Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
569
Cevap
39
Favori
29.514
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Diğer >> XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj
    Salı günü gönderdim konsolu bugün (cuma) yenisi geldi. Fan sesinden göndermiştim, şu an için fan da bir problem gözükmüyor. Yalnız takıldığım bir nokta var. Benim gönderdiğim konsolun disk girişinin çerçevesi siyahtı yani bu eski kasanın en yeni versiyonuydu. Bana gelen kasada disk girişi gümüş renkte. Çok takılıyorum böyle ayrıntılara. Siz olsanız ne yapardınız. Arayıp söylesem mi ne yapsam?

    Düzenleme: Dün gece kullanırken cızırtı sesi geldiğini fark ettim. Tekrar servis kaydı açtım p.tesi tekrar göndereceğim. İnşallah temiz sorunsuz bir cihaz gönderirler de kurtulurum şu işkenceden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @talippp -- 23 Eylül 2017; 11:50:20 >
    |
    |
    _____________________________
    Time And Relative Dimension In Space
  • Er
    9 Mesaj
    Cızırtı sesi gelen cihazdan sonra 500gb konsol gönderdiler müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra onu da geri gönderdim. Bir hafta sonra düzgün 1tb bir konsol gönderebildiler. Şimdilik bi sıkıntı gözükmüyor. Bu kadar uğraşacağımı bilseydim sıfır aldığım konsolu hiç göndermezdim servise. Siz siz olun sırf fan sesinden (çok aşırı değilse) konsolu servise göndermeyin. Bırakın garanti bitince kendiniz değiştirirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Time And Relative Dimension In Space
  • Binbaşı
    1371 Mesaj
    UPS ile anlaşmaları devam ediyor mu? UPS Kargodaki personel bana bu firmanın bizimle anlaşması devam ediyor dedi. Xbox müşteri hizmetlerini aradım, istediğiniz kargo firması ile gönderebilirsiniz ama ücretini siz ödersiniz demişti. Kafam allak bullak oldu.
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Yüzbaşı
    974 Mesaj

    Galiba aksesuarlarda gönderici ödüyor kargoyu arkadşlar aydınlatırsa sevinirim.
    Ayrıca bende one s kolu var arıza kaydı açtım.Ben bu kolun kargosunu ödeyeceğim herhalde hangi katgoyla göndereyim?Ve adres maile mi geliyor?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deadlight54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    In The Wee Small Hours Of The Morning
  • Binbaşı
    1371 Mesaj

    İstediğin kargo firması ile gönderebiliyorsun, bana da xbox müşteri hizmetleri öyle söyledi. Önceden UPS ile karşı ödemeli gönderebiliyorduk artık onu da bitirmişler sanırım. Servisin adresi maile geliyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ßoNjoVé kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Er
    9 Mesaj

    Konsolun kendisi karşı ödemeli gönderiliyor ama aksesuarları gönderirken gönderici ödüyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deadlight54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Time And Relative Dimension In Space
  • Yüzbaşı
    974 Mesaj

    Ben kayıt oluşturdum. Fakat mail gelmedi. Ne yapayım?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deadlight54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    In The Wee Small Hours Of The Morning
  • Binbaşı
    1371 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ßoNjoVé

    Ben kayıt oluşturdum. Fakat mail gelmedi. Ne yapayım?

    Gelmediyse ilk sayfa da servisin adresi var. Daha önce göndermediğinizi varsayarak anlatıyorum nasıl yapacağınızı. Göndereceğiniz konsolu ya da aksesuarı güzelce paketleyin. Taşıma esnasında bir sorun oluşmaması açısından konsolu veya aksesuarı baloncuklu poşet ya da gazete kağıdı ile koruyun. Eğer elinizde konsola veya aksesuara uygun kutu varsa kullanın. Kutunun üzerine kendi adresinizi ve microsoft destekten oluşturduğunuz servis kayıt numarasını yazın. İstediğiniz kargo firması ile servise gönderin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Yüzbaşı
    974 Mesaj

    Teşkekürler hocam.Geldi zaten mail.
    |
    |
    deadlight54 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    In The Wee Small Hours Of The Morning
  • Binbaşı
    1371 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ßoNjoVé

    Teşkekürler hocam.Geldi zaten mail.

    Önemli değil hocam. Bende mail kısmında bir sorun olduğunu düşünerek anlattım. Bende servis kaydı açtıktan sonra e-mail geç gelmişti.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Yarbay
    9880 Mesaj
    Türkiye'den aldığım One X gamepadi bozuk çıktı, ilk kimle iletişime geçmeliyim bir fikri olan var mı yardım edebilecek?
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    25 Not

    0212 375 52 32



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Miex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Feel True Power

    The most powerful console ever!
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Xbox one x scorpio su arızalanıpta servise gönderen arkadaşlardan yeni konsolu teslim alan varmı? Bu süreç nekadar sürdü? Bilgisi olan varsa, payaşırsa sevinirim.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    678 Mesaj
    Beyaz controller için servis talep ettim. Bu adrese göndermem gerektiğini söyleyen bir mail geldi.
    MS Returns Center
    5700 South International Parkway
    McAllen, TX 78503
    United States
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    Arkadaşlar Türkiye Support'un e-posta adresini biliyor musunuz?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    8 Aralik cuma gönderdim garanti kapsamindaki one s kolu hala gelicek cok sıkıldım bu durumdan m.hizmt ile görustum bu hafta olmazsa önümüzdeki hafta gelir diyorlar ya dedim servisle görüsün stokta yoksa anlicam tamam dedim yok servisi arayamiyoruz yasal surec bittiginde mail atariz durumu öğreniriz sizede haber veririz dediler.Hic hosuma gitmedi bu durum okuyorum kiminin 2 gunde kiminin 3 gunde gelmis sıkıldım yaa:(( Hanimda oohh ii olmus 3-4 ay gelmez insallah dedi beddua tutacak gailba :)))



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5090 Mesaj
    Amazon.de üzerinden aldığım 500GB One S'in fanı cızırtılı çıktı. Burada servise yollasam yeni cihaz yolluyorlar mı?

    22 Aralık Eklemesi: 18 Aralık günü müşteri hizmetleri ile görüştüm, cihazın değişmesi gerekebileceğini ve UPS kargoya gönderici ödemeli vermem gerektiğini söyledi. Salı günü UPS kapıma kadar gelip teslim aldı. Çarşamba öğlen ürün onlara ulaştı ve öğleden sonra UPS kargoya verildi. Perşembe öğlen ürünüm bana ulaştı. Gerçekten çok ilgili ve yardımseverler. Tüm sorularıma da cevap aldım, kesinlikle en iyi servis hizmetini aldım Apple ile birlikte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K1NGP1N -- 22 Aralık 2017; 22:40:51 >
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj

    Benim de xbox one cihazım son 1 haftada kendiliğinden kapanınca microsoft destekten talep oluşturdum. cihazı yarın gelip alacaklar. sizce değişir mi?
    |
    |
    K1NGP1N kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1371 Mesaj
    Yurtdışından sipariş verdiğim 2. Xbox kontrolcüsü bir türlü kaydedilmiyor. Ne yapmam gerekli?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deadlight54 -- 3 Ocak 2018; 18:0:2 >
    |
    |
    _____________________________
    XBL Gamertag: SkyfallTR
    Steam: starkiller
  • Er
    9 Mesaj

    bahsettiğiniz olay benim şuanki xboxımda olan sorun. ısınma sorunu yok fakat cihazı acıp 2sn sonra kapanıyor 2 3 defa tekrarladıktan sonra sanki hibirşey yokmuş gibi çalışıyor. şuanda restart yapmadığı için güncellemeleri yapamıyorum. farbrika ayarlarına çeviriyim dedim yine olmadı şimdi bu cihazı servise vericem serviste benim cihazı biraz allayıp pllayıp sorununu çözüp sizin gibi başkasına mı vericek yani bakalım bana kimin hatalı cihazı gelicek.
    |
    |
    Oxygen1777 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.