017; 13:8:0 >







  • Xiaomi'yi, doğru düzgün birileri getirene kadar veya Xiaomi kendisi gelene kadar, bu tip haberleri daha çok görürüz diye düşünüyorum. :-(
  • Sonuç nedir?
  • Cumartesi akşamı cepport dan vermiş olduğum mi 5s plus telefon siparişini güya en geç perşembe günü kargolayacaklardı. Bu süre de firma ile ilgili okuduğum yorumlar hiç iç açıcı değildi. Bu sabah kalktım ve gönderilmeyen ürünün siparişini iptal ettim. Şimdi gidip elden satan güvenilir satıcılardan birinden alacağı telefonu. Kafam rahat olacak...
  • Bu Xiaomi'yi hangi satıcıdan alacağız o zaman? 3 farklı servis firması var.

    1. Delta
    2. EVO BT
    3. Güncel Dijital

    hepsiyle ilgilide internette bir sürü şikayet mevcut.

    Aralarında yine de Delta en iyisidir diyebilir miyiz?

    Mi5 alacağım. Hangi servis hizmeti olandan alayım. Evo ve GüncelDijital ile ilgili en ufak şeyde garanti dışı bırakıyorlar yazıyor. Delta en azından yapamıyosa garanti dışıdır demez diye düşünüyorum.

    Yorumları bekliyorum arkadaşlar...
  • Türkiye'de servis ağı tam olarak oturMAmış bir marka,

    Türkiye'ye doğru-düzgün bir altyapıyla gelirse alınabilir..

    Aksi durumda "ucuz etin yahnisi" olayı var..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gel bakalım bir şey konusacaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sükût

    Gel bakalım bir şey konusacaz.

    Buyrun
  • Ben almayı düşünüyorum. 1 haftadır şu şikayetleri okuyunca vazgeçmeye başladım. Bir yanım al diyor diğer yanım alma...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sonuç ne oldu? Bizi bilgilendirebilir misin ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.