Arkadaslar farklı farklı kredi kartlarından 1 haftadır deniyorum ama cekmiyor bu blizzard ın sorunlarından bıktım usandım
Your bank might be requiring you to provide your CVV code for the payment process. (This code appears on the back of your credit card). Please do not try this process more than three times. If the problem persists, please contact our Account and Billing team via
bole bi uyarı veriyor 3 kere deneyince de 24 saat kart bilgisi giremiyorum deliricem Blizzard isin iyice suyunu cıkardı
kredi kartının arkasında bi numara varmış onu dene diyor eğer hala olmassa onlarla irtibata geçmen gerekiyormuş(mail,telefon vs vs.....)
acaba bu konuda bi forum örenegi varmı elinizde gerekli yerlere mail atalım ne varsa halledelim bıktım 1 haftadır olmayacak sorun gelir bizi bulur allahım yarabbim deliricem 3 kredi kartı ayrı ayrı
kredi kartının arkasındaki cvv kodunu kontrol et. ama ayni şekilde bendede sorun olmuştu en son garanti bankası hesabımdan sanal kart açtım. sanal kredi kartımdan çektirdim parayı kabul etti. varsa garanti bankasında hesabın sanal kredi kartı kullanabilirsin.
zaten ilk sanal kartta bu arıza cereyan etti bende axess ve vakıfbak dan denedim nafile bi mail adresi ve ne yazmam gerekli acıklarsanız sevnirim
Kartın arkasındaki numarayı dogru yazıyorum anlatamadım herhalde önceden cekiyordu simdi neden böyle bi uyarı verdi ve cekmiyor anlamadım ve 24 saat engelledi suan
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme