Şimdi Ara

★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★ (623. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
13 Misafir (9 Mobil) - 4 Masaüstü9 Mobil
5 sn
37.600
Cevap
292
Favori
1.674.639
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
63 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende göndermiştim hepsiburada telefonları iade almıyor alınmama sebebi kutunun açılmış olmasıymış ne wifiye bağlandım ve sim kartı taktım ne uygulama indirdim.. servis raporu isteniyor 14 gün süresi var eğer telefonda problem yoksa servis iade almıyormuş bilginiz olsun
    _____________________________
  • Arkadaşlar sorunu tekrarlıyorum çözümü var mı bunun?
    Dün gece %100'dü Mi5 telefonumum şarjı sabah kalktım 6-7 saat uyudum şarj %85'e inmiş çok fazla değil mi bu ya?Bu kadar şarjı nasıl yemiş anlamadım moralim bozuldu.Bu durumla karşılaşan var mı kronik bir sorun mu acaba? İade etsem mi diye düşünüyorum telefonu sim kartı takmadım hala.?
    Bunun bir çözümü var mı ? Ne yapmalıyım?
    _____________________________
  • Kevin De Bruyne kullanıcısına yanıt
    Arayacağım hocam ama sim kart takılmış diye servise gitmesi lazım diyor hadi gitsin neyse ama sen satıcı sağlayıcısın senin yollaman gerekli şimdi bunları şikayet etsem davalı firma hepsiburada olacak yinede kendileri düşünsün artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Öyle bir şey yok hepsiburada'nın demesiyle olmuyor hakkınızı arayın 14 gün içinde sim kart takılmadığı sürece iade almak zorundalar.Tüketici hakem heyetine başvurun böyle bir durumda.İade kararı çıkar kesinlikle.
    _____________________________
  • Aboyhasnoname kullanıcısına yanıt
    taksanda takmasanda kutu açılmış diye almıyorlar dostum her halükarda servise biz yollayacağız serviste sorun varsa cihaz kaynaklıysa alıyor işgüzarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • forumdonanim005 F kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada satıcı kendisi fazla para vermeyin satıcı hepsiburada diye hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aboyhasnoname kullanıcısına yanıt
    Bende%4-5 civarı düşüyor. Yüklediğiniz programlardan kaynaklı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sedat033033 kullanıcısına yanıt
    Sen yönetmeliğe bak kutu açılmış olması falan bir engel değil yönetmelikte gayet net her şey yazıyor.Tüketici hakem heyetine başvur direk alırsın paranı karar lehine çıkar.
    _____________________________
  • sedat033033 kullanıcısına yanıt
    Onların kurallarıyla işlemiyor bu işler. Siz tüketici hakem heyetine gidin. 14 gün icinde koşulsuz şartsız iade edebilirsiniz. Kutuyu acmadan cihazı nasıl göreceksiniz? Birisi daha demişti kart takmak hb nin uydurduğu bir şey.

    Edit:sakın servisle ugraşmayın kafanız daha cok agrır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kevin De Bruyne -- 30 Kasım 2016; 17:06:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    01000010 01110101 01101110 01110101 00100000 01100011 01100101 01110110 01101001 01110010 01100101 01100011 01100101 01101011 00100000 01101011 01100001 01100100 01100001 01110010 00100000 01101001 01110011 01110011 01101001 01111010 00100000 01101101 01101001 01110011 01101001 01101110 00111111
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_EKReM

    Arkadaşlar samsung Note 4 kullanmış birisi için bu telefon iş görür mü?
    Tatmin eder mi performans olarak?

    Bana sayabileceğiniz eksileri varmıdır Mİ5'in

    Birde bu xiaomi'nin modeller arasındaki farkını öğrenebileceğimiz bir tablo yada site gibi birşey var mı ?

    Cihazı yaklaşık 20 gündür kullanıyorum.


    Bana göre artıları:
    1)Batarya performansı LG-G4 kullanmış birisi olarak gayet iyi.(ortalama 5-6 saat civarı ekran suresi)
    2)İnce ve hafif tek elle rahatlıkla kullanabilirsiniz.
    3)Ekranı çok güzel ve canlı.
    4)Gerçekten fiyat/performans ürünü.
    5)Ön kamera işini iyi yapıyor 4 mp olduğuna falan bakmayın.

    Bana göre eksileri:
    1)Çok nazik ve narin elinizden düşünce hemen kırılacakmış gibi his veriyor.
    2)Kılıfsız kesinlikle kullanmayın arka kapak kaygan yapıda ve elinizden düşme ihtimali yüksek.
    3)Arka kamera bir tık daha iyi olabilirdi (gece çekimi için)
    4)Hoparlör fena değil ama yine bir tık daha olabilirdi.
    5)Ön tarafta Mi logosu olmasaydı iyiydi.

    Epey.com karşılaştırma için işinizi görür diye düşünüyorum.

    Ayrıca Note 4 kullanan biri için aşırı bir şey değişeceğini düşünmüyorum.

    Note 4 e göre biraz hafif ve zarif diğer konularda performans olarak müthiş bir fark olmayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kms2007 -- 30 Kasım 2016; 17:8:58 >
    _____________________________
    Opel Astra 2004 46 ** 3023-Fiat Punto 2004 11 ** 900-Opel Astra 2006 27 ** 730-Opel Astra 2013 46 ** 320-




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagriklm06

    Bende%4-5 civarı düşüyor. Yüklediğiniz programlardan kaynaklı olabilir.

    Çok program yüklemedim ki %15 şarj gitmesi dokunmadan moralimi bozdu açıkçası iade etmeyi bile düşünüyorum.Herkesde böyle mi acaba? Çözümü yok mu?
    _____________________________
  • zyperX kullanıcısına yanıt
    Biraz kısınc da ses seviyesi yetersiz oluyor,kulaklık performansı da aynı kulaklıkla g2'den bile daha az ses veriyor.ilginç doğrusu böyle bir amiral gemisine bu ses sistemini koymaları.ben de sadece bende olan bir bozukluk sanıyordum her mi5 böyleyse durum vahim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr.Ali


    quote:

    Orijinalden alıntı: abdullah kara

    https://cache.donanimhaber.com/ImageThumbnail2.aspx?path=https://img.donanimhaber.com/upfiles/1793068/f350c5a1-7a27-4461-9dfc-052926e63ceb.png&size=4&bound=3&border=1&resolution=0

    ?50 ekran parlaklığında
    Yoğun olarak
    İnstagram, snapchat, swarm, Facebook ,YouTube, chrome, kamera ,müzik çalar doremi gibi uygulamalar kullandım zamanın yarısında mobil veri açıktı
    ★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★

    Pil tasarrufu %60'dan sonra açık.
    Wifi veya 3g , senkronizasyon sürekli açık, ara ara gps ve bluetooth açıldı.
    Whatsapp, chrome, telefon görüşmeleri, müzik ağırlıklı kullandım genel olarak.
    Parlaklık %80 otomatik açık.
    Çift tıklamayla uyandırma kapalı. Home tuşuna dokunmatiği açık.
    Micloud benzeri MIUI uygulamalarının hesapları hiç aktifleştirilmedi.

    Ve en önemli nokta; bildirim gelmesinin bana fayda sağlamadığı tüm uygulamaları "Arkaplan Etkinliklerini Kısıtla" seçeneğiyle kısıtladım. (Whatsapp, Facebook, E-mail hesapları, Bluetooth kulaklık programı, VPN, Google Play dışındaki tüm uygulamaları arkaplanda kısıtladım. ). Kısıtlamaları yapmasam bende 4-5 saat ekran süresi alırdım diye tahmin ediyorum. Bayağı farketti çünkü.

    24 saatlik kullanımda aldığım ekran açık kalma süres, bu.


    ★ Xiaomi Mi 5 ★ ANA KONU ★




    Pili 6 saatte bitirmeniz normal olabilir, insta snap swarm face gibi uygulamaları ne kadar yoğun kullandığınıza bağlı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat033033

    taksanda takmasanda kutu açılmış diye almıyorlar dostum her halükarda servise biz yollayacağız serviste sorun varsa cihaz kaynaklıysa alıyor işgüzarlar

    yeni tüketici kanunu ile velevki memnun kalmış olsanız bile ,
    hiç sebepsiz ilk 14 gün içinde iade hakkımız yok mu???

    geçen ay 2 oto lastiği aldım. geri iade ettim. hiç sorun yapmadılar.

    "4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun yenilendi ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, 28 Mayıs 2014 itibariyle yürürlüğe girdi. Peki şimdi ne olacak?

    Özetle yeni kanun kapsamında tüketicilerin sahip olduğu cayma hakkı, 7 günden 14 güne; sebepli iade süresi ise 30 günden 6 aya çıkartıldı diyebiliriz."

    http://www.ademaltan.com.tr/yeni-tuketici-yasasi-hakkinda-bilinmesi-gerekenler/
    _____________________________
    halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
    olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi...

    “Ümitvar olunuz! Şu istikbâl-i inkılâbat içerisinde en gür seda İslâm’ın sedası olacaktır”




  • Tüketici hakem heyeti konusunda tüm sorularınızı bana sorabilirsiniz.Arkadaşlar baya tecrübeliyim.LG G3 telefonumun yasal tamirat süresi olan 20 iş günü içerisinde tamir edilmemesi nedeniyle bedel iadesini aldım tüketici hakem heyeti vasıtasıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aboyhasnoname -- 30 Kasım 2016; 17:27:46 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aboyhasnoname

    Arkadaşlar sorunu tekrarlıyorum çözümü var mı bunun?
    Dün gece %100'dü Mi5 telefonumum şarjı sabah kalktım 6-7 saat uyudum şarj %85'e inmiş çok fazla değil mi bu ya?Bu kadar şarjı nasıl yemiş anlamadım moralim bozuldu.Bu durumla karşılaşan var mı kronik bir sorun mu acaba? İade etsem mi diye düşünüyorum telefonu sim kartı takmadım hala.?
    Bunun bir çözümü var mı ? Ne yapmalıyım?

    Bu sorunun çözümü var mı arkadaşlar cevap verir misiniz?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aboyhasnoname


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aboyhasnoname

    Arkadaşlar sorunu tekrarlıyorum çözümü var mı bunun?
    Dün gece %100'dü Mi5 telefonumum şarjı sabah kalktım 6-7 saat uyudum şarj %85'e inmiş çok fazla değil mi bu ya?Bu kadar şarjı nasıl yemiş anlamadım moralim bozuldu.Bu durumla karşılaşan var mı kronik bir sorun mu acaba? İade etsem mi diye düşünüyorum telefonu sim kartı takmadım hala.?
    Bunun bir çözümü var mı ? Ne yapmalıyım?

    Bu sorunun çözümü var mı arkadaşlar cevap verir misiniz?

    ilk kullanım günlerinde normal olması lazım. Benim de ilk günlerde 89 90 lara düşmüştü. Arka plan uygulamalarına wifi mobil veriye dikkat etmek gerek, o kadar gizli ayarlar var ki biz de burda deneyerek buluyoruz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aboyhasnoname

    Öyle bir şey yok hepsiburada'nın demesiyle olmuyor hakkınızı arayın 14 gün içinde sim kart takılmadığı sürece iade almak zorundalar.Tüketici hakem heyetine başvurun böyle bir durumda.İade kararı çıkar kesinlikle.

    kim uğraşacak hakem heyeti ile aldım iade edemedim ve iade sürecinde 4-5 gün bekledim alacak kişiler deneyip veririm diye almasınlar aldınız mı kullanmak zorundasınız hepsiburadanın yeni sözleşmesiymiş bu sadece telefon ve bilgisayarda böyleymiş.

    gerçi ilk başta kendileri kutuyu açıyor yoksa o garanti belgesi ilahi bir şekilde kutunun içine girmedi ya ..
    _____________________________
  • onlara da dikkat ettim wifi falan açık değildi sim kartı da daha takmadım %15 şarj gitmesi moralimi bozdu açıkçası? Ne yapmalıyım öneriniz var mı?
    _____________________________
  • Aboyhasnoname kullanıcısına yanıt
    Vallahi bende yatarken neredeyse dolu vaziyette bırakıyorum kalktığımda sarj yüzde 15 lere iniyordu wifi ve veriyi kapatarak denedim sorun çözüldü.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.