1 ay oldu 1.4tsi 125 lik dsg aldım hocam, çok çok memnunum, eğer yetkili serviste bakım yaptırırm derseniz hiç korkmayın şanzımandan, keza 2015 model ve üstünde sorun kalmamış diye söylüyor herkes, daha önceden tek sıkıntısı mekatronikti(beyin) onuda güncellediler. Passat gibi bir araba manuel alınmaz inanın
memet7991
kullanıcısına yanıt
Ben dizel manuel pasatı zor sattım üstelik 2016 model henüz 6 bin km de idi. Passatın manueline takasta bile ölü fiyat veriyorlar başta vw bayileri o yüzden passat düşünüyorsanız otm bakın şanzımanları öyle büyütüldüğü kadar problemli değil.
Arabaniz hayirli olsun mutlu gunlerde binin :) Haklısınız, otomatik almaya karar verdim satarken sıkıntı yasamak istemem. Aracinizin yokuş performansı nasıl? Ve genel performansindan memnun musunuz
quote:
Orijinalden alıntı: memet7991
Arabaniz hayirli olsun mutlu gunlerde binin :) Haklısınız, otomatik almaya karar verdim satarken sıkıntı yasamak istemem. Aracinizin yokuş performansı nasıl? Ve genel performansindan memnun musunuz
İyi dilerkleriniz için teşekkür ederim, umarım sizde kısa zamanda güzel bir araç bulursunuz :) İşim sebebiyle çok çeşitli araçlara biniyorum ve denemediğim motor türü kalmadı artık neredeyse, daha önce golften aşinayım zaten motora, 1.6tdi dan daha performanslı 1.4tsi 125 lik, 0-100 ü 1 küsür saniye daha az zaten, yokuş performansı filan zaten aklınıza bile gelmez, basarsanız gidiyor araç 6lt İzmirde benzin tüketimim var şu an için. Kısacası her türlü tavsiye ederim
Tesekkurler, umarim ben de en yakin zamanda bu araca sahip olurum. İlgili ve ayrintili yorumlariniz icin ben teşekkür ederim
quote:
Orijinalden alıntı: caspento
1 ay oldu 1.4tsi 125 lik dsg aldım hocam, çok çok memnunum, eğer yetkili serviste bakım yaptırırm derseniz hiç korkmayın şanzımandan, keza 2015 model ve üstünde sorun kalmamış diye söylüyor herkes, daha önceden tek sıkıntısı mekatronikti(beyin) onuda güncellediler. Passat gibi bir araba manuel alınmaz inanın
sorun kalmadı mı ? Alakası yok belki %15-20 azalmıştır o da belki yani iyi ihtimalle...
1,4 tsı 150hp Act Dsg li araç sahibiyim. Seat Ateca. Hocam motor şanzıman kaymak gibi akıyor. Hem manuelde bu motorla çok yakar araç. Yani dsg ile eko modunda 2000 devri görünce vites atıyor. Manuelde oranlar böyle olmayacağından ve ekonomik olsun diye erken vites atmak insanı yoracağından en az 1,5 litre fazla yakıt yakar zannımca. Çünkü 2500 devirden sonra yakıt tüketimi anlık gözüken ciddi şekilde artıyor. Turbolu araçta düşük devir yakıt tüketimi demektir.
quote:
Orijinalden alıntı: kerotobil
1,4 tsı 150hp Act Dsg li araç sahibiyim. Seat Ateca. Hocam motor şanzıman kaymak gibi akıyor. Hem manuelde bu motorla çok yakar araç. Yani dsg ile eko modunda 2000 devri görünce vites atıyor. Manuelde oranlar böyle olmayacağından ve ekonomik olsun diye erken vites atmak insanı yoracağından en az 1,5 litre fazla yakıt yakar zannımca. Çünkü 2500 devirden sonra yakıt tüketimi anlık gözüken ciddi şekilde artıyor. Turbolu araçta düşük devir yakıt tüketimi demektir.
Evet hocam ben de otomatige yoneldim hatta sorun cok olmadigindan 2013 model 2.0tdi lere bakiyorum. Ama piyasa malum arabami satmam gerekiyor önce :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme