Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

WINAMP PENCERESİ PROBLEMİ!

10
Cevap
0
Favori
217
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    213 Mesaj
    Winamp 5.0.7 kullanıyorum ve winamp kısayoluna tıkladığım zaman Winamp önce bir beliriyor sonra gidiyor.
    Görünüm ayarını system tray'a ayarladım. Belki bundan olabilir ama bana saçma geliyor. Tıkladığım zaman direkt açılmaz mı bu meret?



    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    167 Mesaj
    Açılır ama nasıl;?
    |
    |
    _____________________________
    Düşen bir çığda hiçbir kar tanesi kendisini olup bitenden sorumlu tutmaz...

    MsN: ...@hotmail.com
  • Teğmen
    213 Mesaj
    Nasıl işte ben de onu soruyorum?
    Hata nerde?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    213 Mesaj
    hadi arkadaşlar ya yok mu bilen bu sorunun çözümünü!?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    Arkadaşım orada system tray'in üzerinde taskbar seçeneği var ya onun yanında ki onay işaretini kaldıracaksın.
    |
    |
  • Teğmen
    188 Mesaj
    Bak sen Winamp'ı dinlerken aşağı atıyosun ve o bunu aklında tutuyo... Kapatmadan önce yukarı al sonra kapat...
    |
    |
    _____________________________
    Her gün güneş doğar,
    Yeterki açık olsun perdeler...
    Ş.F.
  • Teğmen
    213 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: acayip

    Arkadaşım orada system tray'in üzerinde taskbar seçeneği var ya onun yanında ki onay işaretini kaldıracaksın.

    yok ya sorun o değil ki onu zaten biliyorum ben
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    213 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: SkywalkeR3001

    Bak sen Winamp'ı dinlerken aşağı atıyosun ve o bunu aklında tutuyo... Kapatmadan önce yukarı al sonra kapat...

    İyi de ben Winamp'ı zaten sürekli x'e basarak kapatırım. Yani pencere ekrandayken..

    Başka fikri olan var mı????????
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    Arkadaşım benimde kafama takıldı hiç dikkat etmediydim önceden

    show splash screen'in yanında ki kutucuğu onayla tamamdır
    |
    |
  • Teğmen
    213 Mesaj
    hmmm
    yani splash screen çıkınca pencere de geliyo diyosun
    eve gidince bi deneyim ok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2802 Mesaj
    O versionda öyle bir hata var başka version kullanmanı öneririm.
    |
    |
    _____________________________
    Asus Maximus IV GENE-Z\Gen3 Intel® Z68 *Intel Core i7 2600K 3.4Ghz* CORSAIR 16GB VENGEANCE DDR3 1600MHZ C9 * MSI 1070ti* SSD CH ForceGT * Benq XL2411p * Creative inspire p5800 * RAZER Naga+Asus strix mx red * Corsair 400c * Corsair RM850 * Coolermaster Hyper 212 Cooler Samsung103SJ 1tb x2 Raid+WD 2TB EXT * Sennheiser PC360
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,187
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.