Şimdi Ara

Xiaomi Mi TV Kullanıcıları Bilgilendirme ve Paylaşım Grubu (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
341
Cevap
11
Favori
19.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt
    Yarin ariycam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Servisi aradim.istanbul damga elektronik.kayit acti 48 saat icinde geliceklermis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlamenter -- 23 Ağustos 2021; 20:30:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tv lerinize iyi bakin servis efendi istanbulun gobeginde
    Bahcesehire bugun 3 uncu gun hala gelicek bekliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu saat itibariyle 3 gun oldu ariyorum bugun gelicez diyorlar ne gelen var ne ariya n

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aksam saat 22 de servis diye bi aracla 2 kisi geldi.hicbiseye bakmadan tv nin guc tusuna bile basmadan ayaklari sokup koliye koymak istediler.dedim hicmi biseyine bakmiycaniz adam ben servis degilim nakliyeciyim demesinmi biz alip servise goturecez dedi.
    Tamam dedik servis fisi duzenleyin odaneki fis flan yok tellen birisini aradi dedi musteri servis fisi istiyor.konustugu kisiyi bana verdi faturanin arkasina yazaymis flan dedim servis fisi duzenlemeden tv yi vermem.adam tehditvari sen bilirsin ben evine nakliye araci gondedim vermezsen kendin goturursun dedi.
    Yani servis flan hakgetire
    Tv nin ne olacagi belli degil
    20 gunluk sure tuk haklari vs dusundugumden tv yi servis fisi olmadigi icin vermedim.
    Yarin satici firmayi ariycam bakalim ne olur.
    Buyuk ihtimal tuketici hakem heyeti uolu gozukuyor.

    Cok buyuk hata ettik 1000 fazla vericen resmi disribut or garantili alican

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar.tv yi bugun getirdiler.servis fisinde yazilim cokmus yazilim yuklendi diye yaziyor.tv ye ilk yazilimi yuklemisler.yeni yazilim var diye uyari veriyor.
    İkinci guncellemeyi yukleyen arkadaslar versiyon nosunu bizahmet yazabilirmidsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parlamenter -- 3 Eylül 2021; 21:47:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turqie

    Kumandada ki mi tuşu devre dışı kaldı. Nasıl düzelir. Bulamadım.

    ???

  • Kıymetli arkadaşlar , ben maalsef problemi çözemedim. DÜn yeni Tv aldım fazla para vermemek için ONVO 65500 webos aldım LG den lisans almış. Gayet te güzel oldukça hoşuma giti. Birde mi box alıp bağlayacağım.

    Eğer işlemcisinde yada başka bişeyinde problem yaşarsanız tv nin benim sadece ekran arızalı işlemci falan sağlam sanırım. İhtiyacı olana veririm.

  • opn21 O kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun tv yi servis ne dedi
    Daha bir yil olmadi garantiden yapilmiyormu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Servis 6500 TL panel fiyat ıçıkarttı. Ben de Onvo LG anlaşması ile webos aldım. ip tv kurdum mi den sonra webos air kumanda falan uzay üssü gibi oldu. Çok araştırarak beğenerek almıştım ama 1 sene dolmadan gitti TV kapının önüne koydum kimse almamış hırsızlık bitmiş İStanbul da :)

  • merhaba, soundbarlı ses sistemim var ama birtürlü tvde hdmi kablo ile ses alamadım. arc çıkışını da diğer hdmi bağlantıları denedim hiç bir şey olmuyor, yardımcı olabilir misiniz, ne yapmalıym?

  • satabay S kullanıcısına yanıt
    Ses sisteminde arc hdmi ve optik giris varmi yaz yardimci olurum.ses sisteminin arka baglanti resmini cek buraya koy

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Xiaomi Mi TV Kullanıcıları Bilgilendirme ve Paylaşım Grubu
    Xiaomi Mi TV Kullanıcıları Bilgilendirme ve Paylaşım Grubu

    Ses sistemi ve tv giriş resimlerini ekledim. Tv nin arc çıkışından xbox bağladım çalışıyor.

    Ses sistemim: HW-J7500R soundbar ve 2 tane WAM3500 oluşmakta. Samsung multiroom uygulamasıyla surround yapıyorum. Çalışma modunu hdmi, d.in seçiyorum hiç bir ses gelmiyor. Farklı Hdmi kablolarla denedim değişen birşey yok. Soundbar ı Bluetooth ile tv ye bağlıyorum ama o zaman da wam lar bağlanmıyor ve surround olmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım.

    @parlamenter




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satabay -- 29 Ekim 2021; 21:19:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sistemi samsung tv de deniyorum, hiç sorunsuz çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tv nin hdmi cikisi 2 adet degilmi peki bu iki hdmi nin birinde hdmi arc yaziyormu
    Ses sisteminde arc yaziyor tv de goremedim tv nin hdmi arc yoksa arc den ses gelmez
    Sayet tv nin bir hdmi si arc ise tv giris cikislardan arc olan ses sistemindede arc secince ses gelmesi lazim
    Tv de hdmi arc yoksa optik kablo ile bagla ve ses sisteminde dijital in i sec

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 3 hdmi öıkışı var ve soundbar a giden kablo da ona takılı. Ses sisteminden de d.in i seçtim, bir şey olmuyor. Tv nin geliştirici seçeneklerinden bakıyorum orada da ses modları için seçenekler var, hdmiarc seçeneğini seçiyorum ama menüden çıkınca seçimim sabit kalmıyor eski haline dönüyor. Input menüsündeki ayarlarda açık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • satabay S kullanıcısına yanıt
    D.in optiktir ses sistemi onceligi d.in e verir ses sist kumandadan girisi arc sec
    Dene

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @parlamenter biraz araştırınca çözümü buldum. Tv yi resetlemek gerekiyormuş. Malesef çözümü xiaomi kaynaklarından değil sony den buldum. Lazım olursa diye çözümü bulduğum linki ekliyorum. İlgin için teşekkürler.

    https://www.sony.co.uk/electronics/support/articles/00020051

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gadget42 G kullanıcısına yanıt

    Evet benden de geliyor ses. Ana kartından geliyor sanki floresan ampulden gelen ses gibi cızırtı sesi. Ben servis çağırdım 2 haftadır gelicez diyip gelmediler hala. Siz bir çözüm bulabildiniz mi?

  • can747 C kullanıcısına yanıt

    Bende de calisirken bi cizirti sesi geliyodu kendiliginden kesildi servis gelirse sorunla ilgili bilgilendirirseniz sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.