Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
44
Favori
77.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @DarkAndBright

    Benim başıma geleni anlatayım.Ürünü aldıktan 1 ay sonra kayıt ettirdim.Garanti bitmiş gözüküyordu. Microsoftu arayıp durumu anlattım.Benden ürünün seri numarası ve faturasını istediler.Garanti fatura tarihinde başlamış oldu.Aslında olması gereken oldu.Garanti fatura kesimiyle başlar.
    İthalatçı firma Aral bildiğim kadarıyla.Direk microsoft satış yapmıyor.
    Evet bazı serilerde fan sesi ya da fan problemi var.Benim konsolda da (Xbox one 50) aynı problem var.Direk değişim yapıyorlar diye biliyorum. Microsoft bana öyle söylemişti.Ben de yollayacaktım.Firmanın elinde konsol yok.İsterseniz bekleyin dediler.Üst tarafları okursanız 30-40 gün bekleyen arkadaşlar vardı.Bugünlerde ben de yollayacağım.Bakalım kaç günde gelir.

    @trappereaglehttps://support.xbox.com/tr-TR/my-account/warranty-and-service/register-your-product

    burdan kayıt edebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehckelem -- 31 Ocak 2017; 21:21:13 >




  • ehckelem kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler,aydınlatıcı bir cevap yazmışın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehckelem

    @DarkAndBright

    Benim başıma geleni anlatayım.Ürünü aldıktan 1 ay sonra kayıt ettirdim.Garanti bitmiş gözüküyordu. Microsoftu arayıp durumu anlattım.Benden ürünün seri numarası ve faturasını istediler.Garanti fatura tarihinde başlamış oldu.Aslında olması gereken oldu.Garanti fatura kesimiyle başlar.
    İthalatçı firma Aral bildiğim kadarıyla.Direk microsoft satış yapmıyor.
    Evet bazı serilerde fan sesi ya da fan problemi var.Benim konsolda da (Xbox one 50) aynı problem var.Direk değişim yapıyorlar diye biliyorum. Microsoft bana öyle söylemişti.Ben de yollayacaktım.Firmanın elinde konsol yok.İsterseniz bekleyin dediler.Üst tarafları okursanız 30-40 gün bekleyen arkadaşlar vardı.Bugünlerde ben de yollayacağım.Bakalım kaç günde gelir.

    @trappereaglehttps://support.xbox.com/tr-TR/my-account/warranty-and-service/register-your-product

    burdan kayıt edebilirsin.


    Valla kardeş sağolasın aydinlattin.bende sağa sola yazıyordum bı ses var diye cihazda,gece sesi kistimmi zırrrrr diye bı ses geliyor.normalmidir bilmiyorum,sorun teşkil edermi bilmiyorum.bu sayfayı takip ediyordum bahsediyorlardı o tarz bir şeyden yeni cihaz geliyor vs vs diyorlardı.musteri hizmetleriyle mı goruseyim diyorsun yani ?Kafamdaki şey şu? Benim cihaz xbox öne 500 GB.eger 1 TB falan gonderirlerse cihazı göndereyim diyorum.yok tamir işine girerlerse ve bu ses sorun yaratmayacaksa kalsın evde sonuçta 30 40 gün cihazdan ayrı kalmak var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 500 Gb lık yollayıp 1 Tb gelenlerin durumu muhtemelen ellerinde konsol olmadığı için yasal tamir süresi gecen konsolların yerine ya da müşteri memnuniyeti için yollanıyor.
  • Az önce farkettim ses cihazdan değil adaptorden geliyor normal birşey mı bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.55mm jack olmayan kolumu bu nedenle garantiye gönderdim.yakın zamanda eline geçen varmı ?
  • Noobs Gona Wild kullanıcısına yanıt
    30 unda geldi hocam one s controller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aérosmith

    30 unda geldi hocam one s controller

    hocam normalmi yolladınız yoksa s controller mi ?bide 3.5mm jack girişi varmıydı ? teşekkürler
  • Noobs Gona Wild kullanıcısına yanıt
    3.5 mm beyaz gamepad yolladım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konsolu perşembe yolladım.Cuma gönderdiler.Az önce teslim aldım. Sanırım son zamanlardaki en hızlı değişimi gerçekleştirdim.Umarım sorunu yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehckelem -- 6 Şubat 2017; 11:47:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ehckelem kullanıcısına yanıt
    Onaripmi gönderdiler , sıfır cihazmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trappereagle

    Onaripmi gönderdiler , sıfır cihazmi?

    Yeni göndermişler.Artık tamir olmuş başka bir cihaz mı bilmiyorum ama altında kasım 2016 tarihi var.Üretim tarihidir diye düşünüyorum.İnşallah öyledir.
    @Oxygen1777 nasıl bir fırca attıysa artık garantisini de hemen yeni konsola aktarmışlar.
  • ehckelem kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam :) Banada son gelen konsol sorunsuz geldi,şuanlık memnunum :)
  • 3.5 m jacksız yolladığım kol yerine beyaz 3.5m jack girişli yollamışlar ve baya hızlıydı teşekkkürler microsoft



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noobs Gona Wild -- 13 Şubat 2017; 16:48:6 >
  • FAYDALI KONU, TAKİP...
  • Arkadaslar benimde controllerin rb tusu artik tamamen calismamaya basladi. urun abd den alinma ve garantisi yok gozukuyor.Musteri hizmetlerini aradim fakat bana abd urunu oldugu icin ucretli dahi olsa degisim olmaz dedi. Ne yapmaliyim?
  • Konsolu Vatan'dan satın aldım. Register product dediğimde garanti 1 yıl görünüyordu. Müşteri hizmetleri ile görüşüp bunu 2 yıla çıkarttım olması gerektiği gibi. Yeni konsol alan arkadaşlar buna dikkat etsin. Garanti süresini uzatsınlar mutlaka
  • Xbox one s durduk yere bozuldu. Çalışıyor ama görüntü gelmiyor. Verdim servise bakalım kaç günde gelecek. Olan içindeki oyunlara oldu. Şimdi tekrardan indirmesi sıkıntı olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konsolu servise vermeden önce harici hdd'e atabilirdin tüm oyunları.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pinky_Demon

    Konsolu servise vermeden önce harici hdd'e atabilirdin tüm oyunları.

    Görüntü gelmiyorsa nasıl atacak ama HDD'ye
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.